اخر الروايات

رواية احببتها بقسوة الفصل الثاني والعشرين 22 بقلم ايمي

رواية احببتها بقسوة الفصل الثاني والعشرين 22 بقلم ايمي


الحلقة 《22》
فى منزل سلمى الجديد
تدخل سلمى بفستانها وتتفاجئ
سلمى : هو انا دخلت محلول شموع ولا ايه 😂
احمد: ظريفة اوى 😂ثم ينحى ليحملها
سلمى: انت هتعمل ايه
احمد: هشيلك
سلمى : يشيلك عفريت يارب انا هعرف اطلع لوحدى 😂🙂
احمد: انا غلطان
-----☆☆☆☆☆------،،
فى منزل سيف الروينى دخل سيف مكتبة واغلق على نفسه وظل يبكى طوال الليل 😪
----☆☆☆☆▪︎---،،،،،
فى منزل فريد النمر
دخلت ملك غرفتها وبدلت ملابسها وذهبت لتنام
----☆☆☆☆☆--------
فى منزل احمد وسلمى
احمد بيضحك
سلمى: ممكن تبطل ضحك .😂😂😂
احمد : مش قادر شكلك مسخرة وانتى متلغبطة بالفستان
سلمى: طيب تعالى شيل الفستان
احمد ببرود: آسف😂
سلمى : انت جبت البرود ده منين
احمد : منك ياروحى ❤️
سلمى تضربه فى كتفه وتصرخ فى وجهه : هتموتنى ناقصه عمر منك لله ايه البرود ده ثم تطلع على السلم للطابق العلوى وبينما هى تصعد تتكعبل فتسقط على السلم
احمد وهو يضحك ويقترب منها :قولتك اشيلك 😂😂
سلمى : وانا قولت لا
احمد: طيب حاسبى القطة إللى وراكى
سلمى تحضنه: وبخضة فين القطة
احمد: بضحك عليكى 😂😂
سلمى : تضربه فى كتفه نزلنى ي احمد
احمد : ماشى بس لما نوصل
------☆☆☆☆☆---‐---
فى منزل فريد النمر
موبايل ملك بيرن
ملك : ايوه ي أمجد
أمجد: انتى نمتى ولا ايه
ملك : ايوه
امجد: طيب معلشى انى صحيتك بس انزلى
ملك : انزل فين
امجد: انزلى تحت عاملك مفأجاة
ملك : مش هينفع
أمجد: هتنزلى ولا اطلعلك
ملك : خلاص هنزل😂😍
----☆☆☆☆-------
احمد : اتفضلى
سلمى : ايه ده
احمد : مفتاح اوضتك
سلمى : وانت فين أوضك
احمد يشير إلى غرفة اخرى
ماشى: غور
تدخل سلمى غرفتها ولكنها تتفاجئ
سلمى: هى دى اوضتى ولا أوضة أينشتاين😂
احمد: ليه مالها.
سلمى : ايه كمية الكتب دى
احمد: واضح ان الهانم ناسية ان عليها امتحانات نص السنة كمان اسبوعين
سلمى : بس
احمد : بس ايه ويستكمل كلامه هتدخلى أوضتك مش هتخرجى منها خالص غير لما انا اقول وهتذاكرى وهتتغيرى
سلمى : انت اتجننت انت هتحبسنى
فيا بابى اصلا مكنشى بيحبسنى وبعدين انا حرة أدخل اوضتى اخرج منها بمزاجى مش بمزاجك
احمد: أولا انا مش بابى انا جوزك ثانيا الدخول والخروج بحساب وكمان صحابك مش هتشوفيهم غير فى الويك ايند
سلمى: ده تحكم وانا مش هقبل بيه وتهم لتترك المنزل
احمد: راحة فين
سلمى : ملكشى.دعوة
احمد.: ادخلها غرفتها بقوة وسك عليها بالمفتاح : ورينى بقى هتخرجى ازاى ياسلمى لما نشوف اخرتها معاكى ثم ذهب غرفته
-‐----------☆☆☆☆☆▪︎▪︎《》
أمام منزل فريد النمر
نزلت ملك الى امجد
امجد: ايه اللى انت لبساه ده 🤔🤨
ملك : فى ايه انت بتزعق ليه 😂😂
امجد: هو اخوك مشى وانت هتصيعى😂
ملك : احترم نفسك اية هتصيعى دى😂😂 بعد اذنك انا طالعة
امجد: فى حد ينزل الشارع ببيجامة
ملك: وكأنها أدركت ماترتدى فتسكت ثم تكمل
ملك: انت إللى رنيت وقولتلى انزلى
أمجد: انا غبى ارتحتى 😂😂
ملك : متشتمشى نفسك😂🙂
امجد: خلاص اتفضلى
ملك: ايه ده
أمجد: هدية بمناسبة مرور سنة على اول مرة شوفتك فيها😂
ملك: مجنون
أمجد: مجنون بس بحبك يالا اطلعى بقى يخرب بيت حلوتك 😂
ملك: حاضر
-----☆☆☆☆☆------
فى منزل احمد وسلمى
دخل احمد غرفته وقلبه كاد أن يتقطع ولكنه تذكر حديثه مع والد سلمى والوعد الذى اعطاه ثم غيرهملابسه وذهب لينام ولكن كيف ينام وسلمى حزينه فى الغرفة المجاورة
----☆☆☆☆----'
فى الغرفة
تجلس سلمى على سريرها تبكى مما سمعت ولكنها مسحت دموعها وارادت ان تغير ملابسها ولكنها لم تستطيع فك سوستة الفستان فظلت مستيقظة طوال الليل
ذهب احمد إليها ونظر إليها من خلف الباب كان يود أن يحتضنها يقول لها انها يعشقها ولكنه لابد أن يجعلها تتغير اولا
------☆☆☆--☆☆☆☆--
فى الصباح
فى منزل ريهام
ريهام تتحدث فى التيلفون
ريهام: هنتجمع عندى وهنروح لسلمى
نوران : ماشى وانا هكلم خالد لو فاضى
هايدى : اتفقوا على اى ميعاد وانا موافقة
كامليا: كمان ساعتين على الظهر كدة
زينب : بلاش الظهر فارس هيكون لسه مخلصشى تصوير
ريهام: ومال فين سارة
كامليا: سارة عندها محاضرات
ريهام: طيب وانتوا فى البيت ولا فين
زينب : انا فى المعهد
نوران: وانا فى الجامعة
ريهام: طيب انا هرن على سلمى اقولها اننا هنروح ليها بعد الظهر
كامليا : اشطا
ريهام : سلام
----☆☆☆☆☆---،
فى منزل فريد النمر
أمجد على التيلفون
امجد: قدامك خمس دقايق البسى وأجهزى وهعدى عليكى
ملك : هنروح فين
امجد : عند احمد وسلمى
ملك : ثوانى هكون جاهزة
امجد انا عارف الثوانى 😃😂😂
ملك: لا مش هتأخر
--------☆☆☆☆☆☆☆《》
فى منزل احمد.وسلمى
استيقظ احمد.على صوت موبايل سلمى
وكانت ريهام ترن عليها فلم يرد
خرج احمد من غرفته وذهب إلى غرفة سلمى التى لم تتوقف على البكاء

احمد : انتى لسه مغيرتيشى
سلمى : لم ترد
احمد بقسوة مستطنعه: بتعيطى ليه
سلمى: تنظر إليه ولم ترد
احمد يمسك يداها بقوة: انا بكلمك
سلمى تمسح دموعها : عاوز ايه
احمد: بتعيطى ليه
سلمى : مفيش ولا العياط كمان ممنوع
احمد يضغط على يداها بقسوة اتكلمى با اسلوب احسن من كدة معايا
سلمى تزداد بكاء ثم تقول: انت اتجوزتينى ليه
احمد وهو يخفى الحقيقة: علشان مبحبش حد ياخد حاجة ملكى وانتى ملكى ثانيا علشان انتى كنتى هتقتلينى
سلمى : طيب كنت بلغ عنى وسيبنى
احمد : مش احمد النمر إللى يسيب حقه
سلمى با انكسار : وسلمى الروينى ربنا هيجيب لها حقها منك
الباب بيدق
احمد : انا هنزل افتح الباب
سلمى : غور
احمد : قولتى ايه
سلمى : مقولتشى
احمد: هعديها المرة دى وبعدين هتتحاسبى
احمد : ايه ده ملك
ملك : وحشتنى ياباشا اومال فين سلمى
احمد: فوق
امجد: وانا خلاص نسيت صحبك 😂😂
احمد : وانا اقدر تعالى خش
ملك : طيب انا هطلع لسلمى
احمد: غورى يا اختى انتوا الاتنين شبه بعض😂😂
ملك: ما تحترم نفسك يا ابنى ايه غورى
وتصعد الى سلمى
ملك: مالك ياسلمى فيكى ايه
سلمى : المتخلف اخوكى كان حابسنى وواخد منى الموبايل وتحكى لها كل شئ
ملك : بجد
سلمى : اومال هتضحك عليكى بقولك ايه ساعديني والنبى لا احسن الفستان هيموتنى 😂
ملك : حاضر
سلمى : انا عاوز الموبايل بتاعى
ملك: مش هنعرف نجيبه بس هو ليه عمل كدة
سلمى :لأنه مجنون ده مش طبيعي ده عقله مش موجود. اصلا
ملك بتضحك
سلمى: انتى بتضحكى
ملك؛ : ايوه اصل شكلك حلو وانت متعصبة
سلمى : انا لازم اكلم البنات
ملك : غيرى الفستان وهنكلمهم من معايا بس قوليلى يا سلمى انا من ساعة ما دخلت وفيه حاجة لفتة انتباهى
سلمى : ايه هى
ملك : ايه كمية الكتب دى كلها هو انت هتفتحى مكتبة
سلمى : لا الباشا عاوزينى اذاكر ومش هخرج من الأوضة غير بإذن وقال اية لازم اتغير كمان هو انا كدة وحشة محسسنى انى قطعة صلصال عايز يشكلها ع مذاجه😂
ملك : ربنا يقويك عليه
سلمى يارب
-----☆☆☆☆☆---،-،،،
فى الطابق السفلى
أمجد." : منك لله يا اخى حرام عليك إللى بتعمله ده 😂😍
احمد: انا وعدت اونكل سيف انا هخلى سلمى تتغير
امجد: هى كدة مش هتتغير هى كدة هتروح منك فكر فى كلامى يا احمد فكر يااحمد سلمى كدة بتخسر سلمى للابد
----☆☆☆☆☆☆☆☆----
ملك : ايوه يا نوران
نوران: ازيك يا ملك
ملك : سلمى عايزة تكلمكوا
نوران : هى فين ده ريهام قالت إنها مش بترد واحنا قلقنا
ملك: اهى
سلمى: هو ده كل إللى حصل
نوران: ايه ده هو اتجنن
ملك : شكله كدة
نوران طيب احنا شوية وهنكون عندك
----☆☆☆☆-------
بعد فترة الباب بيدق
امجد: شوف مين على الباب ياعم
احمد؛: من قبل ما افتح عارف شلة المجانين 😂😂
يفتح الباب
هايدى : انت اتجننت انت ازاى تعمل كدة انت فاكرها سايبة 😂😂
زينب : احنا هنرفع عليك قاضية وهنعملك محضر 😂
احمد يبتسم: عملتوا قبل كدة والنتيجة ان اتجوزتها 😂
سارة: انا كنت ببقى واقفة معاك انما المرة دى غير كل مرة 😂
خالد: طالما مش بتحبها اتجوزتها ليه 😂😍
فارس : طيب مادام مش هتسعدها ليه اتجوزتها
مراد: سيبوله يجماعة فرصة ان يتكلم
كامليا: هيتكلم يقول ايه
احمد: طيب اتفضلوا
ريهام: فين سلمى
احمد: فوق لو عايزين تطلعولها

يصعد البنات للسلمى بينما الشباب يجلسوا مع احمد
وليد.: انا ساكت من الصبح بس كدة كتير ياباشا انا عارف انك بتحب سلمى بس ليه بتعاملها كدة 😍
احمد بتنهيدة: بحبها دى كلمة قليلة اوى ❤💙
مراد : طيب تمام ليه بقى المعاملة الوحشة دى
احمد: ياريت اقدر اقولكوا بس هتعرفوا بعدين كل إللى انا عايزة منكم انكوا تساعدونى
حسام : نساعدك ازاى
احمد: يعنى لو سلمى قالت إنها زعلانة منى صالحوها وامدحوا فيا
الجميع ينظر با استغراب
فارس: وايه مصلحتنا فى كدة
اخمد؛ مش انتوا بتحبوا سلمى وده لمصلحة سلمى
خالد: ازاى لمصلحتها وانت حابسها وانت بتضربها ومش بس كدة لا ده كمان واخد منها الموبايل
احمد : غصب عنى واللة
وليد: هحاول اصدقك
،----☆☆☆☆-----
فى الطابق العلوى
هايدى : يعنى ايه مش هنتقابل غير فى الويك ايند😪😂 هو اتجنن
سلمى بعياط : شكله كدة اناوتعبت من يوم ما عرفته وانا عايشة فى عذاب ربنا ياخدنى علشان ارتاح
زينب : بعيد الشر ياروحى ان شاء إللة هو
ثم تنظر سارة الى ملك ووتقول بعيد الشر عليه هو كمان 💙
زينب : ا انا اسفة يا ملك بس انتى شايفة هو بيعمل ايه
ملك: شايفة بس بلاش دعوة
بعد مدة البنات احنا هنمشى بقى
سلمى : هتمشوا وهتسيبونى حد.يقول لبابا والنبى
نوران: حاضر بس بابكى انتى شوفتى معملهوشى حاجة قبل كدة
سلمى: ما هو ده إللى مجننى لية بابا معملشى اى رد فعل لما اتجوزنى
----،---☆☆☆☆☆------،
بعد انا غادروا صعد احمد الى سلمى
سلمى : انت ايه اللى جابك
احمد: انتى مبتذاكريشى ليه
سلمى : نعم 😂
احمد : هتذاكر من دلوقتى لحد باليل ومش هتخرجى من أوضتك فاهمة
سلمى تصمت
احمد: بقول فاهمة
سلمى : فاهمة بس انت داءك المذاكرة كل حاجة ذاكرى ذاكرى
احمد::عيشة زمان انسيها فاهمة
يخرج احمد ويغلق الباب خلفه وسلمى تبكى ليعود اليها احمد
احمد: انا قولت تذاكرى مش تعيطى وعلى فكرة فى كاميرات فى الأوضة علشان لو مذاكرتيشى هتشوفى الوش التانى
و ياخد الباب خلفه ويدخل غرفته
يخرج الموبايل من جيبه
احمد " : ايوه كله تمام متقلقشى
سيف بحزن: ماشى
ويغلق الهاتف
-----☆☆☆☆☆--،،،
فى المساء
نادى احمد على سلمى
سلمى: نعم
احمد: انزلى
نزلت سلمى

سلمى : ايه ده انت بتاكل انا جعانة اوى. 😂
احمد: الاكل عامل على قدى بس😂😂
سلمى : طيب وانا
احمد: المطبخ جوه اهو تقدرى تخشى تطبخى وتاكلى
سلمى : بس انا مبعرفشى اطبخ 😂
احمد: اتعلمى😂🤨
سلمى : أوف انا هكلم بتاع الديلفيرى
اخمد: هتدفعى فلوس منين 😂😂
سلمى: مش منك هدفع من معايا 😂
احمد: من فلوس سيف الروينى اسف مش هقبل 😂😂
سلمى : وانت مالك 😂😃
احمد: انتى مراتى
سلمى : طيب خلاص هات فلوس 😂😂😂
احمد: ليه
سلمى : انت هتجننى ما انا هجيب بها اكل 😂😂😂
احمد: الاكل جوه فى المطبخ تقدرى تدخلى تعملى
سلمى : أوف وتصعد الى غرفتها 😂😂
-----☆☆☆☆☆،☆
فى منزل سارة
وليد بيفكر فى كلام احمد
سارة: مالك سرحان فى ايه
وليد : خايف على سلمى
سارة: متخافشى هو بيحبها بس مش عارفة ايه سبب المعاملة دى
وليد: ما هو ده إللى هيجننى
-------☆،،،،،،--☆☆☆☆☆
بعد مدة صعد احمد الى سلمى الذى وجدها بالفعل بتذاكر والدموع فى عيناها
احمد: اتفضلى ده اكل انا طبخت النهاردة بس اعملى حسابك من بكرة هتطبخى
سلمى : بس انا مبعرفشى
احمد: مش شغلى ويغادر
سلمى تبدأ تأكل وتنتهى ثم تكمل مذاكرتها واحمد يراها وهو سعيد انها بدأت تتاقلم ويفكر هل يستطيع تغيرها ام ممكن بتلك المعاملة يخسرها🤨🤔
----،،،،،،،☆☆☆☆☆---،،
فى الصباح
استيقظ احمد وذهب إلى عمله بينما ظلت سلمى فى غرفتها حتى يأذن لها بالخروج ولكنه لم ياتى فنظرت أسفل الباب فوجدت ورقة
---،،▪︎☆☆☆☆☆----،-،
مراد: ريهام اصحى عليكى محاضرات النهاردة
ريهام : حاضر انت رايح فين
مراد : الشغل هكون رايح فين
----☆☆☆☆☆،،،،
فى إحد الكافيهات تجلس زينب وفارس
فارس " : معلشى كنت مشغول بالفيلم بس الحمد لله خلص
زينب : يارب ينجح
احمد: هينجح علشان يا اسمك ياروحى 💙❤
----☆☆☆☆،،،-،،☆☆☆
أمجد: يالا يا اختى علشان نروح نحجز القاعة
ملك: حاضر نازلة اهوه
فريد: ربنا يوفقكوا يا ولاد
-----☆☆☆☆☆----،
فتحت سلمى الورقة فوجدت احمد يكتب إليها 《 الباب مفتوح لو عايزة تمشى امشى بس ساعتها هجيبك مقتولة》 خافت سلمى وظلت جالسة مكانها
----☆☆☆☆-،،،،-،
أمام كلية الهندسة تقف نوران تنتظر خالد
نوران : أخيرا جيت يا خالد
خالد : معلشى واللة كان عندى شغل اركبى يالا اوصلك
فى الطريق
خالد : مالك يا نوران
نوران: مفيش اصل احنا اتفقنا انا والبنات مش هنشوف بعض غير كل ويك ايند ومش هنكلم بعض كمان علشان خاطر سلمى 😅😪
خالد: ودى إللى مزعلك 🤔
نوران : انت مش متخيل ازاى اننا نقدر نعيش من غير بعض احنا روح واحدة يا خالد كل حاجة بنعملها سوا #شلة المجانين مش صحابى دول اكتر من اخواتى
-----☆☆☆،----------☆☆☆☆
فى منزل احمد وسلمى
عاد احمد من عمله ونادى على سلمى التى لم تسمعه لانها انغرست فى المذاكرة فظن انها مشيت فيصعد الى اعلى
احمد: مش بنادى عليكى
سلمى : اسفة واللة بس انا كنت مركزة
احمد: طيب يالا خدى استراحة
سلمى: بجد
احمد: ههزر معاكى ليه😅😃
سلمى: ماشى
احمد: يالا خشى المطبخ اتطبخى
سلمى : انت قولتلى خدى استراحة 😂😂
احمد: ما هو الاستراحة انك تخشى المطبخ😂
سلمى: انا قولتلك قبل كدة مبعرفشى اطبخ
احمد: طيب استنى فى أوضك هغير هدومى واجى
سلمى : حاضر
--،--☆☆☆،--،-،،-،،،
فى إحدى القاعات
امجد: ايه رأيك حلوة
ملك : تمام
أمجد طيب يالا علشان نروح نشوف الفستان
ملك حاضر
---☆☆☆☆☆-----
احمد هاتى ايدك
سلمى : على فين
احمد : على المطبخ
فى المطبخ
احمد : يالا اعملى ييتزا اظن بتعرفى😂
سلمى : تهز رأسها بالنفى😊🙄😊
احمد: شكلى غلطت لما اتجوزتك
سلمى : محدش قالك اتجوزنى
ثم يجيب االلاب توب ويشغل فيديو طريقة عمل البيتزا ثم يطلب من سلمى ان تساعده
سلمى بدأت تساعده واحضرت الدقيق ولكن فى ذلك الوقت نظرت إلى غمازتة وسرعان ما ان رمت على احمد القليل من الدقيق
احمد ينظر اليها بغضب وضيق شديد
تلاحظه سلمى فتترتعب
سلمى: آسفة مكانشى قصده 🤔😪😒😬
احمد: يرميها وهو أيضا بالدقيق ويظل يضحكوا سويا😂😂
'--،،،☆☆☆،،-،،،،
بعد مدة
سلمى : هناكل ايه الاكل فشلنا 😂
احمد: هنطلب ديلفيرى
سلمى : بجد😂
احمد : ايوه بجد❤
سلمى : سقفت وفرحت وكأنها طفلة
احمد: متجوز طفلة يالا بقى قومى ذاكرى شوية على مالاكل يجى ولمى شعرك 😂❤
سلمى : ماشى
وصعدت الى الطابق العلوى
تمر الأيام وسلمى تفعل كل ما يامره بيه احمد.فبدات تتعلم بعض وصفات الاكل وتذاكر دروسها
وتتقابل كل جمعة مع البنات
اما احمد فقد كان سعيدا لانه شعر وان سلمى قد بدأت تحبه
بعد مرور اسبوعين
احمد: النهاردة اول يوم امتحان ركزى كدة لانك لو غلطتى يومك هيبقى اسود
سلمى : حاضر
احمد: تخلصى وتستنينى ماتتكلميشى مع حد
سلمى: حاضر اى أوامر تانية
احمد : لا خشى
سلمى دخلت كليتها واحمد وقف يودعها
قبل فرح ملك بيوم
سلمى : الحمد لله اخيرا خلصت امتحانات كانت اصعب امتحانات عديت عليا انا مش مصدقة انى هرجع اكلم البنات زى الاول ثم تذكرت احمد وهو يعلمها الطبخ وهو أيضا يقف جانبها لكى تذاكر دروسها تذكرت نظرة الحب فى عينه التى يحاول أن يخفيها ولكنها لا تعلم السبب
ثم سرعان ما ان دخل وفى يده شنطة
احمد: اجازتك النهاردة وبكرة بس وبعد كدة وهتذاكرى الترم التانى فاهمة
سلمى : بغضب فاهمة 😏😒
سلمى والفضول كاد أن يقتلها: ايه الشنطة دى
احمد: ده فستان ليكى بس مش هتشوفيه غير بكرة علشان تحضرى فرح ملك
سلمى : مش هشوفه غير بكرة قدر طلع وحش
احمد: انتى مش واثقة فى زوقى ولا ايه 😂❤
سلمى : بصراحة لا 😂😂
احمد : قصدك ان زوقى وحش
سلمى : ايوه 😂😂
احمد: طيب هو انا لو زوقى وحش كنت اتجوزتك🙄❤
سلمى بخجل : هو ممكن اطلب طلب
احمد: سامعك
سلمى : عاوزة الموبايل اكلم البنات نتفق هتقابل فين بكرة وهنروح الفرح ازاى
احمد: ماشى ياستى الموبايل اهوه بس هتروحى الفرح معايا تمام
سلمى: تمام
سلمى رنت على البنات وظلوا يتحدثوا طول الليل
-----☆☆☆☆☆☆
فى الصباح
امجد: يالا يا ملك مش وقت عياط.هنتاخر
ملك: مش عاوزة اسيب اوضتى 😂😂
أمجد: خلاص هناخدها معانا 😂
ملك:بطل تريقة لو سمحتى😂😂
أمجد: طيب يالا
-----،-،،،،،-----☆☆☆☆
اللواء كمال: العملية دى صعبة ي احمد
احمد: والتنفيذ امته يافندم
اللواء كمال: لسه بدرى احنا لسه بنجمع معلومات بس انا حبيت انك تعرف من قبلها
احمد: ماشى يافندم
-----☆☆☆☆--،
فى المساء.

كل واحدة تذهب مع زوجها الى القاعة
سارة مع وليد
ريهام مع مراد
نوران مع خطيبها خالد
زينب مع فارس
كامليا مع حسام
أما هايدى فتركب عربيتها وتذهب بمفردها
---☆☆☆☆☆☆☆☆
فى منزل احمد وسلمى
سلمى : فين الفستان بقى يا احمد احنا اتأخرنا
احمد : خلاص ياستى جاى اهوه
احمد : ايه رأيك
كان الفستان باللون الرمادي لون عيونها وبه حزام من المنتصف وعليه الطرز الذى يعطيه منظرا جذابا
احمد : رأيك
سلمى : تحفه
احمد: طيب خشى البسه وانا فى اوضتى لما تخلصى
سلمى: ماشى
وترديه سلمى ومعه حجابها
احمد: ايه القمر ده
سلمى: بجد.خلوه
احمد : ايوه
تسمحيلى
سلمى تمد يداها وينزلا سويا ليذهبا الى حفل الزفاف


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close