اخر الروايات

رواية عشقي الاسود الفصل الرابع 4 بقلم ملك احمد

رواية عشقي الاسود الفصل الرابع 4 بقلم ملك احمد 



رواية عشقي الأسود

Part 4
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
ـ نظر له فهد بسخريه ثم قام وذهب للاعلي....
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
ـ في اليوم التالي ... وتحديداً في شركة فهد .... كانت نور ترتدي تيشرت ابيض صوف بأكمام وبنطال جينز واسع
ـ دخلت نور للشركه ببطئ ....
ـ في الطابق العلوي في مكتب نور ....
ـ كانت نور تجلس وبجانبها ساره ...
ـ ساره : بقولك اي ؟
ـ نور : مممم
ـ ساره: تعالي نخرج النهارده ...
ـ نور : لا مش عايزه ...
ـ ساره : لي بس ده بجد هيبقي الموضوع تحفه تخيلي كده بعد يوم من الشغل نروح نشم شوية هوا....
ـ نور : بت ابعدي عني انا مش ناقصه ...
ـ ساره : والنبي يا نور ...
ـ نور : لا ...
ـ ساره : عشان خاطري انا طيب .....
ـ نور : طيب هفكر.....
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في الاعلي في مكتب فهد ....
ـ كان فهد يقف ويتحدث في الهاتف ....
ـ عُمر : علي فكره في مستثمر اسباني جاي بكره إن شاءالله....
ـ فهد : تمام قوله علي الميعاد تمام.....
ـ عُمر : تمام
ـ فهد : وتعالي النهارده الشركه عايزك ...
ـ عمر : حاضر ....
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في الأسفل .... كانت ساره تمشي وهي تنظر للهاتف ... ولكن فجأة اصطدمت في شخص وكادت أن تقع .... ولكن امسك يدها .... نظرت له ساره
ـ ساره : انا اسفه جداً....
ـ عمر : مافيش مشكله .... انتي موظفه هنا ....
ـ اومأت ساره ....
ـ عمر : طيب تقدري تروحي علي شغلك....
ـ اومأت ساره وذهب عمر من أمامها ....
نظرت له ساره وابتسمت ساره في نفسها : اي الهبل ده انا هروح اكمل شغلي ....
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
دق باب مكتب فهد ....
ـ فهد : اتفضل ...
ـ دخل عمر ....
ـ فهد: تعالي يا عمر ....
ـ عمر : في حاجه ؟
ـ فهد : لا بس عايزك تبقي هنا ف الشركه لكذا يوم عشان شغل الموظفين مش عاجبني ....
ـ عمر : تمام ....
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في المساء انتهت نور من عملها هي وساره ....
ـ ساره : يلا نخرج ...
ـ نور : والله عندي لسه شويه حسابات محتاجه اعملها .....
ـ ساره : طيب بس بكره هنخرج ماشي ؟
ـ نور : ماشي يا ستي ....
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اليوم التالي ..... في منزل نور ....
علي سفرة الفطور ...
ـ جلست نور وهي ترتدي بنطال اسود واسع وتيشىت ابيض وفوقه جاكت جلد اسود وتاركه شعرها مفرود ....
ـ صالح : اهل يوسف اتصلوا عايزين الشبكه عشان عندهم ظروف ...
ـ نور : ا انا كده او كده كنت هديهالهم .....
ـ صالح : احسن ....
ـ نظرت له نور ثم قالت : انا همشي يا ماما عشان متأخرش علي الشغل ....
ـ والدة نور : ماشي يا حبيبتي ...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
أمام الشركه .....
نزلت نور من التاكسي ولكن فجأة رن هاتفها ... أجابت نور علي الهاتف .....
كان فهد يقف في الاعلي ويتحدث مع المستثمر الاسباني ....
ولكن نظر فهد من الزجاج وجد نور تتحدث في الهاتف وتبتسم وشعرها يتطاير بسبب الهواء ... نظر لها فهد بتركيز
عند نور .... كانت نور تقف ولكن فجأة وجدت مجموعه من السيارات السوداء تقترب منها وكانت أن تصطدم فيها ولكن فجأة وقفت هذه السيارات ونزل منها شاب ذو بنيه قويه وشعر اشقر وعيون زرقاء ....
ـ قال لها ....
ـ Estás bien؟
ـ نظرت له نور باستغراب فهي لا تفهم شئ ....
ـ اهه ا انتي كويسه ؟
ـ نور: ا اه كويسه ...
ـ دقق ذلك الرجل في ملامحها قائلا : اهلا انا يامن
ـ نظرت نور ليده ثم مدت يدها لتصافحهه ... ابتسمت نور قائله
ـ نور ...
ـ ابتسم يامن ....
ولكن لم تلاحظ الأعين التي تنظر لها في الاعلي .....



الخامس من هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close