رواية وقعت في حب ام لسان طويل الفصل العاشر 10 بقلم راندا علي
وقعت في حب ام لسان طويل 
صلوا علي الحبيب
البارت العاشر
كاتبة المسقبل
راندا علي
بقلمي /Randa Ali
سليم بغيره / كارما اهلا بحضرتك


كارما مستغراب / دكتور هو في حاجه
سليم / لا ابدا
وراح دخل اوضته
كيان / الحمدلله دايما بتيجي ف الوقت المناسب
تعالي ندخل اوضتي
كارما بتفكير / كيان هو مالوا دكتور سليم
كيان يتغير الموضوع / مالوا مهو زي النح*س اهو


Randa Ali.
كارما بغيظ / نح*س ف عينك متقوليش كدا


كيان / عي*نك ف نن
عينك لما يط*لع أن شاء الله انا ات*شتم 






كارما بترجع لوراه من الخوف / كوكو مالك ي حبيبتي بهزر اكيد مقصدش ي روح قلبي



كيان بعدم ثقه وبتبصلها



كارما قربت وبستها بخوف / بهزر ي روحي
كيان سكتت بعدها بضحكه / اسكتي نسيت احكيلك
كارما / اي في احكي قولي سليم عاوز يتجوزني صح
كيان / هو مخك دا مفهوش غير سليم وبس
كارما بحزن / امال اي
Randa Ali.
كيان طلعت الفون وفتحت الوتس / بصي الغب*ي دا دخلي شوفي عملت اي في



كارما فضلت تقراءه وهي عماله تضحك


كارما / يلهوو*وي ي كيان انتي لسانك
مش سايب حد كدا ابدا



كيان بتقرب منها / قصدك
اني لساني طويل
صح كدا


كارما بترجع لوراه وبخوف / تعرفي
أنه يستاهل عشان


ميدخلش ل بنات الناس تاني 


كيان قعدت / ايوا كد اتعدلي


كارما بشك / هو جاب رقمك منين ميكنش مروان لان دايما عيونه عليكي



كيان بتأكيد / لا طبعا هو هيجيب رقمي منين مش هو
كارما / يلا نذاكر بقي احسن بو*مة الف*قر

عندنا بكرا وعملنا امتحان وهو مبيصدق يمسكلك
علي غلطه
كيان بضحك جامد / انتي كل شويه تطلعي عليه اسم



كارما بضحك / yes
بس تعرفي أنه قمر
بس أسلوبه دا اللي بيخليني

اطلع عليه الاسماء دي
كيان / اممم قمر وسليم حلو اوووي الكلام



كارما بتسرع / اقصد الشكل بس والله لاكن سليم دا كل حاجه جميله عندي






Randa Ali.
كيان بقرف / عم المحن

خف شويه ويلا نذاكر


كارما / لما نشوف حضرتك لما تحبي هتبقي اي




كيان بثقه / مش انا اللي بتاعت الكلام العيال دا



( متعرفش أنها هتبقي اكتر من كارما ف الحب )
كارما / لا والله كلام عيال ماااااااشي لما نشوفك انتي و.. ولا


بلاش يلا نذاكر
وبدأنا نذاكر
ومتنحين بردو



كيان / يلا ي حلوه علي سليم



كارما / لا مش كل مره ثانيا هو مش طاي*قني


كيان بضحكه بمكر / لا متقلقيش روحي يلا

كارما / قولتلك هو مش طاي*قني


كيان / روحي بس ونتي ليكي عندي خبر هيفرحك اوي

كارما / احلفي قولي هو اي هاااا اكلمي



كيان / يخرب*يتك ويخربي*ت سنينك اتهدي مش هقولك غير لما تروحي





Randa Ali.
كارما / ماشي بس اتفقنا هتقولي واخدت الكتاب وراحتله اوضته خبطت علي الباب
سليم ماسك الفون وبيكلم / ادخل


دخلت كارما
سليم ف الفون / ماشي ي حبيبتي هلبس وهعدي عليكي لانك وحشتيني اوي اوي اوي وعاوز اشوفك


كارما بغيره ودموع محبوسه وعصبيه / دا اي ان شاء الله دا ومين دي اللي بكلمها





سليم / طيب ي حبيبتي هقفل وهكلمك وقت تاني وقفل



سليم بعصبيه / انتي ازاي تكلميني كدا اصلا وبتاع اي تسالي ليكي الحق ف اي متكونيش خطيبتي
كارما حست بوجع جامد وأنها اتج*رحت من كلامه دموعها نزلت
Randa Ali.
كارما بدموع / ا.ن.انا اسفه فعلا مليش الحق والكتاب وقع منها وطلعت تجري علي الباب ومشيت
كيان قامت تجري / كارما استني استني سليم في اي حصل ولي صوتكم كان عالي كدا
سليم بعصبيه وقرب من كيان / شغل الاس*تهبال دا مش عليا انا هي جيالك انتي ملهاش الحق تدخل ف حياتي ولا تدخلي اوضتي
كيان بصتله / انت بتزعق كدا لي ليا اصلا وهي بس عشان انت الدكتور ف الجامعه كانت جايه توريك مسأله
سليم بزعيق / انتي تح*ترمي نفسك معايا وصوتك دا ميعلاش عليا وتل*مي نفسك وتح*ترمي نفسك معايا
كيان بعصبيه / انا مح*ترمه غ*صب عن عينك
سليم ض*ربها ب لقلم جامد ودي اول مره يمد ايدو عليها
كيان حطت أيدها علي خدها ودموعها نزلت وبصتله ودخلت أوضتها وقفلتها ونامت علي السرير وفضلت تعيط جامد
Randa Ali.
سليم بزعل جامد / غبي غبي ازاي تعمل كدا
رقم غريب دخل ل كيان
_ زعلانه لي
كيان قامت وهي بتعيط لما سمعت صوت المسج فكرتها كارما
كيان / مين تاني
_ قولتلك مش لازم تعرفي حد بيحبك وبس
كيان / اااه هو انت تاني بلوك هينور تاني
_ استني قلبي حاسس انك زعلانه قوليلي لي
كيان ف نفسها / هو حس ازاي وضحكت ( رغم أنها بتعيط )
كيان / ميخصكش ولو مقولتش مين هتاخد احلي بلوك
_ هفضل ادخلك ومش هسيبك لاني بحبك
كيان / بجد طيب ماشي هابي بلووووك وعملت بلوك
كيان / ي تري هو مين وتصلت علي كارما فضلت تكنسل عليها
سليم فتح الباب ودخل
صلوا علي الحبيب
البارت العاشر
كاتبة المسقبل
بقلمي /Randa Ali
سليم بغيره / كارما اهلا بحضرتك
كارما مستغراب / دكتور هو في حاجه
سليم / لا ابدا
وراح دخل اوضته
كيان / الحمدلله دايما بتيجي ف الوقت المناسب
كارما بتفكير / كيان هو مالوا دكتور سليم
كيان يتغير الموضوع / مالوا مهو زي النح*س اهو
Randa Ali.
كارما بغيظ / نح*س ف عينك متقوليش كدا
كيان / عي*نك ف نن
كارما بترجع لوراه من الخوف / كوكو مالك ي حبيبتي بهزر اكيد مقصدش ي روح قلبي
كيان بعدم ثقه وبتبصلها
كارما قربت وبستها بخوف / بهزر ي روحي
كيان سكتت بعدها بضحكه / اسكتي نسيت احكيلك
كارما / اي في احكي قولي سليم عاوز يتجوزني صح
كيان / هو مخك دا مفهوش غير سليم وبس
كارما بحزن / امال اي
Randa Ali.
كيان طلعت الفون وفتحت الوتس / بصي الغب*ي دا دخلي شوفي عملت اي في
كارما فضلت تقراءه وهي عماله تضحك
كارما / يلهوو*وي ي كيان انتي لسانك
كيان بتقرب منها / قصدك
كارما بترجع لوراه وبخوف / تعرفي
كيان قعدت / ايوا كد اتعدلي
كارما بشك / هو جاب رقمك منين ميكنش مروان لان دايما عيونه عليكي
كيان بتأكيد / لا طبعا هو هيجيب رقمي منين مش هو
كارما / يلا نذاكر بقي احسن بو*مة الف*قر
كيان بضحك جامد / انتي كل شويه تطلعي عليه اسم
كارما بضحك / yes
كيان / اممم قمر وسليم حلو اوووي الكلام
كارما بتسرع / اقصد الشكل بس والله لاكن سليم دا كل حاجه جميله عندي
Randa Ali.
كيان بقرف / عم المحن
كارما / لما نشوف حضرتك لما تحبي هتبقي اي
كيان بثقه / مش انا اللي بتاعت الكلام العيال دا
كارما / لا والله كلام عيال ماااااااشي لما نشوفك انتي و.. ولا
وبدأنا نذاكر
كيان / يلا ي حلوه علي سليم
كارما / لا مش كل مره ثانيا هو مش طاي*قني
كيان بضحكه بمكر / لا متقلقيش روحي يلا
كارما / قولتلك هو مش طاي*قني
كيان / روحي بس ونتي ليكي عندي خبر هيفرحك اوي
كارما / احلفي قولي هو اي هاااا اكلمي
كيان / يخرب*يتك ويخربي*ت سنينك اتهدي مش هقولك غير لما تروحي
Randa Ali.
كارما / ماشي بس اتفقنا هتقولي واخدت الكتاب وراحتله اوضته خبطت علي الباب
سليم ماسك الفون وبيكلم / ادخل
دخلت كارما
سليم ف الفون / ماشي ي حبيبتي هلبس وهعدي عليكي لانك وحشتيني اوي اوي اوي وعاوز اشوفك
كارما بغيره ودموع محبوسه وعصبيه / دا اي ان شاء الله دا ومين دي اللي بكلمها
سليم / طيب ي حبيبتي هقفل وهكلمك وقت تاني وقفل
سليم بعصبيه / انتي ازاي تكلميني كدا اصلا وبتاع اي تسالي ليكي الحق ف اي متكونيش خطيبتي
كارما حست بوجع جامد وأنها اتج*رحت من كلامه دموعها نزلت
Randa Ali.
كارما بدموع / ا.ن.انا اسفه فعلا مليش الحق والكتاب وقع منها وطلعت تجري علي الباب ومشيت
كيان قامت تجري / كارما استني استني سليم في اي حصل ولي صوتكم كان عالي كدا
سليم بعصبيه وقرب من كيان / شغل الاس*تهبال دا مش عليا انا هي جيالك انتي ملهاش الحق تدخل ف حياتي ولا تدخلي اوضتي
كيان بصتله / انت بتزعق كدا لي ليا اصلا وهي بس عشان انت الدكتور ف الجامعه كانت جايه توريك مسأله
سليم بزعيق / انتي تح*ترمي نفسك معايا وصوتك دا ميعلاش عليا وتل*مي نفسك وتح*ترمي نفسك معايا
كيان بعصبيه / انا مح*ترمه غ*صب عن عينك
سليم ض*ربها ب لقلم جامد ودي اول مره يمد ايدو عليها
كيان حطت أيدها علي خدها ودموعها نزلت وبصتله ودخلت أوضتها وقفلتها ونامت علي السرير وفضلت تعيط جامد
Randa Ali.
سليم بزعل جامد / غبي غبي ازاي تعمل كدا
رقم غريب دخل ل كيان
_ زعلانه لي
كيان قامت وهي بتعيط لما سمعت صوت المسج فكرتها كارما
كيان / مين تاني
_ قولتلك مش لازم تعرفي حد بيحبك وبس
كيان / اااه هو انت تاني بلوك هينور تاني
_ استني قلبي حاسس انك زعلانه قوليلي لي
كيان ف نفسها / هو حس ازاي وضحكت ( رغم أنها بتعيط )
كيان / ميخصكش ولو مقولتش مين هتاخد احلي بلوك
_ هفضل ادخلك ومش هسيبك لاني بحبك
كيان / بجد طيب ماشي هابي بلووووك وعملت بلوك
كيان / ي تري هو مين وتصلت علي كارما فضلت تكنسل عليها
سليم فتح الباب ودخل
