اخر الروايات

رواية في وكر الفهد الفصل التاسع عشر 19 بقلم توتا مصطفي

رواية في وكر الفهد الفصل التاسع عشر 19 بقلم توتا مصطفي



                                              
تيام: تيااااااااان
فهد: شيلها نهار ابوكو اسود جايه تموت هنااااا

1


تيام بخوف فضل يربت علي خدها عشان تفوق: تياان فوقي يبابا تيان......... شالها بسرعه رغم رعشة ايديه بس فضل ماسكها ودخل بيها اوضة فهد ونيمها علي السرير 

+


تيام بصراخ: هاااااات مايه يفهد بسرعههه
فهد:مايه اي خد برفان... راح بسرعه جاب البرفان وحط شويه ع ايدو ولسا هيمدها نحيتها مسكو تيام بعصبيه

+


تيام:انتتت عبيط جايبلى برفانك
فهد:مش وقت غيره ربنا يهديكك

+


استسلم تيام وساب فهد يكمل وفضل يرش علي وشهاا لحد م فاقت تيام زفر بارتياح واردف: الحمدلله 
فهد: يمحني

+


تيام: تيان سمعاني يبابا
فهد بسخريه: سمعاه يقلب ابوكي

+


تيام بعصبيه: ده وقت هزارك ده
فهد: فوقي يابت انتي بلا محن بنات

+


تيان مسكت دماغها وفضلت تفتح عينيها شويه شويه لحد م وصحت الرؤيه قدامها
تيان: ماما هاتولي ماما

+


تيام: ناا اهووو يروحي فوقي كويس بس وهنمشي
فهد: يحنين وحنيتك مو معقوله

+


تيان بصراخ طفيف: انت ايه خلاك تقرب مني ابعددد مش قولت مش عايزني اختك ابعد

+


تيام: ايوا مش عايزك اختى عايزك مرااتي ام عياالي مش عمة عيالي افهمي بق
فهد: اهدى يعم وفهمها

+


تيام: افهميييي نا ابن عمكك ابن عمكك امي اتكلت عند ربنااا وابويا رماني لعمى الي هو ابوكي واتربيت عندكم خلااص وصلتتتتت

+


تيان ببكاء: يعني انت مين دلوقتي 
تيام: ينهااااااررررر طيننن
تيان: يعني تقربلي اي

+


فهد: نهارك طين بجد وقعت ع دماغها انتي متخلفه يابت  ابن عمكككك
تيان: انت ولا هو

+


فهد: خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تيان: الخنزير ده اكيد مش ابن عمي
تيام بضحك: ايوا اكيد نا ابن عمكك تياااام تياااام ابن عمك مش فهد ولا برق ولا اثير حتى وصلتتتت

2


تيان: هتفضل تحبنى وقت م كنت اختك
فهد: يااامااا ياااماااا كل الناس بتحب وتتحب الا 
تيان: عشانك غلطان اصلان يستاهلها

+


غضب فهد بسرعه وخد بعضه وخرج
تيان: احسن

+


تيام: قومي نروح
تيان: يلا
تيام: تعالي يبابا

+


تيان بخجل:ممكن اسالك سؤال
تيام: اكيد يبابا اسالي
تيام بخجل: هو يعني بص اقصد الي هو

+


تيام: هو قصدو مين متتكلمي عدل
تيان: الي كنت بتعملو ده هو 

+


تيان فهم قصدها وفضل يضحك واردف: ايوااا ايوااا مفيش اخوات بيعملو كده وبما انك عبيطه صدقتي
تيان:حيوااااااان

+


تيام: طيب يلا قومي
تيان: شلني
تيام: شالك ربنا قومي يابت هو نا فيا حيل 

+


تيان: ومفيش حيل ليهههه يخويااااا
تيام: اخويا دي بتعصبني ف اظبطي اما بالنسبه للحيل هوريهولك بس مش دلوقتي يلا قومي

+




                
تيان ببلاها: طيب............فضل ساندها تيام لحد م وصلو وعرفو الكل انها عرفت الحقيقه ونبه عليهم ان محدش يقولها ده اخوكي مره تانيه مر اليوم بسلام لحد م جيه اليوم ااي هتحصل فيه الكارثه

+


كان اليوم ماشي عادي جدا والبنات كانو قاعدين واتفقو انهم يروحو لرفا
ليليان:هنسيبك ونمشي يوتين اقسم بالله 
وتين بصراخ: غوروووو امشووو جايه وراكووو مش هتعرفوني الطريق

+


تيان: احنا غلطانين يلا بينا يابت يلولو
ليليان: يلا بينااا ي اختشييي
وتين: متقلقوش نص ساعه وهكون وراكو

+


البنات سابوها ونزلو وبالفعل راحو لرفا ووصلو 
ليليان:يعرببببب يلي هنااااااا
رفا: نورتووووو

+


ليليان: عندك حاجه تتاكل
رفا: غير عايزه تطفحي
ليليان: لاا هاتي حاجه مسكره

+


تيان: ونا هاتيلي اي حاجه تتشرب بسرعه الجو حر
رفا: يسترررر خمس دقايق وهجبلكممم اقعدو
ليليان: هنقعد هو هنستناكي تقولو اقعدو 
رفا:معدومين الذوق بصحيح

+


: نورتو يبنات
ليليان: سوسووو
ساره: قلب سوسو من جوا
تيان: وحشااني

+


ساره: وانتو والله بقالي زمان مشوفتكمش اومال فين وتين
تيان: جايه ورانا
رفا: ي مدام زينببببب
تيان: مين دي

+


رفا: المساعده الجديد ست طيبهه اويي
ساره: مدام زينب
: اتفضلي يهانم
رفا: هاتي تشيز كيك لليليان وعصير مانجا لوتين
: حاضر... وانصرفت

+


ليليان بهمس: هما عندهم جاهز
تيان: اخرسي محسساني اننا شحاتين
ليليان: لا اقصد التشيز كيك جاهز دايما
سوسو: في حاجه يبنات

+


تيان: هههه لا يسوسو ليليان جعانه بس
ليليان: وتقولي محسساني احنا شحاتين اهي خليتينا شحاتين قدام الناس
رفا: كوكو جاااات كوكووووو

+


كارين: صباح الخير
الجميع: صباح النور
رفا: تعالي اعرفك علي صحاابي
كارين: عرفينا
رفا: دي تيان ودي ليليان ووتين لسا جايه
كارين: طيب

+


رفا باحراج: كوكووو
ليليان: مالها دي كمان
تيان بهمس: ادي الناقص العجوزه الشمطاء تكلمنا كده
كارين:اومال تاج فين
ساره: طلع من الساعه خمسه معاه شغل

+


كارين: واصلان
ساره: ف الجنينه برا
كارين: حازمممممم
: ايوا يهانم

+


كارين: ناديلي علي اصلان
حازم: حاضر يهانم
ساره: قولولي يبنات اهاليكم عاملين اي
ليليان: اهالينا

+


تيان: كويسين كويسين
: يانعمممم
كارين: اصلان تعالا
اصلان: اي ده في ضيوف
ليليان: شوفت عاد

+


اصلان: عاملين اي
تيان: الحمدلله 
اصلان: يارب دايماً

+


رفا: نينينيتييي
اصلان باستفزاز: شبرر ونصص صحيتي
رفا: بس يااض
اصلان:هخلص بس واجيلك
تيان: ربنا يعوض عليك يفهد يارب

+



        

          

                
ليليان: دا الواد مززززز
ساره: فطرت ي اصلان 
اصلان: صاحى مع الاستاذ تاج وفطرنا سوا متقلقيش

+


"عند وتين" 
بخيته: يابت الجزمههه هتغوري وترجعي امتى 
وتين: خارجهه والله اهووو خلصتتت
بخيته:يلااا بالسلامه وعارفه يابنت الجزمه لو اتاخرتي هعمل فيكي اي

+


وتين: كيكه بالشكولاته يبخوتي
بخيته: غورييي
وتين: بااااي يحجههه...... وخرجت
خرجت وتين وهي فرحانه انها رايحه لرفا لبست لبس بسيط خالص ونزلت بخطوات سريعه من البيت ووشها فيه لمعة حماس اكنها داخله علي يوم حلوو طلعت للطريق العام

+


 طلعت فونها وبعتت للبنات انها قربت عليهم خلاص ولسه بتلم فونها فشنطتها سمعت صوت عربيه بتقرب وفرملت فجاه بصوت مزعج وتين لفت ليكون حد حصله حاجه

+


 وبسرعه خاطفه اتنين ملثمين نزلو من العربيه وواحد منهم كممها بسرعع والتاني شالها ودخل بيها العربيه حاولت تضرب برجليها لكن صوتها اتخنق وحركتها اتشلت وغابت عن الوعي الناس في الشارع قليلين والدنيا لسا بدري والي شاف

+


 مفهمش اي اللي بيحصل موبايلها وقع من شنطتها واتكسر في الارض وباب العربيه اتقفل علي صرخه مسمعهاش غير قلبها

+


"عند رفا" 

+


تيان: الزفته دي بقالها ساعه قالت قربت غارت فين يعني
ليليان: انا قلقانه عليها
رفا: ونا والله 

+


ساره: وتين دي بمية راجل
تيان: لالالا انا راجعه اشوفها دي المفروض توصل من نص ساعه
ليليان: نا برن ومبتردش
رفا: اصلاان ممكن توصلنا

+


اصلان: اكيد

+


"هما ف الطريق فضلو يرنو عليها مره واتنين وتلاته ولكن مفيش حد بيرد بعد فتره قصيره خالص وصلو للبيت اخيرا واصلان رجع عشان شغله" 

+


تيان:يبخيته فين وتين
بخيته: مهى نزلت بقالها ساعه وشويه 
ليليان بقلق: دي مجاتش اصلا
بخيته بخوف: يعني اي

+


رفا: برن عليها بقالي كتير
بخيته بزعيق: يعني البت مجاتش يعني ايي مش بتردد ردو علياا هنزل اسال عليها تحت

+


تيان: جايين معاكي

+


"الدنيا اتقلبت ورفا بتدأت تنهار علي صديقة عمرها وبقا الشك علي كل حد... بس الي خطط للاختطاف ده واضح انه كان مستني اللحظه دي من بدرى.... وكان عارف انها هتكون لوحدها

+


بخيته بعياط: بنتي ينااااس بنتي يعااالمممم
رفا بعياط: ه ههتكون راحت فين يعني
تيان بخوف وقلق: وتين عمرها عمرها م اختفت منغير م تقول لحدد

+


بخيته:بنتي غيابها ده مش لله بنتي ي جرالها حاجه ف الطريق ي اتخطفت ب ب برققق الحقني يابنييي الحقوووونييي

+


برق هرول اليها بسرعه: في اي
بخيته: بنتي وتين محدش لاقيهاا قلبنا عليها الدنيا وبرن ومفيشششش اي حاجههههه
فهد عقد حاجبيه: وهي كانت رايحه فين مش كانو معاها؟ 
بخيته بعياط: كانو رايحين لرفا والبنات سابوها ومشو وهي اتاخرت ونزلت بعديها بساعههه دخلو علياا يسالو عليهاا
برق: هخخخخخخ وهما يسيبوها ويمشووو لييي 
تيان:  هي هي اتاخرت ف سبناها 

+


بخيته: هاتوهالي يبنيييي عايزه بنتيييي
برق خد عربيه وانطلق بسرعه جنونيه يدور عليها ف كل حته 
تيام: رايح وراه

+


تيان بعياط: ونبي ونبي خدني معاك عشان خطري والله م هعرف اقعد كده
تيام باسها علي راسها وحب يطمنها: هنلاقيها يبابا متقلقيش 
تيان بعياط: لااا ارجوك هروح نا وليليان عشان خاطري
ليليان: اارجوك ي تيام 

+


تيام باستسلام:بس مفيش نزلو من العربيه يلا.... وخدهم وانطلق راح يحصلهم لكن رفا وقفته
رفا: استنى

+


فهد لف بنص جسمه واردف: نعم
رفا بعياط: خدني معاك
فهد: اركبي
جريت رفا علي العربيه وركبت معاه وانطلقو

+


"في مكان تاني بعيد"

+


وتين: فكوني يولاد الكلببب
: شششششش متبقيش صعرانه كده بق
وتين: انت مين يابن الوسخهههه خليني اشوفككك.. ذاك الشخص فك الشريط من عينيها وفضلت تغمض وتفتح لحد م اتضحت الرؤيه قدامها واتصدمت

+


وتين: حمدي؟ 
حمدي بابتسامه خبيثه: قلبه
وتين: تفوووو عليك يعره جايبني هنا ليه ياااض فكني اخلص

+


حمدي: تؤتؤتؤتؤتؤتؤ هو نا جايبك ومتكلف رجال وعربيه عشان امشيكي ف الاخر
وتين بصتله بقرف واردفت: مهووو يعره الرجاله نا معملتلكش حاجه عشان تخطفني وتعملي فيهاااا شبح فكني بقولك

+


حمدي: هفكك يروحي بس بعد م يجي المأذون ونتجوز
وتين خافت منه بس اخفت ده باتقان: اتجوززز مينننن اتجوزك انتتت ولما احصل واتجوز اخدك انت يعره ينطع
حمدي:قلبهههههه.... قرب منها ومسك خصلات شعرها ووتين فضلت تلف وشها يمين وشمال عشان تبعد ايده
وتين: ايدككك اقسم بالله يحمدي برق لو عرف انك لمستني هيقتلك وانت عارف انو بيحبني والله العظيم لو مسكك م هيحلك

+


حمدي: م انتي عارفه انو بيحبك اهو بس قوليلي بق هيعرف منين ولا يمكن يعرف ويجيلك بس بعد م نتجوز يروحي
وتين بصتله بتحدي وابتسامه مستفزه: ايواا بيحبني ونا بحبو وهيجي وهياخدني ومش هطول مني ضافر واحد يكلب

+


حمدي: يغتي بطههه اخاف انا كده
وتين: مش هقاومك ولا هتكلم هقعد واشوف ب انا ي انت وبرق هيجي يعني هيجي
حمدي اتعصب من ثقتها قام مسكها من فكها بقوه: ولو حصل وجيه يوتين هقتله قدامه واخليكي تتحصري عليه طول عمرك.... وتركها وكان علي وشك الذهاب 

+


وتين: اتنيللللل يعرههه انت تقتل بق فاااكر الكرسييي ع القهوه عملت فيك ايييي ولا افكرك هههههههههههههه قال هيقتله

+


اتلفت حمدي بغضب لوتين و............ 


+


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

+


رايكم ودعمكم يهمني

+


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

+


بقلم: توتا مصطفى 

+


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

+


س س س سسلاااااااام 🌷



+



        
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close