اخر الروايات

رواية في وكر الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم توتا مصطفي

رواية في وكر الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم توتا مصطفي


                                              
كارين انهت مكالمتها وقعدت بكل هدوء
 وهمست:جايز تكون غلطت كتير فحياتك يفهد بس غلطتك الكبيره انك تلعب مع حفيده التاجي وخاصة حفيده كارين

+


"ومن الناحيه التانيه كانو كلهم قاعدين يفكرو في حل وازاي يلاقو رفا الشباب فضلو كتير يرنو علي

+


 فهد لكنه مبيردش وبخيته مقطعه نفسها من العياط علي رفا" 

+


وتين والبنات طلعو يشوفو حصل ايه بعد ملاحظو خروج ساره: يبنتييي بقاااا اهدييي

+


 هموتتتتتتتتتتتت بطني يلي منك لله
تيان: اسكووتيي ابو العريس حكايههههه

+


ليليان: استغفر الله 
وتين: امااااااااااااااا

+


تيان بصت لوتين وليليان بعد مشافو حالت بخيته: في ايه

+


وتين جريت علي امها بسرعه وقعدت قدامها: ماما في ايه بتعيطي ليه

+


ليليان: خالتي مالك
تيان: متردو علينا

+


بخيته: انزلي يوتين يبنتي وخدي البنات
وتين: انزل ازاي ونا شيفاكي بالحاله دي
تيان: في اي يخالتي متقولي

+


تيام: تيان بطلي اسأله
تيان: مش قصدي اضغط عليها بس عايزه اعرف فيه اي

+


بخيته: خلاص يبنات مفيش حاجه روحو
وتين بعصبيه: مفيش حاجه ازاب يعني فهميني

+


قاطعتها بخيته بعصبيه:ايههه يعني عايزه تعرفي في اي هقولك فهد الي امنالو علي رفاا خدها وضحك

+


 عليهااا والبت محدش يعرفلها طريق الامانه الي كانت بين ايديكي ضاعت ارتحتي دلوقتي ارتحتي 

+


وتين بصدمه: ماما اي الكلام ده
بخيته: مش كنتي عايزه تعرفي اهو عرفتي

+


تيان بعياط: ضحك ضحك عليها ازاي 
بخيته بغلب:استغل طيبتها الواطي واغتصبها البنت

+


 الطيبه الغلبانه حبته وهو ضحك عليها
وتين بزعيق: لالالاا مستحيل لا فهد احنا عارفينه ميعملش فيها كد

+


ليليان بعياط: ده بيحبها وبعدين اكبد رفا عند خالتي فاطمه صح

+


تيان بصدمه: احنا السبب اا ااه ايوا احنا السبب
تيام: تيااان

+


تيان: احنا السبب ا احنا عرفنا نيته من الاول وخبينا عليها احنا عملنا ف رفا كده 

+


بخيته: بتقولي ايه يمجنونه انتي كمان
تيان بانهيار وزعيق: ايوااا احنااا عرفنا انو عايز

+


 يدمرهااا سمعناه بودانا وسكتنه عرفنا انو عايز ينتقم من ابوها قال انو هيجيب العار للتاجي ف

+


 بينتو سمعناه و و وسكته احنا السببب قالولنا نسكت ومنجبش سيره ااه هما قالو كده و وفهد نفذ كلامه 
وتين بعياط: رفا فينننننن

+


برق ببرود: محدش عارف
وتين: محدش عارف ازاي هااا انتو بذات اكيد

+


 عارفين الكلب ده وداها علي فين 
برق ببرود:صوتك ميعلاش مش هقولهالك تاني بعد كده

+



          

                
وتين: بقولك رفا فين تقولي صوتك بتركز علي حاجات تافهه ليه وبعدين ايه البرود ااي فيكم ده

+


 واكنكم عادي حرااام عليكممم وديتوها علي فينن
تيان بعياط: م معقول يكون قتلها.......اتلفتت ليليان ووتين بصدمه لاستنتاج تيان 

+


ليليان بعياط: ا اثير انت انت الوحيد فيهم رفا بطيقه و وبتتكلم معاه اكيد انت مخلتش فهد يعملها حاجه

+


 صح انت بتعتبرها اختك ي اثير بالله عليك قول ان كل الي قالته عمتي كدب 

+


اثير حاول يهديها ويضمها ليه بس كان لليليان رأيي تاني زقته وبعدته عنها: متنطق رد عليااا

+


بخيته: محدششش يعرفلهااا طريققققق افهموهاااا 
تيان: اناا انا هرن عليها اكيدد هترد عليا اكيد

+


 بخيته مسكت ايديها وخدتها علي الاوضه وخدت *البنات وقفلت الباب وحاولت تهديهم وطمنهم علي قد متقدر بس ف نفس الوقت كانت عايزه الي يطمنها*

+


برق:فهد لازم يسافر
تيام باستغراب: ده لي

+


برق: عشان لما الحوار يكبر نقول غاير المانيا بقالو تلت ايام

+


تيام: يسطا هو انت في حاجه فمخك هو فهد صغير عشان يعمل كل ده دا لو سمعك كان نفخك لوقتي

+


برق: هو انتو فاكرين كل حاجه بدراع والشغل بتاعكم دي فيها مؤبد ي اعدامم والحالتين مش هتختلف

+


اثير وقف واردف: وياريت يحصل اي حاجه من الاتنين دول علي الاقل انام وضميري يرتاح

1


برق: اي شغل العيال ده
اثير: ابقا يسطا لما تحصل في عرضك ابقا قول شغل

+


 عيال سلام...... كل واحد فيهم خرج يشوف حاله وبرق فضل يفكر ف حل عشان ينقذ صديقه من

+


 المشكله الكبيره الي هتنزل عليه فضل ما يقارب الخمس ساعات وهو علي نفس وضعيته

+


بخيته خرجت ولقته لسا قاعد: قوم يبني ريحلك شويه الوقت اتاخر

+


برق: رايح اشوفه فين
بخيته فهمت ان قصده علي فهد: ولما تشوفه قوله اياه يوريني وشه تاني

+


برق زفر بخنق: تصبحي على خير 
بخيته: وانت من اهل الخير يبني

+


"عند رفا" 
الساعه كانت خمسه ونص طلعت كارين لاوضه رفا وقومتها عشان تبدا يومها زي موعدتها

+


كارين: رفاا يلا قومي
رفا بنعاس: شويه شويه يكارين ونبي

+


كارين: مفيش وقت يدوب نلحق
رفا: يوووه

+


كارين: خدي شاور وانزلي عشان نفطر ونمشي عالشغل وحضرتلك هدومك الي هتلبسيها

+


رفا اكتفت ب: حاضر........ قامت بكسل رهيبب ودخلن خدت شاور ولبست الهدوم الي قالت عليها كارين 

+



ونزلت لقت الفطار جاهز
كارين: زي متوقعت حلو عليكي

+


رفا: حلو فين ده كبير اوي شايفه
كارين: كل حاجه فيكي هتتغير حتى لبسك

+


رفا بهدوء: طيب
كارين: كلي عشان نمشى 

+


رفا: هو في حد بيشتغل دلوقتي يكارين
كارين:انا 

+


رفا: انا نينينيني
كارين: مزاجك حلو

+


رفا: شويه
:فطار منغيري يكارين

+


التفتت رفا لمصدر الصوت لقت شااب طويل وعريض المنكبين ووسيم سرحت رفا شويه لحد م جاوبت كارين

+


كارين: اصلان اتفضل
اصلان:في ضيوف غيري

+


كارين بهدوء: دي رفا حفيدتي
اصلان نظر لرفا بنظره خلتها تسرح في جماله: اووه حفيده كارين في ايطاليا ولاول مره

+


رفا بهدوء:م مي م
اصلان: اي يكارين عندك كل الفلوس دي ومش عايزه تعرضيها علي الدكتور الحروف واقعه

+


كارين بهدوء: اقعد وافطر 
رفا بغضب لطيف: بتتكلم كده ليه يجدع انت مالك
اصلان:فعلا حفيده كارين

+


كارين: هههههههههه اقعد اقعد رفا ده اصلا دراعي اليمين وتقدري تقولي ابني الي مجبتهوش

+


رفا بهدوء: مش قولتي مبتثقيش في حد
اصلان:ولا هي بتثق فيا ولا انا بثق فيها صح يكارين
كارين: بطلو كلام ويلا علي الشغل

+


اصلان: دايما في خدمة كارين هانم.... وخرج قبلهم
رفا بهدوء: ماله ده مستحيل يكون ايطالي

+


كارين بثبات: ده اصلان ابن صديقتي الوحيده الله يرحمها وجوزها وراها علطول ف اخدته و ربيته انا

+


 من بعدها وبقا زي م انتي شايفه وااه امو ايطاليه وابوه مصري

+


رفا بهمس:اي النسوان الي بتخلص ع الرجاله دي احمممم بيكلمك بدون رسميات

+


كارين اتجهت لبرا بينما تردف: قولتلك ابني التاني
رفا: طيب..... ولحقتها 

+


بعد مده بسيطه وصلو اخيرا للشركه دخلت رفا بجانب كارين وشافت احترام الموظفين الكبير

+


 لجدتها وحست بالهيبه مع انها راحت كتير لشركه والدها لكنها حست بكل ده مع جدتها

+


كارين: اصلان الغى اي اجتماع النهارده وعايزاك تفهم رفا كل كبيره وصغيره هنا مفهوم

+


اصلان بجدية: مفهوم انسه رفا اتفضلي معايا
رفا باستغراب من التحول ده: ح حاضر
كارين:........ 


+


"" "" "" "" "" "" "" "" "" "" 

+


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

+


رأيكم ودعمكم يهمني

+


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

+


بقلم: توتا مصطفى 

+


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸



+

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close