رواية صراع احفاد السيوفي الفصل الثالث 3 بقلم سالي دياب
\
بسم الله
+
.................
+
انحنى يوسف الى الامام ودقق في هذه الشاشه الذي يعرض عليها خط سير هذه الطائره .....التي ذهبت بالعجمي.... وكان الجنرال يجلس بجانب هذا الهكر الصغير الذي يتتبع خط سيره الطائره عبر القمر الصناعي وايضا الكاميرات الموجوده بالشارع وهذه الهكر الصغير هو....
+
=عامر
+
التفت عامر ونظر الى والده.....قال الجنرال
+
=تقدر تجيب لي وش الطيار
3
نظر عامر للشاشه مره اخرى وضغطه على الكيبورد بخفه و بسرعة الهكر الصغير...... حاول ان ياتي بوجه الطيار كما امره والده ثبت الصوره وقام بتكبير الشاشه واخترق النظر داخل الطائره فظهر ..ااا
اندهشه الجميع عندما.... تشوشت الصوره فجاه وظهر على الشاشه بالخط العريض
+
((حظ اوفر مره اخرى ايها الهكر الصغير))
+
=معناه ايه الكلام ده
+
قال يوسف هكذا وهو ينظر لهذا الخط العريض ويعقد حاجبيه بغضب..... نظر له عامر وقال وهو يبتسم
+
=معنى الكلام ده.... ان العجمي ده جامد وفشيخ وما فيش مدين ام اتنين...ااه
6
صرخه متالم عندما صفعه والده على راسه نظر له عامر وقال بضيق مصطنع
+
= ليه كده يا بابا انا عملت ايه
+
صرخ به الجنرال وهو يشير على الشاشه
+
= النصيبه انك ما عملتش حاجه..... حاول تجيب لي اي حاجه تفيدني يا بني ادم امال انت هكر ازاي
4
نظر عامر للشاشه سريعا... وحاول ان يستعيد خط سير الطائره مره اخرى ولكن اختفت الطائره تماما رجع مره اخرى لخط سيرها من البدايه ولكن الدهشه ان هذه الطائره اختفت تماما حتى هذا التسجيل الذي كانوا يروه الان انمح تماما او بالاحرى اختفت الطائره..... حاول... وحاول ولكن لا يوجد اثر لهذه الطائره....
2
فجاه عرضت جميع الشاشات الموجوده بهذه الغرفه فيديو وظهر مقعد جلدي محفور عليه من الخلف العجمي.... التفت المقعد ببطء وظهر العجمي وهو يجلس على هذا المقعد ويضع القناع وبنفس ملابسه السوداء وضع قدم على الاخرى وقال بصوته المرعب
+
=بس يا سيدي..... وحطيت رجل على رجل وقلت لهم شايفين الكوره الارضيه دي كلها وعهد الله ما فيها حد فارق معايا
3
وفقط انطفأت الشاشات جميعا....ابتسم عامر بذهول..... ووضع الجنرال يده على راسه واغمض عينيه بارهاق.... اما يوسف وضع يده الاثنين في خصره ودار في هذه الغرفه الواسعه وهو يقول بصراخ وانفعال
+
=ابن اااالكلب
1
يوووسف...عيييب.... الكلب قاعد..ااا.... قصدي الجنرال قاعد باباك يعني عيب تقول الالفاظ دي قدامه حبيبي.... مش اخلاق ابناء الجنرال ابدا
2
وقف الجنرال بارهاق وقال وهو يضع هاتفه في جيبه
+
=انا تعبت هروح ارتاح عشان اعرف افكر هعمل ايه
2
وقف عامر وقال هو الاخر
+
=وانا كمان تعبت هروح ارتاح
2
نظر له الجنرال وقال باستنكار
+
=تعبت من ايه..... عملت ايه انت عشان تتعب منه هكر ازاي عامل فيها الولا البرم..... وما عرفتش تجيب لي خط سير طياره يا فاشل مخصوم من مرتبك 20 يوم يا فااااشل
2
نظر عامر الى الارض حتى يتجنب بطش والده... حتى يوسف ... ظفر بضيق ونظر الى الجانب عندما رفع الجنرال سبابته وقال بامر وهو يشير عليهم
+
=شهر.....قدامكم شهر واحد بس.... ويكون العجمي ده تحت ايدي ولو خلص الشهر وكلامي ما تنفذش ساعتها هيبقى لي تصرف تاني....انتم اقسمتم يمين تحترمه القسم ده تعملوا بيه..... يا سياده العقيد يا اللي صممت ان انت تمسك القضيه دي بقى لك خمس سنين مش عارف تقبض على حته عيل
وانت يا هكر يا صغير يا اللي درست في الدول الاوروبيه حته مجرم قدر يتغلب عليك كلامي انتهى شهر ولو ما اتنفذش الكلام ده ساعتها هسحب منك القضيه يا سياده العقيد وهنقلك المرور.... وانت هتنزل الشركه مع عمك جاد
+
كانوا يستمعون لكلمات والدهم الغاضب.... وهم يحنون راسهم....رحل الجنرال وهو يتنفس بغضب من هذا الرجل مجهول الهويه.... هذا الرجل الذي نصب له الكثير من المكائد والمصايد ويلفت منها كل مره.... هذا الرجل الذي حقا اذهله بعقله البارع
5
زفره يوسف بضيق وقال بقتضاب
+
=انا اتخنقت..... بعمل كل اللي اقدر عليه وكل مره بيفلت مني.... ازاي هقدر اجيبه في شهر وانا بقى لي خمس سنين بحاول امسك طرف الخيط ومش عارف بيبقى ظابطها صح ابن الهرمه
3
التفت عامر ووضع يده على كتف شقيقه وقال حتى يهون عليه
+
=معلش يا يوسف.... يعدي بس اليومين الجايين وبعد كده هنكلم بابا يطول المده شويه
1
نظر له يوسف وقال باستغراب
+
=اشمعنا اليومين دول
+
قال عامر= بكره الذكره 28 فاكيد بابا مضغوط عشان الحاله اللي بتبقى فيها ماما اليوم ده
+
ضرب يوسف على راسه وقال بنسيان
+
=اخ انا كنت ناسي اليوم ده ....منه لله العجي مش ما خلينا عارفين نعيش حياتنا طبيعي
6
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
+
وهو الراجل عامل ايه بس يا جوزيف.... الراجل قاعد بيسترخى اهو
+
رفع عينيه عن الكمبيوتر النقال الموضوع على ساقه نظر لهذه المنازل الموجوده باسفل هذا الجبل العالي
+
فهو الان يجلس على مقدمة سيارته الرنج روفر ويضع هذا الجهاز اللوحي على ساقه بلحظه كان يمسك هذا الجهاز من طرفيه ويفصله الى جزئين ثم القاه من اعلى هذا الجبل
+
فهو ارسل الفيديو وايضا هو من قام بارسال هذه الرساله....فهو هكر محترف
+
وكما يقول ان كنت ان تريد مجرم ... فدرس فن الاجرام جيدا حتى لاتكون مجرم سهل القبض عليه وهذا ما يفعله العجمي فهو قرصان بارع من قراصنه الانترنت....لا برافو
+
استرخى بجسده واستند بظهره على زجاج السياره من الامام.... رفع ذراع واحد ووضعه خلف عنقه واليد الاخرى اخرج هاتف هذه الفتاه الذي راها على بحر اسكندريه
+
ثم قام بفتحه فهو اغلقه عندما تكررت الكثير من الاتصالات باسم ((My mom))....فصل الخط في وجهها مره ولكن عاودت الاتصال لذلك قام باغلاقه
+
انفتح الهاتف..... وظهرت صوره هذه الفتاه ذو العيون الساحره.... ابتسم بجانب فمه ابتسامه خفيفه.... ودقق النظر اليها.... رفع الشاشه للاعلى فظهر رمز الحمايه.... بالطبع هو هكر لذلك لم ياخذ في يده شيء وقام بفتحه.... انفتح الهاتف وظهرت صوره اخرى للفتاه ولكن هذه المره كانت تتمدد على ارض عشبيه خضراء و خصلاتها العسليه منتشره حول وجهها الملائكي بطريقه مذهله وتغمض عينيها وتبتسم ابتسامها ناعمه
+
اخذ يتامل وجهها الناعم ذو الملامح الطفوليه وهو يبتسم بجانب فمه خرج من تامله عندما انهالت الرسائل.... في هاتف يارا
+
دخل على منصه الرسائل....راى الكثير من الارقام باسماء مختلفه حاولوا الاتصال بها.... فتح هذه الرساله التي اتت من والدتها ابتسمت عينيها عندما قرا محتوى الرساله
+
((والله العظيم لما تجيلي لموتك على قفلان تليفونك... انت فين يا يارا))
+
= يارا
+
اخرج جمال اسمها بخوفوت من بين شفتيه ابتسم بجانب فمه ثم قال وهو يدخل على البوم الصور
+
=حلو يارا
2
فتح تطبيق الصور...... رفع الشاشه للاعلى وهو يمرر عينيه على صورها من الخارج لم يفتح اي صوره.... ضغط على احد هذه الفيديوهات.... اتسعت ابتسامته عندما انفتح هذا الفيديو الذي كانت يارا تصورها لنفسها وهي في احد دروس الرقص الخاصه بها وكانت ترتدي ليجن باللون الوردي يلتصق على جزئها السفلي بقوه وكانت ترتدي قطعه قصيره على جزئها العلوي تغطي نهديها فقط وكانت معدتها المسطحه ظاهره بسخاء وايضا مقدمه صدرها
2
ويبدو انها كانت بمفردها.... فهي كانت تنظر الى نفسها في هذه المراه الكبيره وكانت ترقص على احد الاغاني الهنديه..... فهي من عشاق الرقص الهندي وتجيده ببراعه
+
كان يشاهد هذا الفيديو.... وهو يبتسم ابتسامه واسعه وعينيه تراقب حركاتها المغريه بتسالي واندهاش في نفس الوقت
+
فيارا.... كانت ترقص.... على احد الاغاني الهنديه التي رقصت عليها الراقصه الهنديه ((نور فتحي)) وحقا كانت تتلوى مثلها....اووف.... اخرج هكذا هادئه من بين شفتيه وهو يعقد حاجبيه عندما انحنت يارا الى الامام ودارت بخصرها.... مما جعل نهديها الصغيرين يظهران بسخاء.... ضحك بخفه وقال بوقاحه
+
=صغير بس يحير
6
انتهى الفيديو..... وهذا الواقح قرره مره اخرى وهو مستمتع بتمايلها ودلالها في هذا المقطع الصغير
اغلق الهاتف ثم نزل من على السياره....و توجه الى مقعد السائق وهو يدندن
+
=يا وزه هدي علينا الهزه
3
صاعده... خلف عجله القياده...... وضع سيجاره بافهمه و اشعله ثم انطلق بالسياره..... وهو يبتسم بجانب فمه.... نظر الى الهاتف الخاص بيارا عندما رن امسكه بين يده ونظر لاسم المتصل.... الذي كان ((Sa Ra))
فتح الخط وضعه على اذنه وقال وهو ينظر للطريق
+
=امممم
+
القت يارا الهاتف على شهد التي كانت تجلس امامها على الفراش.... عندما استمعت لصوته..... امسكت شهد الهاتف ووضعته بيد يارا وقالت بهمس حتى لا يسمع الطرف الاخر
+
=اتكلمي
+
=طب ايه.... مش هتردي اقفل
+
امسكت يارا الهاتف.... ووضعته على اذونها... ضغطت على شفاها السفليه ثم اخرجت صوتها الناعم
+
=الو
+
ابتسم جمال وقال بوقاحه
+
=الصوت نتايه..... والجسم حكايه
12
عقدت يارا حاجبيها بعدم فهم وقالت بصوتها الناعم
+
=يعني ايه
+
اوقف السياره عندما راى الاشاره الحمراء.... لا وطني يا راجل.... ثم قال بتسالي
+
=عايزه تعرفي
+
ردت يارا ببراءه= اه
+
ضحكه جمال وقال بوقاحه
+
=لا..... اه دي ما بتتقالش غير على السرير
9
لم تفهم يارا مقصده نظرت الى ساره وشهد وقالت بصوت استمعه جمال
+
=بيقول لي اه دي ما بتتقالش غير على السرير اقول له ايه
4
نظرت شيماء وساره الى بعضهم... ثم نظرو مره اخرى ورفعوا كتفيهم للاعلى.... بمعنى لا نعلم
+
وضعت يارا الهاتف على اذونها مره اخرى عندما استمعت لصوت جمال الذي قال
+
=انتي في حد جنبك
+
= اه
+
ضحك جمال بخفه وقال بوقاحه
+
=اه تاني.... لا كده انا اشك في امرك..... لو تعبانه انا ممكن اريحك
6
لم تفهم يارا معنى حديثه لذلك قالت باستغراب
+
= انا كويسه مش تعبانه خالص.....اا... حضرتك الموبايل ده بتاعي وو... عليه حاجات مهمه....لو ممكن نتقابل وترجعهلي لان مامي هتعاقبني لو عرفت ان وقع مني.... بليزززززز رجعلي الموبايل
2
كان يستمع الى حديثها وهو يبتسم بذهول وتسالي من نبره صوتها الناعمه وشعر انها ستبكي في اخر حديثها انفجر ضاحكا وقال من بين ضحكاته
+
=انتي بتتكلمي كده ليه....هههه.... ماشي يا عسل هرجع لك التليفون ....بس ايه المقابل
+
ردت يارا سريعا=اللي انت عاوزه انا مستعده اديك اللي انت عاوزه
+
تحرك جمال بالسياره وقال بمغزى وقح لم تفهمها
+
=هتستحملي اللي انا عاوزه
6
قالت يارا ببراءه=لا ما تقلقش خالص بابي معاه فلوس كثير...... بس لو ممكن تقول لي انت عاوز كام عشان اقدر اخذ من بابي money
+
=استني استني.... بابي ومامي وماني
+
حقا يا فتاه....ضحك جمال بشده.... على هذه الفتاه البريئه.... التي وقعت مع شخص غير بريء اطلاقا فهو ظن انها فتاة ليل بعد هذا الفيديو الذي راه
توقف عن الضحك قليلا وقال
+
=ظلمتك يا بنت الناس....هههه..... معلش بقى يا دلوعه الضمير الوسخ وسنينه.... طب بصي انا حاليا في القاهره يمشي معاكي بكره انزل لك اسكندريه
+
ردت يارا=حضرتك انا من القاهره اصلا
+
قال جمال باستغراب=يعني دلوقتي انتي في القاهره ولا في اسكندريه....هتاخدي التليفون مني فين
+
يارا =لا في القاهره هنتقابل هنا في القاهره.... بس هو يعني لو ممكن يوم تاني غير بكره عشان صعب جدا... اخرج من البيت بكره
+
جمال=والله معاكي النهارده وبكره.... بعد كده ما اقدرش احدد..... شوفي ايه اللي يناسبك وابعتي لي رساله بالعنوان....سلام يا دلوعه
+
لم ينتظر منها رد.... اغلق الخط مباشره بعد ان انهى حديثه.... ابتسم بجانب فمه هذه الابتسامه المثيره واستند بزراعه على نافذه السياره... ضحك بخفه وقال بصوت عالي
+
=دنيا متر والشمال كترو
2
نظر له هذا الشاب الذي يقود الدراجه..... ابتسم وقال باعجاب
+
=لا حلوه عجبتني
+
نظر له جمال ثم ضحك وقال وهو يضرب كف على الاخر
+
=الواحد من كتر النسوان الشمال اللي اعرفهم في حياته... ما بقاش عارف يميز
1
ضحك الشاب بشده... وكاد ان يتحدث ولكن توقفت الدرجه فجاه..... نظر جمال له من خلال مرأة السياره راى انه يحاول اشعال الدراجه مره اخرى يبدو انها تعطلت.... اوقف سيارته بجانب الطريق ثم فتح باب السياره ونزل منها نظر اليه وقال
+
= عطلت
+
نظر له الشاب.... ثم قال باسف
+
=شكلها كده
+
اغلق جمال باب سيارته ثم توجه اليه.... وقف امامه تماما ثم نظره لهذه الشاشه الصغيره الموجوده بالدراجه وقال للشاب
+
=دي خلصت بنزين يا ريس
+
مرر الشاب يده على شعره وقال
+
=بجد.... ايه الحظ ده
+
نظر له جمال وقال وهو يبتسم
+
=بجد ايه.... ده انت راكب ريس تيربو سبيد..... يعني افخم انواع الموتوسيكلات..... ازاي ما تعرفش من المؤشرات بتاعتها ان البنزين هيخلص
+
ابتسم الشاب باحراج وقال بعض الخجل
+
=بصراحه... دايما بركب ريس bmw.... ده لسه جديد... يعني لسه بتعلم عليه.... بصراحه اكتر والدتي هي اللي جايبه لي هدية نجاحي.... بس جابتلي النوع الغلط ... ..ما حبتش اقول لها انه تقيل عليا....قررت اتعلم عليه واحده واحده
+
ابتسم جمال ووضع يده على كتفه وقال
+
=ولا يهمك اعلمك انا عليه...... بس نصيحه مني ليك اوعى تقول قدام حد ان امك اللي جايبه لك هديه هيحفلوا عليك
+
ضحك الشاب وقال = تمام يا رياسه
+
ضحكه جمال بخفه قال وهو يشير الى سيارته
+
= تعالى اوصلك
+
نظر الشاب الى سيارته ثم نظر الى الدراجه وقبل ان يتحدث قال جمال
+
=ما تقلقش هخلي حد يجيبها لك لحد البيت
+
ابتسم الشاب وقال=هتوصلني وتوصلها كمان لا والله ده انت راجل محترم
+
ضحك جمال وذهب هم الاثنين.... الى السياره الخاصه بجمال
2
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
+
والان اعزائي في مملكة عائله السيوفي.... لم ابالغ في الوصف..... نعم هي مملكه... مساحه خضراء واسعه.... والوان مبهجه تريح العين وتسر الناظرين
وفي منتصف هذه المساحه الشاسعه يوجد قصر
+
من يراه يظن انه قصر في احد الولايات الاوروبيه هذا القصر الذي قام الجنرال والچنتل ببنائه بعد هذه الفاجعه الذي حدثت معهم منذ 28 عام هذه الفاجعه الذي منها حتى الان.... فيوجد في داخل هذا القصر امراه لم تخرج منه منذ ان تم تشييد هذا القصر
2
وامراه اخرى فقدت صوتها مع ابنها الضائع.... هذا القصر الذي سيشهد الكثير من الاحداث..... هذا القصر هو قصر عائله السيوفي
+
فبعد ما حدث منذ 28 عام.... اخذ راجح عائلته وتوجه الى سويسرا حتى يعالج صغيرته وبالفعل قام بمعالجتها من هذا الشلل الذي كان يصيبها ولكن لا زالت لا تتحدث
+
اما جاد لم يستطيع ان يخرج عائلته خارج البلاد بسبب الحاله النفسيه التي اصابت زوجته هذه الحاله التي لا زالت تلازمها فسما بعد ما حدث معها وهي تخشى الخروج من حدود القصر حتى انهم عندما قاموا بناء هذا القصر
+
هدمه القصر الخاص بجاد السيوفي وبنو هذا القصر الضخم.... وعندما كانت تمرض او توضع طفل لها كان جاد يوفر لها كل ما تحتاجه داخل حدود القصر
+
وهاهم الان جميعا ابناء السيوفي واحفاد السيوفي يجتمعون داخل هذا القصر.... اما الجده زينب توفاها الله.... بعد ما حدث بخمس سنوات
+
وداخل هذا القصر الضخم.... وتحديدا في الطابق الثاني في غرفه البرنسيسه يارا.... او الدلوعه يارا كما قال جمال.... كانت تجلس الفتيات الثلاث مع بعضهم فلقد قصت يارا ما حدث معها الى اصدقائها ساره وشهد.... وشهد هي ابنة راجح السيوفي وساره هي ابنة فارس وبسنت الوحيده
2
نظره يارا لشهد عندما قالت
+
= والله يا يويو انا من رايي تروحي بكره وانا هغطي عليك
+
قالت ساره=هضغطي عليها ازاي يعني هتنامي مكانها على السرير....... ولا هتقولي لهم يارا في الحمام... ولا هتعملي ايه بالظبط
+
قالت شهد=ما تشغليش بالك انتي انا هظبط الوضع المهم تجيبي الموبايل..... ابعتي لي لوكيشن مكان قريب من القصر..... وانا هخرجك من الباب الخلفي للقصر...... ووقت ما يسالوا عليك انا هتصرف وهعرف هقول لهم كويس
+
قالت يارا بضيق لذيذ
+
=المشكله مش في كده
+
نظرت لها شهد وساره بعدم فهم نظرت لهم يارا وقالت بنبره طفوليه لذيذه
+
=انا مش عارفه شكله
2
رفعت ساره احد حاجبيها وقالت باستنكار
+
=ازاي يعني مش عارفه شكله.... انتي مش قلتي يا بت انتي.... انك شفتيه على البحر وانتي في اسكندريه ازاي بقى مش عارفه شكله
+
ضغطت يارا على شفاها السفليه وقالت بخجل
+
=ما هو..ااا.... ما اخذتش بالي كويس من ملامحه... انا طلعت اجري اول ما ادركت ان هو....ااا.... عريان
+
شهقت ساره وقالت شهد وهي تبتسم ببلاها
+
=عريان عريان.... وعلى البحر قولي لي شفتي ايه
2
نظرت لها يارا وقالت بضيق
+
=كان عريان من فوق بس قليلة الادب يا سافله
+
ضحكت ساره وقالت وهي تضرب كف على الاخر
+
=تلاقيكي اول ما شفتيه بقيتي عامله شبه الطماطمايه....هههه...ااه
+
عندما صرخت بالم عندما ضربتها يارا بالوساده.... ثم قالتلي بخجل وهي تتوجه الى الخارج
+
=انا غلطانه اصلا ان انا بحكي لكم حاجه
+
ضحكت شهد وساره وذهبوا خلفها...... في ذلك الوقت في سياره جمال.... نظر جمال لهذه البوابه الحديديه الضخمه ثم نظر لهذا الشاب الذي يجلس بجانبه وقال
+
=هو ده بيتك
+
قال الشاب=ايوه هو ده..... انا مش عارف اشكرك ازاي.... بجد لولاك كان حالي دلوقتي واقف في الشمس
1
ضحكه جمال بخفه ثم دخل.... داخل حدود هذا القصر الضخم عندما انفتحت البوابه وقال
+
=يا ابني انا عملت ايه عشان تشكرني.... انت زي اخويا
+
اوقف السياره.... ثم نظر له ومد يده وقال وهو يبتسم
+
=انا جمال عرفه
+
ابتسم الشاب ومد يده وقال
+
=وانا عامر الس...
2
=عامر
+
التفت عامر الى الخلف عندما استمع لهذا الصوت وكان هذا الصوت صوت سليم السيوفي.... الذي كان يخرج الى التوم من القصر واستغرب من هذه السياره التي دخلت الى حدود القصر نظر داخلها فراى ابن عمه لذلك نادى باسمه.... نظره عامر لجمال وقال
+
=تعال اعرفك على سليم ابن عمي
+
ابتسم جمال ونزل من السياره..... اقترب منهم سليم ثم نظر الى جمال عندما قال عامر
+
=ده جمال عرفه يا سليم.... الموتوسيكل بتاعي عطل بيا في الطريق وهو وصلني لحد هنا
+
ابتسم سليم ومد يده للجمال وقال بترحيب
+
=اهلا وسهلا فرصه سعيده
+
صافحه جمال وقال
+
=انا اسعد والله.... طيب ابنكم عندكم اهو استاذن انا بقى
3
امسك به عامر وقال
+
=تروح فين لا طبعا انت هتدخل تقعد معايا شويه
وكمان اعرفك على بابا وماما
2
وضع جمال يده على كتفه وقال وهو يبتسم
+
= الايام جايه كتير انا دلوقتي لازم امشي لاني عندي شغل
+
ابتسم عامر وسليم وقاموا بتوديعه وقبل ان يصعد السياره نظرا الى سليم عندما قال وهو ينظر الى السياره باعجابه
+
=رنج روفر..... بجد تحفه ده نوعي المفضل لا واللون مميز.... بجد اهنيك على الاختيار
+
ابتسم جمال وقال بمزح
+
=لا دي حاجه تفاريحي كده..... هلف بيها لفتين وهرجعها المعرض تاني
+
ضحك سليم وقال عامر
+
=ايه ده انت ماجرها
+
كاد ان يتحدث جمال ولكن التفتوا جميعا عندما دخلت هذه السياره السوداء ومن خلفها سياره الحراسه.... نظره جمال لعامر عندما قال وهو يبتسم
+
=اهي والدتي وصلت.... ما انتاش ماشي بقى لما تتعرف عليها
8
........