اخر الروايات

رواية نبض الفهد الفصل السابع 7 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية نبض الفهد الفصل السابع 7 بقلم الكاتبة المجهولة


الفصل السابع
خرجت نبض وفهد من الفيلا وركبوا السياره
فهد: شو عملتي اليوم بغيابي يا نبضي
نبض بتذكر: انتا شو عملت فيني كيف تتجرأ تعمل هيك يا فهد انا شو عملتلك لهيك تسوي معي انا بشو اذيتك يا فهد
فهد بعدم فهم وقف السياره : اهدي انا شو عملتلك انا لسا اليوم جايبك وما شفتك اصلا فهميني شو صار
نبض: يا كزاب عامل حالك تعرفش اشي انا عايزه اروح ل بابا دلوقتي
فهد: فهميني بالاول حصل ايه
نبض : تعرف عند بابا يالا انا عايزاه
فهد: استغفر الله العظيم اشوف اخرتها ايه يا نبض
بعد وقت وصل فهد لبيت محمد ورن جرس البيت
فتحت الباب فرح
فرح بإبتسامه: نبوووض حبيبتي انتي هنااا
نبض حضنت فرح : اه يا قلبي انا هنا بابا فين
فرح : بالصالون يا بابا يابابا
محمد: عايزه ايه وشاف نبض
نبض: ركضت على حضنه وحضنتوا وبلشت تبكي
محمد: في ايه يا قلبي مالك بتعيطي كدا ليه مالها بنتي يا فهد
نبض: مفيش يا بابا بس انا اكتير اشتقتلك
محمد: يا بنتي قطعتي قلبي عليكي فكرت في حاجه حصلت
نبض : مفيش يا بابا
فهد: هتسبوني واقف على الباب اكتير
محمد: اتفضل يا ابني حقك عليه انسيتك اتفضل
دخل فهد ومحمد واجت هناء وسعاد وسلمو عليهم
وجلسوا معهم
فهد: شفت عمي بنتك في وحده تتجوز وبنفس اليوم تقولوا عاوزه بابا
الكل ضحك
محمد: والله هي متعلقه فيني اوي
فهد: ربنا يخليكم ل بعض يا عمي
محمد : امين يا ابني استحملها اشويه عقلاتها صغار
نبض: لا يا حبيبي عقلاتي بوزنوا بلد
محمد: اااه هو انا حكيت اشي
فهد: عايزك بموضوع يا عمي ونكون انا وياك ونبض بس
محمد: خير يا ابني
فهد: كل خير يا عمي إنشاءالله
محمد: سعاد خدي البنات واطلعي برا
سعاد: ماشي يا محمد
محمد: خير يا ابني في ايه
فهد بجمود: اسأل نبض يا عمي واحنا جايين قالت كلام مش مفهوم ولما سألتها قلتلي بس نوصل عندك تحكي
محمد بقلق: في ايه يا نبض
نبض بتوتر خوف من منظر فهد ومحمد
نبض: مفيش يا بابا انا كنت بمزح مع فهد
فهد بصرامه: نبض احكي في ايه كزبك مش عليا
نبض بتوتر: هوو يا بابا بصراحه فهد عمل حاجه وانا خايفه منو
فهد بعصبية: نبض متجننيش انا عفاريت الدنيا تلعب براسي قولي انا عملتلك ايه وانا اصلا يا دوبي شايفك
نبض: انتا خنقتني يالمخده وانا نايمه بغرفتك اليوم
فهد بعصبية : نبض انتي تكزبي ليه انا اصلا يا دوبي شايفك
نبض بدموع خوف منه : انا ما بكزبش والله يا بابا خنقني بالحلم
فهد: شووووووووووو وسكت اشويه لانه مش مستوعب منها اشي
محمد: انفجر بالضحك هههههههههههههههههههههه يلعن هبلك يا نبض وقفتي قلبي
نبض كانت خايفه واشويه بدها تعيط
فهد لما شاف محمد بضحك أعد يضحك معاه وهو مش مستوعب اشي
فهد: والله يا عمي بنتك هتجنني
نبض بتأتأه : والله كنت بمزح معك انت رايق دلوقتي صح
فهد: خلص يا نبض انا مش رح اضربك لحتى تكوني خايفهة
نبض : هههههههه تعرف انو منضرك كان بضحك هههههههه بس والله بتخوف
فهد بحده : نبض
نبض سكتت
فهد: يلا يا عمي عن اذنك احنا اتأخرنا
نبض : وحياتك خلينا اشوي
فهد: نبض رح اجيبك ل يوم واخليكي ع راحتك بس هسا انا تعبان
نبض: بس
محمد: خلاص يا بنتي اسمعي كلام جوزك
نبض: حضنت ابوها رح اشتقلك يا قلبي
محمد: وانا اكتر يا عمري
دير بالك عليها يا فهد
فهد: بعنيا يا عمي
فهد أخذ نبض وركبوا السياره
نبض: فهد صح انتا جوزي
فهد: لا اخوكي
نبض: خلص يا فهد متتريقش
فهد وهو بسوق : طب مالك يا نبضي
نبض بخجل: احم هو انا ينفع اطلب طلب صغير جدا
فهد: متخجليش يا نبضي انا زي جوزك برضوا
نبض بخجل : ينفع تشتريلي كوكتيل
فهد بأبتسامه: عنيا يا نبضي
ونزل جابلها كوكتيل
وهي بتسمت وشكرته كتير
وبعدها وصلو الفيلا وذهبوا إلى غرفتهم
فهد: دخل الحمام وخرج شاف نبض غيرت لبسها ل بجامه وذهب ونام على السرير
فهد بتعب : يلا يا نبض مش عايزه تنامي
نبض بخجل : يلا بس هنام فين
فهد كان تعبان اصلا يحكي مع اي حد
فهد: نبضي انا تعبان وبدي انام مش فاضي وقام مسك ايديها وحطها ع السرير وحضنها ونام جنبها
نبض: يا فهد مينفعش
فهد: والله انا زي جوزك ناامي انا تعبان

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close