اخر الروايات

رواية رحيل الهواري الفصل الثلاثون 30 والاخير بقلم هايدي الصعيدي

رواية رحيل الهواري الفصل الثلاثون 30 والاخير بقلم هايدي الصعيدي


رحيل كانت مع رقيه من اول اليوم ومعاها شهد وندي وبعض اقاربهم البنات وزينب كانت مع الحجه راضيه ف ستقبال الضيوف ووالد رحيل واخوها كانو مع بقي رجال هواره الي نصبين الغدا للمعازيم من اهل البلد كلها

واثناء انشغالهم مع رقيه الي عامر حجزلها فريق كامل متخصص رن فون شهد و خرجت ورجعت تاني ومعاها بوكس هدايه

شهد بضحكه : اتفضلي ي ست رحيل محدش كدك

رحيل بستغراب : ايه ده

شهد : ده خوي بعتو ليكي

رحيل فتحت الهدايه لقت فستان ابيض فخم ومعاه برقع من الدهب الخالص ومعاه الشوزه الحجاب

كامل من كل حاجه ومعاهم قميص ابيض ستان

رحيل جت لها رساله ع الفون من مراد : جهزي نفسك انهارده وكانك عروسه وليلة دخلتها

والقميص البسي تحت الفستان عشان طول

تفضلي طول الفرح تفكري هيحصل فيكي

ايه انهاردة ي مهرتي..

رحيل حضنت الفستان وفرحت اووي وكانت هطير من الفرحه

والفريق خدهم بالدور وكل واحده بقت احله من الثانيه وطول النهار

مسكات وعنايه بالبشره والجسم والشعر والضوافر كل حاجه

عملوها ...

بعد المغرب والد رحيل رجع البيت ومعاه الزفه بطبل بلدي وضرب نار ومراد بحصانه الابيض الي ماشي يتمختر زي الملووك ع المزمار

دخل محمد وباس راس رقيه وحضن رحيل والدموع ماليه عنيه خدوكم مني ولاد هواره ربنا يسعدكم ويهنيكم وشوفكم ديما بخير وفرحنين ي بناتي وسلم رقيه لعامر وهو بيوصيه عليها

رقيه ركبت العربيه مع عامر وندي مع فهد وهشام وشهد وعربية مراد كان فيها رامي ومحمد

ورحيل خدها مراد قدامه ع الفرس وماشي بيها بكل فخر وهو الفرحه ماليه قلبه

لحد باب السرايه نزل وخد سلاح و ضرب نار

مراد بفرحه : مرحب بيكي ي رحيل الهواري مرحب بيكي ف جلبي وبيتي وقرب منها نزلها من ع الفرس و باسها ع راسها

ودخلت مع باقي البنات وهما بيزغرطو لرقيه

و مراد خد الرجاله ورجع الليله الي وراه السرايه...

دخلو البنات وسط فرحه وغنا ورقص ورقيه حضنت امها الي بكت

بفرحه وباست راس

الحجه وخصلو سعتين من الهنا ودخل

عامر وخد رقيه وطلع ع بيت جديد

بناه هو وفهد ليهم ف الصعيد

عامر بضحكه : نورتي بيتك ي شبه وشال رقيه وطلع يجري ع

غرفتهم وهو شفيفو

ف شفيفها ودخل حطها ع السرير وهو بيسعدها تخلع الفستان

والحجاب لحد ما بقت قدامه بالطقم الداخلي
عامر برغبه : جدامك خمس دجايج تدخلي تتوضي فيهم وتلبسي

اسدالك غير كده هيبجا هنيييأن لكي...

رقيه بضحكه : بس ي سافل

عامر : انا الي سافل والي انتي الي دماغك هتفهمش غير السفاله وغمز لها

رقیه اتكسفت ودخلت الحمام اتوضت وطلعت لبست اسدالها وطلعت صلت مع مراد ركعتين ودعي دعاء المتزوجين وشالها ف حضنه بعد ما خلعها الاسدال وخلع هدومه وقرب منها وخد شفيفها بعشق وفرحه

عامر : بصي ي روكه انا هدخل عليكي ع طول لاجل الرجاله المنتظرن تفرح لينا وبعدين مع بعض للصبح برحتنا نتعشا ونييلعب و ناخد دش ونيييلعب برضو تاني

رقیه ضحكت وحطت ايدها ع وشه : نييلعب وربنا انا بقولك انت وقح محدش مصدقني

عامر هجم ع رقبتها : تعالي اما وريكي الوجاحه الصح

وامتص رقبتها وعضها وخد شفيفها ونزل ع صدرها ضغط عليهم

وخلعها الحماله والاندر
عامر بلهاث : اوووف ايه الك ده رقيه غطت وشها بخجل ... بس ي عامر بطل سفاله

عامر : سفاله ده انا مترباتش ونزل يمتص حلماته اليمين ثم الشمال وهو يمسك نهديها معا ويدفن وجهه بينهم ومتصهم ويخرج لسانه لحد ما يوصل انوثتها يلحسها بشهوة ويداعبها برقه ورقيه تتمسك بالمفرش وتأن وتتاوه بمتعه عامر قرب منها وخد شفايفها ف بوسه عميقه

عامر بهدوء : مستعده ي جلبي

رقيه اومأت بكل حب عامر مسك رجولته وحطها ع فتحت مهبلها ودفع بكل رقه وسط اهات رقيه الموجوعه بسبب حجمه وتمسكت بكتاف عامر

الي باس دمغها وخدها بحنان بعد ما رجولته كلها استقرت داخلها وبدا يتحرك جواها بكل رقه وحنان وحب وعنيه ف عنيها مع شهقات رقيه الي طالعه بوجع بدأ يتحول للذه ومتعه ونفسها عالي

. دقتها زادت وجسمها اترعش لما عامر بدأ يسرع دفعاته جواه وبقا

بيدخل رجولته ويطلعها بقوة وعنف لحد ما جسمهم اتشنج وكل واحد

اته بشهوته عامر قام واخد المنديل الي تحت رقيه

وعليه دم عذريتها وبسها من دماغه بكل حب وفرحه : مبروك ي جلبي

مبروك ي مدام عامر الهواري مبروك ي اول حب واخر حب ورقيه

دموع السعاده نزله من عنيها وهيا ف حضنه وشالها دخلها حوض

الاستحمام

وطلع ل فهد الي وصله بالعربيه وقالو مش همشي
غير لما اخد المنديل بدل ما مراد يدخل عليا انا

عامر : فهد انت ي زفت يلي جعدتلي زي الجضا المستحل خااه

فهد بضحكه من تحت البيت : مبرووك ي عروسه وبعدين اها شوية من الي هتعملو فيا ده انت جطعتلي الخلف

وخد المنديل الابيض وطلع ع السرايه قرب من مراد وحب ع كتفه تقدير ليه فهو الاب والاخ والسند ليهم مراد قام بفرحه لاخت مراته الي ف مقامه اخته شهد وحب دماغ محمد وحضن رامي وربت ع كتفه بقوة

ورفع الرشاش فايد والمنديل ف ايده التانيه وسحب الشريط كله ومعاه فهد وعامر وهشام الي فرحو لاخوهم ع دخلته وطهارت

زوجته..

وباقي رجالت هواره الي ولعه الصعيد بالاعياره

ودخل السرايه

مراد : احم احم ي ام مراااد

رحيل قامت تجري عليه : تعالي ي قلبي مفيش حد

مراد غمز لها : جلبي ماشي عدي ع نفسك انتي بس اليله دي

ودخل مراد وحب دماغ الحجه ودماغ ام رحيل الي ف مقام امه

وعطها منديل بنتها

ندي وشهد و زينب زغرطه ورحيل سقفت زي العبيطه وهيا بتضحك

عشان مش بتعرف تزغرط

مراد بسخريه : مالك ي دكتورة فزتي بالجايزة الكبري ولا ايه

رحيل بضحكه : بس ي مراد مش بعرف از غرط اله
مراد قرب منها وهمس بنفس سخن قشعر جسمها بس لسانك هيعرف يعمل حجات تاني احله وخبطها براحه ع خدها وطلع للرجاله

بعد مرور سنتين

رحيل : ولدت وجابت ولد وبنت مراد سماهم ليل وزين وحامل مراد

قالها كل سنه هتجبيلي عيل ورحيل رجعت لها الذاكره

شهد جابت بنت وسمتها عسل

ندي : جابت بنت وسمتها رحيل

رقيه : جابت ولد سمته عمار قريب من اسم عامر

و عاشو ف فرحه وسعاده وحب بعد الحقد والغيره انتهت من وسطهم مراد معتبر ابن حسن ابنه واكثر وبيعزه اكثر من اولاده فهد لسه متعقد من فرحت ندي شهد دايبه ف حب ولد عمها رقيه وعامر دول فقره وحله ولقت غطاها زي ما بيقوله بس عملين زي توم وجيري الحجه راضيه منوره السرايه واهل رحيل بيغيبو كام شهر يزروهم وينزلو ف بيت مراد الثاني ...

توته توته خلصت الحدوته انا عارفه النهايه مش الي هيا بس انا

حطيت فيها كل افكاري

حطيت حب وخيانن غدر ووفاء عشق وكراهيه

غيره وقتل وموت حزن وفراق ولقاء

مفيش حاجه تاني ع ما اظن ويرب زي ما هيا طلعه

من قلبي تدخل قلبكم

بحبكم اووي وكانت معكم رحيل الهواري بقلم هايدي الصعيدي ام

رحيل....


فصل خااص🤍
رحيل كانت قاعده حزينه

وكان قعدين حوليها مراد .. وزين وليل ذو الثلاث سنوات وف حضنها ملاك ذي السنه الواحده

راضيه : مالك ي رحيل ي بتي ملاك تعباكي ولا ايه ...مانا جولت لمراد سبها تاخد نفسها وانتي طوعتيه

رحيل بحب : ابداي ماما مش تعبانه ولا حاجه وبعدين انا مرتاحه انا لما بشوف فرحته

بسبب الحمل الجديد بحس اني كل سنه عايزه اجيب ليه بيبي جديد..

الحجه راضيه : ربنا يفرح جلبك ي بتي ويجومك بسلامه ... مراد اتاخر ليه انهارده

رحيل بحزن : مش عارفه والله ي ماما وبرن عليه مش بيرد دخلت شهد ومعاها سليم وعسل وسلمت عليهم

شهد بهمس : بجولك ايه ي رحيل عرفت ان مراد ف البيت التاني.... رحيل بستغراب : ايه ليه كده

شهد : معرفاش بس انا عارفه انو هيروح هناك لما يكون مهموم من حاجه

رحيل بزعر : ليه مالو طب وبعدين طيب

شهد : اطلعي خديلك دش و جهزي حالك وروحي ليه شوفي ماله

احسن يبيت هناك

رحيل : ايه ي بات لا مش معقول وبعدين اروح ازاي ومقدرش اطلع

من غير ما اقوله

شهد اتوترت : هاا بصي خدي ورد معاكي وخلي الغفير يوصلك

بالعربيه هو سيبها هنا .. ولو ع اذنه
لو اتحددت معاكي انا هجول ليه انك شورتي الحجه وانا جولتلك

اطلعي ملكيش ذنب

انتي ...

رحيل مكدبتش خبر لان مع مراد بتنسا العقل وتمشي وراه قلبها وبس طلعت خدت شور ولبست

القميص الابيض الي كان هديه منه وحطت برفانها والخلخال والسلسله باسم مراد ع رقبتها ولبست عبايه سوده و حجاب ونزلت

رحيل : انا هروح البيت الثاني ي ماما وهرجع مع مراد .. مش هتاخر عليكم ي شهد ماشي خالي بالك من الولاد

شهد بفرحه : روحي ي جلبي ومتجلجيش عليهم

ودعتهم وطلعت مع ورد عشان متركبش لوحديه وصلت البيت وفتحته ودخلت بهدوء

لقت البيت ضالمه وهدوء كأن مفيش حد لكن ركزت شوية سمعت موسيقي هادي جايه

من نحيت غرفتها مع مراد ...

طلعت براحه بعد ما خلعت عبايتها وفرد شعرها وحطت ملمع ع

شفيفها وفتحت الاوضه

وتفجأت لقت مراد بيخونها ...

لمؤاخذه

لقت مراد قاعد بهدوء وف ايده السجارا والاضه كلها شموع صغيره وكبيرة وورد ع الارضيه والسرير وعلب هدايه كتير ...

راح

مراد بحب : تعالي ي رحيل جربي

35

رحيل قربت بهدوء وقعدت قدامه ع الارض وعنيها ف عنيه بكل حب وخضوع وعشق

مراد : ايه مفكراني نسيت عید چوزنا نسيت اليوم الي خطفت فيهم

شفيفك لاول مره

وبجيتي حلالي....

رحيل عنيها اتملت بدموع الفرحه والعشق : بجدي مراد انا فكرتك نسيت وكنت قاعده حزينه طول النهار وانت مش بترد عليا

35

مراد بحنان وهو بيداعب خدها وخصل شعرها : مجدرش : مراد انا لو نسيت يوم جوزي بيكي مهنساش يوم الي جيتي ونورتي بيه الدنيا .. كل سنه وانتي طيبه وكل سنه وانتي معايه ي رحيلي

ي جلب

رحيل حضنته بكل حب وباست كتفه ورقبته وجنته وراسه بعشق خالص : وانت طيب ي حياتي وانت معايه عمري كله

مراد ضحك بسبب لهفتها : مش هتفتحي الهدايه

رحيل : انت احله واجمل هديه ربنا بعتهالي من السما مفيش حاجه ف الدنيا كلها تساويك ف قلبي بحبك ي مراد ومعرفتش الحب الا بيك ومعاك

مراد قرب منها بكل هدوء وخد شفايفها ف بوسه رقيقه وناعمه كله حب وغرام .. رحيل دابت من حلاوتها ...

وضمها اكثر ليه وهي فحضنه بيحبها وكل يوم حبها يكبر جواه قلبه وحضنها وشفيفو ف شفيفها

وقف وخلعها القميص ورجع ع شفيفها

وایده ضمها بقوة وكأنه عايز يستشعر كل تفصيلها ع جسمها وبشرتها النعمه ع عضلاتها الصلبه وبيبوسه بكل رقة العالم من رقبتها وبيتنفس

عطرها الي جننه من اول مره ...

مراد بنفس عميق : اخخخخ ي رحيلي هعشجك واعشج تفصيلك بدوب في ريحتك وجسمك الناعم الي بيتنفض تحت كفي ...

ومشي للتربيزه عليها ترته صغننه وخد من الشكولاته السايحه الي عليها ب صباعه وحطهم ع شفايف رحيل براحه ورحيل هتتجنن من هدوء مراد الي بطبعه معندوش صبر وبعد ما لون شفيفها بشكولاته حط صباعه بين شفيفها الي مصتو بشهووة مراد حط ايده ف خصل شعرها وقرب من شفيفها ولحس الشكولاته الي عليهم بكل شهووة لعق شفيفها ومصهم وتلذذ بطعم الشكولاته الي بفرولة شفيفها
خدها ف حضنها ونيمها ع السرير وسند جمبيها ونفسه في رقبتها وايده بتتحرك ع جسمها

وتعتصر صدرها بقوة ايه ي رحيلي فرحانه

رحيل بنفس عالي : اممم فرحانه لكن حسه فيه حاجه غريبه انت هادي اووي

مراد : تؤتؤ مش هادي لكن عايز كل لحظه تعدي تكون مميزه عايز

الوجت ميفوتش بسرعه وبعدين ورانا ايه معاكي للصبح خلينا ادوج كل حته فيكي ع مهلي.. وغمز لها وهو ايده بتتحسس انوثتها ...

مراد فضل يجنن في رحيل ويعذبها بلمساته الرقيقه هيا عايزة اكثر من كده عايزة الوحش الي بيمسكها يطلع روحها من عنفه مراد عارف ان رحيل اتعودت ف هو بيلعب ع الوتر ده

رحيل قربت شفيفها منه مراد رجع لورا وضحك ع شكل رحيل الي بان عليها الشهوة
رحيل بنفس عالي : م. مراد خلاص بقا ارجووك

وقربت منه باسته بوسه عنيفه ولعقت شفيفه بلسانه ومراد دعب لسانه بلسانه ف بوسه فرنسيه

لذيذه ماليانه شهوه وقرب عض شفته بي سنانه وسحابه بعنف رحيل

ئنت من المتعه جاامد

ونزل ع رقبتها عضها ومصها وطلع ع شفيفها خدهم ف بوسه عنيفه
وفتح رجليها ومسك رجولته ودخل جواها رحيل شهقت من المتعه ومراد زمجر

من انوثتها السخنه وعضلت مهبلها الي قبضت ع رجولته بشهوة تجنن وبدأ يتحرك جواها بكل عنف وقوه حركات سريعه ويدخل ويطلع رجولته ويخبط فيها بكل قوة صوت المضجعه سمع البيت كل من عنف خبطاته عليها

وسرعتها رحيل كانت بتصرخ من المتعه والوجع الذيذ وهيا حسه برجولته المتصلبه بعنف جواها ونبضه الي ملئ منطقتها ووصلها رعشات لذيذه ف باقي جسمها

مراد بلهاث : اصرخي باسمي طلعي كل شهوتك ونارك اعملي لنفسك فيه انا ليك وراجلك ي لبوتي رحيل سمعت مراد وصوت الخشن الي كله متعه وقربت عضت رقبتها و خربشت ضهره مراد خد ایدها ورفعم لفوق : تؤ تؤ ف لبوة تخربش

اسدها صدجيني هخربش ك ** من حركاتك دي وانتي الي هتتأذي ف

الاخر رحيل بصت ف عيونه بشهوة

وعضت ايده الي مسكه ايدها

مراد شالها ف حضنه ولف بيها خلاها هيا الي قعده

ع رجولته : يلا ي رحيلي ادلعي عليه وطفي نارك وناري رحيل بقت

تقفز ع جولته بكل قوتها وشهوتها

ومراد حضنها وايده ع مؤخرتها بيداعب فتحتها وشفيفه بتقطع
شفيفها

رحيل بشهوة : حط صبااعك هناك دخله

مراد بعد ما كان بيداعب فتحت مؤخرتها اخترقها بصوبعه بكل عنف وبقا يحركهم فيها بسرعه ورحيل بتتحرك اسرع ع رجولته وبتعض كتفه ورقبته لحد ما جسمها اتصلب وترعش ونزلت شهوتها مراد شالها ونيمها ع بطنها وخترق انوثتها بعنف ويعض ضهرها

ويضرب ع مؤخرتها

مراد بزمجره : اممممم ي مهرتي عجبك وانا ركبك كده خيالك مريحك

ي فرسي مبسوطه وهو بيت **

وبيطفي نارك **

رحيل بأنين : اممم اااه حلوو اوي اسرع ي مراد

ني * فرستك

مراد سمع رحيل الي بقت اجرء في كلامها وحركتها وشخر من منخيره بعنف وطلع رجولته ونزل ع انوثتها ومؤخرتها

مصهم وعضهم بسنانه و ضاجع

فتحتها بلسانه وبقا بيلحسه بشوة وعنف رحيل

بقت تصوت من المتعه

رحيل بصراخ : مرراد خلا اص امممممممم .م. مش قدره . ار حمنيييي

ا. انا . سفه مش هق . قول كده
تاني

مراد مسك شعرها ورفعها ع ركبها وبقا يحط رجولته ع فتحت مهبلها

ويدخله بكل عنف

ويطلع ويدخله بكل قوته ف خبطات عنيفها رحيل حست انو بيضاجع روحها في صدرها مش انوثتها

المتعه والرعشه والذه ملت كل جسمها ونفسها بقت تخده بصعوبه من قوة الي حسااه

مراد نبض وجسمه الي السخن وشهوته الي ضربت ف راسها مسك خصر رحيل بايديه وبقا يتحرك جواها بسرع ما عنده بسرعه رهيبه خلت رحيل كانت عمله زي المغيبه من شدت المتعه وجسمها اتصلب وترعشت وجابت شهوته

مره تانيه

مراد حس بشهوتها الي غرقت رجولته وبقت تنقط ع فخدها اتجنن زمجر بمتعه وشهوة واتحرك اسرع واعنف ورفع نفسه ورجولته جواها وفض فيها كل شهوت رجولته الي نبضت جواها بعنف ونزل ماء شهوته سخن زي النار بس نار طفت محنتهم

مراد رفع رحيل انهارده

وشدها لحد ما لزقت ف صدرها ويده ف انوثتها وتكلم وهو بيعض

رقبتها : جولي كده تاني وهني * ** ف لسانك مش ف ده وضربها بقوة ع

انوثتها

رحيل ضحكت ورفعت رسها وخد شفيفها ف بوسه رقيقه وشالها

ودخل بيها الحمام وخد شور معاها تحت المرش وداعب جسمها بالشامبو ولفها وخله مؤخرتها ع رجولته وتحرك

عليها رحيل سندت بكفوفها ع الحيط ورجعت بخصرها لورا وبقت تتحرك معاها مراد شد شعرها بعنف ودخل رجولته ف انوثتها وفضل يتحرك جواها تحت المرش لحد ما نزلو شهوتهم

مره تانيه وخدو شور ومراد خدها ف حضنه

وراحو ع تربيزت الاكل وقعدو يتعشو مع بعض رحيل وهيا بتاكل مراد : اممم يعني كنت متفق مع شهد ع كده

مراد بضحكه : ايوة ي غزالي رحيل ضحكت معاه وكلو وسط مدعبات مراد ونكش رحيل وضحكهم رحيل قامت تتفرج ع الهدايه

فتحت اول بوکس لقت جيبه مفتوحه من الجنبين وتوب معاها زي بدلت رقص و بكس تاني اكبر مالينا لانجري وبيبي دول واحد تاني ماليان برفانات وميك اب كامل واحد تاني فيه شكولاتات وف النص عليها حمره جواها خلخال بيطلع

صوت عالي

وعلب كتير جدا مش هيخلصو طول السهره

يبختك ي رحيل

رحيل خدت برفان عجبها مع روج احمر نبيتي وكحل و ايلاينر

ومسكارا وخدت بدلت الرقص

ودخلت تلبسهم ف الحمام وطلعت بمظهر جرئ يوقف القلبين

رسمت العين الجريئه مع سحبت الرموش النعسانه والروج الي جنن

مراد وخله شفيفها منظرهم قابل للاكل منظر التوب والجيب

الي مفصلين جسمها بشكل جريئ الخلخال الي بيرن ف كل خطووة

وطلعو وهيا ماشيه زي الغزال بكل دلع ورقه وعنيها ف عيون مراد

وشغلت اغنيه
وقعدت ترقص بكل اغراء وانوثه لمراد الي اتجنن من دلعها وشكلها وكل ما تقرب منه يجي يمسكها تهر وهو مولع سجارا ملفوفه

رحيل خلصت الرقصه وقربت من مراد وخدت لوح شكولاته بين شفيفها وقربت منه مراد جيه يخده رجعت لواره وعملتها تاني ورجعت لورا تاني مراد ضغط ع خصرها وبصلها برفعة حاجب رحيل قربت منه مراد كل الشكولاته بشفيفه الاتنين مع بعض وضغط عليهم ومصهم ولحسهم بلسانه

رحيل فصلت البوسه وخدت شكولاه سايحه من الترته وحطتها ع رجولت مراد بغراء

ونزلت ع ركبها وطلعت لسانه وبدات تلحس الشكولاته من علي رجولته برقه

مراد بخشونه : رحييييل بلاش احسن لك

رحيل ضحكت بدلع ومصت الرأس بين شفيفها وكأنها وخده كرزايه وبدخله وطلعه بين شفيفها بس مدخلتهوش فمها

مراد مسك شعرها بعنف وهو رفع حاجب : افتحي يلاا رحيل فتحت

فمها بخضوع مراد دخل رجولته

جواه بعنف حد الاختناق وخرجه ورحيل كانت بتمصه ودعبو بلسانه

وعنيها مليانه محن ودموع وهيا بتبص لمراد بغراء مراد شالها ورمها

ع السرير

بعد ما خلعها البدله وحط رجولته ف انوثتها ع طول بدون مقدمات

من الي عنيها وفمها عملوه فيه

وفضلو يمرسه الحب لحد الفجر ...

مراد : يلا جومي البسي عشان نرجع السرايه

رحيل بخمول : امم تو تو مش قدره سبني انام
مراد : هنرجع ونامي برحتك عشان تصحي تجهزي حالك

رحيل فتحت عنيها : اجهز نفسي ليه

مراد ببسمه : شريت فيلا ف سكندريه لو مش عايزه اطولي عليها خلاص برحتك

رحيل قامت منفوضه : بجدي مراد هنروح اسكندريه الله انا بحبها اووي

مراد ضحك : مانتي كتي هتموتي من شوية ع العموم انا عارف انك هتحبيها وشريت الفيلا وكتبتها باسمك هدية عيد ميلادك

رحيل اتصدمت وعنيها اتملت دموع ونطت ف حضن مراد وهيا بتضحك وتعيط من كل الي حسااه اتجاه هذا المراد


دمتم سالمين 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close