رواية رحيل الهواري الفصل الرابع والعشرين 24 بقلم هايدي الصعيدي
مراد قرب من والد رحيل بغضب
ولف ع رحيل ورقيه : اطلعي فوج يلاي رحيل و جهزي نفسك عشان چاي اخدك بكره
والد رحيل : لا مش هيطلعو غير لما احسبهم وعرف كانو فين
والد رحيل اتصلب وعنيه برقت وحط ايديه ع رقبته ا. ا . انت مج جرررم
مراد بعصبيه : انتي راجل ي خرفان انت مش جولتي حج بنتي وحج بنتي ومعرفش ايه وعملتلي فيه شيخ العرب وتشلت وترجعت وخدت بتك عشان اكده وف الاخر هتجولي مچرم حد الله انت راجل ما اسخ
والد رحيل : ايوه حقها بالقنون بالعقل مش كده
مراد غضب : احنا مش بتوع جنون وفضايح احنا حجنا هنخدو بي ادينا
محمد اتعصب : انت كده راجل يعني انت مش راج..
وتكتم لما مراد طلع صوت من منخيره وبفحيح : انت عارف اخر واحد جالي
الكلمه دي عملت فيه اي .. خليته
مش راجل صوح جطعتهوله
فكر كويس جبل ما تنطج
عشان تعرف تخاوي رامي
محمد بلع ريقه وحط ايده ع بنطلونه
مراد بهمس: اديك عرفت الي يئذي مرتي ويغلط ف حجي بعمل فيه
اي حتي لو اجرب ما ليا ف بلاش تعيش دور ابو البنات وتعمل حمي علي وراجع افكارك مرتي لو نزلت دمعه من عينها وسببها مين هجلع عينه
محمد قلبه دق من المجنون الي قدامه بس فرح ف نفس الوقت لما شاف هو بيحب رحيل قد ايه
محمد : طب يلاي رحيلي حبيبت بابا يلاي ريري اطلع عشان تنام وتصحي تجهزي نفسك عشان ترجعي لجوزك وانا بنفسي هرجعك ي
قلبي
رحيل ورقيه كانو وقفين مش عارفين هما بيتكلمه
ف ايه وكان تعبرات وشهم من تعجب من عصبيت ابوهم لضحك بسبب تعبرات ابوهم المصدومه .. لصدمه بسبب الصوت الي خرجه مراد وازاي كان ع وشك يقتل محمد لفرحه بسبب والدهم الي مسك العقل ورحيل هترجع خلاص...
مراد قرب من محمد وحضنه بقووة : فوووتك بعافيه ي عمي وهمس
دلع مرتي جدامي تاني
وانا هبلعك لسانك ولف ع رحيل
بسخريه: يلاي ريري اسمعي كلام بابا ههههههههههههههه
رحيل ضحكت من كل قلبها ومراد قرب حبها ع جبهتها وهمس : جهزي
نفسك بكره دخلتك ي عروسه ...
رحيل جسمها سخن وتحرجت من مراد وقربت منه خدت ابنها الي
خده من رقيه الي هربت وباسه بحب وشتياق قبل ما يمشي
مراد بحب : خالي بالك من ولدي لحد ما اجي اخدك ورضعي مراد زين
بخبث
رحيل فهمت معني كلامه وتحرجت اكثر منه وعدت ع راسها لمحه
بنفس الكلام
وودعت مراد وخدت الصغنن : ايه ي حبيب مامي زعلانه مني ي قلبي وبسته ع شفيفه بحب ولهفه حقك عليا بس بابي كان عندو واوه
وسبها وطلع رحيل ضحكت عليها وقربت من والدها الي قاعد بشرود
رحيل بهدوء : انا اسفه بس ده زوجي وكان في ضغط عليه وكان لازم اكون جمبه وقبلته ع راسه
تصبح ع خير ولدها اوماً بهدوء وطلعت غرفتها وهيا طايره من الفرحه رضعت مراد ودخلت خدت شور و طلعت خدت الفون ورنت ع مراد
عند فهد
مراته كانت ف بيت ابوها بعد ما جت معاه من القاهره وهو وعامر كانو بینامو ف مضيفت مراد بس عامر اتصل عليه وقاله ميرجعش المضيفه دلوقتي عشان مرات مراد راحت هناك .. وشهد قالت لهشام نفس الكلام
وراح اتصل ع فهد
فهد كان قاعد يلف بالعربيه والدنيا بوسعها ضايقه عليه الفون رن
وكان هشام
فهد بضيقه: ايوة ي ابو سليم
هشام : ايه ي ودعمي عامل ايه دلوجتي
فهد : مش زين والله ي هشام مش زين جهرتي
ملهاش طبيب بدويها
هشام : لاه ليه تعالي بس انت اتعشي معاي ونجعد نحكي مع بعضينا وكل حاجه هتبجا تمام
فهد: والله مالي نفس ي هشام
هشام : فض بس يلا وتعاله
شهد حضرت صنيه عشا وخدها هشام وراح بيها المضيفه الي برا البيت
وجه فهد وهشام اصر عليه يتعشي معاه وخرج سجارتين من الي بيطيرو فوق الكوكب
هشام مدها لفهد خد روج مزاجك وانسي مفيش حاجه تستاهل زعلك ولا انك تتجهر عليها واها بردت دمك وخلصت ي ود عمي خاله وفك
شوية
فهد ضحك : هتجرني للرزيله انت وانا غلبا ان وماليش فيه
هشام وهو بياخد نفس : ااه غلبا ان جوي ده انت تشرب المحيط وتفضل فايج
ي مدمن ي بن الكلب .. بضحكه
فهد ضحك وخد السجاره الملفوفه ولعها وخد نفس عمييق وريح راسه لوراه وضحك : الجعده دي فاتت عامر ومراد ده تلاجيهم هیشتو
هشام بسخريه : هیشتو ليه ي خوي ده كل واحد عامل فيه العندليب
وعايش الحب
فهد اتحسر وسكت هشام كمل : ابكي ع نفسك ي نعناعه
فهد ضحك : اااه ي غلبكك ي نفيسسسه
وخدوها ضحك وهزار ومزاج عالي
هشام بسخريه: يلا فوتك بعافيه انا هروح اطل ع مرتى وجعد انت
ابكي ع الاطلال
وطلع دخل البيت وخبط ع ندي باب اوضتها
ندي طلعت : خير ي هشام ف حاجه
هشام وهو بيهرش ف راسه مش عارف يجبها ازاي انتي عرفتي الي حصل الصبح
ندي بحزن : ايوة ي خوي عرفت وهرن ع فهد مهيردش عليا واصل
هشام فرح : طب بصي ع العموم متزعليش نفسك هو ف المضيفه وحديه حطي طرحه ع راسك ورحي اطمني ع جوزك وجفي معاه
ندي حضنت اخوها بفرح : عشت ي خوي ربنا يخليك لياا
ودخلت اوضتها خدت شور ف دقيقه ورشة برفانها وحطت كحلتها وملمع ولبست قميص بيتي قطن ازرق وحطت عبيتها ع جسمها وطرحته وجريت ع المضيفه
شفتها رحمه : ع وين دلوجتي
ندي : ها ابدا ده فهد ف المضيفه راحه اطول عليه
رحمه : طب يختي هدي مش هيطير منك
ندي طنشتها وكملت دخلت ع فهد وفتحت الباب بهدوء وقفلته وراها
وخلعت عبيتها
فهد الي خلع الجلابيه وقعد بالفلنه والسروال سمع صوت الباب وقام :
ايه ام سلیم طردت
وسكت لما شاف ندي قدامه بقمصها وريحت برفنها الي وصله عنده
وضهرها للباب وعبيتها ف ايدها
قرب منها بهدوء وقفل بالمفتاح ونزل ع شفيفها ببوسه طلع فيها كل
الي جواه وهو زنقها ف الباب
وندي صدرها طالع نازل من جريها وشتيقها لجوزها والبوسه الي خطفت نفسها ولسه هتتكلم
فهد حط صباعه ع شفيفها : هشش مش عايز اتكلم ف حاجه واصل سبيني انسه ودوبي ف حضني ونزل ع رقبتها امتصها بعنف وطلع صدرها وخده بين شفيفه ومتص بشهوة ورغبه دبت في عروقه متص ومتص وتأوهات ندي بتطربه رفع ايدها الاثنين ونزل ع شفيفها ببوسه امتص لسانه
ودعبه بلسانه ونزل ع انوثتها شافها مكشوفه قدامه من غير اندر اتجنن وبسها بشهوة ورفع رجلها ع كتفه ولتهم شفرتها وداعب بظرها بلسانه
فهد قام : فجرتي ي سوسو وطلعه من غير لباس ده انا هفشخكك ونزل سرواله وطلع رجولته ودخلها ف انوثتها بعد ما رفع رجليها الي لفتهم ع خصره ودفع جواله بقوة
ندي بشهووة : ااه ي فهدي اتوحشتك جووي
فهد بنفس عالي وانا توحشتك بس بلاش
تفرحي انهارده ونبي وهو بيحرك رجولته جواها بسرعه ويمتص
رقبتها ومقدمت صدرها وهو زنقها ف الباب
و انین ندي زاد ومسكت شعرو بين صوبعها ونفسها العالي بيضرب ف
رقبه وصدرها
فهد بشهوة : احضنيني واعر عايز انسه الدنيا ف حضنك ي حبيبي اخخخ هعشج تفصيلك ودوب في رحتك وسمع صوت الفون بيرن
ل *** وربنا مهرد غير لما اخلص .. وتحرك بقوة اكثر
ندي حضنته اكثر : اااه فهد بحبككك بحبك موت
وجسمها تشنج ونزلت ماء انوثتها ع رجولت فهد الي بتتحرك جواها بعنف وسرعه وشهووة
فهد طلع صوت من منخيره لما حس بمتعتها الي نزلت ع رجولته ونفسها العالي وسخونت جسمها وزام من المتعه وفرغ فيها كل طاقته
ندي حضنته بحب وباست کتافه و جنته وراسه
فهد باس رقبتها : عدت ع خيري سوسو ندي ضحكت ونزلت من حضنه فهد راح خد الفون
وتصل بعامر الي رن عليه : هو انت بميتين ابوك مفيش غيرك ورايه ايه حصل تاني .. عفريت اختك اطلعلك يااك .... انا ف مضيفت هشام تعالو عندي
تمام سلام
لف لندي وخد شفيفها ومتصها بحب : يلا البسي عبايتك وفري ع
اوضتك فر عامر و مراد چین
ندي جالها احباط : انا مصدجت اتلميت عليك
فهد : معلشي ي جلبي كلها يومين ونرجع شجتنا يلا انت لسه جدامي
ندي لبست عبيتها وجريت ع اوضتها ودخلت خدت شور
وفهد نفس الكلام ولبس هدومه تاني ومسك الفون
وهو ف باله : يعني جت عليه هو انا بس الي يتجطع خلفي كل دور
ورن ع هشام
هشام مردش كان مشغول مع شهد الي دخل عليها وهيا طلعه من
الحمام بالبشكير وشعرها بينقط
33
كل هيحب الا انا ابن البطه السودة يعني تعالي ي شهدي وشال شهد وخدها ع السرير
وبسها بحب ورقه وشهد دابت بين ايديه شال البشكير وخلع هدومه وداب ف حضنها وجسمها العريان بين ايديه ومتص صدرها ورجليه بتحسس
ع رجليها وايديه الي مسكه صدرها التاني وبتقرص عليه وخد شفيفها ف بوسه اعمق
شهد اتنهدت : انت مش هتشبع ي واد عمي ده انا لسه خرچه من الحمام
هشام بشهوة حد يشبع من الشهدي بت عمي وخد شفيفها تاني شهد جسمها سخن وترعش
بحب ولفت وخلت هشام ع السرير وهيا فوقيه و نزلت امتصت رقبته وصدره لحد رجولته وخدتها بين شفايفها ومتصتها بشهوة وقوة وتنهدات هشام طلعت وصوت نفسه العالي وقامت قعدت ع رجولته برقه وايدها بتتحسس صدره بحب
شهد : ااه ي حبيبي ولا انا كمان هشبع منك
هشام بشهوة: يلا يشهدي اتحركي اسرع ي جلبي
شهد بقت تتحرك اسرع بشهوة وحب وهشام اتحسس مؤخرتها برغبه
وبقا يتحرك تحتيها بقووة وقام لفها وخلاها ع ركبها وايديها ودفع رجولته جوالها بقوة وهو بيضغط ع مؤخرتها بقوة ويدخل رجولته بسرعه ويخرجها من الفون سب الي بيرن وطنش وكمل دفع ف انوثت شهد
هشام بنفس عالي : يلا عايز احس بشهدك عليه ي بت عمي وضرب مؤخرتها بقوة انين شهد طلع بمتعه وفضل يخبط ف مؤخرتها بعنف
ويضربها عليها لحد ما شهد اتر عشت واتت بماء شهوتها وهشام نزل ع رقبتها متصها بعنف وشهوة وتحرك جواها اسرع وجسمه اتصلب
ونزل شهوته جواها ...
قام مسك الفون ورن ع فهد : عايز ايه ي زفت حالا خلصت ليه لسه مبلغتش
فهد ضحك هو انا اطول ما ورايه عامر هعرف اعمل حاجه زي الناس چوزوه وريحوني منه
وبعدين انت عرفت من وين
هشام ضحك مانا جولتلها انك ف المضيفه بروح امك
فهد: لا اصيل ي ود عمي لو حسابي مكنتش رنيت جطعت عليك
وضحك
هشام : ونبي لو جدك رجع من الجبر ما هيجطعها
عليا
فهد : ع العموم ي صاحبي عامر و مراد چاین تعاله یلا
هشام : خمسه وهكون عندك ودخل خد شور ولبس قفطانه ونزل
مراد وصل هو وعامر وقعده مع بعض فون مراد رن هشام خده منه : انسه ي جلبي خلاص مفيش منه
مراد : طبهات التلفون بدل ما اجوم لك
هشام : خلاص عاد لما تروح حب براحتك ادينا جعدين مع بعض بجلنا كتير متجمعناش وطلعلهم سجاير ملفوفه
فهد : ياض انت ماشي بدلاب مخدرات ولا اي
عامر ضحك : ده لو شهد حظرتك هيبجا هنيأن لك ي ود عمي مراد ضربه ع قفاه اسمها ام سليم يلطع
هشام قام حب راس مراد : حامي الحمي ود عمي كبارت العيله اتفضل ي جلبي ولا ام مراد هتشندلك
مراد خد منه السجاره ولعها ونفث الدخان وضحك
وفتكر رحيل وهو بينفخ ف وشها : انا محدش يعرف يشندلني ي عر* ده انا اشندل دوله
هشام : الضحكه دي وراها انه بس معلشي هعديها
رحيل فضلت ترن ع مراد مردش عليها ونامت وهيا زعلانه منه
هشام : متولع ي عامر
عامر : لاه روكه محلفاني
مراد سحب ليه صوت من منخيره : روكه يلا يعر * روكه جال ك ***
هشام وفهد اتفرطو من الضحك وخلصت السهره بين ضحك وهزار
ونكش وطلع الصبح سمعو صوت خبط شديد ع باب المضيفه
عامر بقلق : ايه خبطت الحكومه دي
مراد بستهتر : ولو حكوومه ي مرحب احنا عملنا حاجه فزاع وهرب مع. الي هربو وجت العركه ولا ايه ي رجاله اومأو ليه بهدوء
والخبط زاد : افتح البااااب حكووومه
ضحكو بسخريه وفهد بصق ع عامر : سعديه شكلها خرطت عليك ي نحس
مراد قام فتح الباب مراد بيه انت مطلوب الجبض عليك اتفضل معانه انت وولاد عمك التلاته ...