رواية الصقر العاشق الفصل العاشر 10 بقلم اماني فهمي
🦅 الصقر العاشق 🦅
+
الحلقة العاشرة
🦅🦅🦅🦅🦅
+
بعد مرور يومين
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅
+
في قصر الجارحي
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅
+
دخل عامر الي القصر و توجه الي غرفة المكتب و خبط و دخل
+
صقر : في حاجة يا عامر
عامر : اتفضل ديه كل المعلومات عن الآنسة
صقر : تمام في اي حاجة
عامر : لا اطلاقا هي بس شقية و مجنونة حضرتك اقرأ كل حاجة و هتعرف بعد اذنك
+
خرج عامر و مسك صقر الملف
+
الاسم : كريستال غيث جابر القاضي
الجنسية : مصرية تركية
الأم : ليام مؤمن كمال اغلو
السن : ١٧ سنة
الأشقاء : وحيدة
الأصدقاء : سلين الراوي و صوفي المالكي و يوسف الرحماني
اخري : الاولي علي المدرسة في جميع المراحل و بتعرف تتكلم اكتر من ٨ لغات و بتعشق السباحة و الجري و الفروسية حاليا بتاخد كورس بزنس عوزة تدرس طيران
+
وجد مجموعة من الصور لها في اوضاع مختلفة فاخذ ينظر لها و يبتسم
+
صقر بابتسامة : اول مرة حد يعلق معايا بالشكل ده انتي مين يا عصفورتي علشان تعلقي كده معايا اممممممم عاوز اشوفك بس اذاي اكيد ماشية بحرس مهو اللي عنده بنت ذيك لازم يمشيها بكتيبة انتي حلوة اوي اوي كريستال
و بغيرة : بس اذاي مصاحبة اللي اسمه يوسف ده لا مينفعش مش مسموح لأي حد يقرب منك
+
اتصل صقر علي عامر و طلب منه أن يأتي له و بالفعل لحظات و دخل عامر
+
عامر : تحت امرك
صقر بجدية : عوزاها
عامر بصدمة : عاوز مين حضرتك
صقر بجدية : كريستال تجبها ليا هنا
عامر بصدمة : من امتي حضرتك ليك في كده كمان البنت صغيرة
صقر بجدية : انا عاوز اتكلم معاها
عامر : بسيطة ممكن تشوفها في اي مطعم مش هتجبها البيت
صقر بجدية : سمعت انا قولت ايه و مش عاوز حد يتعرضلها و محدش يلمسها
عامر بسخرية : و ده اذاي يعني محدش يلمسها هنقف قدمها و نقولها اتفضلي اركبي هتقول حاضر
صقر بغيظ : اتصرف و مش عاوز مشاكل
عامر : هو صعب
صقر : علشان الحرس
عامر : لا حرس ايه هي مش معاها حرس اصلا مش بتخرج غير مع اصحابها و بس
صقر بصدمة : يعني ايه معهاش حرس و لا واحد
عامر بسخرية : و لا واحد
صقر : تجبها باي طريقة مفهوم
عامر : هحاول
+
خرج عامر و هو يضرب كف علي كف منذو متي و صقر يأتي ببنات الي المنزل و لكن ما باليد حيلة سوف ينفذ اوامره
+
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅
+
في فيلا القاضي
🦅🦅🦅🦅🦅🦅
+
كان الجميع يجلسون علي السفرة لتناول الطعام
+
امير : يعني بردو مش هتيجي معانا
كريستال : ميرو حبيبي انت عارف اني ورايا كذاكرة كتير و كمان انا مش بفهم في اللوح يبقي اروح ليه و عندي امتحانات و المدير الأهبل عامل امتحانات شهر اللي اتلغت من زمان بس هو فرحان بنفسه هنعمل ايه بقي لازم نسايرة
غيث بارف : بقي في واحدة محترمة تقول علي مدير المدرسة اهبل
كريستال بمشاكسة : انت قولت واحدة و انا كريستال مش واحدة
امير بسخرية : المفروض يعني نضحك كمان يا جاهلة اللوح اللي مش عجباكي ديه باتباع بأغلى الأسعار
كريستال ببرود : علشان حمير اللي بيشتروها كمان اغلب اللي بيشتري منك ستات و هما معجبين بيك و عوزينك بقي بذمتك في راجل عاقل جيه اشتري منك لوحة واحدة حتي لو كانت قد الكف طبعا لا علشان خاطر هما رجالة بتفهم مش حمير
امير بتزمر : لا في رجالة بتشتري مني اللوح انتي اللي جموسة و بقرنين و مش بتفهمي
كريستال بتحريك حواجبها : وقتك خلص يالا سلام بقي ورايا مذاكرة كتير
جابر بحنان : طيب يا قلبي هتقعدي هنا و لا هتروحي عند واحدة من البنات
كريستال بابتسامة : و الله يا ميدو لو رحت عند صوفيا هتولع فيا علشان خاطر كنا لابسه فستان احمر اجمل من بتاعها و شيري كل متشوف وشي تقولي انتي خسيتي كده ليه و تفضل تاكلني لغاية منفجر و آخر مرة كنت هناك سبتها و هي حالفة انها لازم تضربني
غيث بياس : حتي شيري الهادية جننتيها
كريستال : و النعمة يا خويا معملت حاجة كل الحكاية انها كانت عمله اختراع جديد و وحش و كانت عوزاني اكله قولتلها يا شيري انتي اكلك وحش و ملهوش طعم و لا ريحة و حاجة تسد النفس ايه الغلط في كده قامت جريت ورايا و عوزة تضربني هي ليه بتزعل من الحقيقة
جابر بحنان : خلاص يا روحي افضلي هنا و معاكي الدادة و الخدم و الحرس و اؤ حاجة عوزاها اطلبيها علر طول
كريستال بدلع : هتجبلي ايه و انت جاي ميدو
جابر بحب : اي حاجة عوزاها قوليلي عليها و انا اجبها علي طول
كريستال بدلع : اي حاجة اي حاجة
جابر بحب : طبعا
كريستال بدلع : هو في هناك براند مجوهرات معروف منزل كولكشن جامد عجبني منه طقم كامل و سلسلة عوزاهم ممكن حبيبي
ليام بغيظ : نعم يا ختي طقم كامل و سلسلة ليه يا بت انتي مين
كريستال بفخر : انا كريستال غيث جابر القاضي الحفيدة الوحيدة لجابر القاضي و الابنة الوحيدة لغيث القاضي و ليام القاضي انا فخر عيلة القاضي كلها
غيث بغمزة : و علشان خاطر الكلمتين دول ليكي عليا الطقم هدية لست البنات
كريستال بفرحة : حبيبي يا غيثوووووو
بيرين : يالا يا نصابة كل ده علشان خاطر طقم
امير بغمزة : هو بكام الطقم ده كوكا
كريستال و هي تلعب بشعرها : مش كتير بمليون و نص بس
غيث بصدمة : ليرة و لا جنية
امير بضحكة رنانة : ههههههههههه دولار يا كوتش مليون و نص دولار هي عوزة الطقم من { غمزة سليمان الاغا صح }
+
الحادي عشر من هنا