اخر الروايات

رواية حبه احياني الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية حبه احياني الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي


محمود لسا هيرد عليها بس فجأه بصلها بغموض ….انتي عرفتي منين أنه سحر اسود
احلام عرقت جامد وايدها اترعشت …. ما.. ما اكيد سحر اسود ومنيل بستين نيله يااخويا
محمود بصلها بشك .. بس هي قررت قلب الترابيزه عليه وقالت وهي بتمثل البُكا…. هي حصلت يابن بطني بتشك فـ امك آه ياحسره قلبي ابني الي حيلتي الي مليش غيرها بيشك فيا بيشك فـ أمه آه
محمود بندم….ياأمي مش كدا افهميني
بصتله بعتاب وسابته ومشيت على اوضتها وقفلتها في وشه وهو مسح على وشه بعصبيه وقرر يطلعها على ملك عشان كل الي هو فيه دا من تحت راسها

..
ملك بدموع … يعني اعمل اي بس يارضا
رضا بعصبيه…. متعمليش ياختي بس احنا معندناش طلاق انتي عايزه تفضحينا يابت في العيله قال طلاق قال وبعدين استحملي ياختي عشان ابنك … وربنا قولتها لامي قولتلها بنتك مش هتستر نفسها في جواز وأديني صدقت في كلامي اهو .. بوسي ايدك وش وظهر ياختي أن عندك جوز زي محمود واستحملي واستري نفسك ماتشمتيش حد فيكي يالا سلام وقفل السكه
فضلت بصه على الموبايل بقهر وانفجرت في العييط…
محمود بسخريه عكس النار الي جواه من قرارها وأنها ممكن تبعد عنه …تو تو ياحرام اخوكي رمى طوبتك خالص
دموعها نزلت اكتر وفضلت تعيط من غير صوت
محمود ماسك نفسه بالعافيه أنه ميروحش ويحضنها …. انا بكرهك يـملك
ملك قلبها انكسر في اللحظه دي مليون حته وفضلت واقفه مكانها بصدمه مكنتش متوقعه أنها تسمعها منه في يوم من الايام من حب عمرها بالذات ؟؟؟
نام ياروحي بقا نام تعبني
محمود بعصبيه…..براحته ابني يعمل الي عايزه انتي هنا عشانه وبس.. المربيه يعني دي شغلتك فاهمه
محمود بعصبيه …. الواد مش مبطل عييط ايييي اطرشتي
ملك بسرعه جربت عليه اخدته في حضنها…. انا بس كنت باخد شاور
محمود بتريقه….معلش ياسنيوريتا زعجنا حضرتك في الشاور بتاعك ممكن تشوفي ابنك بعيط ليه
ملك بصتله بعتاب وادتله ضهرها وهي بتحاول تمنع صوت عياطها يطلع
اطلع برا
محمود رفع حاجبه بعصبيه …..نعم
ملك بخجل … يعني لو سمحت ممكن
محمود بصلها باستنكار
جاوبته باستسلام….عايزه أرضعه
محمود بصلها بصه كسفتها …..دا انا جوزك يعني عادي
ملك بكسوف….محمود

محمود بصلها باستمتاع بخجلها ولسا هيقولها .. قلبـ. افتكر الي عملته وهي بردوا نظرته فكرتها أن علاقته مش زي الاول وهو اتعصب وسابلها الأوضه مش بس الاوضه الشقه كلها
..
ملك كانت قاعده اخيرا بارهاق على الكنبه بصعوبه بتاخد نفسها من تنضيف لطبخ لنشر لغسيل … فجاه سمعت باب الشقه بيتفتح فكرته محمود بس لقيته ابن عمه
ملك بخضه….مالك
مالك بخبث….. قولت زمانك قاعده زهقانه اجي اونسك بالذات وانتي قاعده لوحدك وجوزك مشى وشكله كدا مطول
ملك بعصبية……انت اتجننت اطلع برا وبعدين انت دخلت كدا ازاي بقولك اطلع برا
مالك بخبث فضل يقرب منها وهي بتزعق فيه …. بقولك اطلع برا يامجنون انت اكيد اتجننت
بس لبس البيت حكايه عليكي قالها بمنتهى الحقاره
هي أدركت دلوقتي الي لبساه ولسا هتجري على جوا تستر نفسها مسكها من شعرها ….استني بس هنا رايحه فين
ملك بدموع….ابعد عني يامالك حرام عليك
فجاه فضلت تضرب فيه وتعض فيه ….ابعد عنييي بقولك
فجاه دخلت حماتها ووقفت مصدومه من الي بيحصل …. نهارك اسود يامالك بتعمل اي
مالك بصلها بخوف ….هي هي السبب انا كنت طالع شقتنا بس هي نادت عليا و
حماتها ضربته بالالم ….بس ياحقير انا شوفت كل الي حصل
مالك زقها وهرب وهي جريت على ملك وحضنتها من غير ولا كلمه وفضلت تهدي فيها لحد ما نامت
..
صحيت وهي حاسه بصداع رهيب بس اتخضت من نظرات محمود الي كان مستنيها تصحى بفارغ الصبر
ملك بخوف …م محمود في اي ووقاعد هنا كدا لي
لحظات سكوت مرت عليها سنين مش دقايق
انتي طالق ياملك
ملك برعب ….ايه
اخوكي زمانه جاي في الطريق ياخدك وابنك تنسيه انتي فاهمه

ملك بانهيار….اي اخويا دا هيقلتني هيقتلني يامحمود ..طب سيبني امشي انا وابني بالله عليك بس فجأه سكتت وهي بتسمعه بيقول بدموع … ليه الخيانه ياملك وكمان مالك
ردت بعييط …مالك اي بس و الله مفيش حاجه من الي في دماغك دا دا هو هو والله حتى اسأل طنط
سمعت صوت حماتها الساخر …. طنط اي بس ياجبحه اي يابت الجباحه والثقه الكذابه دي
ملك بصدمه…. لي لي بتقولي كدا حرام عليكي وفجأه دخل اخوها بغل ومعاه سكـ ين فـ ايده وو

يتبع…..



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close