اخر الروايات

رواية بنات الاسد الفصل الثلاثون 30 بقلم السلطانة نور القمر

رواية بنات الاسد الفصل الثلاثون 30 بقلم السلطانة نور القمر



في مكان مجهول 

+


                      

نوران تفوق من المنوم 
نوران بوجع : اااه دماغي 

                      

و تسمع صوت اكتر شخص بتكره في حياتها 

                      

رعد بسخريه : اهلا يا إمبراطورة مالك تعبانه ولا ايه معلش بقي مش ذي القصور بتاعتكم 
نوران بسخرية : لا وانت الصادق انك مش قد 
بنات اسد ولا في اي حاجه 
 و اتكلمت  بقوه :  موتني عادي أنا عملت كل اللي نفسي فيه واسمي واسطورتي مش هتروح لميت سنه قدام

                      

                أنا الامبراطورة 

                      

                 أنا ابنه الاسد 

                      

               أنا صاحبه الكلمه المسموعه 

                      

             أنا من يخاف من اسمي الجميع 

                      

              أنا من الجبابره فنحن الاسياد 

                      

  كلام بنات اسد كلهم و لا انت ولا غيرك قد بنت اسد 
رعد : ماشي يا نوران هنشوف وحط المسدس علي رأسها 
رعد بسخرية : بس الاول عشان أنا كريم مش عايزه تشوفي اخواتك وبعد شويه لقت اخواتها كلهم وكل واحده في مكان بعيد عن الثاني و الحرس كلهم برا 
نور : نوران !! 
نوران بابتسامه : نور 
نور الدموع اتجمعت في عيونها و غمضت عيونها وهي بتحاول تهدي نفسها رغم أن الموقف مش مناسب بس مش لازم تضعف هي اقوي من كدا و نوران لاحظت و اتكلمت بقوه 
نوران بقوه : ابقي قويه يا بنت اسد وعد 
نور بدموع : وعد بحبك  
رعد : مش هتعيطي يا نور لا ده انا جايبك انتي مخصوص عشان اكسر نفسك واشوفك وانت بتتحيلي عليا عشان اخلي اختك عايشه و تركعي تحت رجلي 
نور بغضب اعمي : و الله يا رعد ما هرحمك ولو عملت عمري ما ركع تحت رجل غير ربي بس خلي في علمك انت فتحت نار انت مش قدها الكل هيقلب الدنيا علينا وبكرا تشوف 
رعد : دورك يا جاي اهدي و استني !!  
نورين بغضب : أنا بكرهك ومش بكره في حياتي قدك انتي واحد مريض نفسي 
رعد بغضب : وانا حبيتك لدرجه الهوس وانتي راحه تحبي ياسين يفرق عني في ايه ها واحد كان بتاع نسوان كل يوم في حضن واحده وشرب خمره يعني كل اللي كنت بعمله هو بيعمله وفي الاخر ياخدك انتي عمل ايه عشان تحبيه ها 
نورين بغضب : رجل عارف يعني رجل يمكن ات مش تعرفها بطل كل ده عشاني حبيته اعمل ايه قلبي اختاره عشقته ذي ما هو بماضيه بس المهم أن مستقبله معايا أنا 
رعد بغضب : وانا هخلص منه وبس هتبقي ليا يا نورين 
جيسي بسخريه : فعلا مش رجل 
رعد ساب المسدس من علي رأس نوران وراح لجيسي 
رعد : وانا هوريكي أنا رجل ازاي 
وحاول يتهجم عليها ونوران لقت مكان حاد في الترابيزه اللي مربوطه فيها وحاولت تفك الحبل 
أما جيسي ضربت رعد ( ......)  



جيسي بغضب : انت و****  وابن ***  لو فاكر انك تقدر علي بنت الوجداني تبقي غلطان ده انا اموت نفسي وانتحر احسن من لما اخليك تلمسني مش أحافظ علي نفسي طول عمري وفي الاخر يجي واحد تربيه واحدة ****  يلمسني أنا 


وفي ثانيه كان وقع في الأرض بعد ما خد ضاربه في راسه من نوران 
و فكت نورين و نور وجيسي 
ونورين راحت بسرعه مسكت تلفونه واتصلت علي اسد وفي الوقت ده الكل كان قاعد في حاله خوف وقلق 

+


ياسين بخوف : يعني هنفضل كدا 
سيف بقلق : أنا خائف عليهم يا اسد 
فهد بغضب : والله في سماه لو حصل ليهم حاجه مش هرحم حد 
وسمعوا صوت عربيات يلاقوا ريما عبدون دخله بكل جبروت و قوه و معاها يزن 
ريما : رعد خطف الجبابره صح 
اسد : ذي ما توقعنا 
ريما : ده دور ولادك يا اسد 
اسد : متقلقيش ريما أنا واثق فيهم 
آوس : هو في ايه 
ريما بصت ليه ببرود : لما نشوف ونادت علي ماكس دراعها اليمين ودخل 
ريما ببرود : ماكس دخله 
ماكس : امرك ريما 
اسد : ريما ده مش اتفقنا 
ريما بسخرية : لا انت قولت هتسبني اخد حقي بس مش انا اللي هعمل كدا أنا وعدت ليث مش اوسخ ايدي  بدم وانت عارف ده حد ثاني هو اللي هيعمل بس تربيه بنت عبدون 
ودخل ماكس ومعاه ذئب ريما والكل اتخض منه بس باين عليه العنف و الشراسه و بيحاول يتحرك ريما اتكلم بحده 
ريما :  فيجو اقعد !!!!! 
الذئب قعد علي الارض بكل سكوت وبعد شويه دخل الكينج اسر ومعاه أسطول من الحراس 
سيف بصدمه : اسر المنشاوي 
ياسين : أنا قلبي مقبوض ومش عارفه ليه اسد مش راضي يخلي حد يروح يدور عليهم 
فهد : أنا عارف هو بيعمل ايه أهدوا اسد بيحب بناته اكتر من نفسه 
ريما قامت وراحت حضنت اسر وهو حضنها بحب اخوي وبعد كدا قعد جنب اسد 
اسر : جم ولا لسه 
اسد : لسه 
اسر : متقلقش  هيطلعوا منها و رعد مش قدهم ده طلع اغبي من تصوري 
اسد : يا رب يا اسر يا رب 
أما الكل مش فاهم حاجه وبعد شويه اسد لقي تليفونه بيرن بيرن برقم رعد و رد بسرعه 
نورين : بابي 
اسد : ايوا يا عمري 
نورين : اعمل اللي اتفقنا عليه احنا تمام 
اسد : شويه ونبقي عندكم 
نورين : في الانتظار 
اسد : يلا بسرعه الخطه بدأت 
ادهم بعدم فهم : خطه ايه 
اوس : هو ده وقته تعالوا لو عايزين تعرفوا 

+


والكل ركب عربياته حتي جيهان والكل راح معاهم و وصلوا المكان لقوا رجاله في الأرض و بس ماحدش منهم ميت 
واسر أمر رجالته ياخدوهم المخزن بتاعه 
وهو خد الباقي ودخل مع اسد والبقيه لقوا رعد مربوط ونوران ونورين ونور وجيسي وافقين قدامهم 
اسد راح حضنهم : انتوا كويسين 
نوران : اه يا بابي كلنا تمام 
أما كل واحد بيبص لحبيته باشتياق ونفسه ياخدها في حضنه بس عارفين اسد هيعمل فيهم ايه لو عملوا كدا 

+


و جيسي بصت لأسر اللي حرك رأسه بنعم و شاور للحارس و جاي جردل مايه و جيسي خدته منه  وحدفته علي رعد وهو قام مفزوع 
جيسي بسخريه : اهلا يا رعد مالك تعبانه ولا ايه معلش بقي مش ذي القصور بتاعتك مش انت قولت كدا الامبراطورة ولا ايه 
رعد بغضب هو مش مستوعب السحر انقلب علي الساحر كل حاجه كانت مخطط ليها ازاي حصل كدا  : ازاي يعني حصل كدا ازاي ازززززاي !! 
نور بسخرية : عشان انت حيوان و و***  وابن ***  لو كنت بتفكر لثانيه واحده شويه رجاله خرعه يقدروا علي الجبابره حتي فكرت كدا احنا علينا حراسه من ماك الاندلسي و اسر المنشاوي وانت عارف الاثنين العن من بعض في المخ وخصوصا الرجاله ازاي بقي الحراسه اختفت من علينا مره واحده نسيت ديه ماجاش في بالك !!! و ابتسمت بسخرية : و لا حبك عماك 
رعد بصدمه : يعني ايه ؟؟ 
ريما دخلت سخرية : يعني يا روح امك تخطيط منا 
رعد بصدمه : ريما عبدون !!! 
ريما قعدت علي الكرسي اللي قدامه : اهلا يا رعد منور يا باشا ده انت ملفف اكبر رجال الأعمال في العالم عليك وانت حتت صرصار افعصه برجلي بس ملحوقه غلطت وجه وقت العقاب ماكس 
ماكس : امرك يا ملكه 
ريما : هات فيجو 
ودخل الذئب وريما و نزلت ليه و مسكت علي شعره بقوه   : فيجو انت تربيه بنت الليث عايزه اشوف ربيتك صح ولا لا عايز اشوف هتعمل ايه مش عايزه رحمه فاهم يا فيجو عليه !!!!!  
الذئب نط علي رعد و قعد يقطع فيه بهدومه و وجسمه 
وجيهان جريت علي اسد واتستخبت في حضنه  مش قادره تقف علي رجلها من المنظر و وجد واليف و رافت وشمس أما الباقي مصدوم ماعدا اسر وريما اللي بتبص للمنظر 
باستمتاع و علي وسهل ابتسامه شيطانيه !! 

+


ريما : فيجو سيبه !!! 
الذئب ساب رعد و وقف جنبها 
وريما راحت لرعد اللي وشه اتشوه من فيجو و مسكت من رقبته بغل 
ريما بسخرية : بقيت كدا احلا ده مجرد عقاب صغير من الملكه يا نائل ابوك غلط مع ابويا وكان السبب في موته وانتي لازم تدفع ثمن اللي ابوك عمله وانا كدا خدت حسابي منك 
اتفو عليك وعلي اللي خلفوك 
وأسر جه بدل ريما
اسر بغضب : بصيت لمرات الكينج وانت عارف بقي كله كوم ومراتي كوم وانا مافيش حد يبص ليها نظره ويطلع عايش وانا بقي اللي هخد حقي بايدي 
وشاور للحراس وجابوا ليه جنزير حديد وقلع جاكيت البدله ورماه علي الارض و شمر كم القميص ولف الجنزير علي أيده 
اسر بغضب : تعال يا روح امك 
وقعد يضربه في حتت موت ورعد وقع الأرض 
واسر ببرود : كدا ده بس عقاب صغير اوي للي ممكن اعمله فيك و أنا ضربتك في مناطق حيويه تبع الجسم اكيد جالك شلل و حقي وصل وانا مراتي مش و***  ذيك اللي يبص ليها لا ديه ملك ابن المنشاوي وبس 
و ومشي بكل غرور وبرود وقف جنب ريما و حس براحه لما خد حقه 
ماك : هتعمل فيه ايه يا اسد ؟؟ 
اسد بسخرية : اكتر من اللي عملوه فيه خدوه علي المحزن دلوقتي 
ريما ببرود : مش هيلحق يعيش اسر ضربه في مناطق حيويه غير الذئب بتاعي يعني كدا كدا ميت 
جيسى بغضب : أنا مش فارق معايا الكلام ده بموت ولا يغور في داهيه ده حاول يلمسني وانت مش بسيب حقي ألبرت 
البرت : نعم يا اميره 
جيسي : هات ماكسيما هنا 
نوران ببرود : و باك معاك 
ألبرت جابهم نوران : باك ماكس ماكسيما عليه 
الاربعه جريوا عليه وقعدوا يقطعوا في رعد و انضم ليهم فيجو ذئب ريما  ومات ابشع موته ممكن تحصل لبشر و وجد تروح تاخد جيسي في حضنها وجيسي تحضن وجد جامد أما فهد يروح لنور و اوس نوران ونورين اسد ياخدها في حضنه 
ريما ببرود : اسد خدهم هما تعبوا من اللي حصل وانا هنضف الدنيا هنا 
اسد : ماشي يا ريما 
ريما : اسر وانت روح لمرأتك زمانها شاغله بالها عليك 
اسر : تمام الرجاله هنا معاكي 
ريما : ماشى 
والكل مشي واخيرا خلصت اسطوره رعد الحديدي وخلص معاه شره و انتقامه بس ازاي خدعه من بنات اسد 




تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close