رواية جوهرة يوسف نصار الجزء الثاني الفصل الثامن عشر 18 الاخير بقلم صافي
فاقت من نومها وجدته نائم تاملته كم هو وسيم حقا
جنه : أنت جميل قوووي
يوسف وهو مغمض العينين : عارف
جنه بتوتر: انت صاحي
اعتدل جالسا
يوسف : سمعتك فصحيت احلي صباح دا ولا اي
جنه : أنا حلوه يايوسف
يوسف بحب : أجمل واحلي وارق ست في الدنيا هو دا سؤال
جنه : اصل البنت واي حد بيقول عني اني وحشه
يوسف : دول غيرانين منك ومن جمالك كفايه انك جوهرتي الغاليه مش زيهم رخاص
جنه : يوسف أنا مش هشوف ولا هحب راجل غيرك انت وبس بس ارجوك مترجعش لعادتك تاني أنا لسه بخاف منك أنا رجعت تاني علشان مليش غيرك عوزاك مصدر اماني مش مصدر خوفي
يوسف بحنان : صدقيني أنا بحاول اتغير علشانك بدليل اني بقيت اخرجك وبسمح انك تظهري عادي مع أن دا كان مستحيل دا أنا بغير من اخويا فشوفي بقا استحملي معايا شويه أنا عصبي أه بغير موت بس بعشقك وعاوزك ليا
جنه : أنا ليك ومعاك
يوسف : بعشقك ياجوهرتي انتي جوهرة يوسف نصار وعشقه الأول والاخير بقلم صافي
عند عودتهم لمصر بعد قضاء اسبوع جميل ومميز
بالسيارة
توقفت عند نقطة المرور
نظرت جنه من النافذه وجدت فتاه تركض من سياره لاخري بسعاده وتقدم ورود و خلفها شاب يريد ايقافها لكنها لا ترد عليه
الفتاه : استني بس ياعلي أنا فرحانه قوووي أخيرا هنرتبط
علي : يامجنونه اوقفي
ذهبت الفتاه الأول سياره وكانت بها ملك وزين
الفتاه وهي تدخل راسها من شباك السيارة بإتجاه ملك
ملك : اي يابنتي في أي
الفتاه : يخبر احوس علي الجمال اوربيين دول ولا اي بصو خدي الوارده دي وادعيلي اتجوز من حبيبي
ملك بحب : بس كدا ربنا يرزقك بابن الحلال
زين : ربنا يكون في عونه
الفتاه بهيام : اااخ موز مزمزه
ملك بشراسه : نعم
انها ملك زعيمة المافيا ذات الملامح الجميلة ولاكن مخيفه عندما تغضب
الفتاه : اي بهزر والله ربنا يخليكم لبعض سلام
ملك بضحك : مجنونه
بسياره اخري
الفتاه : اتفضلي دي وادعولي اتجوز حبيبي
لكن بهذه السيارة كانت بإتجاه الرجل
كريم : اي الخضه دي كدا مش هعرف اجيب عيال
مريم بصراخ : حرام عليك عيال اي تاني انت مش شايف بطني انسا
كريم : بحبك وبموت فيكي وهنخلف عشره اي رايك كدا وصلنا لاربعه فضلنا تسعه
مريم : يالهوووي حتي الحساب غلط
كريم : الي يشوفك دلوقتي ميشوفكيش وانتي خرساء
مريم : بس عشقتها
كريم : طبعا عشقت خرساء واجمل واحلي صوت بيصرخ ااااه يابنت العضاضه
الفتاه : طب سلام بقا
بسياره اخري
شهد : ربنا يرزقك بالي بتحبيه
عز : أجمل حاجه الحب مش كدا يااعصار
شهد : طبعا ياروح الإعصار
واخيرا
علي : يابنتي اقفي بقا فرجتي علينا الناس
الفتاه : ليش دعوه أنا بحبك قوووي
كل هذا حدث تحت نظرات هذا الشيطان الخبيث الذي وجدها تتنقل بسعاده حولها واخيرا أتت إليه تعطيه ورده حمراء
هي : اتفضل ادعيلي اتجوز حبيبي
الشيطان بخبث : هتكوني من حريمي واوعدك ان ابتسامتك دي هتزول تماما وهيحل مكانها الحزن والجنون وبس
ابتعدت هي بخوف من نظراته الشيطانيه امسك بها علي أخيرا
علي بغضب : تعالي بقا كفايه لحد كدا
اطاعته وهي تنظر له بخوف وذهبت معه
كل هذا تحت نظرات جنه لهم ورات وجه هذا الرجل كم كان مخيفا ملامحه وسيمه لكنه مخيف لدرجه مرعبه
يوسف : مالك مركزه في أي
جنه : هه لا ولا حاجة
ثواني وصرخت برعب عندما وجدت الفتاه والشاب يعبرون وفجاه تحرك هذا الشيطان ليقوم علي بازاحه حبيبته وصدمته السيارة ليقع قتيلا قامت وركضت إليه الفتاة بخوف وفزع وهي تصرخ وقبل ان تقترب منه فتح باب السيارة وخطفت ليدهس جسد علي بدون رحمه وسط فزع الجميع فما حدث ألا بثواني قليله
كانت جنه ترتجف ويوسف ينظر بزهول لما حدث جريمة قتل حدثه امامهم تركها يوسف وسط صرخت بالا يتركها وخرج ليرا الشاب
أما ملك وزين فقد ركضو خلف السيارة
كريم ومريم لم تتحمل الألم والفاجعه اغشي عليها
أما شهد فاطفالها يصرخون بإنهيار وعز ركض للشاب
وجدوه قد مات وتكسرت عظامه نظرو لبعضهم باسي وحزن علي هذا الصغير بالعمر
عاد كلا منهم لبيته بعد هذا الفاجعه التي لم ولن تنسي ابدا
واخيرا لم تخرج جنه بارادتها من البيت من بعدها وتخشي كل شيء ألا بوجود يوسف انتهت قصة جوهرة يوسف نصار لتبدأ قصه اخري أبشع بكثير الي جاي مع صافي دمااااار انتظروني سنه سنتين كدا
اي أكتر روايه حبتوها ليا
أحببت زعيمة المافيا باجزائها الاربعه واي الجزء الي عجبكم أكتر
عشقت خرساء
اعصار الشهد
دكتورة امراض نفسيه
جوهرة يوسف نصار الجزئين
جنه : أنت جميل قوووي
يوسف وهو مغمض العينين : عارف
جنه بتوتر: انت صاحي
اعتدل جالسا
يوسف : سمعتك فصحيت احلي صباح دا ولا اي
جنه : أنا حلوه يايوسف
يوسف بحب : أجمل واحلي وارق ست في الدنيا هو دا سؤال
جنه : اصل البنت واي حد بيقول عني اني وحشه
يوسف : دول غيرانين منك ومن جمالك كفايه انك جوهرتي الغاليه مش زيهم رخاص
جنه : يوسف أنا مش هشوف ولا هحب راجل غيرك انت وبس بس ارجوك مترجعش لعادتك تاني أنا لسه بخاف منك أنا رجعت تاني علشان مليش غيرك عوزاك مصدر اماني مش مصدر خوفي
يوسف بحنان : صدقيني أنا بحاول اتغير علشانك بدليل اني بقيت اخرجك وبسمح انك تظهري عادي مع أن دا كان مستحيل دا أنا بغير من اخويا فشوفي بقا استحملي معايا شويه أنا عصبي أه بغير موت بس بعشقك وعاوزك ليا
جنه : أنا ليك ومعاك
يوسف : بعشقك ياجوهرتي انتي جوهرة يوسف نصار وعشقه الأول والاخير بقلم صافي
عند عودتهم لمصر بعد قضاء اسبوع جميل ومميز
بالسيارة
توقفت عند نقطة المرور
نظرت جنه من النافذه وجدت فتاه تركض من سياره لاخري بسعاده وتقدم ورود و خلفها شاب يريد ايقافها لكنها لا ترد عليه
الفتاه : استني بس ياعلي أنا فرحانه قوووي أخيرا هنرتبط
علي : يامجنونه اوقفي
ذهبت الفتاه الأول سياره وكانت بها ملك وزين
الفتاه وهي تدخل راسها من شباك السيارة بإتجاه ملك
ملك : اي يابنتي في أي
الفتاه : يخبر احوس علي الجمال اوربيين دول ولا اي بصو خدي الوارده دي وادعيلي اتجوز من حبيبي
ملك بحب : بس كدا ربنا يرزقك بابن الحلال
زين : ربنا يكون في عونه
الفتاه بهيام : اااخ موز مزمزه
ملك بشراسه : نعم
انها ملك زعيمة المافيا ذات الملامح الجميلة ولاكن مخيفه عندما تغضب
الفتاه : اي بهزر والله ربنا يخليكم لبعض سلام
ملك بضحك : مجنونه
بسياره اخري
الفتاه : اتفضلي دي وادعولي اتجوز حبيبي
لكن بهذه السيارة كانت بإتجاه الرجل
كريم : اي الخضه دي كدا مش هعرف اجيب عيال
مريم بصراخ : حرام عليك عيال اي تاني انت مش شايف بطني انسا
كريم : بحبك وبموت فيكي وهنخلف عشره اي رايك كدا وصلنا لاربعه فضلنا تسعه
مريم : يالهوووي حتي الحساب غلط
كريم : الي يشوفك دلوقتي ميشوفكيش وانتي خرساء
مريم : بس عشقتها
كريم : طبعا عشقت خرساء واجمل واحلي صوت بيصرخ ااااه يابنت العضاضه
الفتاه : طب سلام بقا
بسياره اخري
شهد : ربنا يرزقك بالي بتحبيه
عز : أجمل حاجه الحب مش كدا يااعصار
شهد : طبعا ياروح الإعصار
واخيرا
علي : يابنتي اقفي بقا فرجتي علينا الناس
الفتاه : ليش دعوه أنا بحبك قوووي
كل هذا حدث تحت نظرات هذا الشيطان الخبيث الذي وجدها تتنقل بسعاده حولها واخيرا أتت إليه تعطيه ورده حمراء
هي : اتفضل ادعيلي اتجوز حبيبي
الشيطان بخبث : هتكوني من حريمي واوعدك ان ابتسامتك دي هتزول تماما وهيحل مكانها الحزن والجنون وبس
ابتعدت هي بخوف من نظراته الشيطانيه امسك بها علي أخيرا
علي بغضب : تعالي بقا كفايه لحد كدا
اطاعته وهي تنظر له بخوف وذهبت معه
كل هذا تحت نظرات جنه لهم ورات وجه هذا الرجل كم كان مخيفا ملامحه وسيمه لكنه مخيف لدرجه مرعبه
يوسف : مالك مركزه في أي
جنه : هه لا ولا حاجة
ثواني وصرخت برعب عندما وجدت الفتاه والشاب يعبرون وفجاه تحرك هذا الشيطان ليقوم علي بازاحه حبيبته وصدمته السيارة ليقع قتيلا قامت وركضت إليه الفتاة بخوف وفزع وهي تصرخ وقبل ان تقترب منه فتح باب السيارة وخطفت ليدهس جسد علي بدون رحمه وسط فزع الجميع فما حدث ألا بثواني قليله
كانت جنه ترتجف ويوسف ينظر بزهول لما حدث جريمة قتل حدثه امامهم تركها يوسف وسط صرخت بالا يتركها وخرج ليرا الشاب
أما ملك وزين فقد ركضو خلف السيارة
كريم ومريم لم تتحمل الألم والفاجعه اغشي عليها
أما شهد فاطفالها يصرخون بإنهيار وعز ركض للشاب
وجدوه قد مات وتكسرت عظامه نظرو لبعضهم باسي وحزن علي هذا الصغير بالعمر
عاد كلا منهم لبيته بعد هذا الفاجعه التي لم ولن تنسي ابدا
واخيرا لم تخرج جنه بارادتها من البيت من بعدها وتخشي كل شيء ألا بوجود يوسف انتهت قصة جوهرة يوسف نصار لتبدأ قصه اخري أبشع بكثير الي جاي مع صافي دمااااار انتظروني سنه سنتين كدا
اي أكتر روايه حبتوها ليا
أحببت زعيمة المافيا باجزائها الاربعه واي الجزء الي عجبكم أكتر
عشقت خرساء
اعصار الشهد
دكتورة امراض نفسيه
جوهرة يوسف نصار الجزئين