رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني الفصل الثاني عشر12 بقلم دعاء احمد
الحلقة 12
.
جحيم عشق صعيدي 2
البارت ١٢
عند حور
جالها اتصال من. جو
جو بغ"ضب. مجتيش ليه
حور. انت عايز مني ايه
جو.عايزك ادامك طريقين ياتيجي نقضي ليله لطيفه سوا من غير ما حد يعرف وطبعا انتي اتجوزت فمش هياثر معاكي اللي هيحصل ياما انا بنفسي اجيلك واخدك من عندك بس ساعتها الامور اللي انتي بتحبيه هيبقى الله يرحمه
حور بغ"ضب. انت سا"فل رعديم الأخلاق وانا مش جايه وأعلى مافي خيلك اركبه وصقر لو قربتلها صدقني انا بنفسي اللي هقت"لك
جو ببرود. تمام يا مزه هبعتلك شويه صور شوفيهم وقوليلي رايك
حور بتفتح الرسايل لقيت صور ليها في أوضاع قذ"ره معه
حور بصدمه ودموع. انت زبا"له حق"ير ازاي تعمل كدا الصور دي متركبه
جو. اه متركبه بس لو جوزك شافها هيقت"لك بنفسه والحب العظيم اللي بينكم هينتهي
حور. حرام عليك انا عملت لك ايه لده كله
جو. سر"قتي قلبي وعقلي انتي ليا يا حور
حور قفلت التليفون وبقيت تعيط وهي خايفه جدآ
صقر رجع من الشركه وطلع على اوضته حور قاعده بتعيط
صقر فتح الباب دخل لقها منهاره
صقر قرب منها وبيشدها لحضنه وهي بتمسح دموعها بسرعه. مالك يا حوري
حور بعدت عنه وبتترعش
صقر برفعه حاجب. في ايه
حور. مفيش بس تعبانه شويه
صقر. مالك
حوربصوت عالي. مفيش مفيش
صقر مسك درعها بقوه وغ"ضب وبيجز على سنانه. حور احفظي لسانك وانتي بتكلميني ومتخلنيش اعمل حاجه تزعلك مش انا الراجل اللي مراته ترفع صوتها عليه أظن انتي فاهمه مين صقر العزايزي حتى لو بحبك مش هتساهل معاكي
حور بدموع. لو سمحت انا تعبانه ممكن تسيبني ارتاحي
صقر بغ"ضب وصوت عالي. مش قبل ما اعرف في ايه كنت سايبك الصبح كويسه ايه اللي حصل
حور بدموع وشهقات وصوت ضعيف. انا اسفه يا صقر والله هو اللي كان دايما بيقرب وانا بصده
صقر بغ"ضب أعمى وغيره وعدم فهم. هو مين انطقي
حور بدموع. جو والله ما في حاجه بينا هو كان بيحبني وانا كنت برفضه وهو دايما يحوم حواليه
صقر بعيون قد أحمرت من الغ"ضب. وبعدين
حور بخوف بل رعب من منظره. انا والله ما عملت حاجه هو يلي بيحاول يقرب والنهار ه الصبح اتصل عليا وقالي انه نزل مصر وعايزني اروحله على لوكيش بيت في أول البلد
صقر بغ"ضب وصل لقمته وبيجز على سنانه وماسك ايديها بقوه كادت أن تخلع يديها وهي تبكي بوجع. وعايز منك ايه
حور وطت رأسها وتمتمت بصوت واطي
صقربصوت عالي. اننننططططققققيييي
حور. عايزين اروحله واقضي معه ليله والا هيف"ضحني ادامك
صقر وقد انف"جر من الغ"ضب والغيره القا"تله. وهو ماسك عليك ايه عشان يف"ضحك
حور بدموع اديته تليفونها وهو شاف الصور اتجنن وبقي شخص تاني
حور بسرعه. والله تركيب مفيش ولا صوره من دول حقيقه والله محد لم"سني غيرك يا صقر
صقر بهدوء ما قبل العاصفه. عنوانه فين
حور بخوف. العنوان في....
صقر مسك فونه واتصل على سليم
صقر. سليم هبعتلك لوكيش بتاع واحد تروح تجيبه وتوديه المخزن ومحدش يقرب منه الأ لم اجيلك
سليم. تمام بس في ايه شاكلة متعصب مين دا
صقر بتفكير. الدكتور معاك
سليم. ايوه ولسه مقربتلوش
صقر. محدش يقربلهم وانا هجيلك على المخزن
سليم. تمام
صقر قفل معه
ورجع بص لحور اللي مبطلتش عياط
حور بخوف. انت هتعمل ايه
صقر بغ"ضب وغيره. ايه خايفه عليه
حور بدموع . لا خايف عليك
صقر. وانتي عقا"بك
حور بدموع. عق
لم يتركها تكمل جملتها حتى انقض عليه وقب"لها بع"نف لأول مره جعل شفتيها تنز"ف ام هي تضر"به في صدره وتبكي بشده وتحاول أن تبعده
صقر بغيره قاتله. انا هعرفك انتي ملك مين ونزل إلى رقبتها يق"بلها بع"نف و يضع علا"مات ملكيته لها وهي تبكي بشده ولكن الحياه في من تنادي
في المستشفي
فهد ماسك المصحف وبيقرا سوره البقره ودموعها بتنزل لأول مره يبكي ابن عيله العزايزي لكن هذا هو العشق يجعل أقوى الراجل اضعفهم عندم يشعر بالخط"ر على من يحبوا
الدكتور جايه بسرعه وبيجري والممرضه وراه
رعد بسرعه وماسك الممرضه. في ايه ساره كويسه
الممرضه. لو سمحت سيب ايدي عشان ادخلها بسرعه المخ بيوقف
رعد ساب ايديها ووقع
رعد الشرقاوي الحارس الشخصي لجبل العزايزي وشريكه في الشغل بيوقع وهو منهار بيبكي على حال بنته
جبل نزل قعد جانبه وبيوسيه. ادعيلها يا رعد هي محتاجه دعواتك
رعد بدموع. ساره يا جبل ساره عمرها ماذ"يت حد عمرها ماجيت على حد ساره أحلامها بسيطه جدا على فكره بتحب فهد اوي كانت تدعي انه يكون من نصيبها ودايما تدعيله في كل صلوتها
ساره أطيب بني آدم على وجه الارض
جبل. عارف يا صاحبي بس دلوقتي لازم نكون اقويه عشان الولاد
بعد شويه الدكتور خرج
فهد بسرعه. هي كويسه
الدكتور باسف. للأسف يا جماعه البنت دخلت غيبوبه ومش هنقدر نعملها حاجه دلوقتي انا اسف
فهد جري من ادامهم وبيبكي بوجع اخد عربيه بسرعه وراح مكانهم المعتاد
جنينه بسيطه فيها مرجيحه متعلقه في فرع شجر افتكر وهما صغيرين لما كانوا يجوا هنا ويلعبوا وساره تستخبا بين الشجر ويفضل يدور عليها ولو اتأخر تخليه يمرجحها وهو كان يبقي عارف مكانها وميمسكهاش عشان تخليه يمرجحها ويفضلوا طول اليوم سوا
ويوم ما تخرج من كليته بتقدير جيد جدا عازمته في الجنينه دي وعملوا حفله صغيره بينهم هما الاتنين بس ودي كانت قمه سعادتهم
فهد بدموع. ساره متمشيش والنبي هبقي لوحدي مش هلقي غيرك يدعيلي كل ما ابقى عندي حاجه مهمه ومحدش هيطمني لما ابقى خايف محدش هيتكسف لما اقوله بحبك انت موجوده في كل مكان في كل ذكره
وفضل يعيط
في المستشفي
الكل منهار ساره ونور وبريق وزينه وملاك
زينه واقفه حاسه ان رجليها مش شايلها
جبل. زينه ارتاح يا حببتي انتي من الصبح وانتي واقفه
زينه.متقلقش يا حبيبي انا كويسه
أسر دخل المستشفي وطلع أدام اوضه ساره والكل كانوا واقفين
أسر بص لملاك لقهها واقفه وشكلها تعبانه جدا
أسر. ساره عامله ايه دلوقتي يا جماعه
رائد. دخلت غيبوبه ومحدش قادر يفيدنا
مالك. ان شاء الله هتبقى كويسه
أسر. حببتي انتي كويسه
ملاك. ايوه انا تمام متخافش عليا
أسر. تعالي يا ملاك
ملاك. في حاجه
أسر بابتسامه مريحه. متخافيش تعالي
ومسك ايديها ونزل الكافتيريا
أسر. أظن ماكلتيش حاجه من ساعه ما جيتي
ملاك. والله مش ليا نفس لأي حاجه
أسر. لا طبعا مينفعش لازم تاكلي حاجه وبعدين انا كمان ماكلتش حاجه من الصبح خلينا ناكل سوا
ملاك. ماشي يا أسر اطلب انت اي حاجه
أسر. تمام وطلب اكل ليهم
أسر. قوليلي بقى عايزه تقضي شهر العسل فين
ملاك. استراليا
أسر. اشمعني
ملاك بحماس. نفسي اشوف الجيد المجاني العظيم واشوف جسر ميناء سيدني وشاطي بوندي
أسر. انتي داخله على طمع بقي
ملاك. طبعا مش متجوزه حبيبي
أسر بسعاده لايعلم سببها ولكن عندم تقول انه حبيبها يشعر بأن قلبه ينبض بقوه. ربنا يقدرني واسعدك كل حاجه تتظبط واخدك نقضي احلى شهر عسل وكمان هاخدك مكان في المانيا جميل جدا كنت أتمنى اخد حببتي فيه وجيتي انتي يا قمر
ملاك بفرحه عارمه. رينا يحفظك يا رب
أسر. ياله كلي كويس
عند سليم
سيلا. هو انت عايش مع مين هنا
سليم. ايوه اهلي متوفين من زمان
سيلا. تاب هو انا هقعد فين
سليم. متخافيش مني انتي هتقعدي هنا وانا ليا شقه تانيه في الدور اللي تحت هقعد فيها وانتي هتقعد هنا
سيلا. شكرا
سليم. على ايه الناس لبعضها وانتي شكلك أموره وبنت ناس
سيلا بدموع. بنت ناس شكرا بس ممكن اطلب منك طلب
سليم. اتفضلي
سيلا. انا جعانه اوي وعايزه هدوم تانيه عارفه اني طلباتي كتير بس والله اول ما حياتي تتظبط هدفعلك كل الفلوس
سليم بضحكه وسيمه بل ساحره. انتي مجنونه يا بنتي فلوس إيه احنا ولاد أصول هطلب ليك اكل واروح مشوار تبع شغلي وابقى ارجعلكم وبكرا الصبح نطلع سوا اجيبلك كل اللي محتاجه
سيلا بابتسامه بريئه. شكرا
سليم. خالي بالك على نفسك انا هطلب الاكل ابقى هديه وقفلي الباب كويس عليكي وانا بعد مخلص شغلي هطلع اطمن عليكي
سيلا باستغراب. انت مش خايف يكون ورايا مصيبه أو هربانه من البوليس مثالا
سليم. اولا انا مبخافش
ثانيا شكلك طيبه
ثالثا لو وراكي مصيبه اكيد هعرف مفيش حاجه بتستخبي بس منتظر انك تحكيلي من نفسك
سيلا. شكرا بجد انت انسان لطيف جدا
سليم. ياله سلام
سيلا. مع السلامه
لنفسها ياقمر اخير هربت منه وبعدت يارب استر
وجاء الصباح وهو يحمل ما يحمل لابطالنا
عند حور
بتصحي تلقى صقر نايم وهو حضنها
حور بهمس. انت ازاي متو"حش كدا لما بتغ"ضب ومع ذلك بحبك في كل حالتك بس بتبقى قا"سي اوي
صقر بيضغط على خصرها بقوه
حور. ااهه
صقر ببرود. ايه وجعتك
حور بدموع. عشقك جحيم يا صقر
صقر. وانتي عشقتيني يبقى لازم تتك"وي بنا"ر جحيمي
حور. بس انا مغلطتش عشان تبقى قا"سي معايا كدا انت عملتني ولا كأني بنت ل"يل تاخد اللي انت عايزه ومش مهم هي
صقر. وانا مش هنتظر لما تغلطي وثانيا انتي مراتي يبقى لازم تفهمي ازاي تعملي على أساس انك مرات صقر العزايزي
حور ببراه. يعني كنت اخبي عليك يعني عشان متعملش معايا كدا
صقر. عشان ابقى اق"تلك افهمي يا حور اللي زي دا كل"ب ولا يسوي
حور. بس انت وجعتني اوي يا صقر ولا كأني مراتك ولا حببتك
صقر. عشان تتعلمي من غلطك بسبب تصرفاتك خليتي حق"ير زي دا يتماد ويطلب اللي طلبه دا
حور بدموع. انا اسفه والله
صقر بحنان مسح دموعها وبا"سها بهدوء. خالص ياحوري الموضوع انتهى
حور. يعني ايه ناوي على ايه اوعي تاذ"يه
صقر بغ"ضب وغيره بقى يضغط على خصرها بقوه. خايفه عليه اوي كدا
حور بدموع. والله لا انا خايفه عليك انت والله انا بحبك انت ومبحبش غيرك
صقر باستمتاع. وايه تاني
حور. انا بعشقك يا صقر والله بس بخاف منك لما تتعصب بتبقى مخيف اوي
صقر. عشان كدا يا حور بلاش تخليني اتعصب عليكي لاني مبشوفش ادامي
حور وهي تقب"ل وجهها بحب. حاضر
صقر. شطوره يا حببتي
حور. ناوي على ايه دا واحد حق"ير والصور دي لو حد شافها هتبقى فض"يحه ليا
صقر. الواد في أيدي دلوقتي متخافيش يا روحي وبعدين شكلك مش عارفه مين هو صقر العزايزي لازم تعرفي مكانه جوزك
حور. بحبك يا صقر بعشقك
صقر. مش خايفه من نا"ر عشقي
حور. منكرش اني بخاف منه لكن حنان حبك بيطمني اوي
صقر. مش عايزة تخافي يا روحي
.
جحيم عشق صعيدي 2
البارت ١٢
عند حور
جالها اتصال من. جو
جو بغ"ضب. مجتيش ليه
حور. انت عايز مني ايه
جو.عايزك ادامك طريقين ياتيجي نقضي ليله لطيفه سوا من غير ما حد يعرف وطبعا انتي اتجوزت فمش هياثر معاكي اللي هيحصل ياما انا بنفسي اجيلك واخدك من عندك بس ساعتها الامور اللي انتي بتحبيه هيبقى الله يرحمه
حور بغ"ضب. انت سا"فل رعديم الأخلاق وانا مش جايه وأعلى مافي خيلك اركبه وصقر لو قربتلها صدقني انا بنفسي اللي هقت"لك
جو ببرود. تمام يا مزه هبعتلك شويه صور شوفيهم وقوليلي رايك
حور بتفتح الرسايل لقيت صور ليها في أوضاع قذ"ره معه
حور بصدمه ودموع. انت زبا"له حق"ير ازاي تعمل كدا الصور دي متركبه
جو. اه متركبه بس لو جوزك شافها هيقت"لك بنفسه والحب العظيم اللي بينكم هينتهي
حور. حرام عليك انا عملت لك ايه لده كله
جو. سر"قتي قلبي وعقلي انتي ليا يا حور
حور قفلت التليفون وبقيت تعيط وهي خايفه جدآ
صقر رجع من الشركه وطلع على اوضته حور قاعده بتعيط
صقر فتح الباب دخل لقها منهاره
صقر قرب منها وبيشدها لحضنه وهي بتمسح دموعها بسرعه. مالك يا حوري
حور بعدت عنه وبتترعش
صقر برفعه حاجب. في ايه
حور. مفيش بس تعبانه شويه
صقر. مالك
حوربصوت عالي. مفيش مفيش
صقر مسك درعها بقوه وغ"ضب وبيجز على سنانه. حور احفظي لسانك وانتي بتكلميني ومتخلنيش اعمل حاجه تزعلك مش انا الراجل اللي مراته ترفع صوتها عليه أظن انتي فاهمه مين صقر العزايزي حتى لو بحبك مش هتساهل معاكي
حور بدموع. لو سمحت انا تعبانه ممكن تسيبني ارتاحي
صقر بغ"ضب وصوت عالي. مش قبل ما اعرف في ايه كنت سايبك الصبح كويسه ايه اللي حصل
حور بدموع وشهقات وصوت ضعيف. انا اسفه يا صقر والله هو اللي كان دايما بيقرب وانا بصده
صقر بغ"ضب أعمى وغيره وعدم فهم. هو مين انطقي
حور بدموع. جو والله ما في حاجه بينا هو كان بيحبني وانا كنت برفضه وهو دايما يحوم حواليه
صقر بعيون قد أحمرت من الغ"ضب. وبعدين
حور بخوف بل رعب من منظره. انا والله ما عملت حاجه هو يلي بيحاول يقرب والنهار ه الصبح اتصل عليا وقالي انه نزل مصر وعايزني اروحله على لوكيش بيت في أول البلد
صقر بغ"ضب وصل لقمته وبيجز على سنانه وماسك ايديها بقوه كادت أن تخلع يديها وهي تبكي بوجع. وعايز منك ايه
حور وطت رأسها وتمتمت بصوت واطي
صقربصوت عالي. اننننططططققققيييي
حور. عايزين اروحله واقضي معه ليله والا هيف"ضحني ادامك
صقر وقد انف"جر من الغ"ضب والغيره القا"تله. وهو ماسك عليك ايه عشان يف"ضحك
حور بدموع اديته تليفونها وهو شاف الصور اتجنن وبقي شخص تاني
حور بسرعه. والله تركيب مفيش ولا صوره من دول حقيقه والله محد لم"سني غيرك يا صقر
صقر بهدوء ما قبل العاصفه. عنوانه فين
حور بخوف. العنوان في....
صقر مسك فونه واتصل على سليم
صقر. سليم هبعتلك لوكيش بتاع واحد تروح تجيبه وتوديه المخزن ومحدش يقرب منه الأ لم اجيلك
سليم. تمام بس في ايه شاكلة متعصب مين دا
صقر بتفكير. الدكتور معاك
سليم. ايوه ولسه مقربتلوش
صقر. محدش يقربلهم وانا هجيلك على المخزن
سليم. تمام
صقر قفل معه
ورجع بص لحور اللي مبطلتش عياط
حور بخوف. انت هتعمل ايه
صقر بغ"ضب وغيره. ايه خايفه عليه
حور بدموع . لا خايف عليك
صقر. وانتي عقا"بك
حور بدموع. عق
لم يتركها تكمل جملتها حتى انقض عليه وقب"لها بع"نف لأول مره جعل شفتيها تنز"ف ام هي تضر"به في صدره وتبكي بشده وتحاول أن تبعده
صقر بغيره قاتله. انا هعرفك انتي ملك مين ونزل إلى رقبتها يق"بلها بع"نف و يضع علا"مات ملكيته لها وهي تبكي بشده ولكن الحياه في من تنادي
في المستشفي
فهد ماسك المصحف وبيقرا سوره البقره ودموعها بتنزل لأول مره يبكي ابن عيله العزايزي لكن هذا هو العشق يجعل أقوى الراجل اضعفهم عندم يشعر بالخط"ر على من يحبوا
الدكتور جايه بسرعه وبيجري والممرضه وراه
رعد بسرعه وماسك الممرضه. في ايه ساره كويسه
الممرضه. لو سمحت سيب ايدي عشان ادخلها بسرعه المخ بيوقف
رعد ساب ايديها ووقع
رعد الشرقاوي الحارس الشخصي لجبل العزايزي وشريكه في الشغل بيوقع وهو منهار بيبكي على حال بنته
جبل نزل قعد جانبه وبيوسيه. ادعيلها يا رعد هي محتاجه دعواتك
رعد بدموع. ساره يا جبل ساره عمرها ماذ"يت حد عمرها ماجيت على حد ساره أحلامها بسيطه جدا على فكره بتحب فهد اوي كانت تدعي انه يكون من نصيبها ودايما تدعيله في كل صلوتها
ساره أطيب بني آدم على وجه الارض
جبل. عارف يا صاحبي بس دلوقتي لازم نكون اقويه عشان الولاد
بعد شويه الدكتور خرج
فهد بسرعه. هي كويسه
الدكتور باسف. للأسف يا جماعه البنت دخلت غيبوبه ومش هنقدر نعملها حاجه دلوقتي انا اسف
فهد جري من ادامهم وبيبكي بوجع اخد عربيه بسرعه وراح مكانهم المعتاد
جنينه بسيطه فيها مرجيحه متعلقه في فرع شجر افتكر وهما صغيرين لما كانوا يجوا هنا ويلعبوا وساره تستخبا بين الشجر ويفضل يدور عليها ولو اتأخر تخليه يمرجحها وهو كان يبقي عارف مكانها وميمسكهاش عشان تخليه يمرجحها ويفضلوا طول اليوم سوا
ويوم ما تخرج من كليته بتقدير جيد جدا عازمته في الجنينه دي وعملوا حفله صغيره بينهم هما الاتنين بس ودي كانت قمه سعادتهم
فهد بدموع. ساره متمشيش والنبي هبقي لوحدي مش هلقي غيرك يدعيلي كل ما ابقى عندي حاجه مهمه ومحدش هيطمني لما ابقى خايف محدش هيتكسف لما اقوله بحبك انت موجوده في كل مكان في كل ذكره
وفضل يعيط
في المستشفي
الكل منهار ساره ونور وبريق وزينه وملاك
زينه واقفه حاسه ان رجليها مش شايلها
جبل. زينه ارتاح يا حببتي انتي من الصبح وانتي واقفه
زينه.متقلقش يا حبيبي انا كويسه
أسر دخل المستشفي وطلع أدام اوضه ساره والكل كانوا واقفين
أسر بص لملاك لقهها واقفه وشكلها تعبانه جدا
أسر. ساره عامله ايه دلوقتي يا جماعه
رائد. دخلت غيبوبه ومحدش قادر يفيدنا
مالك. ان شاء الله هتبقى كويسه
أسر. حببتي انتي كويسه
ملاك. ايوه انا تمام متخافش عليا
أسر. تعالي يا ملاك
ملاك. في حاجه
أسر بابتسامه مريحه. متخافيش تعالي
ومسك ايديها ونزل الكافتيريا
أسر. أظن ماكلتيش حاجه من ساعه ما جيتي
ملاك. والله مش ليا نفس لأي حاجه
أسر. لا طبعا مينفعش لازم تاكلي حاجه وبعدين انا كمان ماكلتش حاجه من الصبح خلينا ناكل سوا
ملاك. ماشي يا أسر اطلب انت اي حاجه
أسر. تمام وطلب اكل ليهم
أسر. قوليلي بقى عايزه تقضي شهر العسل فين
ملاك. استراليا
أسر. اشمعني
ملاك بحماس. نفسي اشوف الجيد المجاني العظيم واشوف جسر ميناء سيدني وشاطي بوندي
أسر. انتي داخله على طمع بقي
ملاك. طبعا مش متجوزه حبيبي
أسر بسعاده لايعلم سببها ولكن عندم تقول انه حبيبها يشعر بأن قلبه ينبض بقوه. ربنا يقدرني واسعدك كل حاجه تتظبط واخدك نقضي احلى شهر عسل وكمان هاخدك مكان في المانيا جميل جدا كنت أتمنى اخد حببتي فيه وجيتي انتي يا قمر
ملاك بفرحه عارمه. رينا يحفظك يا رب
أسر. ياله كلي كويس
عند سليم
سيلا. هو انت عايش مع مين هنا
سليم. ايوه اهلي متوفين من زمان
سيلا. تاب هو انا هقعد فين
سليم. متخافيش مني انتي هتقعدي هنا وانا ليا شقه تانيه في الدور اللي تحت هقعد فيها وانتي هتقعد هنا
سيلا. شكرا
سليم. على ايه الناس لبعضها وانتي شكلك أموره وبنت ناس
سيلا بدموع. بنت ناس شكرا بس ممكن اطلب منك طلب
سليم. اتفضلي
سيلا. انا جعانه اوي وعايزه هدوم تانيه عارفه اني طلباتي كتير بس والله اول ما حياتي تتظبط هدفعلك كل الفلوس
سليم بضحكه وسيمه بل ساحره. انتي مجنونه يا بنتي فلوس إيه احنا ولاد أصول هطلب ليك اكل واروح مشوار تبع شغلي وابقى ارجعلكم وبكرا الصبح نطلع سوا اجيبلك كل اللي محتاجه
سيلا بابتسامه بريئه. شكرا
سليم. خالي بالك على نفسك انا هطلب الاكل ابقى هديه وقفلي الباب كويس عليكي وانا بعد مخلص شغلي هطلع اطمن عليكي
سيلا باستغراب. انت مش خايف يكون ورايا مصيبه أو هربانه من البوليس مثالا
سليم. اولا انا مبخافش
ثانيا شكلك طيبه
ثالثا لو وراكي مصيبه اكيد هعرف مفيش حاجه بتستخبي بس منتظر انك تحكيلي من نفسك
سيلا. شكرا بجد انت انسان لطيف جدا
سليم. ياله سلام
سيلا. مع السلامه
لنفسها ياقمر اخير هربت منه وبعدت يارب استر
وجاء الصباح وهو يحمل ما يحمل لابطالنا
عند حور
بتصحي تلقى صقر نايم وهو حضنها
حور بهمس. انت ازاي متو"حش كدا لما بتغ"ضب ومع ذلك بحبك في كل حالتك بس بتبقى قا"سي اوي
صقر بيضغط على خصرها بقوه
حور. ااهه
صقر ببرود. ايه وجعتك
حور بدموع. عشقك جحيم يا صقر
صقر. وانتي عشقتيني يبقى لازم تتك"وي بنا"ر جحيمي
حور. بس انا مغلطتش عشان تبقى قا"سي معايا كدا انت عملتني ولا كأني بنت ل"يل تاخد اللي انت عايزه ومش مهم هي
صقر. وانا مش هنتظر لما تغلطي وثانيا انتي مراتي يبقى لازم تفهمي ازاي تعملي على أساس انك مرات صقر العزايزي
حور ببراه. يعني كنت اخبي عليك يعني عشان متعملش معايا كدا
صقر. عشان ابقى اق"تلك افهمي يا حور اللي زي دا كل"ب ولا يسوي
حور. بس انت وجعتني اوي يا صقر ولا كأني مراتك ولا حببتك
صقر. عشان تتعلمي من غلطك بسبب تصرفاتك خليتي حق"ير زي دا يتماد ويطلب اللي طلبه دا
حور بدموع. انا اسفه والله
صقر بحنان مسح دموعها وبا"سها بهدوء. خالص ياحوري الموضوع انتهى
حور. يعني ايه ناوي على ايه اوعي تاذ"يه
صقر بغ"ضب وغيره بقى يضغط على خصرها بقوه. خايفه عليه اوي كدا
حور بدموع. والله لا انا خايفه عليك انت والله انا بحبك انت ومبحبش غيرك
صقر باستمتاع. وايه تاني
حور. انا بعشقك يا صقر والله بس بخاف منك لما تتعصب بتبقى مخيف اوي
صقر. عشان كدا يا حور بلاش تخليني اتعصب عليكي لاني مبشوفش ادامي
حور وهي تقب"ل وجهها بحب. حاضر
صقر. شطوره يا حببتي
حور. ناوي على ايه دا واحد حق"ير والصور دي لو حد شافها هتبقى فض"يحه ليا
صقر. الواد في أيدي دلوقتي متخافيش يا روحي وبعدين شكلك مش عارفه مين هو صقر العزايزي لازم تعرفي مكانه جوزك
حور. بحبك يا صقر بعشقك
صقر. مش خايفه من نا"ر عشقي
حور. منكرش اني بخاف منه لكن حنان حبك بيطمني اوي
صقر. مش عايزة تخافي يا روحي