رواية سبرين امرأة من نار الفصل الخامس 5 بقلم نور الشمس
سبرين امرأة من نار
الحلقة الخامسة
ذهبت سابي الى مكان أصدقائها وجلست وهى تحتضن شي وبعد فترة وصل الشباب الى مكانهم وجلسو بجوار سابي
جواد : مالك يا عمري
سابي : مفيش بس بابي حكي ليا عن قصه حبه مع امي
صول : وهى حلوه ذيك ولا انتى طالعة لعمي شيدو
سابي : منهم هما الاتنين يعني واخده شعر مامي وجمالها وواخده من بابي عيونه وجماله بردو
كيم : معاكي صورتها
سابي : ايوه هي ديه صورتها
امسك الشباب صوره ام سابي وتاملوها ابتدي الشباب يتغزلون فى امها فقامت يأخذ الصورة وضربتهم ورمت عليهم ماية وفضلو يهزرو ويلعبو وفى الآخر رجعو الى بيتهم
مر الليل وجاء الصباح ولكن كان يوم مختلف بسبب تعب سابي وفى لحظة كان الشباب الخمسة بجوارها وجاء الدكتور وكشف عليها وكتب ليها على علاج والغريب فى الأمر بأن الشباب لم يهتمو بمكانتهم الاجتماعية ولا بمصالحهم المتعطله وجلسو بجوارها يعالجونها ويطعونها ولما لا وهى شقيقتهم الوحيدة ومدللتهم وحبيبتهم لم ينظر اي واحد منهم لها نظرة شهوه او عشق ولكن كانت النظرات حب و خوف و حنان لم يحرمها اشقائها من الرعاية والتدلي والحب استمر تعب سابي ونومها أكثر من يوم وكلهم يرعوها بدون كلل أو ملل وأخيرا شفيت سابي وستردت صحتها وفرح الشباب لذلك وعادت الحياة كما كانت
فى مصر
وصلت سلين الى شركتها وباشرت أعمالها وبعد فترة خرجت وأخذت السيارة وتوجهت الى منزل شادي ودخلت الى غرفة النوم ونامت وهى تحتضن ملابس زوجها بحب ودموع وحسره وأخيرا استطاعت ان تنام ولم تشعر بالوقت الا عندما شعرت باحد يضع ايده عليها ويصحيها وعندما نظرت وجدته اسلان ينظر لها بمعاتبة
اسلان : كده توجعي قلبي
سلين : اسفة حبيبي
اسلان : ليه جيتي هنا
سلين : كان وحشني اوي
اسلان : ربنا يرحمهم ويسكنهم فسيح جناته
سلين بدموع : اااااه اسلان وحشوني اوي قلبي وجعني اوي مبقتش استحمل نفسي ارحلهم مليش غيرهم فى الدنيا
اسلان بحزن : وانا وريم و فرح ملناش لزمة انا عمري معتبرتك عمتي طول الوقت معتبرك امي وصحبتي وحبيبتي وانتى عارفة كده ليه عوزة تسبيني انتى الحاجة الوحيدة الى بكون معاها اسلان البني ادم من غير اصتناع ولا تكبر
سلين بدموع : حقك عليا حبيبي انا اسفة
اسلان بسرعة : انا الى اسف امي بقولك ايه العفريته برا تعالى نروح ناكل ونسهر شوية وبعد كده نروح
سلين بحب : ماشي حبيبي يالا
اسلان : طيب اغسلي وشك علشان بصراحة خايف على الناس لتهرب
سلين بغيظ : والله لوريك تعالى هنا
طيب اسلان لبرا وهى خلفة فقامت فرح بالجري خلفه وفى لحظة كان اسلان على الارض وفرح فوقه وسلين تجلس بجوارهم ويضحكو بشده وبعد فترة ذهبو الى المطعم وتعشو وجاءت لهم ريم وجلسو ي جو عائلي لزيز وفى اخر السهرة رجعو الى المنزل وكان اسلان يحمل فرح النايمة بين احضانة بهدوء وذهب كل واحد لغرفته
قام اسلان بوضع فرح على السرير وخلع الجذمة ليها وغطها وتوجه الى الحمام واخذ دش وبدل هدومي واخذ فرح بين احضانه ونام
مرت الأيام والليالي والاسابيع والشعور والسنين
- أصبح عمر اسلان 27 سنة
- أصبح عمر وسام 27 سنة
- اصبحت سابي والشباب 4 يبلغون من العمر 23 سنه
- أصبح عمر فرح 10 سنين
- أصبح عمر ريم 20 سنة
في ايطاليا
كان هناك عرض ازياء ضخم لاشهر بيوت الموضة العالمية وبعد مرور عدد من المصممين جاء عرض ازياء ملكة النار والى هنا ونتقلت الاجواء بمستوي ساحر وجميل وكان الجميع يترقب ذلك العرض الأسطوري والذي كان فى الهواء الطلق ومع بداية العرض تم إشعال النيران وتفجير شي اعلى المسرح وما كان غير شعار ملكة النار وهو عبارة عن تاج وفوقه شعله من النار وصدر صوت عالى وغليظ
6 5 4 3 2 1 0 Lits Go
تم تشغيل اغنية جميلة اجنبية
ولحظات وبتدي العرض المذهل وتضمن العرض 14 فستان بازواق مختلفة واقمشة خلابة وفستان فرح واحد
ومع وقوف 15 عارضة فى وسط المسرح وبجوارهم النار وهنا هاج الجميع لذلك العرض الجذاب والخلاب
فى قصر الاعصر
في غرفة اسلان
كانت فرح تجلس على السرير وتشاهد عرض ازياء ملكة النار بانبهار شديد ولم تشعر باسلان وهو يجلس بجوارها وبعد انتهاء العرض تنهدت بسعادة وتأمل ووضعت راسها على رجله
اسلان : فرحتي مالها سعيده كده
فرح : كنت بتفرج على عرض ازياء
اسلان : عرض ازياء يا طفله
فرح : يا بني ده عرض ازياء ملكة النار S . N
اسلان : مين ده S .N
فرح : تقصد مين ديه اسمها سابي نيجو كوريا الجنسية بس بيقولو موزة جامدة
اسلان بحب : اوعدك اول حفلة هتحصل هبعت اجبلك فستان من عندها اي أوامر تانية
فرح بسعادة : حبيبي يا اسلن يعيش اسلن يعيش اسلن وفضلت تبوس فيه
اسلان بضحكة : خلاص يا مجنونة
الباب خبط وسمح اسلان الخادمة بالدخول فدخلت وأخبرته بأن جابر بيه عوزة فهز رأسه وغادرت ولف لصغيرته
اسلان : فرحتي انا هروح لجدو وهاجي لو عوزة تروحى لعمتو روحي
فرح : يا بني مامي سلين فى ايطاليا مش هنا
اسلان بجدية : اوعي تخرجي من الاوضة مفهوم
فرح : مفهوم اسلن يالا بقي روح لجدو وتعال بسرعة علشان نلعب
اسلان بضحك : امرك فروحة هانم
غادر اسلان وترك فرح تلعب فى الاوضة
فى كوريا
كان الشباب يجلسون يشاهدون عرض الأزياء الخاص بسابي وعجبهم جدا
لي : عرض تحفة
صول : طول عمرها بتشتغل بضمير
جيهان : فعلا طفلتنا عبقرية
عودة الى ايطاليا
فى مكان العرض ومن انتهاء العرض كان الجميع ينتظر اطلاله ملكة النار S . N للخروج ولكن فؤجي الجميع بخروج مدير أعمالها يشكرهم على الحضور
حزن الجميع بشدة لأنهم كانو يرغبون بروئية تلك الموهوبة فى أكثر من مجال خاص بالموضة من ملابس ومجوهرات وعطور ومكياجات وايضا دخلت وبقوة فى مجال الأحذية والشنط الجميع يعلم بأنها كوريا الجنسية
اما سابي فكانت تجلس فى الداخل وبعد انتهاء العرض خرجت مع تشوى هان الى إحدى المطاعم وبما انها غير معروفة فخرجت عادي وعندما جاء الاكل وهى تاكل تسمرت وهى تمسك الشوكة وكانت تنظر خلف تشوي بصدمة وفى لحظة كانت ترمي الشوكة وتخرج تجري وخلفها تشوي
جريت سابي خلف سيارة بسرعة عالية وخلفها تشوي والحرس وبعد ساعة من الجري المتواصل وصلت السيارة الى احدي الفنادق ونزل منها شخص وكانت وصلت سابي ودخلت الفندق وحاولت تسأل عن ذلك الشخص ولكن رفض الرسبشن إعطائها اى معلومة وفى ذلك الوقت دخل تشوي والحرس بسرعة
تشوي : سابي في ايه
سابي بعيون كانار : عوزة كل المعلومات عن واحدة من اسمها سلين الاعصر
تشوي : مين ده
سابي بغضب : حالا تشوي حالا
غادرت سابي الفندق وتوجهت الى السيارات التى وصلت وتوجهت الى منزلها وفضلت راحة وجاية ذي الأسد المجروح
وبعد حوالى ساعة وصل تشوي واعطي لها ملف لكل المعلومات
صعدت سابي الى غرفتها وقرأت الملف وعلمت بأنها سلين جابر الاعصر وهى امها الميته فقامت بالاتصال على شخص
سابي : الو
الرد : الو سابي وحشتيني
سابي : وانتى كمان اخبارك ايه
الرد : الحمد لله مبروك على العرض كان جميل
سابي : ماشي
الرد : في ايه سابي مالك
سابي : محتاجة خدمة منك أنجي
انجى : امري سابي وانا هنفذ
سابي : عوزة كل المعلومات عن عيلة الاعصر و عيلة النجار
انجي : ليه وايه عرفك بيهم
سابي : انتى تعرفيهم
انجي : طبعا أعرفهم في شغل معانا وكمان دول من اكبر العائلات فى مصر
سابي : أنجي من فضلك عوزة كل حاجة ممكن
انجي : تمام صحبتي اوامرك مجابة
سابي : شكرا أنجي
انجي : بس يا مجنونة احنا اصحاب وكمان انتى عارفة انى بحب الحجات ديه
سابي : وهى ديه انجي الكاشف مجنونة بس بحبها
انجي : ماشي يا عمري بس هعرف كل حاجة منك
سابي : ماشي سلام
أغلقت سابي مع انجي ورتمت على السرير تفكر فيما حدث هل ضحك ابوها عليها كل هذا الوقت وأخبرها بأن امها ماتت حتى لا تذهب إليها ام تخلت امها عنها فرفض والدها ان يظهر امها بمظهر مسئ وحوار ذلك حتى لا يجرح قلبها ولكن مهلا فإن والدها كثير البكاء عليها ويتحدث معها كما يتحدث مع جدتها المتوفاه وكثيرا سمعته وهو يبكي عليها ويدعو الله ان يجمعها معه فى الآخرة والى هذا الحد أصبحت سابي كالنار الهوجاء بشعرها الأحمر الذي اذداد احمرارا كالحمم البركانية وعيونها التى تحولت إلى درجات اغمق واحاطتها اللون الأحمر فمن ينظر إليها يقسم بأنه يقف امام مصاصي دماء او شيطان فاسرعت بالنزول الى الفندق لرئيتها ولكن تذكرت بأن الملف قال بأنها الان على متني الطائرة المتجهه الى مصر فتوجهت الى غرفة الرياضة حتى تخرج انفعالها بيها
فى قصر النجار
كان محمود يجلس ويمسك فى يده ثورة تجمع جميع أبنائه فتذكر ابنه الأول وبكريته عمار الذي أحب ابنه الخادمة ووقف امام الجميع وتزوجها ورحل من المنزل ومات وهو صغير لم يكمل 30 عام وترك خلفة زوجته وابنه و ابنته نور التى توفت هى وزجها فى حادثة وتركت توامها وأخيرا عماد ابنه الذي يعيش معه وأبنائه فتنهد بحرقة لأنه السبب فى موت ابنه عمار بسبب تنبيه على جميع الشركات بعدم تشغيل ابنه كما اتره على العمل فى رفع مواد البناء وسقط من الدور العاشر وهو يحمل الطوب وسقط ميت فنزلت دموعه
- مر أسبوع واستطاعت انجي جمع على عيلة الاعصر و النجار
- رجوع سلين من ايطاليا وهى محمله بالكثير من الملابس لفرح و اسلان و الجميع
- ضغط جابر الاعصر على اسلام بأن يتزوج حتى يأتي له بالاحفاد
- انتهاء سابي من أسبوع الموضة فى ايطاليا وعادت إلى كوريا
- إرسال شخص لمراقبة العائليتن بامر من سابي
- ضغط جابر على سلين بأن تتزوج من شخص له مصالح معه ولكن قابل ذلك بالرفض القاطع معها وقالتها له صريحة للمرة المليار لان قلبها وجسدها وعقلها ملك زوجها المتوفى ولن تسمح لشخص آخر بلمسها وإذا جاء يوم وعمل ذلك بدون معرفتها سوف تقتل نفسها
يتبع
الحلقة الخامسة
ذهبت سابي الى مكان أصدقائها وجلست وهى تحتضن شي وبعد فترة وصل الشباب الى مكانهم وجلسو بجوار سابي
جواد : مالك يا عمري
سابي : مفيش بس بابي حكي ليا عن قصه حبه مع امي
صول : وهى حلوه ذيك ولا انتى طالعة لعمي شيدو
سابي : منهم هما الاتنين يعني واخده شعر مامي وجمالها وواخده من بابي عيونه وجماله بردو
كيم : معاكي صورتها
سابي : ايوه هي ديه صورتها
امسك الشباب صوره ام سابي وتاملوها ابتدي الشباب يتغزلون فى امها فقامت يأخذ الصورة وضربتهم ورمت عليهم ماية وفضلو يهزرو ويلعبو وفى الآخر رجعو الى بيتهم
مر الليل وجاء الصباح ولكن كان يوم مختلف بسبب تعب سابي وفى لحظة كان الشباب الخمسة بجوارها وجاء الدكتور وكشف عليها وكتب ليها على علاج والغريب فى الأمر بأن الشباب لم يهتمو بمكانتهم الاجتماعية ولا بمصالحهم المتعطله وجلسو بجوارها يعالجونها ويطعونها ولما لا وهى شقيقتهم الوحيدة ومدللتهم وحبيبتهم لم ينظر اي واحد منهم لها نظرة شهوه او عشق ولكن كانت النظرات حب و خوف و حنان لم يحرمها اشقائها من الرعاية والتدلي والحب استمر تعب سابي ونومها أكثر من يوم وكلهم يرعوها بدون كلل أو ملل وأخيرا شفيت سابي وستردت صحتها وفرح الشباب لذلك وعادت الحياة كما كانت
فى مصر
وصلت سلين الى شركتها وباشرت أعمالها وبعد فترة خرجت وأخذت السيارة وتوجهت الى منزل شادي ودخلت الى غرفة النوم ونامت وهى تحتضن ملابس زوجها بحب ودموع وحسره وأخيرا استطاعت ان تنام ولم تشعر بالوقت الا عندما شعرت باحد يضع ايده عليها ويصحيها وعندما نظرت وجدته اسلان ينظر لها بمعاتبة
اسلان : كده توجعي قلبي
سلين : اسفة حبيبي
اسلان : ليه جيتي هنا
سلين : كان وحشني اوي
اسلان : ربنا يرحمهم ويسكنهم فسيح جناته
سلين بدموع : اااااه اسلان وحشوني اوي قلبي وجعني اوي مبقتش استحمل نفسي ارحلهم مليش غيرهم فى الدنيا
اسلان بحزن : وانا وريم و فرح ملناش لزمة انا عمري معتبرتك عمتي طول الوقت معتبرك امي وصحبتي وحبيبتي وانتى عارفة كده ليه عوزة تسبيني انتى الحاجة الوحيدة الى بكون معاها اسلان البني ادم من غير اصتناع ولا تكبر
سلين بدموع : حقك عليا حبيبي انا اسفة
اسلان بسرعة : انا الى اسف امي بقولك ايه العفريته برا تعالى نروح ناكل ونسهر شوية وبعد كده نروح
سلين بحب : ماشي حبيبي يالا
اسلان : طيب اغسلي وشك علشان بصراحة خايف على الناس لتهرب
سلين بغيظ : والله لوريك تعالى هنا
طيب اسلان لبرا وهى خلفة فقامت فرح بالجري خلفه وفى لحظة كان اسلان على الارض وفرح فوقه وسلين تجلس بجوارهم ويضحكو بشده وبعد فترة ذهبو الى المطعم وتعشو وجاءت لهم ريم وجلسو ي جو عائلي لزيز وفى اخر السهرة رجعو الى المنزل وكان اسلان يحمل فرح النايمة بين احضانة بهدوء وذهب كل واحد لغرفته
قام اسلان بوضع فرح على السرير وخلع الجذمة ليها وغطها وتوجه الى الحمام واخذ دش وبدل هدومي واخذ فرح بين احضانه ونام
مرت الأيام والليالي والاسابيع والشعور والسنين
- أصبح عمر اسلان 27 سنة
- أصبح عمر وسام 27 سنة
- اصبحت سابي والشباب 4 يبلغون من العمر 23 سنه
- أصبح عمر فرح 10 سنين
- أصبح عمر ريم 20 سنة
في ايطاليا
كان هناك عرض ازياء ضخم لاشهر بيوت الموضة العالمية وبعد مرور عدد من المصممين جاء عرض ازياء ملكة النار والى هنا ونتقلت الاجواء بمستوي ساحر وجميل وكان الجميع يترقب ذلك العرض الأسطوري والذي كان فى الهواء الطلق ومع بداية العرض تم إشعال النيران وتفجير شي اعلى المسرح وما كان غير شعار ملكة النار وهو عبارة عن تاج وفوقه شعله من النار وصدر صوت عالى وغليظ
6 5 4 3 2 1 0 Lits Go
تم تشغيل اغنية جميلة اجنبية
ولحظات وبتدي العرض المذهل وتضمن العرض 14 فستان بازواق مختلفة واقمشة خلابة وفستان فرح واحد
ومع وقوف 15 عارضة فى وسط المسرح وبجوارهم النار وهنا هاج الجميع لذلك العرض الجذاب والخلاب
فى قصر الاعصر
في غرفة اسلان
كانت فرح تجلس على السرير وتشاهد عرض ازياء ملكة النار بانبهار شديد ولم تشعر باسلان وهو يجلس بجوارها وبعد انتهاء العرض تنهدت بسعادة وتأمل ووضعت راسها على رجله
اسلان : فرحتي مالها سعيده كده
فرح : كنت بتفرج على عرض ازياء
اسلان : عرض ازياء يا طفله
فرح : يا بني ده عرض ازياء ملكة النار S . N
اسلان : مين ده S .N
فرح : تقصد مين ديه اسمها سابي نيجو كوريا الجنسية بس بيقولو موزة جامدة
اسلان بحب : اوعدك اول حفلة هتحصل هبعت اجبلك فستان من عندها اي أوامر تانية
فرح بسعادة : حبيبي يا اسلن يعيش اسلن يعيش اسلن وفضلت تبوس فيه
اسلان بضحكة : خلاص يا مجنونة
الباب خبط وسمح اسلان الخادمة بالدخول فدخلت وأخبرته بأن جابر بيه عوزة فهز رأسه وغادرت ولف لصغيرته
اسلان : فرحتي انا هروح لجدو وهاجي لو عوزة تروحى لعمتو روحي
فرح : يا بني مامي سلين فى ايطاليا مش هنا
اسلان بجدية : اوعي تخرجي من الاوضة مفهوم
فرح : مفهوم اسلن يالا بقي روح لجدو وتعال بسرعة علشان نلعب
اسلان بضحك : امرك فروحة هانم
غادر اسلان وترك فرح تلعب فى الاوضة
فى كوريا
كان الشباب يجلسون يشاهدون عرض الأزياء الخاص بسابي وعجبهم جدا
لي : عرض تحفة
صول : طول عمرها بتشتغل بضمير
جيهان : فعلا طفلتنا عبقرية
عودة الى ايطاليا
فى مكان العرض ومن انتهاء العرض كان الجميع ينتظر اطلاله ملكة النار S . N للخروج ولكن فؤجي الجميع بخروج مدير أعمالها يشكرهم على الحضور
حزن الجميع بشدة لأنهم كانو يرغبون بروئية تلك الموهوبة فى أكثر من مجال خاص بالموضة من ملابس ومجوهرات وعطور ومكياجات وايضا دخلت وبقوة فى مجال الأحذية والشنط الجميع يعلم بأنها كوريا الجنسية
اما سابي فكانت تجلس فى الداخل وبعد انتهاء العرض خرجت مع تشوى هان الى إحدى المطاعم وبما انها غير معروفة فخرجت عادي وعندما جاء الاكل وهى تاكل تسمرت وهى تمسك الشوكة وكانت تنظر خلف تشوي بصدمة وفى لحظة كانت ترمي الشوكة وتخرج تجري وخلفها تشوي
جريت سابي خلف سيارة بسرعة عالية وخلفها تشوي والحرس وبعد ساعة من الجري المتواصل وصلت السيارة الى احدي الفنادق ونزل منها شخص وكانت وصلت سابي ودخلت الفندق وحاولت تسأل عن ذلك الشخص ولكن رفض الرسبشن إعطائها اى معلومة وفى ذلك الوقت دخل تشوي والحرس بسرعة
تشوي : سابي في ايه
سابي بعيون كانار : عوزة كل المعلومات عن واحدة من اسمها سلين الاعصر
تشوي : مين ده
سابي بغضب : حالا تشوي حالا
غادرت سابي الفندق وتوجهت الى السيارات التى وصلت وتوجهت الى منزلها وفضلت راحة وجاية ذي الأسد المجروح
وبعد حوالى ساعة وصل تشوي واعطي لها ملف لكل المعلومات
صعدت سابي الى غرفتها وقرأت الملف وعلمت بأنها سلين جابر الاعصر وهى امها الميته فقامت بالاتصال على شخص
سابي : الو
الرد : الو سابي وحشتيني
سابي : وانتى كمان اخبارك ايه
الرد : الحمد لله مبروك على العرض كان جميل
سابي : ماشي
الرد : في ايه سابي مالك
سابي : محتاجة خدمة منك أنجي
انجى : امري سابي وانا هنفذ
سابي : عوزة كل المعلومات عن عيلة الاعصر و عيلة النجار
انجي : ليه وايه عرفك بيهم
سابي : انتى تعرفيهم
انجي : طبعا أعرفهم في شغل معانا وكمان دول من اكبر العائلات فى مصر
سابي : أنجي من فضلك عوزة كل حاجة ممكن
انجي : تمام صحبتي اوامرك مجابة
سابي : شكرا أنجي
انجي : بس يا مجنونة احنا اصحاب وكمان انتى عارفة انى بحب الحجات ديه
سابي : وهى ديه انجي الكاشف مجنونة بس بحبها
انجي : ماشي يا عمري بس هعرف كل حاجة منك
سابي : ماشي سلام
أغلقت سابي مع انجي ورتمت على السرير تفكر فيما حدث هل ضحك ابوها عليها كل هذا الوقت وأخبرها بأن امها ماتت حتى لا تذهب إليها ام تخلت امها عنها فرفض والدها ان يظهر امها بمظهر مسئ وحوار ذلك حتى لا يجرح قلبها ولكن مهلا فإن والدها كثير البكاء عليها ويتحدث معها كما يتحدث مع جدتها المتوفاه وكثيرا سمعته وهو يبكي عليها ويدعو الله ان يجمعها معه فى الآخرة والى هذا الحد أصبحت سابي كالنار الهوجاء بشعرها الأحمر الذي اذداد احمرارا كالحمم البركانية وعيونها التى تحولت إلى درجات اغمق واحاطتها اللون الأحمر فمن ينظر إليها يقسم بأنه يقف امام مصاصي دماء او شيطان فاسرعت بالنزول الى الفندق لرئيتها ولكن تذكرت بأن الملف قال بأنها الان على متني الطائرة المتجهه الى مصر فتوجهت الى غرفة الرياضة حتى تخرج انفعالها بيها
فى قصر النجار
كان محمود يجلس ويمسك فى يده ثورة تجمع جميع أبنائه فتذكر ابنه الأول وبكريته عمار الذي أحب ابنه الخادمة ووقف امام الجميع وتزوجها ورحل من المنزل ومات وهو صغير لم يكمل 30 عام وترك خلفة زوجته وابنه و ابنته نور التى توفت هى وزجها فى حادثة وتركت توامها وأخيرا عماد ابنه الذي يعيش معه وأبنائه فتنهد بحرقة لأنه السبب فى موت ابنه عمار بسبب تنبيه على جميع الشركات بعدم تشغيل ابنه كما اتره على العمل فى رفع مواد البناء وسقط من الدور العاشر وهو يحمل الطوب وسقط ميت فنزلت دموعه
- مر أسبوع واستطاعت انجي جمع على عيلة الاعصر و النجار
- رجوع سلين من ايطاليا وهى محمله بالكثير من الملابس لفرح و اسلان و الجميع
- ضغط جابر الاعصر على اسلام بأن يتزوج حتى يأتي له بالاحفاد
- انتهاء سابي من أسبوع الموضة فى ايطاليا وعادت إلى كوريا
- إرسال شخص لمراقبة العائليتن بامر من سابي
- ضغط جابر على سلين بأن تتزوج من شخص له مصالح معه ولكن قابل ذلك بالرفض القاطع معها وقالتها له صريحة للمرة المليار لان قلبها وجسدها وعقلها ملك زوجها المتوفى ولن تسمح لشخص آخر بلمسها وإذا جاء يوم وعمل ذلك بدون معرفتها سوف تقتل نفسها
يتبع