اخر الروايات

رواية وعود كاذبة الفصل الحادي عشر 11 بقلم شريهان مطاوع

رواية وعود كاذبة الفصل الحادي عشر 11 بقلم شريهان مطاوع


يزن انا كمان متوتر
سما هههههه ليه انت كمان تتوتر مثلي
يزن بتوتر قوي قوي احساسي اني رجعت لسن الثانوي وقلبي يسرع دقاته نفسي اقول كلام بس لساني مش قادر ينطق
سما اكيد شعور متبادل انا كمان مش قادره انطق مش مصدقه وعماله اتذكر كل كلمه قلتها لي زمان ودلوقتي انا مش مصدقه
يزن مش هيدوب الاحساس ده غير قربك مني
سما بابا اهدى ما توترني بكلامك
يزن نفسي اقرب منك نفسي ابص في عيونك قوي نفسي المس ايدك واحس بحبك وبقربك ليا انا بحبك وعارف اني متسرع بس احساسي بيكي يزيد كل يوم اكثر من الاول
سما انا حاسه اني مالكه الدنيا النهارده ❤️
يزن انا مشتاق ليكي بجد لو تعرفي اللي جوايا ومش قادر انطق حرف منه انا عايز دلوقتي اخدك في حضني 😘
سما 🫣 وانا عايزه اكون قدامك دلوقتي واخنقك هههههه
يزن تخنقيني ليه بدل ما تحضنيني وتحتويني و 😘
سما يا نهار اسمر انت مجنون
يزن هههههه بحبك ونفسي اسمعها منك
سما جوايا كلام كتير ومشاعر اكثر متلخبطه
يزن خليها جواكي واخسري اجمل لحظات حياتك انا لو منك ما اخسرش ولا لحظه
سما خايفه تاخد عني فكره غلط
يزن عيب عليكي تفكري فيا كده انتي واثقه فيا وانا مبسوط جدا لثقتك وكلامك معايا واكيد لو اتقابلنا وقربنا من بعض نعيش كل لحظه اجمل من اللي قبلها 💞
سما ممكن تكون عندك صبر معايا شويه مش هقدر اقابلك دلوقتي بقلم شريهان مطاوع
يزن صعب قوي علشان انا عصبي و خلقي يضيق بسرعه قولي لي بقى نتقابل امتى
سما انت ليه كل ما احاول اطمن تخوفني
يزن لا مش بخوفك بس بعرفك على شخصيتي عايزك تعرفي عيوبي قبل مميزاتي
سما ممكن الموقف ينعاد تاني وتبعد عني تاني زي الاول
يزن حاجتين لو ما عملته مش. عمر الموقف ما يتكرر
العند والصدام
انا بحب البنت الناعمه وبكره موت البنت الصداميه وبكره العناديه وبحب اللي تتمسك بيا
سما اعتبر تهديد لانك لما تطلب اي طلب لازم يتنفذ
يزن لا طبعا مش تهديد وانا ما عنديش طلبات انا بعيش اللحظه بلحظتها واللي بيجي في بالي بحب اعمله ما عنديش اهداف ولا بخطط لشيء ما عنديش هدف
سما ما عندك هدف نكون اصدقاء مقربين
يزن لا لا هدفي اكبر لان هدفي اسمع منك كلمه بحبك
سما انت احلى حلم انا حلمته في حياتي
يزن طب ما تطلبي ايدي هههههه
سما هههههه
يزن ابعتي لي صوره لكي احتفظ بيها ممكن
سما ممكن تديني فرصه افكر
يزن تمام بس دي قله ثقه ولا
سما لا طبعا انا بثق فيك كثير
يزن قلبي انتي بتحبيني بجد
سما ليه بتسال السؤال ده دلوقتي
يزن عشان اكون مرتاح في مشاعري معاكي
سما بابا ❤️
يزن روح بابا 💞
سما انا انا 💞💞
يزن عيون الانا 💞💞
سما،،،،، انا فعلا معجبه بيك من سنتين انت انسان مميز ليك طبع مختلف حنين وعصبي في نفس الوقت
يزن انا مش عارف اقول ايه
سما اتمنى ما تزعل مني
يزن ازعل منك انتي مستحيل يا اجمل من رات عيوني
سما بحزن يعني لو كنت مش حلوه يهون زعلي عادي
يزن قلت لك الحلاوه بجد جوه وبعدين انا بسافر خارج مصر كثير ورحت بلاد كثير لو الموضوع بالشكل كان زمان اختياري بنت مش مصريه وانا بشوف حلاوه كثير قوي في الشكل لكن برود السنين
وبعدين سيبك ما فيش اطعم ولا احلى من قلبك وما فيش احلى من بلدنا واهلها
سما مفيش احلى منك يا احلى بابا
يزن بعشق كلمه بابا منك 💞 بجد بتخيلك في حضني دلوقتي ❤️
شايف ايدي ماشيه على شعرك وبطبطب عليكي زي بنوتي بالظبط 😘❤️ ملك انا ❤️
سما عيون الانا ❤️
يزن بحبك والله بحبك وتقول لي الشكل هقول لك انا بحبك انتي حتى لو شكلك كان وحش انا بحبك انتي بحب الانسانه اللي بتكلمني كل يوم وتقريبا بقى لنا شهور بنتكلم وانا مش قادر ابعد عنك وما اقدرش يعدي عليا يوم من غير ما اسمع صوتك بحبك بقلم شريهان مطاوع
سما 😥😥😥
يزن هتفضلي ساكته كده كتير حبيبتي بلاش تحفظ تعودي عليا وفكيها بلاش تعملي قيود خليكي براحتك عاوزك شقيه مش متحفظه وبعدين انتي جننتيني ودلوقتي يومي ما يعدي لو ما سمعتش صوتك فيه
سما وهي تسمع صوته وكلامه وتنظر للسماء والدموع تنزل في صمت وهي تسمع منه كلمه بحبك بحبك
تتكلم بصوت ضعيف بابا
يزن بابا قلبه بيدق دلوقتي 200 دقه في الدقيقه الادرينالين يقتلني
سما بابا يا بابا
يزن روح بابا وقلب بابا وعقل بابا ما عادش عندي اختيار ولازم اشوفك عايز اقابلك
سما ممكن تسيبني افكر
يزن هديكي وقتك بس مش كثير لاني لازم اشوفك
سما انت عارف احنا بنتكلم من امتى الساعه دلوقتي 4:00 الفجر اقول لك تصبح على خير
يزن ولو فضلت عمري كله اتكلم معاكي واسمع صوتك عمري ما هزهق ولا ابعد وهستنى منك رد بكره ولازم تقرري لانك مش هينفع تبعدي عني زي الاول ولازم نتقابل بحبك يا قلب بابا ولازم قبل ما تقفلي اسمعها ودي ما فيهاش تفكير
ولا خايفه تقولي لي بحبك
سما انت اول شخص فتحت له قلبي
اول شخص اعطيته كل مشاعر الحب والصداقه في ان واحد
اول شخص ياتيني في جميع الاغاني
اول شخص لم استطيع البعد عنها
اول شخص انام وانا افكر به واستيقظ وهو فكرتي الاولى والاخيره
اول شخص اطمن بوجوده واوجعني فكره اختفائه وبعده عني 😥
يزن كل ده ❤️ انا لازم اقابلك ما عنديش اختيار وبكره انتي اللي تحددي الميعاد
سما 😥 تصبح على خير اوعى تنساني
يزن تصبحي على حب وسعاده
في صباح ثاني يوم استيقظت من النوم على صوت المنبه وقامت وهي ترتدي ملابسها وبعد وقت تنزل من البيت وهي مكرره تكلم ملك ان هي لازم تعمل حظر وتبعد نهائي عن حب عمرها لكن تكلم ملك ملك لا رد السماء توصل الكليه وتدخل المدرج لتحضر المحاضره
على الجهه الاخرى
ملك ترن على سما لكن تليفونها مغلق لكن ملك في كليه سما تدخل الكليه وهي تنظر شمال ويمين تبحث عن سما لكنها تصطدم في شخص وكل حاجتها تقع على الارض تنحني على الارض وتلم حاجتها وهي متعصبه انت حيوان انت ما بتشوفش ايه الاشكال دي على الصبح تقف وترفع وجهها
الشخص ده يزن😱 لكن يزن ينظر لها❤️ وهو في عالم اخر نظرت له وهي ترفع وجهها له 🤭وهو ينظر لها ويبتسم في حب وهيام ❤️ ملك 🤭يزن
ويزن في نفس اللحظه ملك ما كنتش متخيل انك ممكن تعملي لي مفاجاه يا حبيبتي ويمسك يدها
ملك انا🤭😭😱. بقلم شريهان مطاوع
كده ما فيش مفر يا ترى يزن هيعمل ايه وملك هتقول له ايه
يا ترى الحب ينتهي بين سما ويزن ولا هيبتدي ويا ترى الكذبة دي توصل لحد فين والحب والوعود اخرها ايه
ويا ترى ملك تقول ايه ل يزن
ويا ترى ممكن ملك تحب يزن ولا تختار صاحبتها
بقلم شريهان مطاوع



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close