رواية سبرين امرأة من نار الفصل العاشر 10 بقلم نور الشمس
سبرين امرأة من نار
الحلقة العاشرة
فى غرفة سلين
كانت سلين تنام بعمق وراحة بين احضان شادي بعد انقضاء ليلة شاعرية وممتعة من جميع الجوانب وعند النظر إلى الارض نشاهد جميع ملابسهم على الارض
استيقظ شادي وهو سعيد منذو 22 سنة وأخيرا وبعد عذاب استيقظ على سعادة وبين احضانة حبيبته و اميرته وزوجته وام ابنته
فضل شادي يوزع قبلات على شعرها ووجهها وذراعها
تمللت سلين وفتحت عيونها ونظرت وجدت شادي بندر إليها ويبتسم
سلين بنوم : هو انا بحلم ذي كل يوم
شادي بحب : لا انا حقيقي وبعد سنين كتير انتى فى حضني ومعايا
سلين بدموع : ياااه يا شادي اخيرا رجعت ليا انت متعرفش انا عشت اذاي و لا مرت بقيه
شادي بدموع : مش لوحدك كلنا اتظلمنا وموتنا بعيد عن بعض
سلين بدموع : طب اذاي يعني دلوقتي يعني
شادي بضحك : عايش مانتي كمان عايشة
سلين : نعم عائشة امال عاوزني اموت
شادي بلهفة : بعد الشر عنك المهم و حشتيني اوي عارفة بقالى قد ايه
سلين بحب وكسوف : وانت كمان وحشتني حبيبي اوي
شادي بغمزة : طب ايه
سلين بضحكة : طب ايه
شادي بضحكة : بقي كده طب تعالى بقي
غرقو فى بحر الحب و العشق والسعادة التى حرمو منها لسنوات عديدة ليس لها اخر ولكن ابنتهم الوحيدة وضعت لهم حد وعادتهم من ضياعهم ووحدتهم واحزانهم
في غرفة سابي
استيقظت سابي على صوت التليفون وكان اشقائها يطمانون عليها وعلى صحتها
بعد فترة أغلقت معهم وتوجهت الى الحمام الذي تم تجهيزة من قبل الخادمة الخاصة بها وهى كوريا الجنسية وبعد فترة خرجت وجدت ملابسها مجهزة على السرير والذي كان عبارة عن فستان باللون الموف الغامق مع حذاء بنفس اللون
نزلت سابي الى الاسفل وتوجه إليها تشوي و يون كيم وجلسو أمامها
الحوار بالكوري
سابي : يون انتى هتفضلي هنا مهمتك شيدو و سلي
يون : تمام سابي
سابي : بعد شويه الخدم الخاص بينا يجهزو الاكل ويطلع ليهم الغرفة وممنوع يخرجو
يون : تمام
سابي : فين مكاندر
مكاندر وهو يدخل : انا هنا طفلتي
سابي : عوزة 2 من الرجالة يقفو على غرفة شيدو ومش عاوزة مشاكل
مكاندر : اعتبريه حصل
تشوي : الشركة جاهزة وكل شي فيها كامل والنهاردة فريق المصممين الجداد هيجهزو والمقابلة بعد ساعتين وانا هروح دلوقتي سلام وغادر
الخادمة : ابنتي الإفطار جاهز لكي
سابي : لا أريد شكرا
مكاندر بخبث : وهضيعي عليكي لقاء المعاتيه دول
سابي بضحكة : عندك حق تصدق الواحد جعان اوي يالا
توجهو الاثنين الى السفرة التى كانت معده بجميع أنواع الأصناف المختلفة فجلست سابي على كرسي جابر بكل عظمة وجلس مكاندر بجوارها وعندما تجمع الجميع شاهدوها تجلس على الكرسي كما زاد غضبهم
اسلان بغضب : الكرسي ده بتاع جدي
سابي ببرود : مش مكتوب عليه اسمه
جابر : خلاص اسلان عاوز ايه من تربية الخدم
سابي ببرود : صح اسمع كلام جدووووو وقعد
كانت فرح تجلس حزينة ولا تاكل فقط تنظر لاسلان ولمكان سلين بنظرات حزينة فقامت سابي وتوجهت اليها وجلست بجوارها بعد ان سحبت فارس من ملابسه وجعلته يقف
سابي : مالك فرح
فرح : مفيش
سابي : مامي سلي ملكك انتى وانا
فرح بدموع : يعني مش هتخديها مني
سابي بحنان : لا طبعا كمان انتى اكتر واحدة عارفة سابي نيجو ممكن تعمل كده
فرح : لا طبعا
سابي بغيظ : كمان شيدو خادها مننا فنعمل ايه
فرح : اممممممم ايه رايك نقتله
سابي بشهقة : هتقتلي مين يا مجنونة ده ابويا لا هنقتل حد تاني اشطا
فرح بسعادة : اشطا
مكاندر : يالا ملكتي
سابي : تمام باي فروحة
فرح : باي سابو باي عمو
مكاندر : باي يا فروحة
خرجت سابي ومكاندر وتركتهم خلفها يسبون ويلعنون فى برودها
جابر بعصبية : فرح آخر مرة تكلمي البت ديه مفهوم
فرح : بس يا جدو
جابر بعصبية : قولى حاضر وتفضلي على اوضك
نظرت فرح لاسلان وجدته ينظر بغضب فتساقطت دموعها وتوجهت الى غرفتها
جابر : اسلان ورايا على المكتب
اسلان : ماشي
جابر : عملت ايه
اسلان : كلمت العقيد عاصم الشريف و كمان لوسيفير روسيا ظافر الأندلسي
( عاصم الشريف بطل رواية المطلق و العذراء تأليف صابرينا )
جابر : وده هيعرف يوصل للمطلوب
اسلان : عاصم هيعرف يوصل لخابياها وظافر كمان
جابر : المعلومات هتوصل امتي
اسلان : على بكرا او بعده بالكتير
جابر : اه صحيح الغي عقدها معانا
اسلان : للأسف مش هينفع بسبب غرور ملك مضت على عقد والشرط الجزائي كبير
جابر : كام يعني
اسلان : احم احم 5
جابر : 5 مليون ادفعهم على الجذمة
اسلان بسخرية : تقصد 5 مليون دولار
جابر بصدمة : ليه هي هتبني قرية سياحية كاملة
اسلان : ده نظام شغلها و
قطع كلامهم صوت رنين هاتف اسلان وكان إحدى الحرس المكلف بمراقبة سابي
علم اسلان من خلال المكالمة بأنها ذهبت الى مقر الشركة والتى كانت مجهزة على أعلي مستوي واكفا المعدات
رمي اسلان محتويات المكتب على الارض من شده غضبه واصبحت عيونه اغمق وأسرع للخارج واخذ السيارات وتوجه الى مقر شركتها وبعد حوالى ساعتين وصل الى الشركة والتى كانت فى غاية من الجمال من كل شي
دخل اسلان الشركة ولم يعترض الحرس وتوجه الى الاستقبال وسال على مكتبها وصعد للدور السابع ودخل غرفة سابي
اسلان بغضب : انا عاوزة ايه بالظبط
سابي بهدوء : حقي وحق أهلي واظن انت اكتر واحد شاف حرقة قلب امي
اسلان بغضب : هدمرك وهمسحك من على وش الدنيا
سابي ببرود : ولا هتقدر اعمل حاجة أقولك اشرب من البحر
اسلان بوعيد : ماشي يا سبرين ماشي بس مترجعيش تعيطي وتقوليلي اسفه
سابي ببرود : هههههه انا اعيط وعتذر انت اهبل يالا اقولك اخرج برا الحكاية مش ناقصة هبل على الصبح
خرج اسلان وهو يسب ويلعن من كتلة التلج التى أمامه وتوجه الى الشركة
مر يومين دون أحداث تذكر غير مشاكسات سابي مع العائلة
- عدم خروج سلين وشادي من غرفتهم وما يصدر منها أصوات ضحك واغاني رومانسية فقط
- علم محمود النجار برجوع شادي ابن ابنه الى مصر وأنه كان هارب خوفا من جابر الاعصر
- استمرار مراقبة فارس لسابي ويتمتع كثيرا بجسدها
فى مساء اليوم جاء عاصم الشريف الى قصر الاعصر
عاصم : مساء الخير
اسلان : مساء النور اهلا عاصم بيه
عاصم : اهلا بيك اسلان
اسلان : هااا خير
عاصم : فى الحقيقة محدش يقدر يتعرض ليها
جابر : يعني ايه
عاصم : ده ملف فيه كل حاجة عنها من يوم متعرفت فى سوق الأعمال وعلى فكرة من أشهر مصممي الأزياء وليها شعبية كبيرة
اسلان : تمام عاصم بيه
عاصم : اسمحولى امشي لازم اسافر حالا
جابر : مع السلامة
غادر عاصم بعد ان وقفت سابي أمامه ونظرت له بسخرية وتركنا وغادرت تجمعت العائلة كلها فى المكتب وجلسو
عمرو : انا هقرا
الاسم : سابي نيجو او سبرين النجار
السن : 22 سنة وهتكمل 23 قريب
المهنة : مصممة ازياء شاملة و مجوهرات
الشركات : تملك اكبر شركات صناعة المجوهرات و العطور و الازياء و الاحذية و بتمتلك اكبر منتجعات سياحية فى العالم
الأملاك : تملك اكبر منجم متنوع من ذهب و ماس و فحم
العلاقة : على علاقة ب 5 شباب ولكن يعشقها واحد فيهم
فارس بستغراب : اذاي بتملك منجم مش المفروض الحكومة تاخدة
جابر : طلعت اقوي من تصورنا
اسلان : كل ده معلومات عامة ممكن تعرفها بسهولة من جوجل ده حتى فرح عارفة الكلام ده
هدي : يعني ايه يا عمي هنسبها كده تبهدل اسم العيلة وبنتك الحلوة بقالها حوالى اربع أيام مخرجتش برا الاوضة غير الخدم المخصص ليها والحرس
جابر : كلمت ظافر اسلان
اسلان : لسه كنت مستني معلومات عاصم الشريف
اتصل اسلان بظافر الذي أكد معلومات عاصم بالإضافة إلى الصاعقة بان سابي نيجو هى الذراع الأيمن لملك المافيا الكوريا لي يونج بالإضافة انها حبيبتة و يعشقها بجنون وعلى اتم استعداد على قتل أي شخص لأجلها ومنذو فترة انهي حياه مافيا كاملة لأنهم خطفوها
اسلان بذهول : يا جماعة احنا بنتعامل مع الذراع الأيمن لملك المافيا الكوريا لي يونج
شمس : يانهار مافيا ربنا يستر
جابر : ظافر ولا أصحابك ميقدروش يموتوها او بعملة مشاكل ليها مع الزعيم ده
اسلان : محدش يقدر يلمسها ولا هو كمان بأنه بيحبها وبيعشقها بجنون
فارس بخبث : واااااااااااو كده تلقي جامده
جابر : وأبوها عارف
اسلان : اكيد
ملك بغرور : هى عاوزة ايه مش عاوزة امها تخدها وتغور
اسلان بغضب : ملك انتى تخرسي خالص كفاية المصيبة الى احنا فيها بسببك و بسبب غرورك
جابر : هتعمل ايه اسلان
اسلان : انا عاوز اعرف اذاي هى وأبوها عايشين والمفروض ماتو من 22 سنه
جابر : معرفش كل الى حصل زمان اني عرفت ان فى طيارة واحدة بس خرجت من مصر لكوريا وبعدها عرفت ان الطيارة وقعت وانت عارف الباقي
اسلان بجدية : جدي الحقيقة
جابر : هو ده الى حصل وممكن تسال
ملك : عرفين اول حاجة هتدهد بيها وتخسر نولع فى الشركة
جابر : صح خلى الرجالة يولعو فى الشركة ولا أقولكم تنفجر وتتساوي بالأرض
عمرو بجديه : تمام يا جدي
اسلان : انتم بتلعبو غلط وهى مش هتسكت
توجه اسلان الى جناحة واخذ يبحث عن فرح كما غادر الجميع وفضل جابر و فارس
جابر : عاوز تقول ايه
فارس بخبث : عرض الأزياء الجديد لو عرفنا ناخد التصاميم قبل التجهيز بفترة ويا سلام بقي لو مصمم خد التصاميم ديه وعمل عرض ازياء كبير وشافت مجهودها ادام عنيها هتخسر كتير
جابر بضحكة خبيثة : عارف يا واد انت دماغك بتعجبني
فارس بضحكة : تربيتك يا جابر باشا
جابر : بس راجل المافيا هيسكت
فارس بخبث : لما يعرف بخيانتها ليه وأنها على علاقة جنسية لواحد تانى مش بعيد هو الى ينهي حياتها
جابر بشر : تعجبني يا فارس بس خلص الأول حكاية التصميم
فارس : اشطا اخلع انا
جابر : هتسهر مع الشلة الصايعة
فارس : اكيد طبعا
جابر : فارس ارحم نفسك شويه مش كل يوم بنت
فارس : تمام يالا سلام
غادر فارس الى الشله الصايعة وصعد جابر الى جناحة
في قصر النجار
كان الجميع يجلس فى انتظار سابي بنائا على طلب محمود النجار
وبعد فترة سمع الجميع أصوات سيارات كثيره وعندما نظرة وجدو أسطول من السيارات ونزول عدد كبير من الحرس وأخيرا نزولت سابي وبجوارها مكاندر ودخلو
كانت سابي ترتدي فستان باللون النبيتي لمنتصف الفخد وترفع شعرها الى الاعلي بطريقة جميلة
سابي : مساء الخير
الجميع : مساء النور
محمود : اذيك يا سافو
سابي بضحكة رنانة : ههههههههههههههه سافو لاااا اسمي سابي او سبرين
محمود : معلش يا بنتي معرفش
سابي ببرود : خير يا محمود بيه صممت تقبلني ليه
محمود : بيه انا جدك يا بنتي
سابي ببرود : تصحيح المعلومة بس انت جد ابويا الى علتك ديه مش معترفة بيه علشان امه لاكن جدو بتاعي انا مات من زمان
عماد : وجابر الاعصر مهو جدك
سابي : ملكش فيه
عماد بغضب : احترمي نفسك صحيح ناقصة رباية هكون عاوز ايه من تربية الخدم
سابي ببرود : على الأقل تربية الخدم احسن من تربية البهوات صح وكمان يعني هعوز ايه من واحد مش محترم بيهين مرات أخوه وابن أخوه يالا اهي تربية وسخة بعيد عني
عماد بغضب : انتى سفلة
سابي ببرود : مش نفس سفلتك ولا ايه
محمود بصوت عالي : بس انت وهي عيب سبرين ده عمك
سابي ببرود : توتوتو تصحيح المعلومة بس ده عم ابويا بس
وسام : سابي احنا مش اعدائك احنا اهلك وهنقف معاكي انتى اعني شادي ادام عيلة الاعصر ونجبك حقك
سابي ببرود : مش محتاجة حد وبقي اسأل مين سبب موت ابنك الكبير محمود النجار أو ولادك محمود سلام
غادرت سابي وهى تسب وتلعن تلك العائلة وذلك المستنقع القذر الموحولين فيه بشده
فى كوريا
كان الشباب يجلسون فى مكانهم بحزن وألم لبعد صغيرتهم وشقيقتهم عن احضانهم
جواد : انا مخنوق
صول : وانا زهقان
كيم : وحشتني اوي
جيهاد : ااااه طفلتي
لي : هى لو قررت تعيش هناك وتسبنا هنعمل ايه
جواد بخضة : لا حرام هى عمرها مهتسبنا
كيم : ايوه طفلتنا عمرها مهتتخلا عننا
لي بجدية : انا هسافر مصر حد يجي معايا
جيهاد : انا فى العربية من دلوقتي
جواد بفرحة : انا بقي فى الطيارة
لي : تمام جهاز نفسكم وهنسافر بكرا بالليل علشان نوصل الصبح
اسرع الشباب لتجهيز اشيائهم وهم سعداء للذهاب لشقيقتهم
يتبع
الحلقة العاشرة
فى غرفة سلين
كانت سلين تنام بعمق وراحة بين احضان شادي بعد انقضاء ليلة شاعرية وممتعة من جميع الجوانب وعند النظر إلى الارض نشاهد جميع ملابسهم على الارض
استيقظ شادي وهو سعيد منذو 22 سنة وأخيرا وبعد عذاب استيقظ على سعادة وبين احضانة حبيبته و اميرته وزوجته وام ابنته
فضل شادي يوزع قبلات على شعرها ووجهها وذراعها
تمللت سلين وفتحت عيونها ونظرت وجدت شادي بندر إليها ويبتسم
سلين بنوم : هو انا بحلم ذي كل يوم
شادي بحب : لا انا حقيقي وبعد سنين كتير انتى فى حضني ومعايا
سلين بدموع : ياااه يا شادي اخيرا رجعت ليا انت متعرفش انا عشت اذاي و لا مرت بقيه
شادي بدموع : مش لوحدك كلنا اتظلمنا وموتنا بعيد عن بعض
سلين بدموع : طب اذاي يعني دلوقتي يعني
شادي بضحك : عايش مانتي كمان عايشة
سلين : نعم عائشة امال عاوزني اموت
شادي بلهفة : بعد الشر عنك المهم و حشتيني اوي عارفة بقالى قد ايه
سلين بحب وكسوف : وانت كمان وحشتني حبيبي اوي
شادي بغمزة : طب ايه
سلين بضحكة : طب ايه
شادي بضحكة : بقي كده طب تعالى بقي
غرقو فى بحر الحب و العشق والسعادة التى حرمو منها لسنوات عديدة ليس لها اخر ولكن ابنتهم الوحيدة وضعت لهم حد وعادتهم من ضياعهم ووحدتهم واحزانهم
في غرفة سابي
استيقظت سابي على صوت التليفون وكان اشقائها يطمانون عليها وعلى صحتها
بعد فترة أغلقت معهم وتوجهت الى الحمام الذي تم تجهيزة من قبل الخادمة الخاصة بها وهى كوريا الجنسية وبعد فترة خرجت وجدت ملابسها مجهزة على السرير والذي كان عبارة عن فستان باللون الموف الغامق مع حذاء بنفس اللون
نزلت سابي الى الاسفل وتوجه إليها تشوي و يون كيم وجلسو أمامها
الحوار بالكوري
سابي : يون انتى هتفضلي هنا مهمتك شيدو و سلي
يون : تمام سابي
سابي : بعد شويه الخدم الخاص بينا يجهزو الاكل ويطلع ليهم الغرفة وممنوع يخرجو
يون : تمام
سابي : فين مكاندر
مكاندر وهو يدخل : انا هنا طفلتي
سابي : عوزة 2 من الرجالة يقفو على غرفة شيدو ومش عاوزة مشاكل
مكاندر : اعتبريه حصل
تشوي : الشركة جاهزة وكل شي فيها كامل والنهاردة فريق المصممين الجداد هيجهزو والمقابلة بعد ساعتين وانا هروح دلوقتي سلام وغادر
الخادمة : ابنتي الإفطار جاهز لكي
سابي : لا أريد شكرا
مكاندر بخبث : وهضيعي عليكي لقاء المعاتيه دول
سابي بضحكة : عندك حق تصدق الواحد جعان اوي يالا
توجهو الاثنين الى السفرة التى كانت معده بجميع أنواع الأصناف المختلفة فجلست سابي على كرسي جابر بكل عظمة وجلس مكاندر بجوارها وعندما تجمع الجميع شاهدوها تجلس على الكرسي كما زاد غضبهم
اسلان بغضب : الكرسي ده بتاع جدي
سابي ببرود : مش مكتوب عليه اسمه
جابر : خلاص اسلان عاوز ايه من تربية الخدم
سابي ببرود : صح اسمع كلام جدووووو وقعد
كانت فرح تجلس حزينة ولا تاكل فقط تنظر لاسلان ولمكان سلين بنظرات حزينة فقامت سابي وتوجهت اليها وجلست بجوارها بعد ان سحبت فارس من ملابسه وجعلته يقف
سابي : مالك فرح
فرح : مفيش
سابي : مامي سلي ملكك انتى وانا
فرح بدموع : يعني مش هتخديها مني
سابي بحنان : لا طبعا كمان انتى اكتر واحدة عارفة سابي نيجو ممكن تعمل كده
فرح : لا طبعا
سابي بغيظ : كمان شيدو خادها مننا فنعمل ايه
فرح : اممممممم ايه رايك نقتله
سابي بشهقة : هتقتلي مين يا مجنونة ده ابويا لا هنقتل حد تاني اشطا
فرح بسعادة : اشطا
مكاندر : يالا ملكتي
سابي : تمام باي فروحة
فرح : باي سابو باي عمو
مكاندر : باي يا فروحة
خرجت سابي ومكاندر وتركتهم خلفها يسبون ويلعنون فى برودها
جابر بعصبية : فرح آخر مرة تكلمي البت ديه مفهوم
فرح : بس يا جدو
جابر بعصبية : قولى حاضر وتفضلي على اوضك
نظرت فرح لاسلان وجدته ينظر بغضب فتساقطت دموعها وتوجهت الى غرفتها
جابر : اسلان ورايا على المكتب
اسلان : ماشي
جابر : عملت ايه
اسلان : كلمت العقيد عاصم الشريف و كمان لوسيفير روسيا ظافر الأندلسي
( عاصم الشريف بطل رواية المطلق و العذراء تأليف صابرينا )
جابر : وده هيعرف يوصل للمطلوب
اسلان : عاصم هيعرف يوصل لخابياها وظافر كمان
جابر : المعلومات هتوصل امتي
اسلان : على بكرا او بعده بالكتير
جابر : اه صحيح الغي عقدها معانا
اسلان : للأسف مش هينفع بسبب غرور ملك مضت على عقد والشرط الجزائي كبير
جابر : كام يعني
اسلان : احم احم 5
جابر : 5 مليون ادفعهم على الجذمة
اسلان بسخرية : تقصد 5 مليون دولار
جابر بصدمة : ليه هي هتبني قرية سياحية كاملة
اسلان : ده نظام شغلها و
قطع كلامهم صوت رنين هاتف اسلان وكان إحدى الحرس المكلف بمراقبة سابي
علم اسلان من خلال المكالمة بأنها ذهبت الى مقر الشركة والتى كانت مجهزة على أعلي مستوي واكفا المعدات
رمي اسلان محتويات المكتب على الارض من شده غضبه واصبحت عيونه اغمق وأسرع للخارج واخذ السيارات وتوجه الى مقر شركتها وبعد حوالى ساعتين وصل الى الشركة والتى كانت فى غاية من الجمال من كل شي
دخل اسلان الشركة ولم يعترض الحرس وتوجه الى الاستقبال وسال على مكتبها وصعد للدور السابع ودخل غرفة سابي
اسلان بغضب : انا عاوزة ايه بالظبط
سابي بهدوء : حقي وحق أهلي واظن انت اكتر واحد شاف حرقة قلب امي
اسلان بغضب : هدمرك وهمسحك من على وش الدنيا
سابي ببرود : ولا هتقدر اعمل حاجة أقولك اشرب من البحر
اسلان بوعيد : ماشي يا سبرين ماشي بس مترجعيش تعيطي وتقوليلي اسفه
سابي ببرود : هههههه انا اعيط وعتذر انت اهبل يالا اقولك اخرج برا الحكاية مش ناقصة هبل على الصبح
خرج اسلان وهو يسب ويلعن من كتلة التلج التى أمامه وتوجه الى الشركة
مر يومين دون أحداث تذكر غير مشاكسات سابي مع العائلة
- عدم خروج سلين وشادي من غرفتهم وما يصدر منها أصوات ضحك واغاني رومانسية فقط
- علم محمود النجار برجوع شادي ابن ابنه الى مصر وأنه كان هارب خوفا من جابر الاعصر
- استمرار مراقبة فارس لسابي ويتمتع كثيرا بجسدها
فى مساء اليوم جاء عاصم الشريف الى قصر الاعصر
عاصم : مساء الخير
اسلان : مساء النور اهلا عاصم بيه
عاصم : اهلا بيك اسلان
اسلان : هااا خير
عاصم : فى الحقيقة محدش يقدر يتعرض ليها
جابر : يعني ايه
عاصم : ده ملف فيه كل حاجة عنها من يوم متعرفت فى سوق الأعمال وعلى فكرة من أشهر مصممي الأزياء وليها شعبية كبيرة
اسلان : تمام عاصم بيه
عاصم : اسمحولى امشي لازم اسافر حالا
جابر : مع السلامة
غادر عاصم بعد ان وقفت سابي أمامه ونظرت له بسخرية وتركنا وغادرت تجمعت العائلة كلها فى المكتب وجلسو
عمرو : انا هقرا
الاسم : سابي نيجو او سبرين النجار
السن : 22 سنة وهتكمل 23 قريب
المهنة : مصممة ازياء شاملة و مجوهرات
الشركات : تملك اكبر شركات صناعة المجوهرات و العطور و الازياء و الاحذية و بتمتلك اكبر منتجعات سياحية فى العالم
الأملاك : تملك اكبر منجم متنوع من ذهب و ماس و فحم
العلاقة : على علاقة ب 5 شباب ولكن يعشقها واحد فيهم
فارس بستغراب : اذاي بتملك منجم مش المفروض الحكومة تاخدة
جابر : طلعت اقوي من تصورنا
اسلان : كل ده معلومات عامة ممكن تعرفها بسهولة من جوجل ده حتى فرح عارفة الكلام ده
هدي : يعني ايه يا عمي هنسبها كده تبهدل اسم العيلة وبنتك الحلوة بقالها حوالى اربع أيام مخرجتش برا الاوضة غير الخدم المخصص ليها والحرس
جابر : كلمت ظافر اسلان
اسلان : لسه كنت مستني معلومات عاصم الشريف
اتصل اسلان بظافر الذي أكد معلومات عاصم بالإضافة إلى الصاعقة بان سابي نيجو هى الذراع الأيمن لملك المافيا الكوريا لي يونج بالإضافة انها حبيبتة و يعشقها بجنون وعلى اتم استعداد على قتل أي شخص لأجلها ومنذو فترة انهي حياه مافيا كاملة لأنهم خطفوها
اسلان بذهول : يا جماعة احنا بنتعامل مع الذراع الأيمن لملك المافيا الكوريا لي يونج
شمس : يانهار مافيا ربنا يستر
جابر : ظافر ولا أصحابك ميقدروش يموتوها او بعملة مشاكل ليها مع الزعيم ده
اسلان : محدش يقدر يلمسها ولا هو كمان بأنه بيحبها وبيعشقها بجنون
فارس بخبث : واااااااااااو كده تلقي جامده
جابر : وأبوها عارف
اسلان : اكيد
ملك بغرور : هى عاوزة ايه مش عاوزة امها تخدها وتغور
اسلان بغضب : ملك انتى تخرسي خالص كفاية المصيبة الى احنا فيها بسببك و بسبب غرورك
جابر : هتعمل ايه اسلان
اسلان : انا عاوز اعرف اذاي هى وأبوها عايشين والمفروض ماتو من 22 سنه
جابر : معرفش كل الى حصل زمان اني عرفت ان فى طيارة واحدة بس خرجت من مصر لكوريا وبعدها عرفت ان الطيارة وقعت وانت عارف الباقي
اسلان بجدية : جدي الحقيقة
جابر : هو ده الى حصل وممكن تسال
ملك : عرفين اول حاجة هتدهد بيها وتخسر نولع فى الشركة
جابر : صح خلى الرجالة يولعو فى الشركة ولا أقولكم تنفجر وتتساوي بالأرض
عمرو بجديه : تمام يا جدي
اسلان : انتم بتلعبو غلط وهى مش هتسكت
توجه اسلان الى جناحة واخذ يبحث عن فرح كما غادر الجميع وفضل جابر و فارس
جابر : عاوز تقول ايه
فارس بخبث : عرض الأزياء الجديد لو عرفنا ناخد التصاميم قبل التجهيز بفترة ويا سلام بقي لو مصمم خد التصاميم ديه وعمل عرض ازياء كبير وشافت مجهودها ادام عنيها هتخسر كتير
جابر بضحكة خبيثة : عارف يا واد انت دماغك بتعجبني
فارس بضحكة : تربيتك يا جابر باشا
جابر : بس راجل المافيا هيسكت
فارس بخبث : لما يعرف بخيانتها ليه وأنها على علاقة جنسية لواحد تانى مش بعيد هو الى ينهي حياتها
جابر بشر : تعجبني يا فارس بس خلص الأول حكاية التصميم
فارس : اشطا اخلع انا
جابر : هتسهر مع الشلة الصايعة
فارس : اكيد طبعا
جابر : فارس ارحم نفسك شويه مش كل يوم بنت
فارس : تمام يالا سلام
غادر فارس الى الشله الصايعة وصعد جابر الى جناحة
في قصر النجار
كان الجميع يجلس فى انتظار سابي بنائا على طلب محمود النجار
وبعد فترة سمع الجميع أصوات سيارات كثيره وعندما نظرة وجدو أسطول من السيارات ونزول عدد كبير من الحرس وأخيرا نزولت سابي وبجوارها مكاندر ودخلو
كانت سابي ترتدي فستان باللون النبيتي لمنتصف الفخد وترفع شعرها الى الاعلي بطريقة جميلة
سابي : مساء الخير
الجميع : مساء النور
محمود : اذيك يا سافو
سابي بضحكة رنانة : ههههههههههههههه سافو لاااا اسمي سابي او سبرين
محمود : معلش يا بنتي معرفش
سابي ببرود : خير يا محمود بيه صممت تقبلني ليه
محمود : بيه انا جدك يا بنتي
سابي ببرود : تصحيح المعلومة بس انت جد ابويا الى علتك ديه مش معترفة بيه علشان امه لاكن جدو بتاعي انا مات من زمان
عماد : وجابر الاعصر مهو جدك
سابي : ملكش فيه
عماد بغضب : احترمي نفسك صحيح ناقصة رباية هكون عاوز ايه من تربية الخدم
سابي ببرود : على الأقل تربية الخدم احسن من تربية البهوات صح وكمان يعني هعوز ايه من واحد مش محترم بيهين مرات أخوه وابن أخوه يالا اهي تربية وسخة بعيد عني
عماد بغضب : انتى سفلة
سابي ببرود : مش نفس سفلتك ولا ايه
محمود بصوت عالي : بس انت وهي عيب سبرين ده عمك
سابي ببرود : توتوتو تصحيح المعلومة بس ده عم ابويا بس
وسام : سابي احنا مش اعدائك احنا اهلك وهنقف معاكي انتى اعني شادي ادام عيلة الاعصر ونجبك حقك
سابي ببرود : مش محتاجة حد وبقي اسأل مين سبب موت ابنك الكبير محمود النجار أو ولادك محمود سلام
غادرت سابي وهى تسب وتلعن تلك العائلة وذلك المستنقع القذر الموحولين فيه بشده
فى كوريا
كان الشباب يجلسون فى مكانهم بحزن وألم لبعد صغيرتهم وشقيقتهم عن احضانهم
جواد : انا مخنوق
صول : وانا زهقان
كيم : وحشتني اوي
جيهاد : ااااه طفلتي
لي : هى لو قررت تعيش هناك وتسبنا هنعمل ايه
جواد بخضة : لا حرام هى عمرها مهتسبنا
كيم : ايوه طفلتنا عمرها مهتتخلا عننا
لي بجدية : انا هسافر مصر حد يجي معايا
جيهاد : انا فى العربية من دلوقتي
جواد بفرحة : انا بقي فى الطيارة
لي : تمام جهاز نفسكم وهنسافر بكرا بالليل علشان نوصل الصبح
اسرع الشباب لتجهيز اشيائهم وهم سعداء للذهاب لشقيقتهم
يتبع