رواية وماذا عن بريئة وقعت بين يد الذئاب الفصل الرابع 4 بقلم شهد وائل
(وماذا عن بريئه وقعت بين يد الذئاب)
سجده وصر*خت وجريت علي الغرفه وهو ساب الحاجات ونزل يقعد ف العربيه وهي سمعت صوت الباب وهو بيتقفل وطلعت وشافت الحاجات اللي هو جابها وشافت هدوم ومنهم إسدال صلاه ولبسته ونزلت تشوفو
جواد وشافها وجري عليها وخدها وتطلع وهو متعصب وفتح الباب وداخلها أنا قولت ليكي متنزليش ومتخليش حد يشوفك صح ولا مش صح
جواد وشاف خوفها وحاول يهديها ويهدي نفسه سجده أنا جبتك هنا عشان احميكي من اهلك ومن الناس دي متجيش انتي يحبيبتي تدمري كل حاجه فهماني
سجده فهماك واسفه اني عملت كدا مكنش قصدي
جواد بابتسامه خلاص حصل خير أنا شامم ريحة اكل كدا انما اي فاخر من الاخر ولا دي من عند الجيران
سجده بابتسامه لا عملت أكل انما اي فاخر يباشا
جواد دي ريحة ملوخيه وانا معنديش ملوخيه وفي فراخ ف الفريزر و كمان معنديش رز جبتي ده كله منين
سجده اقولك عمو اللي تحت جبلي كل الطلبات وانته كنت حطت فلوس برا خدت منهم اللي أنا عايزه وسبت الباقي وجباتهم من السوبر ماركت اشطر كتكوت
جواد لا شطوره اشطر كتكوت كمان المهم انا جعان اويي والفون رن كان أسر
اسر بزعيق انته فين ي استاذ ساعه مستني ف الزفت الشارع ايي رنيت عليك شويه وجاي متيجي خلص يخويا
جواد خلاص يعم اي جاي اكل وهاجي علي طول مش هتاخر والله
أسر بزعيق نعم نعم سمعني كدا تاني مسمعتش تاكل اي ي عنيااا تعاله وانا هاكلك
جواد لا الاكل هنا جامد وكان بيبص علي سجده وكمان اكل من اللي قلبك يحبه يسطا
أسر وفهم قصده حسبي الله ونعم الوكيل منك الله حسبي الله اقفل روح ف دا*هيه اطف*ح وتعاله تمام
جواد ببرود تمام ي حبي جاي ي بيبي اقفل
سجده وحطت الاكل علي السفره يلا ي جواد الاكل اتحط وجواد قعد وبدا ياكل
جواد بهيام الله الله تسلم ايدك ي سجده الاكل فعلا جنان حرفيا
سجده بخجل بالهنا والشفا علي قلبك وقامت شالت الاكل اعملك شاي معايا
جواد بهزار عشان أسر يمو*تني لا شكرا هنزل أنا واقفلي علي نفسك وانا ف الشقه اللي قدامك تمام ي سجده وجبتلك تلفون علي رقمي تمام حصلك حاجه رني عليا بسرعه
سجده حاضر وهو خرج وهي قفلت الباب وبدأت تشوف الهدوم وشافت هدوم شخصيه ليها واتكسفت ولبست بيجامه منهم وشافت حجاب معاهم وفهمت قصدك جواد
اسر هل هلالك يخويا استنه ازغرط عاش من شافك شويه كدا كانت هخلل
جواد بابتسامه برود حبيبي ي سولي نخش ف الموضوع علي طول نبدا بقا كدا بصلاة علي النبي عايزني ف أي
اسر بجديه عليه افضل الصلاه والسلام المعلومات اللي جاتلي أن دراع جون الشمال هنا نزل مصر يقابل الدرع اليمين وهو نازل بشخصيه جديده مارك هنري ومفروض نازل هو ومراته أو بيقول عليها مراته روز رويس ونازل عشان مهمة تجار*ت بنات انما اي فاخر من الاخر بنات ف سن 15 يخدوهم في منهم أعضاء ومنهم تجار*ة بشر أو يبعو*هم لناس كبيره ويخدو فلوسهم
جواد مارك هنري اسمه الحقيقي جاك انما بقا روز اسمها ريتا دراع جون اليمين مفروض انه مجهول الهويه ولحد الان محدش يعرف هو مين والمهمه دي هتكون ف سريه تامه وهيكون ف مصنع من مصانع جون أو المجهول الهويه اللي هو دراع جون اليمين وهو اختفا الفتره دي
اسر عرفت كل ده امتي ي جواد أنا لسه جاي اقولك لما عرفت وكمان المهمه دي عايزين فيها ظباط كبيره وكمان مش اي حد
جواد انته قدام جواد يسطا ولا هقولك ثعلب الصحراء ولا فهد فهود الشغل بتاعنا مفهوش هزار ي أسر وقعت الهزار هزار وقت الجد مفيش كلام والظابط مننا لازم يثبت نفسه ولا ايه ي أسر وسيب موضوع الظباط ده عليا
اسر كلامك صح ي جواد بس دلوقتي منعرفش هو نازل مصر امتي ولا هيكون فين
جواد يوم السبت هينزل ف طياره خاصه الساعه ٨ هيكون ف المطار هيروح فندق **** وهينزل بعد يومين يقابل الدرع اليمين و هيتحرك علي شقه مشبو*هه
اسر بصدمه من جواد ازاي قدر بسرعه دي يعرف كل حاجه لا بجد انته حاجه نادره ف الشرطه والله يبني لي حق اللواء مهاب يخاف عليك ويكون فخور بيك وقبل أن يكمل كلامه رن تلفون جواد برقم سجده وكانت بتصرخ وجواد قام من مكانه وركب العربيه وانطلق بسرعة البرق وووووووووووووووووووووو
يتبعععع
(وماذا عن بريئه وقعت بين يد الذئاب)