رواية الحب الدائم رغم البعد الفصل التاسع عشر 19 بقلم جاسمين محمد
رواية الحب الدائم رغم البعد الفصل التاسع عشر 19 بقلم جاسمين محمد
رواية الحب الدائم رغم البعد الحلقة التاسعة عشر
فهد: مش فهد باشاا اللي بيتهدد ويخاف وانتو عارفين كدا يلا سلام
_ماشي يافهد باشاا سلام
ادم كان داخل من الباب
ادم: في اي
فهد: مافيش حاجه كنت فين
ادم: كنت بر ولسه جي وهروح الشركه دلوقتي
فهد: تم…
انتصار بصوتها العالي: فهد تعال بسرعه
فهد وادم طلعو جري بسرعه عند انتصار
فهد اول موصل: في اي
انتصار: جاسمين حركت صوابع ايدها
فهد: بجد
حنان: اه والله يابني رن علي الدكتور يجي بسرعه
ادم: انا هرن عليه وطلع بر يرن علي الدكتور وفهد قعد جمب جاسمين
فهد: جاسمين فوقي
خديجه ومني جو جري
خديجه: في اي جاسمين ماتت ولا اي
فهد بصلها بصت غضب
انتصار: تفي من بوقك يابنتي بعد الشر عليها دي حركت صوابع ايدها وادم بيجيب الدكتور
خديجه: حركت صوابع ايدها يعني هتفوق
حنان: اه ان شاءلله
خديجه بصت لمني وهو متصعبه
زينب: في اي يانتصار زعقتي ليه
انتصار: جاسمين حركت ايدها ياست زينب
زينب: بجد يانتصار
انتصار: اه والله
ادم: الدكتور اهو
الدكتور: سلام عليكم في اي فهموني
انتصار: كنا قاعدين جمبها انا وامها وبنبص لقينه صوابع ايدها بتتحرك رحنا ندمنا علي فهد وادم رن عليك وجابك
الدكتور: تمام ممكن تطلعو بر عشان افحصها
ادم: تمام يادكتور يلو نطلع
فهد: انا هفضل معاها
الدكتور: بس لازم تطلع يافهد باشاا
ادم: زي بعضو يافهد يلا خلي الدكتور يشوف شغله
فهد: حاضر وجه يقوم لاقي جاسمين ماسكه ايدو
فهد: بس
خديجه اول مشافت جاسمين ماسكت ايد فهد اتعصبت وطلعت بسرعه من الاوضه
الدكتور: تمام خليك ياستاذ فهد
الدكتور بدا يفحص في جاسمين وفهد قاعد جمبها
خديجه: الاستاذه من قبل متفوق بتقرب منها يابال لم يصحا هتعمل اي
مني: اهدي طيب هي مسكت ايدو وهي مش عارفه حاجه
خديجه: اهد اي هي هتاخد فهد انتي عارفه هتاخد واحد انا بحاول اديلي يجي 15سنه اني اقدر اقرب منه مش عارفه هي في ظرف شهر قربته ليها
مني: اهدي بس اعصابك وفهد هيكون ليكي بس اهدي وهي هنتصرف ونبعدها عنو
خديجه: كيف فهميني
مني: لو هديتي هنفكر نتخلص منها كيف بس اهدي
خديجه: لم نشوف
فهد: ها يادكتور
الدكتور: حالاتها اتحسنت عن الاول بكتير
فهد: طيب هي كدا هتفوق ايمتا
الدكتور: مدام حركت ايدها يبقا بالكتيرها هتفوق النهارده لبكر
فهد: تمام يادكتور بس هي صحتها كويسه يعني
الدكتور: اه كويسه خالص عن الاول
فهد: تمام يادكتور شكر ليك
الدكتور: بعد اذنك
فهد: اتفضل
الدكتور اول مطلع ادم مشي معا وزينب وحنان وانتصار كانو واقفين بر لحد مادالدكتور يطلع واول مطلع دخلو
حنان: ها يابني قال اي
فهد: قال انها هتفوق النهارده لبكر وصحتها كويسه
زينب وحنان وانتصار رفعو ايدهم وبيدعو: الف حمد وشكر ليك يارب
فهد: كدا متهايقلي انتو اطمنتو يلا اطلعو وسيبها ترتاح
حنان: افضل جمبها طيب يابني
فهد: لازم ترتاح وخلاص هتفوق وهتبقا معاكي علطول
حنان: ماشي يابني
زينب: يلا ياحنان ولم تفوق مش هنسيبها خالص وهو مش هنخلي يجي جمبها 😂😂
حنان: حصل مش هنسيها خالص يلا 😂😂
كله طلع ومفضلش غير فهد
فهد بص علي جاسمين وهي راقدها:قلبي بيقولي شوي انك ممكن تطلعي هي وساعات بيقولي لا فوقي خليني اعرف انتي مين ياللي مجناناني
خديجه: ايو عايزاك تخلصلي علي واحدها هتعرف ولا لع
_انتي بتسالي ولا اي جوابك علي السوال ده انتي اكيد عارفه
خديجه: تمام فاضي الفتره دي طيب
_لع سيبيني اليومين دول اخلص الشغل اللي معايا وفضالك
خديجه: تمام هستناك بس هم كام يوم
_تمام
تاني يوم
فهد صحي اخد دش ولبس ونزل
فهد: صباح الخير
الكل: صباح النور
محمد: رايح فين كدا
فهد: انتو نساين ان ساره جي النهارده ولازم اروح اقابلها
مني: ايو صح ساره حبيبتي جي النهارده انا كيف نسيت
فهد: انتي ايمتا اصلا افتكرتي حد فينا كفايه اللي في حياتك
مني: فهد لم لسانك
محمد: بس طيب يافهد روح هات ساره وتعال
فهد طيب فين انتصار
انتصار: ايو يابني
فهد تطلعي انتي وطنط حنان تقعدو مع جاسمين فوق لحد متفوق واي حاجه تحصل عرفوني بيها اول باول
انتصار: حاضر يابني
حنان: روح يافهد ومتخافش انا هفضل جمبها
فهد: تمام سلام
فهد راح يجيب ساره من المطار وواقف عمال يتلفت عليها
_بخ انا مين
فهد: شال ايد ساره من علي عيونه انتي الهبله
ساره خبطت رجالها في الارض زي الاطفال: بقا انا هبله 🥺🥺🥺
فهد: ههههه اجمل هبله والله كمان حمدالله على السلامة ياقلبي وخدها في حضنه
ساره: الله يسلمك ياخوي الهبله
فهد: ههههه طيب الهبله واخوها هيفضلو واقفين في المطار ومش هيروحو ولا اي
ساره: هيروحو يلا
فهد: نفسي افهم بس انتي عندك 16سنه كيف بعقلك ده
ساره: مالكش فيه وسابته واقف وراحت تركب العربيه
فهد: مجنونه والله
فهد روح هو وساره واول مدخلو البيت الكل قام عشان يسلم علي ساره
محمد: حبيبت قلبي حمدالله على السلامه
ساره: الله يسلمك ياعمو وراحت حضنته
زينب: هتفضلي حضنه كدا وانا لع 🥺🥺
ساره: مقدرش دانتي قلبي وجرت عليها حضنتها
زينب: حمدالله علي السلامه ياروحي
انتصار: عامله اي يابنتي حمدالله علي سلامتك
ساره: الله يسلمك ياداده
فهد: بتعملو اي تحت
انتصار: انا نزلت اجهز غداء وحنان نزلت تشوف ست زينب كانت عايزها
فهد: طيب وجاسمين
حنان: احنا لسه نزلين مكملناش نص ساعه يابني وهنطلع تاني
فهد: لا خليكم انا طالع وبيبص علي السلم… 😳😳😳
يتبع