رواية عادل وندي الفصل الثامن 8
حنان .... هتفضل ساكت كده بعد الي انت عملتو
عادل ... وايه الي انا عملتو يا حنان
حنان ... ح نتكلم علي الباب انا مش عايزه حد يشوفني
عادل ... اتفضلي ودخل عادل وساب الباب ودخلت حنان وقفلت الباب وراها
عادل ... خير ادينا دخلنا
حنان ... انت سبتني ليه ومشيت وايه الي انت قولتو لي ندي
عادل ... انا ما بقتش قادر اعمل كده
حنان ... والله علي اساس انك ما كنتش حاسس بنفسك وانت ماسك ندي زي الوحش ومش رحمها قدام عنيه وهي بتصرخ تحت منك وبتترجاك
عادل ... حنان خلاص الي حصل حصل انا مش ح عمل كده تاني وفهمي قريبتك تنساني
حنان ... ومين قالك اني هنا عشانها
عادل .. امال جايه ليه
حنان ... عشان اخد منك اسم البرشام الي انت كنت واخدو وبهدلت البت
عادل ... برشام واخد ليه برشام
حنان..... عشان الي عملتو ما يعملهوش واحد طبيعي انت كنت زي الأسد معاها وانا كنت بحسدها عليك
عادل .... بطلي هبل وتفضلي
حنان ... ايه مش واخد برشام بالوقت وخايف
عادل.... أخاف منك انتي ليه بقا
حنان ... خايف تتكسر قدامي وما تقدرش عليا
عادل ... بقولك امشي وبطلي هبل عايزاني انام معاكي ازي وانا كنت لسا نايم مع بنت خالتك قدام عنيكي انتي مجنونه
حنان ... وانا الي كنت فكراك راجل
عادل ....انا راجل غصبن عن عين امك
حنان ... مش بالكلام يا دكر انا عايزه فعل
وبدأ عادل مع العلاقه بكل عنف
............. ...................... ............. ......................
...................... ......................
...................... ......................
حنان بتتترجا عادل كفايه
عادل ... انتي زباله انا كنت خلاص قرارت ابعد انتي رجعتيني
حنان... بتحضنو اوي انا بعد ما شوفت الي عملتو في ندي ما كنش ينفع اسيبك انا بترجاك ما تسبنيش
عادل ... يبقا تظبطي الدنيا عشان ندي تاخد الاسبوع معايا
حنان .... بقولك عايزك تقولي ندي
عادل ... ندي الاسبوع ده وانتي ح تظبطي معاها انك الاسبوع الي جاي هتقضيه مع هاني وتجيني
حنان .. زي ما انت عايز
تلفون حنان رن
حنان .... دي ندي المفروض انها رجعت من المستشفي
عادل ... ردي عليها وقوليلها عادل مستنيكي السبت
حنان ... الو
ندي ... حنان حموت عايزه عادل وتلفونو لسا مقفول
حنان ... ندي هو مستنيكي السبت
ندي ... ازي
حنان ... انا رحتلو وقالي تجبهالي السبت
ندي ... والله بجد انتي اجمل حنان في الدنيا
حنان .. بطلي محن وجاهزي نفسك بقا ده انتي ح تموتي
ندي .. يعمل الي هو عايزو بس ما يبعدش انتي فين بالوقت
حنان ... عند هاني لو ماما سألت ظبطها
ندي ... من عنيه يا حنون بس انتي رحتيلو ليه بالوقت مش قولتي مش عايزه
حنان ... بعد الي حصل فيكي قدام عنيه لازم ارحلو طبعآ يا سافله
ندي.. ...بس مش هيظبطك زي حبيبي ما ظبطني
حنان .... اهي اي حاجه وخلاص بقا
ندي ... سلام يا روحي
حنان .. سلام يا لب.......وه
عادل ... يلا يارخيصه امشي مش خدي الي عايزه
حنان ... هو بعد الي عملتو ده ح قدر اقوم خليني معاك للصبح
عادل ... سابها ودخل خد شور طلع يلا خدي شور وتعالي جوه ننام
حنان ... قامت بلعافيه ودخلت خدت شور وبتنده علي عادل
عادل ... مالك
حنان ... هاتلي اي حاجه البسها
عادل ... قميصك اتقطع وانا مش عايزك تلبسي العبايه اطلعي علي كده وتعالي ولا ح تعملي بنت ناس
حنان ... حكم القوي طلعت
عادل ....شافها قرب منها ومشي ايدو علي شفيفها ونزل بوس فيهم وهو بيشيلها وياخذها اوضت النوم وبيقلع وبيخدها في حضنو وينامو
بيتم حذف بعض المشاهد من القصه
إلي اللقاء مع الحلقه التاسعه
عادل ... وايه الي انا عملتو يا حنان
حنان ... ح نتكلم علي الباب انا مش عايزه حد يشوفني
عادل ... اتفضلي ودخل عادل وساب الباب ودخلت حنان وقفلت الباب وراها
عادل ... خير ادينا دخلنا
حنان ... انت سبتني ليه ومشيت وايه الي انت قولتو لي ندي
عادل ... انا ما بقتش قادر اعمل كده
حنان ... والله علي اساس انك ما كنتش حاسس بنفسك وانت ماسك ندي زي الوحش ومش رحمها قدام عنيه وهي بتصرخ تحت منك وبتترجاك
عادل ... حنان خلاص الي حصل حصل انا مش ح عمل كده تاني وفهمي قريبتك تنساني
حنان ... ومين قالك اني هنا عشانها
عادل .. امال جايه ليه
حنان ... عشان اخد منك اسم البرشام الي انت كنت واخدو وبهدلت البت
عادل ... برشام واخد ليه برشام
حنان..... عشان الي عملتو ما يعملهوش واحد طبيعي انت كنت زي الأسد معاها وانا كنت بحسدها عليك
عادل .... بطلي هبل وتفضلي
حنان ... ايه مش واخد برشام بالوقت وخايف
عادل.... أخاف منك انتي ليه بقا
حنان ... خايف تتكسر قدامي وما تقدرش عليا
عادل ... بقولك امشي وبطلي هبل عايزاني انام معاكي ازي وانا كنت لسا نايم مع بنت خالتك قدام عنيكي انتي مجنونه
حنان ... وانا الي كنت فكراك راجل
عادل ....انا راجل غصبن عن عين امك
حنان ... مش بالكلام يا دكر انا عايزه فعل
وبدأ عادل مع العلاقه بكل عنف
............. ...................... ............. ......................
...................... ......................
...................... ......................
حنان بتتترجا عادل كفايه
عادل ... انتي زباله انا كنت خلاص قرارت ابعد انتي رجعتيني
حنان... بتحضنو اوي انا بعد ما شوفت الي عملتو في ندي ما كنش ينفع اسيبك انا بترجاك ما تسبنيش
عادل ... يبقا تظبطي الدنيا عشان ندي تاخد الاسبوع معايا
حنان .... بقولك عايزك تقولي ندي
عادل ... ندي الاسبوع ده وانتي ح تظبطي معاها انك الاسبوع الي جاي هتقضيه مع هاني وتجيني
حنان .. زي ما انت عايز
تلفون حنان رن
حنان .... دي ندي المفروض انها رجعت من المستشفي
عادل ... ردي عليها وقوليلها عادل مستنيكي السبت
حنان ... الو
ندي ... حنان حموت عايزه عادل وتلفونو لسا مقفول
حنان ... ندي هو مستنيكي السبت
ندي ... ازي
حنان ... انا رحتلو وقالي تجبهالي السبت
ندي ... والله بجد انتي اجمل حنان في الدنيا
حنان .. بطلي محن وجاهزي نفسك بقا ده انتي ح تموتي
ندي .. يعمل الي هو عايزو بس ما يبعدش انتي فين بالوقت
حنان ... عند هاني لو ماما سألت ظبطها
ندي ... من عنيه يا حنون بس انتي رحتيلو ليه بالوقت مش قولتي مش عايزه
حنان ... بعد الي حصل فيكي قدام عنيه لازم ارحلو طبعآ يا سافله
ندي.. ...بس مش هيظبطك زي حبيبي ما ظبطني
حنان .... اهي اي حاجه وخلاص بقا
ندي ... سلام يا روحي
حنان .. سلام يا لب.......وه
عادل ... يلا يارخيصه امشي مش خدي الي عايزه
حنان ... هو بعد الي عملتو ده ح قدر اقوم خليني معاك للصبح
عادل ... سابها ودخل خد شور طلع يلا خدي شور وتعالي جوه ننام
حنان ... قامت بلعافيه ودخلت خدت شور وبتنده علي عادل
عادل ... مالك
حنان ... هاتلي اي حاجه البسها
عادل ... قميصك اتقطع وانا مش عايزك تلبسي العبايه اطلعي علي كده وتعالي ولا ح تعملي بنت ناس
حنان ... حكم القوي طلعت
عادل ....شافها قرب منها ومشي ايدو علي شفيفها ونزل بوس فيهم وهو بيشيلها وياخذها اوضت النوم وبيقلع وبيخدها في حضنو وينامو
بيتم حذف بعض المشاهد من القصه
إلي اللقاء مع الحلقه التاسعه