اخر الروايات

رواية ندم الحب الفصل السادس 6 بقلم دنيا محمد

رواية ندم الحب الفصل السادس 6 بقلم دنيا محمد





سراج ركب عربيته بسرعه وراح علي البيت
سيليا بصريخ: ابعد عني سبنييي
ياسين كان بيحاول يبو*سها بعنف ولكن سيليا كانت بتقاومه
وفجأة دخل في الوقت ده سراج مسكو من هدومه واتفجأ سراج بانه نفس الشاب الي شافه مع اسراء في المطعم
سراج بغضب.. هو انت يابن ال ****
ياسين بيحاوب يرد الضر"بات ل سراج ولكن سراج كان اقوي منه
ياسين باستفزاز.. لو هتمو*تني ف مش هتقدر لاني هاخد منك مراتك عجبتني
سراج ضربه وهو مش شاسف قدامه وبيضر"ب بغل
سراح بزعيق.. كنت بتعمل اي مع اسراااء في المطعم
ياسين بنهج.. اسراء اصلا بتخو*نك معايا اخنا فيه بينا كتير اوي يرضيك تتجوز واخدة مش بنت بنو*ت
سراج بصدمة.. مستحيل انت كداب
ياسين بيحاول يشيل قبضة سراج وقال: دي الحقيقة هي واخداك ك فلوس بس للاسف الموضوع اتكشف قبل ما ناخد منك مبلغ حلو نسافر برا انا وهي
سراج نزل ضر*ب في ياسين من صدمته في اسراء وهي ازاي تخدعه بشكل ده
سيليا كانت بتترعش وبتضم نفسها ب الفوطه الي عليها لانها كانت اتفكت بس حسن حظها موقعتش
قرب سراج ناحيتها وقلع الجاكيت بتاعه وحطو عليها وقال: ادخلي البسي هدومك يا سيليا
سيليا قامت وهي بتترعش وماسكه الجاكيت ودخلت لبست هدومها
سراج اتصل ب رجالته يجي يخدو ياسين ع مخزن
وفعلا جم واخدوه
سراج اتنهد بغضب واتصل علي اسراء
اسراء: اي ي حبيبي عامل اي
سراج بخبث.. بخير ي حبيبتي عايزاك تقابليني انهاردة في بيتي
اسراء.. اي ده طب ومراتك
سراج.. لا فكك منها انا هحيبك تقعدي معايا شوية لانك وحشتيني اوي
اسراء.. ماشي ي حبيبي هجيلك بليل باي
اسراء كانت بتتصل ب ياسين عشان تشوف الاخبار ولكن التلفون واقع ع الارض قدام سراج وشافها بتتصل علي ياسين قفل الموبيل خالص ورماه ف الارض من عصبيته اتنهد ودخل ل سيليا
خبط ودخل
سراج بهدوء.. سيليا انتي كويسة؟
سيليا هزت راسها بخوف
قرب سراج منها وحضنها: اهدي ي سيليا متخافيش صدقيني هجبلك. حقك
سيليا.. لما تحبلي حقي منهم هل هتعرف تحبلي حقي منك؟
سراج.. انا عارف. ي سيليا انك بتحبيني ونتي نصحتيني كتير عشان افوق ل اسراء ولعمايلها انما انا مكنتش بعمل كده
سيليا.. مبقتش احبك ي سراج انت مورتنيش يوم عدل
اتنهد سراج.. صدقيني يا سيليا هعوضك والله
سيليا.. يفيد بايه اعيش مع واحد مبيحبنيش
سراج بسرعه.. مين قالك كده انتي بنت عمي ومراتي ياعني اكيد بحبك زي مانتي بتحبيني
سيليا.. متضحكش علي نفسك كل ده كذب عشان اسامحك
سراج بصدق.. صدقيني يا سيليا والله بحبك افهمي
سيليا بصتلو بحيرة وقالت.. هتعمل اي معاها؟
سراج.. كل خير الموضوع ده بقا بتاعي انا الي هتصرف فيه
سيليا.. تمام بس انت ايش عرفك انها هي الي بعتاه او هي الي تعرف عن الموضوع ده حاجة
سراج بحيرة.. اكيد تعرف وبعدين الواد اعترف وقال انهم كانو بيتفقو ف كل حاجة يبقا اكيد اتفقت تنتقم منك
سيليا بحزن.. حياتي باظت في شهر واحد
سراج بتنهيدة.. صدقيني هعوضك اخلص بس من الهم الي انا فيه ف الشركه وهنا وهعوضك عن اي حاجة حصلتلك
انا هسيبك ترتاحي شوية
سيليا.. ماشي
طلع سراج وبليل كان سراج مستني اسراء
اسراء كانت وصلت فتح سراج الباب ليها بخبث
اسراء.. عامل اي ي روحي غريبة البتاعه بتاعتك مش باينه ياعني
سراج.. عايز اقعد معاكي لوحدينا ي حبيبتي
اسراء.. طب اقفل الباب بقا ودخلني اكيد مش هفضل برا كده
سراج اتحولت ملامحه للغضب وشاور لرجالته وراها ياخدوها مع ياسين علي المخزن
اسراء بخوف.. في اي ي سراج هما ماسكيني كده لي؟
سراج.. هتعرفي ياروح امك يلا خدوووها
اسراء كانت بتصوت: لا ونبي. سراج فهمني في اي انا معملتش حاجة
سيليا طلعت من اوضتها بخضة ومسكت ف دراع سراج: في اي ي سراح وبتصوت لي هي
سراج حرك ايدو علي شعر سيليا وقال: خشي انتي اوضتك وارتاحي ونا شوية وجاي نتعشا مع بعض
سيليا هزت راسها وهي هتموت وتعرف هيعمل فيها اي
سراج راح ع مخزن زكان الاثنين مرمين قدامو بيبصولو بخوف
سراج بص ل اسراء بحزن وقال: ليه؟
اسراء بعدم فهم.. لي اي ي سراج
ضر"بها سراج ب القلم وقال: لي عملتي كده لي استغلتيني؟!!!
يتب


السابع من هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close