اخر الروايات

رواية اميرة وفارس انا العاشق ولكن الفصل الخامس 5 بقلم الاء احمد

رواية اميرة وفارس انا العاشق ولكن الفصل الخامس 5 بقلم الاء احمد



اميره هو انا هخرج امتي
احمد النهارده ان شاء الله
شاهي ايه رايك يا ميرو لو روحنا شرم نغير جو
اميره هو انا يعني معايا فلوس
احمد اكيد يا ميرو وانتي كمان يا ستي اشهر باشمهندسه وشغاله معايا
اميره بجد طب فين اهلي
شاهي بابكي ومامتك اټوفي وانتي صغيره وجدك هو الي رباكي بس هو دلوقتي مسافر
اميره يعني انا يتيمه ووحيده كمان
احمد انتي مش وحيده يا ميرو واحنا مش هنسيبك ابدا
اميره شكرا بجد ليكي انتوا بجد اجدع اصدقاء

حازم الو يا فارس
فارس انا جي خلاص يا حازم
حازم لا خليك احنا الي جيبن
فارس جين فين
حازم شرم عشان اميره تريح اعصابه
فارس ماشي يا حازم
حازم يقولك ايه
فارس ارغي
حازم احجز لاميره شليه جبك عشان تبقي قريب منك
فارس ان شاء الله

في شرم الشيخ
اميره تعالي بقي يا شاهي احكيلي علي نفسي شويه
شاهي بتعب بصي يا ميرو انتي مكنتيش رخمه كده صيبني يا بنتي انام انا تعبانه
اميره علي فكره بقي انتي رخمه اووووووي
شاهي تصبحي علي خير يا ميرو

خرجت اميره في الجنيه كي تتمشي وفجاه لاقيت شاب طويل القامه حست انها تعرفه قلبها بينبض كل ماتقرب منه قربت منه وقالت لو سمحت انا حاسه اني اعرفك هو انت تعرفي
تصدقي وانا كمان
اميره وانت كمان ايه
حاسس اني اعرفك
اميره

________________________________________
انا اميره وبيقولوا اني باشمهندسه
بيقولوا
اميره بكسوف اصل انا فقد الذاكره ومش عارفه
طب انتي مكسوفه ليه ماشي يا ستي تعالي نتعرف ببعض
اميره طبعا انا ميره
انا فارس وباشمهندس كمان
اميره ممكن نكون احنا اتقابلنا في الكليه
فارس ممكن
اميره انت هنا شغل والي سياحه
فارس هرووووووووووب
اميره من ايه
فارس معلش يا اميره خليني هربان
اميره انا اسف اني اتدخلت بحاجه مش ليا
فارس عادي يا اميره وهو احنا مش
صحاب
اميره اكيد صحاب ياااااااه انا اتاخرت اوووووي انا لازم امشي
فارس هشوفك تاني
اميره ان شاء الله
واميره وهي ذاهبه تكلم فارس قائلا اميره
اميره نعم
فارس ممكن رقم تليفونك
اميره بس انا مش حفظاه الموب اه سجل نمرتك ورن عليها
فارس اوكي اخد فارس وكتب الرقم ظهر له اسم حبيبي فرح جدا وغير الاسم الي فارس لكي لا تعرف انه يعرفها قبل كده واعطاها الموب ومشه وهو سعيد وهي كذلك

دخلت الي غرفتها سعيده الي الغايه واترمت علي سريرها بفرحه فاقت من تفكيرها علي صوت شاهي وهي بتقول ايه يا عم جوليت مالك
اميره قابلت واحد حسيت اني اعرفه لما روحت كلمته حسيت بفرحه وقلبي كان بيدق اهاااااااااااااا يا شاهي فارس فارسي انا
شاهي پصدمه اسمه فارس
اميره اه يا شاهي هو انا اعرف حد اسمه كده
شاهي اه لا ماهو لالالالالالا لا يمكن يكون لالالالالا
اميره مالك يا شاهي
شاهي هو قالك ايه احكيلي
ظلت اميره تحكي لشاهي وخاڤت علي اميره علي ادراكها للحقيقه فقررت ان تخفي الموضوع تماما

فارس عارف يعني ايه يا حازم انها كانت لسه مسجله رقم تلفوني بحبيبي
حازم يعني ايه
فارس بفرحه يعني لسه بتحبني
حازم وانت كان فين عقلك يا استاذ لما انت بتحبها اوووووي كده ليه طلقتها
فارس عشان في فرق اميره الي حبتها واميره الي اتجوزتها واميره دلوقتي
حازم وايه الفرق
فارس الفرق هو لما كنت بحبها كانت بريئه متعرفش حاجه عن الحب انا اول واحد لمس قلبها ولما اتجوزتها اصبحت مثال للزوجه العربيه اهمال الزوج والنفس الاهتمام بالبيت والنكد وبس اما دلوقتي فهي مهتمه بنفسها بريئه واصبحت عنيده وصعب حد يلمسها
افهم يا حازم محدش فهم اميره قدي سعادتها في ايدي انا وبس
حازم انا هساعدك انك ترجعلها بس لو جرحتها تاني
فارس احنا الاتنين جرحنا بعض يا حازم ولازم نصلح ده

احمد الو ازيك يا شاهي
شاهي تمام يا احمد انت اخبارك ايه
احمد تمام ايه اخبار اميره
شاهي تمام خرجت تتمشي ورجعت نامت شويه
احمد طب تمام انا عندي كام شغل كده اخلصها وابقي اجي اقعد معاكم كام يوم
شاهي اوك يا احمد سلام
احمد سلام

في بليل كانت اميره نايمه علي السرسر وتلعب بخصرات شعراها عندما اعلت هاتفها بقدوم رساله يا مساء الورد والحب والجمال انا قولت امسي علي القمر قبل ماينام


فرحت كتير من هذه الرساله قامت بارسال رساله اخره مساءك وصل وبقولك مساء الفل والياسمين ثم اعلن هاتفه للمره التاليه هو احنا ممكن نعزم الشمس علي الفطار الصبح
ثم بعدت له هوانت مش بتكلم القمر والي انت غلط وكنت قاصد الشمس وبعدها للقمر
ثم اعلن هاتفه للمره التالته بقدوم رساله مانتي قمري بليل وشمسي بالنهار ايه موافقه
ثم بعدت له موافقه نتقابل الصبح تصبح علي خير
ونامت اميره وهي حاسه بصراع بين قلبها الي بيقولها استمري مع فارسك وعقلها الي بيقولها ابعدي عنه احسن مايجرحك



السادس من هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close