اخر الروايات

رواية ادهم وملك كاملة وحصرية بقلم نجلاء عبدالظاهر

رواية ادهم وملك كاملة وحصرية بقلم نجلاء عبدالظاهر


"ملك لبسه هدوم المدرسه ومنزله شويه شعر ع وشها ونازله تجري من ع السلم "
-استني عندك ..بتجري كده لي
"لسه مديره وشها عن ادهم "
=عشان الحق الباص يا أبيه
-لفي وشك
"لفت ملك وشها ونزلت راسها الارض ،قام ادهم من مكانه وراح رفع وشها وبص فيه ،
-اي الل حطاه ع شفايفك ده
=دي ..دي زبده كاكاو مش روچ
-امسحي الزفت ده وتاني مره ميتحطش فااهمه
" انتفضت ملك وهي واقفه وطلعت منديل ومسحته ...امشي ؟!
-يلا روحي مدرستك ومتتاخريش
=حاضر
"جريت ملك من قدامه وراحت المدرسه "
*لارا هي دي البنت ال طالعه المركز الاول
=ايوه هي
*طب شوفي هخلي المدرسه كلها هتصحك عليها ازاي
"زينه خلت ملك داخله المدرسه وكعبلتها وقعتها ع وشها والكل قعد يضحك عليها ، ملك قامت من ع الارض ونفضت هدومها "
=انتي قاصده تكعبليني انا شوفتك وانتي بتحطي رجلك .
*ولو قاصده هتعملي اي يعني
=هتشوفي
"راحت ملك ضربتها زقتها وفضلوا يتخانوا ويشتموا ف بعض ...جت لارا جريت جابت ولد .. الحقني يا احمد البت دي ضربتني وبتعيط باصطناع
*راح احمد ضرب ملك بالالم
الامن مسكوهم التلانه وطلعوا للمدير
ملك بتعيط بانهيار ..والله يا فندم هي الل بدات وهو ضربني
-اخرسي يا كدابه ..انت كويس يا حبيبي وانتي يا زينه
بتمثل الالم والعياط...مش قادره دي ضربتني وشدتني من شعري
=انتي كدابه انتي الل كعبلتيني وهو وهوو ضربني بالالم
*انتي مفصوله من المدرسه لمده سهرين ومتدخليش المدرسه غير بـ وليّ الامر ..اطلعي برا
" خرجت ملك منهاره من العياط .. رجعت البيت
دخلت وهي بتعيط جامد قابلتها سعاد
*مالك ي ملك ف اي اي الل حصل اهدي
"انهارت ملك ف حضنها وهي بتعيط انا انفصلت من المدرسه "
*بتقولي اي لي كده حصل اي
حكتلها كل الل حصل وهي بتشهق من العياط خدتها ف حضنها "
*طيب اطلعي انتي اوضتك وانا هتكلم مع ادهم بيه "
طلعت ملك غيرت هدومها وفضلت تعيط ومنزلتش خالص تحت ، لما ادهم رجع سعاد حكتله ع كل حاجه
=طب لو سمحتي ياسعاد ناديلي ملك
"ملك نزلت وكانت لبسه برموده قصيره وقميص زيتي نص ومنزله نص شعرها ع وشها مكان الالم .
-نعم يا ابيه
=الل حكته سعاد ده بجد ولا انتي الل بداتي
-انهارت ملك من العياط " والله ابدا يا ابيه هي الل كعبلتني والولد ضربني والمدير مرضيش يسمع مني وفصلني "
=مسحلها ادهم دموعها بايده وقالها متعيطيش انا هاجي معاكي بكره وهاخدلك حقك منزله شعرك كده لي ؟!
-اييي لا عادي
=رفع ادهم شعرها لقي أثر الالم وبقي ازرق ووشها وارم
"غضب ادهم واتعصب جامد ..ابن ال... ورحمه ابويا لربيه..بكره تجهزي نفسك عادي انا هاجي معاكي المدرسه
-حاضر ي ابيه
=متعيطيش بقي واطلعي ارتاحي وخلي سعاد تعملك كمدات ع وشك
"تاني يوم ملك جهزت نفسها ونزلت كان ادهم مستنيها ، ركبت معاه العربيه ووصلها دخل بالعربيه ساحه المدرسه ، اول م دخلو شاورتله ع الولد الل ضربها من بعيد ، وقف ادهم العربيه قدام مهو واقف بالظبط ،وسط كلام من بين الطلاب كلهم ازاي عربيه تدخل لحد الساحه ده ممنوع
=انزلي يا ملك
" فتحت ملك الباب ونزلت وقفت قدام الولد
*انتي مش مفصوله يا بنت انتي ، اي الل جابك ولا عاوزه تنضربي تاني
"فتح ادهم الباب ولفله ، انت بقي الل ضربت ملك
" بص الولد ل ادهم لقي شاب ٢٥ سنه جسمه ممشوق وعضلاته بارزه اترعب ، من ملامح وشه ادهم عرف انه هو .رزعه الم وقعه الارض ، وطي جابه وفضل يزق فيه لحد اوضه المدير ، ورزع الباب برجله فتحه وزق الولد رماه ع الارض وقع تحت رجل المدير وهو مصدوم...








تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close