رواية احببت زين الصعيد الفصل الثاني والثلاثون 32 الاخير بقلم ذات الخمار
احببت زين الصعيد
البارت الاخير
الصبح زين قام علي صوت عياط فرح (الصغيره) بص علي فرح لقاها نايمه و مش حاسه ب حاجه خالص
زين قام شالها: ششش و قعد يهزها و مش بتسكت راح عند فرح
فرح بنوم: اممم
زين: فرح عايزه ترضع قومي و ابقي نامي تاني
فرح قامت و هو سندها و اداها البنت و قعد قصادها لحد ما البنت نامت و خدها حطها في سريرها و رجع نام جنبها
زين: نامي تاني ي حبيبي و خدها في حضنه و هي نامت تاني علي طول
عند مصطفي و ريم
ريم: صباح الخير ي حبيبي
مصطفى: صباح الفل يا عيوني قوليلي بقا هنعرف امتا نوع البيبي
ريم بضحك: يووو لسه بدري اوي مستعجل ليه
مصطفى بغمزه: عايز اعرف مش يمكن الاقيهم تلاته زي اخوكي الشقي ده
ريم ضحكت جامد
مصطفى: ششش يخربيت ضحكتك
ريم بضحك: حاضر هقوم انا انزل علشان اشوف امي
مصطفى بغمزه: ما تخليكي شويه
ريم بضحك: لا لا و جريت علي الحمام
مصطفى: براحه ي هبله
عند صبا و مالك
مالك: يابنتي هتلاقيهم لسه نايمين اقعدي بقا
صبا: طاب هروح اشوف يزن و ياسين لو صحو افطرهم
مالك: انتي عايزه تفركي و خلاص اقعدي انتي حامل ياما
صبا: يا مالك سيبني بقا اشوف العيال
مالك ساب ايديها: اتفضلي و دور وشه بعيد
صبا حضنته: طيب خلاص مش هنزل كنت عايزه بس اشوف فرح علشان مش هتقدر لوحدها
مالك: تمام انزلي
صبا: مالك خلاص بقا
مالك زاح ايديها و قام دخل الحمام
صبا بنفخ: اووف و طلعت راحت اوضة يزن و ياسين خبطت لقت يزن صاحي يلعب و ياسين نايم
صبا: حبيبي انت صحيت امتا
يزن: من سويه(شويه)
صبا بضحك: طيب تعالي افطرك يلا
يزن: ماسي انا جعان اثلا
صبا بضحك: طيب يلا يلا علي تحت و خدته و نزلت حضرت الفطار لقت ياسين كمان صاحي و نزل
ياسين بزعل: انا خبط علي ماما مردتش
صبا قربت شالته: مالك نايمه زمانها تعبانه تعالي افطر مع يزن و اغيرلكم و خبطو تاني تكون صحت
ياسين: ماشي و قعد يفطر و صبا خدتهم غيرت ليهم و راحو خبطو تاني
زين: الواحد مش هيعرف يتخمد ساعه
فرح: هتلاقي العيال افتح معلش
زين قام فتحلهم و هما جريو علي فرح
فرح باستغراب: مين غيرلكم كده
يزن: مرات عمي صبا
فرح: ربنا يخليها يارب طيب كلتو
الاتنين هزو دماغهم بمعني اه
فرح بابتسامه: ماشي ي حبايبي يلا تروحو الحضانه بابا هينزلكم النهارده بس ماشي
ياسين: ماشي
فرح بهمس: طيب يلا خدو مصروفكم من بابا و قولوله يزوده حلاوة البيبي الصغننين
يزن: ماسي
زين طلع من الحمام و الاتنين راحو عليه
يزن: عايز فلوث (فلوس)
ياسين: و انا كمان
زين بضحك: ماشي تعالو و طلع ل كل واحد فيهم فلوس
يزن: عايز فلوث كمان يا بابا
زين: ليه
يزن: كده ماما قالت خدو من بابا فلوث زياده حلاوة البيبي
زين بص ل فرح و هي ضحكت و خبت وشها بالبطانيه
فرح بصوت واطي: منك لله يا ابن زين
زين رفع البطانيه: ماله ابن زين بقا
فرح: ملوش يا روح قلبي
زين: بحسب
و كمل بجديه: اخر مره تقوليلهم ياخدو فلوس كتير كده هيبقو طماعين يا فرح سمعتي
فرح: حاضر يا حبيبي
يزن: ماما احنا ماسيين (ماشيين)
فرح: ماشي يا حبايبي هاتو بوسه يلا و بابا هيوصلكم
الاتنين جريو عليها حضنوها و باسوها و زين اخدهم و نزل
ريم و صبا دخلولها
صبا: صباح الخير يا حبايب مرات عمكم
فرح: صباح الفل ي صبا مش عارفه اقولك ايه والله علي اللي عملتيه انتي و ريم
صبا: متقوليش اي حاجه
و كملت بهزار انتي مش هتعمليلي اياك
فرح بضحك: طبعا دا انا عيوني ليكم انتو الاتنين ربنا يقومكم بالسلامه يارب
ريم و صبا: امين
ريم: هنزل اجيبلك اكل و اجي
فرح: لا لا اقعدي و اما زين ييجي يجيب تعالو جنبي هنا
الاتنين قعدو جنبها و شالو العيال
سميحه طلعت: صباح الخير و الورد
فرح: صباح الفل يا احلي ماما تعالي هنا
سميحه قعدت جنبها: انتي كويسه دلوقت يابتي
فرح باست ايديها: الحمدلله والله كويسه
سميحه: الحمدلله
زين طلع و لقاهم كلهم قاعدين
زين: في ايه متجمعين كده ليه خضتوني
كلهم ضحكو
سميحه: انزل قول ل ام صلاح تطلع الوكل مرتك علشان اختك و مرت اخوك مش قادرين ينزلو
زين: ماشي و نزل
بعد شويه جه و معاه الاكل: يلا هاتي فرح و كلي انتي
فرح: حاضر و قعدت كلت و ريم و صبا فضلو معاها
عدي كام يوم و جه يوم السبوع
زين قام من بدري: حمزه يلا جهزو العجول علشان عايز اد' بح انا
حمزه: جاهزين ياخوي يلا
زين راح دب'ح و عملو احلي سبوع
تمت