رواية زواج بالاغصاب كاملة وحصرية بقلم دنيا محمد
رواية « زواج بالإغصاب»
الآول..
فيه اوضة نوم كانت نايمه زهرة عا*رية لا يستر جسدها غير مفرش السرير
زهرة بصت علي نفسها لقت نفسها من غير هدو'م وفيه د*م علي السرير
خرج. عمر من الحمام. وهو لافف فوطه علي وسطه
عمر بخبث.. صباحيه مباركه ي حلوة
زهرة بعياط.. اي الي حصل واي الدم الي علي السرير ده
عمر بوقاحه.. اي نسيتي كده ليلة امبارح بسرعه بس اي كانت احلي ليلة ف حياتي
زهرة بعياط.. ليه عملت فيا كده حرام عليك
عمر.. تؤتؤ وفري عياطك قدام ابوكي لما يعرف
انك كنتي معايا ويشوف بعيونه
وجاب عمر فونه ووراها الفيديو
عمر.. بس كده كفاية عليكي
زهرة.. انت عملت فيا كده لي حرام عليك
عمر.. زي اللي اخوكي عمله ف اختي ولا انتي مفكراني هسيب حقها
زهرة برعشه.. ا اخويا معملش حاجة انا اخويا محترم
عمر.. محترم اااه اخوكي ده او*سخ انسان ف الدنيا بس صدقيني هندمه علي كل ثانية حاول يقرب فيها من اختي.. اختي بقت مرمية في المصحه النفسية بسببو
زهرة بعياط.. خدتني بذنب اخويا لي
عمر.. اقولك انا
فلاش باك
عمر بابتسامه.. لما تخصلي شغل تعالي ننزل نتغدا مع بعض
زهرة بابتسامه جميله.. ملوش لزوم التعب ده ي عمر
عمر بخبث.. لا تعب ولا حاجة وبعدين لازم نعمل عيش وملح بينا دانتي حته بنت شريكي كمال بيه
زهرة.. خلاص ماشي الي تشوفه
ورحوا يتغدوا مع بعض في الليل كانت واقفة زهرة مستنيه السواق يجيلها
عمر.. تعالي اوصلك بلاش الوقفة بتاعتك دي بليل
زهرة.. اصل طريقي غير طريقك وكمان السواق جاي
عمر بخبث.. يمكن يبقا نفس الطريق تعالي وبعدين السواق هيتاخر
ركبت زهرة العربية وطلع عمر من جييه مخدر ورشه في وشها
زهرة ف ساعتها اغمي عليها
عمر بشر.. واخيرا هجيب حق اختي
وصل عمر بيته وهو شايلها علي ايديه
ونيمها علي السرير وقل"ع الهدوم بتاعته وقرب منها و
بااااك
زهرة حطت ايدها علي بوقها.. ياعني انا مبقتش بنت بابا لو عرف ممكن يحصلو حاجة
عمر بشر.. ونا بقا طالب انو يعرف عشان راسو وراس اخوكي الكل*ب تبقا ف الارض
زهرة بذل.. ونبي علشان خاطر ربنا متوريش الفيديو ده ل بابا ولا ل ياسين اخويا
عمر بمكر.. لي ي قلبي دنا لسه هنشره ع المواقع
زهرة بخوف.. لا ونبي والي انت عايزه هعملهولك
عمر.. اول حاجة مفيش خروج من هنا وهتفضلي زي الكلبة بتخدميني انتي ليا هنا للخدمة بتاعت ومت*عتي
زهرة هزت راسها كتير بخوف
عمر.. غوري استحمي يلا
زهرة دخلت الحمام تستحمي وعمر غير الملاية بوحدة تاني
واتصل عمر باخوها من فونها
ياسين يغضب.. انتي مجتيش من امبارح ي زهرة اقسم بالله لوريكي
عمر بخبث.. توريها لي اختك كانت بتقدي الللية معايا والحقيقة اختك جامدة بصراحه
ياسين بصدمة.. انت مين يابن ال***
عمر بشر.. انا عمر الشرقاوي عارفه. الي خطفت اخته واغتص*بتها وخلتها مرمية ف المصحه وديني لا انت وابوك ما هتشوف اختك دي تاني
ياسين.. انت مش عارف اني ممكن. ادف*نك مكانك
عمر.. كمال بيه شريكي ااه وشركتنا هتفضل دايما بس الفرق اني هذلكم واكسر راسكم واي وقت احبو هنشر الفيديو والكل هيشوفه والكل هيعرف ان اختك الي عرضت نفسها عليا
وقفل عمر السكه ف وشه
خرجت زهرة وهي بتترعش وخايفة
عمر قام ومسكها من وسطها
عمر بوقاحه وبيبص ل جسمها.. انا مش عايز كسوف بقا دحنا يعتبر كسرنا حاجز الكسوف
زهرة بخوف.. اب ابعد عني
عمر قربها منه. اكتر وهمس في ودنها.. مش. هسيبك عارفة لي عشان كل ما احب اشوفك ابص في عيونك واشوف نظرة القهرة والكسرة الي في عينيكي
زهرة بعياط.. انا وبابي واخويا عملنالك اي عشان تعمل فيا كده
باسها عمر ع خدها وقال.. عملتو كتير وعلشان كده هتشوفو السواد كلو علي ايدي
زهرة بصريخ.. انت انسان مريض
عمر ضر*بها ب القلم علي وشها
عمر مسكها من شعرها وقال.. انتي تخرسي ومسمعش نفسك بدل ما اعمل. حاجة تفكرك بامبارح قال كلامه وغمزلها بوقاحه
زهرة قعدت علي السرير وفضلت تعيط
زهرة برعشة.. عايزة حاجة البسها
عمر.. خدي تيشرت من عندي واتنيلي البسيه لحد ما اجيب لك هدوم
زهرة بعياط.. انا عايزة اروح ل بابي
عمر بضحك.. بابي بابي لو شافك. ممكن يطلع مسد*سه ويقت*لك بيه ويخلص نفسه من العار
زهرة حطت ايديها ع وشها وفضلت تعيط وجرس الباب رن راح. عمر. يفتح
رنا بجرأة.. وحشتني ي بيبي
عمر ببرود.. اي الي جابك
رنا.. جاية ليك ي قلبي وحشتني اوي
ولفت ايديها حوالين رقبته