رواية زواج بالاغصاب الفصل التاسع 9 بقلم دنيا محمد
تاني يوم الصبح استيقظ عمر من نومه يجد زهرة بين ذراعيه نائمه بعمق
زهرة فاقت من نعاسها وبصتلو بخجل.. صباح الخير
عمر بحب.. صباح الخير مش بتتقال كده
زهرة لسه هتتكلم ولكن عمر اسكتها بقبلة عميقة يبث فيها حبه الشديد لها.
زهرة وشها احمر من الخجل
عمر بضحك.. خجلانه ليه اومال الي حصل طول الليل ده كان ايه؟
زهرة ضر*بتو علي صدرو بكسوف وقالت: بطل قلة ادب
عمر ضحك بصوته كله.. طيب يلا قومي. خدي دش عشان جسمك يفك
زهرة ابتسمت.. حاضر
وقامت زهرة تستحمي وبعدها دخل عمر
زهرة مسكت ايدين عمر.. انا زعلانه علي نورين اوي كل أرى الصدمات دي كانت كتيرة علي واحدة زيها
عمر بتنهيدة.. حبيبتي نورين كانت لازم تعرف ان مش ياسين الي عمل فيها كده وانها بنت لسه.. وكويس اننا اكتشفنا كده بدل ما كنا اعداء وعايشين في دوامه
زهرة.. كنت بفضل احاول افهمك ولكن انت كنت بتفضل تضر*بني
عمر خدها ف حضنو وحرك ايده علي شعرها بحنان.. ياريت تنسي اي حاجه حصلت في الماضي عايزين نبدأ حياة جديد
ولا ايه وباسها من خدها
زهرة ابتسمت وحضنتو
ونزلوا تحت للفطار
نورين كانت قاعدة
نورين بابتسامة.. ي صباح الخير فضلت مستنياكم بس قولت مطلعش ازعجكم
عمر بحب.. انتي تعملي الي انتي عايزاه ي. قلبي
نورين بحب.. حبيبي تصدق وحشني جدا هزارنا وكل حاجة كنا بنعملها مع بعض
عمر.. ونا كمان ي حبيبتي وع فكرا لسه شغلك ف الشركه موجود ياسين كان ماسكو وقت مانتي ف المستشفي
نورين بابتسامة.. والله ياسين ده اكتر واحد شال همنا
عمر بضحك.. لا ونا الي كنت بكرهه طلع مفيش اجدع منو
زهرة.. ياسين اخويا عمره ما يعمل حاجة غلط انا اصلا مكنتش اعرف الموضوع غير لما البيه خطفني
عمر بهزار.. خلاص بقا ي زهرتي الي فات مات
نورين.. اي ده هو عمل فيكي اي
عمر بمحاولة الهروب.. اي رايكم نخرج انهاردة؟!
نورين بابتسامة.. والله ماشي بقالي كتير مشوفتش الشارع
عمر.. دنا هبدلكم خروجات الايام دي
زهرة.. عندي شغل الايام دي ي بابا
عمر.. شغل اي ي ماما انتي واخدة اجازة معايا انا مكلم كمال بيه اصلا
زهرة.. كده ي بابا مااشي
وضحكو كلهم في سعادة
وبليل خرجهم عمر وداهم الملاهي وراحو مطعم وكانوا فرحانين جدا
عمر بتعب.. يلا بقا عايزين نروح خلاص كده
زهرة ونورين.. ونبي استني شوية
عمر فضل مستنيهم يخلصوا لعب وجالو اتصال من راجل من رجالته
عمر.. اي ي فضل
فضل.. احنا عرفنا مكان مازن فين وهنجييه ف اسرع وقت انهاردة بكتير ساعه هيطون ف المخزن
عمر بشر.. تروقوه عقبال ما اجيلكم فاهمين
عمر قفل الاتصال وقال بهدوء
يلا خلاص كده كفايه مش صغيرين انتو
وفعلا روحوا معاه
زهرة.. اي ي عمر انت مش طالع معانا؟!
عمر.. لا انا فيه حاجة لازم اعملها
زهرة.. حاجة اي دي
عمر.. هتعرفو لاني اول معملها هخليكم تشوفوها
نورين بقلق.. واد ي عمر انا مش مرتحالك
عمر بصلها وابتسم.. اطلعي ي نورين وخدي زهرة
وطلعوا هما الاثنين وعمر خرج من عربيتو وراح مخزن الجنينه
فضل.. مرمي جوه ي بيه
عمر.. اصرف ليك مكافأة انت والرجالة
فضل بفرحه.. ربنا يشكر فضلك يا بيه
.
عمر دخل المخزن وكان مازن مرمي علي الارض ووشو مليان علمات الضر*ب
عمر اخد ازازة ماية بشر وكبها عليه كلها
مازن بشهقة
مازن بخوف.. ع عمر
عمر بشر.. ايوة عمر عمر الي انت دمرت اخته وخلتها تدخل المصحه بسبب عاملتك الوس*خه
مازن بخوف.. انا معملتش حاجة
عمر.. لا والله العب غيرها اهو دلوقتي انا هوريك العذاب الوان
مازن.. انا مستعد ابوس ايديها بس خرجني من هنا
عمر.. لا مانت هتبوس ايديها ورجلك فوق رقبتك
وياسين الي طلع اشرف منك ولبستو انت كل حاجة عشان خاطر الغيرة وانك تهرب من الجواز بشياكه
واكمل عمر بشر
بس انا هخليك تتمني المو*ت ومتلقيهوش
مازن بصلو بخوف وعمر ولع سجارة وحطها ف بوقو
عمر.. بس قبل ما تيجي تشوفك لازم اعلمك درس
مازن بخوف.. ارجوك متعملش حاجة
عمر بزعيق.. فضل ي فضل
فضل دخل.. نعم ي عمر بيه
عمر.. هاتلي سيخ ويكون محطو*ط علي نار ولسه جاي حالا
فضل.. حاضر
مازن بخوف.. لالا انت مش هتعمل كده اكيد
عمر.. هعمل الاوحش من كده
وفضل جاب السيخ وادهولو
عمر مسك السيخ وقال
اقلع
مازن برفض.. لاء
عمر بغضب.. بقولك اقلع
وقلع مازن التيشرت
عمر.. والبنطلون
مازن بصلو يصدمة
عمر.. نفذذ
عمر.. اطلع ي فضل هات زهرة ونورين هانم من فوق
فضل.. حاضر يابيه
عمر بشر.. هتتعذب قدام عينيهم
زهرة.. مقالكش عايزنا ف اي
فضل.. لا والله ي مدام
زهرة مسكت ايد نورين وطلعوا معاه
ودخلهم الاوضة المخزن فضل
زهرة بشهقة.. يلهوي
عمر.. متخفيش انا عايزو يتعذب قدامكم عشان يحس بنفذ العذاب الي كنت بتعذبة واخوكي واختي اتعذبوه
وحط عمر السي*خ المولع بالنا*ر علي جسمو
مازن بصريخ زي الستات
ابوس ايدك ارحمني
عمر.. بوس ايديها واترجاها هي
مازن زحف ليها
نورين نزلت بكف ايديها علي وشو
نورين بعياط.. ي كل*ب ي حقي*ر انا كنت بحبك بس دلوقتي اتمني ليك المو*ت ارحم
وبعدت ايديها عنو وزقتو
عمر بعدها وفضل يعذب فيه لحد ما جسمو. اتشو*ه
عمر بنهج.. تشيل الحيوا*ن ده وتوديه السجن بايديك انا متفق مع ظابط متقلقش
فضل.. امرك ي عمر بيه
عمر اخدهم وطلع
زهرة.. انا قلبي كان هيقف
عمر.. يقف عشان مين ده كل*ب اذاكي واذي اخوكي واختي كلنا بسببو كنا تايهين
وفعلا مازن اترمي في السجن طبعا وطان حرفيا ملوش معالم بسبب كتر الضر*ب والتشوي*ه
في يوم
زهرة كانت بترجع في الحمام
نورين بتدعك ضهرها
مالك بس ي حبيبتي كلتي اي
زهرة بتعب.. مكلتش حاجة ونبي اتصليلي ب عمر
وفعلا نورين اتصلت بعمر
عمر.. اي ي حبيبتي
نورين.. زهرة تعبانه اوي تعالي بسرعه
عمر اتنفض من مكانه.. ايه انا جاي حالل
وقام وركب عربتيو وطلع علي البيت
عمر.. مالك ي زهرة في اي
زهرة كانت فاقدة الوعي
نورين بقلق.. فين الدكتورة؟!
عمر بخوف.. جاية خلاص
وبعد وقت الدكتورة جت وكشفت عليها
الدكتور بابتسامة.. ملوش لزوم كل القلق ده المدام في اوائل الحمل وده. الطبيعي انها ترجع وتدوخ بس اهم حاجة التزمو باكلها وصحتها
عمر بفرحه.. بجد ي دكتورة ياعني زهرة حامل
الدكتورة.. ايوة والله
نورين وصلت الدكتورة
وفاقت زهرة بتعب
نورين بفرحه
مبروك ي قلبي
زهرة بتعب
علي اي
عمر بابتسامة. انتي حامل ي روحي