اخر الروايات

رواية هوس عاشق وانوثة طفله الفصل الخامس 5 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وانوثة طفله الفصل الخامس 5 بقلم ياسمين الهجرسي


سليم  :  كان سامع كلام فريده  و سهيله مستنيهم انهم يخرجوا بس لما فضلوا ويتكلموا قرر يعرفهم ان هو صاحي ماما انا تعبان و محتاج انام وبعدين هي كمان تعبانه قوي انا ما صدقت انها تنام شويه
سهيله :  بتضحك ههههههه والله ابيه بيتكلم عليها كانها بيبي وهو مامته ومش مصدق انها نامت.
فريده : عيب يا سهيله ما تتكلميش كده حاضر يا حبيبي زي ما تحب تصبح على خير انا كمان هاروح انام لو احتاجت حاجه انزل خدججها عشان سعديه نامت هي والشغالين واخذت سهيله ولسه هتخرج
سليم :  حاضر يا امي شكرا تعبتك معايا وانتي يا ام  لسانين بس لما افوقلك بتتريقي عليا
سهيله :  اسفه يا ابيه ما كانش قصدي انا باهزر.
سليم : معرفش ينام  وفضل يبص عليها واول ما سابت حضنه قام اخد شاور وحس انه مصدع نزل اخد اكل ليهم عشان لما تصحي تاكل وسمع صوت عياطها وبتصرخ وبتنادي عليه ساب الاكل وطلع بسرعه يطمن عليها.
همس :  بتكلم نفسها سبتني انت كمان ليه زي ماما وبابا وبتعيط ومخبيه وشها بين رجليها.
سليم : فتح الباب همس  مالك ايه اللي حصل لكل ده انا هنا معاكي خايفه من ايه.
همس : جريت عليه وحضنته وفضلت تعيط وهو حضنها و بيطبطب عليها وحس أنها صغيره اوى في حضنه وعاوز يخبيها انتي ليه بتعيطي انتي تعبتي قوي الايام اللي فاتت دي و لازم ترتاحي انت جسمك تعب و مستحيل يستحمل كل ده.
همس : انت عاوز تسيبني صح زيهم انا بخاف انام لوحدي ماما كانت بتنام معي وانت سبتيني زيهم.
سليم :  انا بس كنت باجيب اكل ميعاد الادويه بتاعتك و لازم تاكلي الاول وبعدها عن حضنه انا هانزل اجيب الاكل اللي خليتيني اسيبه لما خوفتيني عليكي بس مش عاوز دموع اتفقنا همس بتهز  دماغها بمعني حاضر ومسكها من خدودها  عارفه يا همسه انا ما دخلتش المطبخ ده من وانا تقريبا في سنك شفتي بقى انت غاليه عندي ازاي عشان انا اعمل كده عشانك عارف لو الشاغلين شافوني هتبقي فضيحه تعالي يالا ارتاحي علي ما اجيلك حرارتك بدات تزيد تاني ونايمها في السرير.
همس: خلاص ما تتعبش نفسك انا فعلا ما ليش نفسي  بلاش تنزل مش مهم الاكل  بس خليك معايا ارجوك وماسكه ايده انا بخاف لما متكنش جانبي.
سليم :  كده انا هزعل منك لازم تاكلي عشان تاخذي ادويتك وتخفي انا بحب البنات اللي بتسمع الكلام خمس دقائق وارجعلك و نزل وجاب الاكل وهي قاعده تعيط وتكلم نفسها معقول ممكن يسبني او يرجعني تاني عند عمي وفضلت تعيط وسليم طلع يلا عشان تاكلي .
همس :  انا ما ليش نفسي بجد اتفضل انت  حضرتك تعبت معايا
سليم : يبقى لازم اكلك بنفسي عشان انت بنوته مش بتسمعي الكلام  وابتسم ومد أيده بمعلقه شوربه.
 همس :  معلش ما ليش نفس. سليم : افتحي بقك يا همس واكلها طبعا أنا مدلعك اهو عشان تفتكرني وبعد ما خلصت الاكل شطوره  واداها الادويه وفضل يبص لها كثير قوي وسرح في الجمال ما شاء الله في حد بالجمال ده انا سافرت كثير قوي وشفت بنات اكثر بس عمري ما شفت في جمالك سبحان الله تفنن في جمالك وفاق علي صوتها بتفكر في ايه ومش سامعني.
سليم :  قومي يا همس لو سمحتي اغسلي وشك احمر اوي وفي حاجه غريبه لون عيونك اتغير صح شكلك هتتعبيني معاكي علي ما احفظ حالاتك.
همس :  ابتسمت عارفه ماما كانت بتقولي ان عيوني زي قطط كل حاله ليا بلون انا ممكن اقولك عليهم من غير ما تتعب نفسك.
سليم : لا انا عاوز اعرفهم لوحدي ودلوقتي انا هسئلك شويه اسئله لو تحبي جاوبي عليها ولي مش حبه تجاوبي عليها براحتك ولو مش حبه تتكلمي دلوقتي بلاش بس انا لازم اشرب قهوه الأول دماغي هتنفحر من الصداع يا همس تشربي ايه سخن هعملك كوبايه لبن محصلتش ايه رايك .
همس :  شكرا انا مش محتاج حاجه بلاش تتعب نفسك.
سليم : شوفي يا همس انتي هتعيشي معانا هنا مش زي ما انتي قولتي خدامه لا زيك زي سهيله بس انا مش بحب الغلط حتي ولو صغير انا بقولك كده عشان متزعليش مني لو اتعصبت عليكي في يوم من الايام لازم تعرفي ساعتها أنه غصب عني ماشي هسيبك ثواني وهجيلك حاولي تقومي اغسلي وشك لان دماغك سخنه تمام يا حبيبتي تحبي اوصلك ولا اشيلك وبيغمز بعيونه .
همس : شكرا انا هقدر .
سليم : بيفكر  في حاله الضعف اللي هي عليها ونزل عمل القهوه وسخن اللبن ليها  وبيكلم نفسه هو اللي بيعمله صح  أنه عاوز يعرف كل حاجه ليها بس هي لسه تعبانه ومش هتستحمل الضغط ده كله عليها وقرر يسبها تنام وطلع لقاها بتسرح شعرها اتفاجا من طوله ولونه اللي زي الليل سواده كان مغري  وقف وسرح في جمالها مشاء الله معقول في شعر بنعومه دي وطول ده ولا انا من الارهاق اتجننت وبعدين فاق علي صوتها .
همس : عمرك ما هتعرفي تسرحي شعرك يا همس من ساعه ماما ما سبتني وانا نفسي اسرحه تعبت بجد منه اعمل ايه انا لازم اقصه وبتعيط بس ماما كانت بتحبه عشان طويل ولونه وانا لازم احافظ عليه بس هتفضلي خايبه.
سليم : بتعملي ايه و بتعيطي ليه يا همس كل ما اسيبك خمس دقائق وارجع الاقيك بتعيط ينفع كده.
همسه : انا دخلت اغسل وشي لقيت دماغي سخنه غسلتها ومش عارفه اسرح شعري.
سليم : انتي مححبه لاني لما لقيتك كنتي بالحجاب صح .
همس :  لا مش محجبه بس من ساعه ماما ما سبتني وانا مش عارفه اسرحه فالبست الحجاب عشان شكله وحش
سليم : امممم طيب انا هبعتلك بكره بنت تعملك شعرك اتفقنا.
همس : طيب حضرتك طويل ممكن تعملي شعري لاني  مش عارفه اربطه وفعلا ماما بس اللي كانت بتعرف تسرحه وانا تعبت وقاعدت علي السرير وفضلت تعيط .
سليم : لا انا هسرحلك شعرك بس بشرط معنتيش تعيطي ولا اشوف دموعك وبيضحك ويكلم نفسه ناقص ترضعها يا سليم معقول انت بتعمل كده ايه سر وري كل ده كان ممكن تكلف اي حد يعملها ده سعديه او الداده بتاعت سهيله ليه عندك احساس انك انت اللي عاوز تعملها كل حاجه تخصها بنفسك واخد الفرشه وبداء يلملها شعرها انتي شعرك تقيل اوي مشاء الله لا وطويل كمان هو انتي اخاتي شعر الاميره ربانزل صح بس ما تخديش علي دلع ده هاااا وبيضحك .
همس :  انت بتضحك عليا مش كفايه موقفني وانت بتسرحلي .
سليم : اعمل ايه انتي شعرك طويل فضلك شويه ويطول الأرض مشاء الله تعرفي أن سهيله شعرها هي كمان طويل بس مش بطول ده طبعاً وكان خلص  يالا ارتاحي وبكره نكمل شفتي القهوه بردت وانتي هتشربي اللبن بارد عشان انتي السبب هاااا نتكلم شوى ولا بكره.
همس : بدأت تترعش وتبرد ومسكت الكوبايه وقعت منها وقاعدت علي السرير وهي هتموت من الرعب.
سليم :  أهدى يا همس وقاعد وراها وضمها من ضهرها وفضل يهمس في ودنها انا معاكي متخفيش يا همس ويطبط عليها وهي عياطها بيزيد لأنها افتكرت لما هيثم صورها عريانه وهو مش عارف يعمل ايه قراء القرآن لحد ما نامت انتي ايه جرالك معقول طفله زيك شافت من الدنيا ايه عشان يحصل ليها كل ده والله حرام وفضل يملس علي شعرها لحد مراحت في النوم وبداء يفكر في الشنطه اللي كانت معاها وفكر يفتحها وراح ومسكها بس اتردد وقرر أنه مش هيفتحه اللي لما يسئلها وساب الشنطه في الدولاب ووقف يشرب سجاير في البلوكنه وكانت ليله تشبه الليالي الغامضه زى اللي قابلها فيها والمطر  بداء ينزل واقف ومش حاسس بالجو اللي بداء يمطر واول ما خرجت همس بتعمل ايه في الجو ده تعرف اني بعشق الجو ده اوى السماء الغامضه وريحه المطر.
سليم : بصلها انتي صحيتي أمتي وازى تخرجي في الجو ده كده بس عندك حق انا من عشاق الشتاء.
همس : عارف كنت بحبه زمان لما كان حضن امي بيدفيني ووجود بابا في البيت بيديني الامان  صحيت من اول ما حضرتك قومت من حضني اقولك سر ما تضحكش  ومدت اديها وعد انك مش هتضحك.
سليم : مد أيده وقربها منه و بيضحك وعد قولي يا آخر صبري وشكلك هتكوني هم قلبي اللي .
همس : حضنك غريب زى حضن بابا وحنين زى حضن ماما نفس الاحساس اللي كنت بحسه وانا في حضن  امي هي الوحيده اللي كنت بحس انها هدخلني في حضنها زيك حضرتك كده بحس اني صغيره اوى وانا في حضنك.
سليم : بيضحك بصوت عالي بقي حضني زى حضن ماما  ناقص تناديني ماما  يالا يا انسه اتفضلي انتي تعبانه وكمان المطر بيزيد وانتي مش ناقصه .
همس : وحضرتك مش هتدخل معايا.
سليم : شالها تعرفي انك صغيره اوى وانا شايلك كده تشبهين البيبي يالا لاني تعبان ولازم ارتاح عندى شغل صبح مهم ولازم اروح  وفي شويه حاجات هقولك عليها قبل ما تمشي.
همس : حاضر حضرتك رايح فين وسيبني.
سليم : داخل اخد شاور نامي انتي ودخل فضل يكلم نفسه انت مالك يا سليم عقلك ليه مش مرتاح  من التفكير في البنت دى اه اكيد عشان طفله صح لا طفله ايه دى جميله اوى وكمان كلها انوثه دى لما تكبر هتبقي كارثه علي الناس ربنا يسترها بس حضنها مش شبه حضن سهيله ولا حضن اي ست انا حضنتها وليه كل ما تلمسها احسن أن جسمي نار ومحتاج اطفيها رحمتك يارب قلبي بداء يوحعني
خرج لابس بنطلون تيشرت وهي كانت قاعده بتعيط قرب منها ليه بتعيطي تاني انتي كنتي كويسه بصوت كله جنيه ومسك اديها مالك لسه تعبانه حاولي تتتكلمي انا زعلتك في حاجه أنا لسه مش عارف ايه يزعلك وايه يفرحك ومركز في لون عيونها اللي اتغير .
همس : ماما وحشتني اوى وكمان بابا ونفسي اروح عندهم حضرتك اكبر مني هو مفيش طريقه اموت بيها من غير ما ربنا يزعل مني انا خايفه اوى من غيرهم .
سليم : شوفي يا همس ربنا لما يحب حد بيحب يكون جانبه فعشان كده ربنا بيحب ماما وبابا فاخدهم عنده في الجنه بس لو انتي عملتي حاجه في نفسك ربنا هيزعل منك وماما وبابا كمان عاوزهم يزعلوا وكمان مش هتشفيهم لأنهم في الجنه وانتي هتخشي النار وبعدين عاوزه تسبيني انا اتعلقت بيكي هو قال كده ومش عارف قال كده ليه
همس : لا انا عمري ما زعلتهم  بس انا خايفه من غرهم.
سليم :  خايفه وانا معاكي شوفي يا همس طول ما انتي كويسه وبتسمعي الكلام عمري ما هزعلك بس لو غلطي ساعتها زعلي وحش وانتي فعلا هتخافي مني خلاص يا همس تفكرى وتتعبي نفسك ويالا تعالي في حضن ماما وفتح ليها أيده عشان ياخدها في حضنه وهي مترددة لأن كلامه خوفها .
سليم : مبتسم يالا عاوز انام فين حضن ماما.
همس : راحت نامت في حضنه وخبت وشها في صدره وفضلت تعيط وهو يطبطب عليها لحد منامت.
سليم : بعد وشها وفضل يبص علي ملامحها اوي معقول انتي تانيه إعدادى انتي غلبانه اوى وهتغلبيني معاكي معقول زى ما انتي باين عليكي هاديه ولا ممكن تعملي مشاكل مع سهيله نفسي يا همس يكون عندك قواعد لحياتك زي اللي سهيله وعامر مشيين عليها بس مهما كانت قواعدك لازم تتغير وتمشي علي قواعدي انا.
وبعد ما نامت قام راح اطمن علي سهيله وعلى فريده لاقها صاحيه بتصلي الفجر فضل  واقف لحد ما خلصت ادعيلي يا امي حاسس ان قلبي وجعني.
فريده :  قول يارب وانت هتلاقي كل حاجه اتسهلت انشاء الله.
سليم  : انشاء الله يا امي ادعيلي بس وحياه سليم عندك بلاش دعوة وجع القلب تصبحي علي خير وباس اديها وخرج رجع اوضته .
لسه صاحيه ليه مش انتي نمتي همس : بدموع بس انت قمت من حضني.
سليم : انتي لازم يبقالك اوضه خاصه بيكي  تنام براحتك مش معقول هتفضلي تنام في حضني تمام هاخليهم بكره يجهزه اوضه ليكي جانب سهيله.
همس : بس انا عاوزه اكون جانبك عشان خاطرى خليني انام جانبك هنا علي الكنبه وبتشاور عليها دى وبتعيط انت عمرك ما هتسبني صح
سليم : سكت انتي اللي هيجي اليوم وتسبيني عشان أنا اكبر منك وانتي هتكون لسه صغيره اوى وعاوزه يبقالك حياتك وانا عمرى ما هتخله عنك يوم ما تحتاجيني هتلاقيني اقرب ليكي من دموع عيونك وبالنسبة لاوضه خلاص هخليهم يجهزه الاوضه بتاعت الرياضه بتاعتي ينقوله مكان تاني ويبقي بيني وبينك باب واحد.
همس :  صح مش مهم رياضه انت اصلا عضلاتك تجنن وممكن تهد علينا الفيلا دى وقامت وقفت علي سرير كده بقيت طولك وهبوس كل حته في وشك عشان أنا حبيتك اوى
وفضلت تبوسه وهو بعدها عنه يالا عشان ننام
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في بيت فتحي.
هيثم انتي يا امي تعملي فيا كده انتي عارفه اني كنت عاوز اتجوزها انا لازم اعرف انتي لازم تقوليلي.
فتحيه : معرفش هي فين .
فتحي : هات الكرباج السوداني من جوه يا هيثم ولازم تقول هربتها فين.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في شركه سليم
احمد السكرتيرة بوسي النهارده الدنيا كلها هتتقلب ويمكن سليم يصفي كل الموظفين لو متعرفش مين سرب معلمات الصفقه.
يتبع…


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close