أخر الاخبار

رواية بريئة يونس الفصل الرابع عشر 14 بقلم نور الفجر

رواية بريئة يونس الفصل الرابع عشر 14 بقلم نور الفجر




-يعني احنا لوحدنا دلوقتي....والشيطان تالتنا
-ايه...؟!
تقدم نوحها وهو يرسم تلك الابتسامه علي وجه
-ي...يونث
-عارفه....انا بحب اسمي منك اوي
كانت متوتره وترجع للخف وهو يتقدم حتي ....استطمت قدمها بي الاريكه وسقطه عليها ...وهو فوقها
-قووم ....يونث
-عارف...انتي عيونك حلو اوي يا اسيل
كان ينظر لها برغبه شديده
-يونث....قوم...مينفعش كده...ماماتك ...لو ص..
-ماما نومها تقيل....وانا حرفيا مش قادر تاني
احمر وجهها خجلا
-ابعد..بقي
نهض وحمله
-ا..انت رايح فين نزلني
كانت تحرك قدمها وتريد النزول
-بس...بس...بطلي حركه
-يووووونث
-هشششش....ماما نايمه
صعد بيها لي غرفته ....اغلق الباب بي قدمه
وضعها على الفراش...ابتعدت علي الفور
-ولله هصوت لو قربت
-اممممم
نهض واغلق الباب
-ب..بتقفل...الباب ليه...يونث
لفه لها وبدء يخلع قميصه
-يوونث....ه..هصوت...ي...
خلع قميصه بي الكامل واصبح عاري الصدر....كانت عضلاته بارزه وصدره يعلو ويهبط....تقدم نحوها لي تركض للحمام ووجها احمر
*****
-اعقلي يا اسيل وافتحي الباب
-لاء....والبث هدومك يا قليل الادب
-اسييل...افتحي الباب
-لاء...امشي ...وروح البث هدومك
-مش لابس هدمومي ....هتعملي ايه
-هفضل قافله الباب
رفع حاجبه
-بجد....ماشي
مرت عدت ثواني لم تسمع اي صوت
-يونث....يونث...مخوفنيش
فتح باب الحمام واخرجت راسها
-بث....يونث
خرجت
-الله هو راح فين
لتشعر بي بد تلتف حول خصرها
-ععععااا...ثبني
-هشششش.....مش عاوز اسمع صوتك
-هعضك
-اممم...علي قلبي زي العسل
-عثل...عثل اثود
-هههههههههه
ركزت في ضحكته ..التي تعشقها
افاقت عليه وهو يحملها ....ووضعها علي الفراش
-يوونث...لاء
-انتي خايفه مني
-م..مش اوي
-قولي الصراحه يا اسيل
-الصراحه...اه
وضع وجهها بين يدها
-متخفيش مني
قبل جبهتها
-انا مش هعمل حاجه
-ولله
كانت نظراتها بريئه جدا
-هههههه....والله....بس
-بث..؟!
اخذها في حضنه ودفع وجه في عنقها. ...ويده تلتف حول خصرها
-يوو...نث
-ههااااامممم.....وحشني حضنك اوووي
كانت صامته
-عارفه يا اسيل
-امممم
-انتي احلي بنت شوفتها في حياتي
-بجد
-مش واثقي في كلامي
-واثقه بث
-بس
-مش شايفه نفثي جميله يعني
-انتي مكله جمال العالم ولله....انتي ملكه قلب يونث
كانت سعيده بكلامه هذه....وحضنه الذي افتقدت بشده
-يلا نام خلي الليه دي تعدي
-انتي عيزها تخلص
-نوعا ما....يعني...مش متعوده انام جنب حد
-ايه...انتي مكنتيش بتنامي في حضن حد غيري....هنستهبل
-ق..قصدي وانا كبير
-وانتي امتي كبرتي
ضمها له
-انتي الصغنن بتاعي
-هههه
-بتضحكي ليه
-فاكر اول مره قولتهالي
F
-يوووونث
-في ايه
-بص....انا اخدت شهاده
-بجد ورني كده
اخذه منها والقي نظره عليها
-شطوووره يا اسيل
ابتسمت فقد حصلت علي اعلي الدرجات بسبب مساعده لها في الدراسه
-تعالي بقي نخرج ونجبلك مكافأة
-بجد
-ايوه
-يث يث
-هههههه....طب يلا روحي غيري هدوومك
بدلك ملابسها وخرجت معه
-هنروح فين
-اي حته عاوزها الصغنن
نظرت له في تعجب
-مين الصغنن ده..؟!...في حد كمان هيجي معنا
-ايه...لاء
حملها
-انتي الصغنن بتاعي
-بث ...انا كبرت....بقي عتدي 11ثنه...انا مش صغننه
-اممممم
نزلها
-خلاص بقي انتي كبرتي بقي....هروح ادور علي صغنن تاني
-لاء...لااااء....انا صغننه
امكت يده
-يووونث....انا صغنن بتاعك
-ههه...ماشي
B
-ولله انا لثه ذكيه اوي
-اذكي بنت عرفتها
-يونث
-اممم
-انت مش هتحب واحده تانيه صح
-ايه
-انت هتفضل تحبني علي طوول
-حرام علكي يا اسيل ....انا بحب من وانتي في صغيره خالص....واستنيت كتير لحد ما كبرتي ...ولما تكبري هروح يعني احب حد تاني
-يعني بجد بتحبي
ضمها اليه.......وقبلا عنقها
-وعمري ما هحب غيرك
ابتسمت بي رضا....فهذا ما ارادت سماعه
اغمضت عينها...وهي ترسم الابتسامه على وجهها
-اسيل....ينت انتي نمتي
نظر لها....ابتسم
-نامت
رفع الغطاء عليهم ووضع راسها علي صدره ونام
*****
في الصباح الباكر....فتحت عينها. ..لتجد انها مزالت نائمه في حضنه
نظرت له بتأمل...فهذه اول مره تكون قريبه هذا من بعد ان كبرت
-يونث....اصحي
-اممممم
-قوم يا روحي الصبح طلع
فتح عينه
-قولتي ايه
-بقولك قوم
-لاء بعدها
-امممم...مش فاكره
-قولي يا رخمه
-امم...روحي
-الله....ايه اليوم العسل ده
-طي يلا قوم...وثبني
قبل ان يتحدث. ....سمعوا طرق علي الباب
-يونس يلا قوم
-حاضر يا ماما
-انت شوفت اسيل
-ايه
-البنت كانت بيتنا معنا انبارح
نظر لها
-اه ...ما انا عارف....انزلي واحنا هنحصلك
-انتم..؟!
-انزلي يا ماما وانا جاي
-ماشي
******
ضربته في كتفه
-ايه
-عجبك كده...هتحطني في موقف بايخ
-امم...متخفيش
-نينيني
نهض
-حضرلي هدومي
-حاضر
اتجه الي الحمام ثم توقف
-اسيل
-نعم
-بقولك ايه رائك نأخد دش سوي
احمرت غضبا
-انجز ادخل يا يونث....ده مش هيحصل
-براحه علي اعصابك...كنت بهزر
اكمل في سره:يلا بكره يحصل
جهزت له ملابس....بنطلون اسود وقميص ابيض وجاكت اسود
****
-امممم...يلا يوونث. ..اطلع
أجاب وهو في الحمام
-انزلي لو عيزه
-لاء ما هو انا مثتنياك عشان تشرح لي ماماتك
-خايفه
-ايوه
-انت لي محسيساني اني كنت بعمل حاجه حرام..انتي مراتي ...حلالي
-امممم.....انجز اطلع
-حاضر
****
طرق الباب
-يونس....انت بتعمل ايه...وراك شغل
تحدتث اسيل بهمس
-ياللهوي...اعمل ايه دلوقتي...لوفتح...
خرج يونس من الحمام حينها لتصرخ اسيل
-ععععععععااا
فتحت سماخ الباب
-في ايه...اسيل انتي بتعملي ايه هنا
كانت واقفه وتضع يدها علي عينها ووجها كله احمر
-ازيك يا ماما
كان يونس خاج من الحمام ويلف فوطه فقد حول خصره
-اسيل بتعمل ايه هنا
-اممم...عادي كانت نايمه معايا
-البث هدووومك يلااا
-هههههه...حاضر....ماما هشرحلك بعدين...الصغنن مكسوف
-ربنا يكملك بعقلك...تعالي يا اسيل نستني تحت
خرجت مسرعه من الغرفه...لتنطلق ضحكه من يونس
-ههههههههههههه.....بنت غربه...ولله...ده هتخلف ازي
*****
-كنت معاه طول الليل
-ارجوكي يا ماما...خليه هو يحكيلك
-انت وشك جاب الوان
-ابنك ده قليل الادب
-هههه...طالع لي ابوه ولله
-صح...بابا....هروح اشوفه
-قولي لي جوزك الأول
-ماشس
صعدت الي غرفته ...وفتحت الباب
-يونث انا ....
كان ينظر لها وهو جالس على الفراش....وقميصه مفتوح
-ا...انت قاعد كده ليه
-مستنيكي....تقفليلي الزراير
-ولله
-ولله
اشار بيده لها بي التقدم
-يلا بسرعه وريا شغل
-انت مثتفز
-عارف
ابتسم ...يحب رؤيتها وهي خجله منه
ساعده في قفل الزراير
-خلاص
-لسه
-ايه تاني
امسك وجهها...وقبل خدها
-خلاص كده....كنتي عايزه ايه
-ان....انا....كنت هروح ...لي بابا
-ماشي
خرجت من الغرفه
-اما مخلتكيش تكوني شبه الطماطم. ..مكنش يونس جابر...ههه
*****
طرقت الباب ليفتح لها والدها
-بابا....انت جيت امتي
-جيت من شويه...بحسبك روحتي الكليه فا محبتش ارن علكي
دخلت
-لاء ما فيش محضرات النهردا
-ماشي
-يلا تعالي احضرلك الفطار
-انتي مفطرتيش معاهم
-لاء...جيت بثرعه عشانك
-ماشي يا حبيبتي
******
-انت يا ولا بكلمك
كان يأكل الطعام
-هاا...نعم
-قولي انت عملت ايه
-عمله ايه في ايه
-اسيل كانت معاك في الاوضه
-اااه...وفيها ايه...مش مراتي...حلااالي
-انت عمل ايه
-ولا حاجه ولله...نما بس
-ربنا يهديك
-يارب.....انا هروح الشغل بقي سلام
-مش هتخرج اسيل النهردا
-ليه...هو النهردا ايه
-الفالنتين
-ياماما ده كلام عبط...هو انا هحتفل بيوم للحب...انا طول السنه بحب
-طب يلا روح علي شغلك
*****
-صاحبك بقي احثن
-ايوه الحمد لله
-ماشي...هقوم اعملنا شاي
-ايه اليوم الجميل ده...عملتي الفطار وكمان شاي
-ههههه...الي يسمعك يقول اني مدخلتش المطبخ في حيات
دخلت المطبخ..
كانت تعد الشاي...
-اسيل
-نعم يا بابا
-يونس قالك
وضعت الكبيات علي الطاوله
-قالي ايه
-ان فرحك اخر الاسبوف
نظرت له قليلا وهي تستوعب
-الي هو بعد بكره
-ايوه
ابتسمت
-بابا....انت بتهزر
-وهزر ليه
-اااااااااايه.....اخر الاسبوع ازي...قالك كده امتي
-انبارح بليل رن عليا وقالي
-ولله..انا اخر من يعلم يعني...هو ايه الهبل ده
تحركت الي غرفتها
-رايحه فين...استني
*****
-بت يا ثلمي
-الناس بتقول الو...سلام عليكم...وانتي داخله بت يا سلمي
-انتي فاضيه
-ايوه
-طب هعدي علكي
اغلقت هاتفها قبل ان تسمع ردها...بدلت ملابسها ونزلت
*****
-انا رايحه يا بابا
-يابت ده كله ليه
-عشان يتخذ قرار من غير ما يقولي...ثلام
تنهد والدها
-مع السلامه
وصلت معد معد لي بيت سلمي...ابتي كانت تنتظرها
-يلا
-علي فين
-هنروح شركه يونث
-ايه...ليه
-تعالي معايا وانتي ثاكته
-ماشي
كانت ستتحرك ولكن اهتز هاتفها بوصول اشعار
لم تهتم....اوقفت سيارت اجري....وركبت هي وسلمي...واخرته بي العنوان
****
اهتز هاتفها مره اخري
-شوفي في ايه
-هتلقيها حد نشر حاجه
-طب شوفيها بدل ما هو بيعمل صوت كده
اخرجت هاتفها
-ماشي
فتحت الإشعارات....كانت اشعار من الفيس بوك
لاحدي منشورات شركه يونث
-دول نشرين صور
-بجد...انس فيهم
-بيحملوا
وما ان حملت اول صوره....حتي قلب وجه اسيل مئه وثمانون درجه
-يووووووونث......انت نهارك مش فايت معايا


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close