اخر الروايات

رواية احببت شبه ميت الفصل التاسع 9 بقلم فرح محمود

رواية احببت شبه ميت الفصل التاسع 9 بقلم فرح محمود


البارت التاسع❤
بصينا لبعض بصدمة
-اي ها جالك خبر ازاي
=تاليني انتي فاكره اني بطلت ادور عليكي حتي لم وعدت ماما بكدة مقدرش
لقيته قرب بكرسي المتحرك اللي قاعد عليه وجيه قدامي ومسك ايدي
= كنت حاسس اني اعرفك من اول مفتحت عيوني حتي من قبل مااعرف انك بنت خالتي وانا اول مبصيت ف عيونك عرفت انك هي تاليني حتي لو شكلك اتغير شوية عيونك زي ماهي قادرة تخطفني زي اول مره لم حطوكي بين ايديا لم اتولدتي وبصيت ف عيونك وحبيتك وسميتك تالين وانا بحبك من قبل مااعرف يعني اي حب كنتي حب طفولتي ومراهقتي وشبابي ازاي اقدر معرفكيش حتي لم حاولت انساكي بواحدة معرفتش وجت منها وهربت وطلعت خاينه متقصرتش لاني محبتهاش كنت معها لمجرد انها ست حلوة ليها مركزها حبيت شكلها بس وانا ف الجامعه ورفضتني علشان كنت فقير وعدت نفسي اكون اغني وانجح من عيلتها كلها انا محبتهاش انا عمري معرفت احب حد غيرك حتي قبل مااعمل حدثة كنت بدور عليكي ولم فوقت عينت حد يجيب معلومات عنك وعرفت انك تاليني ع الرغم اني كنت متاكد انك هي من اول ما فتحت عيوني متسبنيش تاني كنت تايه من غيرك عمورك كان وحيد من غيرك 😞❤
كنت سامعه ودموعي سبقاني ع خدي بمشعر كتير فرحة مش سعاني وحزن علي حالنا وكل حاجه انا بحبه اوي
-عمورتي وحشتني اوي مكنتش بتفرقني ف احلامي
=عمورتك غرقان ف حبك وكان وحيد من غيرك
باس ايدي ببتسمة تخطف قلبي وترحله
مامته ببتسمة
= احم احم نحن هنا احترموني حتي
هو بضحكة
=ي امي بقا حرام عليكي انتي اكتر واحده عارفه انا اعتذبت ازاي ف بعدها من وانا صغير لغيت قبل الحدثة سبيني احب فيها بقا
=حب ي خويا حب يكشي تفلح ووتجوزو بقا
وشي احمر
= هههههههه قريب ي امي قريب
-احم طب انا طالعة اوضتي اعمل حاجه اللي مش عارفها هه ماشي
وطلعت اجري
سمعت صوت ضحكته اللي هز المكان وقلبي اولهم
=اهربي اهربي
فضلت قاعده ف اوضتي هل بجد في حد يحبني كده دا اكتر من اللي انا بتمنه قد اي يارب عوضك حلو اووووووووي عن كل حاجه حصلتلي ف حياتي رزقتني بحب عمر وجمعتني بيه تاني هو وخالتو
جيه ساعت الغدا ونزلت
=اي ي بطتي كل دا كنتي فين ها
بغمزة
-مكنتش بس بقا ي عمر هطلع تاني والله
=خلاص خلاص ههههههههه بلاش خدودك اللي بتحمر دي
-يوووه بقا
=خلاص ي حبيبتي انا اسف حقك ع قلبي
نزلت خالته الله الله
-هو كل شوية بقا الاقي عصفير الحب دول قدامي ولا اي
-متخليكي شوية فوق كمان ي ماما كان لازم تنزلي ههههههه
=اه ي ابن ***بقا مش عاوزني انزل ي حيوان بعينك مش هسبهالك تعالي اقعدي هما جنبي. يعيون خالته
قومت من جنبه وطلعتله لساني وقعدت جنبها
= بقا كده
قولت انا وهي ف نفس واحده
=اها
وضحكنا
واخدتني ف حضنها
=لا لا بقولك اي سبتها بمزاجي تقوم من جنبي وتروح جنبك لا بس مش لدرجة تحضنيها قدامي فاكره زمان
=اتادب ي ولاهتغير عليها مني فاكره ي خويا
بضحك
= معلش ي امي ف المواضيع دي معنديش امي
-ثانيه واحده زمان اي هو اي اللي كان بيحصل
=دا دا كان راجل عجوز متنكر ف شكل عيل صغير ولا كان بيخلي حد يمسكك ولا ياكلك وشربك ولا يحضنك ولا حتي يبوسك غيرو
-نعمممم ي خويا دا ليه دا ان شا الله هو حلال ليك وحرام ليهم
بصدمة
=الله واكبر سوكا بانت من اولها وانا اللي كنت قاكرك رقيقة
واه حرام ليهم وحلال ليا انتي تاليني انا بس
-هه
=ي بنتي اتهدي بقا هو كل لم اكلمك كلمه خدودك تحمر
-عمر كمل اكل واسكت ها واسكت
=وعمورتك يهون عليكي
-😒😒
خلاص باكل اهو وانا ساكت بلاش البصة دي
بصيت ف طبقي وسكت وضحكت
عدت شهور وعمر بيتحسن جدا جدا ورجع يمشي ع رجليه ورجع شغله وشركته وطرد مديرر اعمله دا بعد ما اتكد ان فعلا نصاب و بيسرق من فلوس الشركة والجو مش بيخلي من كلامه اللطيف وافعاله اللي اتخليني ادوب في اكتر واكتر وف عز حزني منه بيعرف يراضيني ويهنش عليه انام زعلانه منه واني رقم واحد ف حياته واني اول اولوياته وانه ف غز شغله واشغاله بيسب كل دا ويفضالي ويكلمني
جماعه انا بحبه اوي الحب حلو لو من الطرفين وخصوصا لو حبيتي راجل راجل بجد مش اشباه الرجال اللي مفيش اكتر منهم مفيش احسن من ربنا يعوضك براجل يحبك ويعملك ع انك بنته قبل حبيبته ويرعي ربنا فيكي ويعوف ازاي يشيلك من حزنك ويعوف ازاي من اقل كلمة منه ف غز زعل وخصام يعرف يراضيكي حتي لو انتي الغلطانه متهونيش ع قلبه
كنتي غلطانه لغيت لم بكيتي بقا خو الغلطان علشان بكيتي ع حزنه 😂 والله احنا كائنات هبله بس اللي يفهمنا ويعرف ازاي يتعامل معنا كلنا فينا الطفله والعقله والكبيرة والمجنونه والطيبة والوحشة و المراة القوية اللي محدش يقدر يكسرها وللضعيفة كل دول بيبقا فينا الشاطر اللي يعرف يتعامل معنا والله الحنية علراجل بتكسب ف غز الحزن والخصام مش اللي بيكابر ومش شايف نفسه غلطان
عمر كان بيعرف يراضيني حتي لو انا الغلطانه كانت الحياه حلوه جدا لغيت ما ف يوم ......


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close