أخر الاخبار

رواية احببت اعمي الفصل السادس 6 بقلم سندس محمد

رواية احببت اعمي الفصل السادس 6 بقلم سندس محمد 




رواية احببت اعمى البارت السادس
عند عمر برا تليفونه رن وكان باباه
عمر: الوو
منصور: عاملين ايه
عمر بهدوء: الحمدلله يابابا وحضرتك عامل ايه
منصور: الحمدلله يابني طب بقولك
عمر: نعم يابابا
منصور: عمتك جت من لندن واتصلت عليا وقالتلي انها جايه على القصر
عمر بصدمه: ايهههه
منصور: بص يابني انا مقدرتش اقولها متجيش هي مهما كان اختي الوحيده أنا عارف اللي عملته هي وبنتها مكنش سهل بس دي في الاول والاخر عمتك
عمر بضيق:طب ما انا ابنك
منصور:يابني اسمع ده موضوع عدى عليه كتير
عمر بضيق: أنا عمري ماهنسى اللي عملوه يابابا عمرى ماهنسى
منصور:يابني
عمر بعصبيه: اقفل يابابا انا جاي
قفب عمر مع باباه وهو مش شايف قدامه من العصبيه
عمر بعصبيه: رحمه رحمههه
جت رحمه من المطبخ بخضه
رحمه بخضه: ايه في ايه
عمر بعصبيه: قومي اجهزي عشان هنرجع القصر تاني
رحمه: هو في ايه ايه اللي حصل
عمر بزعيق لدرجه انه افزعها: يلاا بقولك
رحمه بخوف: حاضر حاضر
وبعد مده
عمر بعصبيه للسواق: يلا اخلص بقاا هنفضل طول اليوم في الطريق
السواق بخوف: حاضر حاضر يابيه خلاص قربنا اهو
وبعد مده وصلوا القصر دخل عمر بكل غضب
منصور بتوتر: حمدالله على السلامة يابني انت وصلت تعالى عمتك صفيه جت هي ويارا
استووووب
صفيه عمت عمر عندها 55 سنه كتله خبث ومكر ماشيه على الارض بتكره عمر ومنصور اوي ونفسها يموتوا عشان تاخدت الورث وللاسف طلعت عيالها زيها
يارا الصاوي بنت عمت ايهم عندها 27 سنه زي مامتها بظبط خبيثه اوي ومكاره جدا بتعشق الفلوس
سامر الصاوي ابن عمت عمر عنده ٣٠ سنه بيكره عمر بطريقه غريبه ودايما شايف ان عمر احسن منه خبيث اوي وممكن يعمل اي حاجه عشان الفلوس بينه وبين عمر عداوة كبيره
عمته صفيه بخبث: عمر حبيب قلبي عامل ايه
عمر بقرف: الحمدلله
يارا بنت عمته: عموري عامل ايه ياروحي
بصتلها رحمه بغضب وهي عايزه تجبها من شعرها تقطعه في ايدها بس مسكت نفسها عشان لو سابت نفسها عليها هتاكلها
عمر بعصبيه: هو انتي محدش علمك إن من الادب نتكلم باحترام ولا ايه
يارا باحراج: ايه ياعموري انا متعوده اقولك كده وبعدين بصت لرحمه هي دي مراتك يععع ذوقك بقى وحش اوي ياعموري انا مكنتش اعرف إن ذوقك هينزل بالشكل ده
رحمه بصتلها والدموع في عنيها من كلامها بس صدمها عمر لما قال
عمر بعصبيه: اولا انا اسمي عمر فهمتي يعني بطلي كلمه عموري عشان طالعه منك سم الصراحه ثانيا بقا مراتي دي ضفرها برقبتك اسمعك تتكلمي عنها بنصف كلمه هوريكي وش احب انك تشوفيه الصراحه عشان مراتي اللي بتتكلمي عليها كده احسن مليون مره منك ف ابعدي عنها احسنلك
منصور: ايه ياحبيبي دي يارا بتهزر صح ولا ايه يا يارا
يارا بتوتر: ايوه طبعا ياخالو انا بهزر
صفيه: ايه ياعمر واقف ليارا على الكلمه يعني هو ده استقبالك لينا
بصلها عمر بسخريه
عمر بسخريه: معلش بقى ياعمتو انا قليل الادب
صفيه بصت لرحمه من فوق لتحت بقرف: ازيك
رحمه بخوف وتوتر: احمم الحمدلله
عمر بقرف: امال فين الاستاذ سامر
صفيه بخبث: هو هيجي بعد يومين بيخلص شوية حاجات في لندن و ييجي انا عارفه انه واحشك و قد ايه هو نفسه يشوفك
عمر بسخريه: وأنا كمان نفسي اشوفه واكيد طبعا واحشني اوي وبعدين كمل في سره يارب مايجي ده ايه القرف ده
عمر لرحمه: يلا ياحبيبتي نطلع الاوضه بتاعتنا
حست رحمه بتوتر عشان كلمة حبيبتي حتى لو مش حقيقه
رحمه بتوتر: احمم اه يلا
وطلعوا هما الاتنين
يارا بحقد في سرها: انا هوريكم ماشي عشان تعرف تفضلها عليا كويس مبقاش يارا الصاوي لو محسرتكش عليها ياعمر وهترجعلي تاني بردو
صفيه بخبث لمنصور: مرات عمر شكلها غلبانه اوي
منصور بطيبه: اه اوي ربنا يحميها يارب
صفيه: طيب ياخويا احنا هنطلع نستريح بقى
منصور بطيبه: ماشي ياصفيه
وطلعوا هما الاتنين وكل واحده جواها خبث ومكر يكفي بلاد
في بيت محمد والد رحمه
محمد بيكلم شخص مجهول بخبث: ايوه ايوه هو اتجوزها
المجهول: ٠٠٠٠٠٠٠٠٠
محمد بخبث: لا مش هيموتها ولا حاجه
المجهول: ٠٠٠٠٠٠٠٠٠
محمد بصدمه: ايه انت بتقول ايه
يتبععع


السابع ن هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close