أخر الاخبار

رواية حور ويزن الفصل الخامس 5 بقلم منه سامح

رواية حور ويزن الفصل الخامس 5 بقلم منه سامح



البارت الخامس "
فرح بصت بتوتر وزينة اتصدمت
يزن ضحك بسخرية وهو بيدخل:مالك مصدومة كدة لي جاي لمراتي في حاجة
زينة بصت بصدمة وعدم استيعاب وبصت لفرح الي التوتر بان عليها اكتر والخوف في عيونها :مراتك!!!
يزن قرب علي فرح وحضنها بخبث:اها مراتي
فرح بعدت عنه بتوتر وقالت بخوف:بتعمل اي هنا عايز اي
يزن :في حد يقول لجوزو كدة
فرح :احنا اتطلقنا وخلاص قولتلك انساني
يزن بخبث:والي عملتيه في حور يتنسي بردو يافروح
زينة كانت متبعاهم بصدمة وبقت ترجع لورا بهدوء وجريت علي برة
فرح وهي بتجري وراها :زينة استنييي
زينة كانت بتجري بصدمة وعدم استيعاب ازاي فرح تبقي كدة بتبص وراها لقت فرح بتجري وراها بس كملت طريقها ولكن وهي بتعدي الطريق اتخبطت
فرح وقفت بصدمة:زينة ...وجريت عليها بسرعة وهي بتحاول تفوقها بخوف وقلق:زينة لا لا فوقي ...وبدأت دموعها تنزل:زينة انا مليش غيرك ارجوكي فوقي وبقت تصوت
يزن كان بيبص من بعيد بشماتة ومشي وسابهم
______________________________
بعد اسبوع
حور كانت بتاكل هي ومالك كالعادة ولقت يزن نازل ومعاه شيكولاتة وقرب علي مالك بحب وقال :اكيد م هترفضها مني صح
مالك بص لحور وحور ابتسمتلو وهزت راسها ورجع بصلو وخدها وحضنو بحب
حور ابتسمت ليهم وقامت وسابتهم بهدوء لما فونها رن
حور :الو زينة عاملة اي
زينة بحب :الحمد لله احسن
حور بهدوء :الحمد لله
زينة بتوتر:حور تعالي نتقابل لازم اقولك حاجة
حور :طب اجيلك احسن علشان انتي لسة تعبانة
زينة :لا انا كويسة نتقابل في كافيه** بس متقوليش ليزن
حور :تمم
زينة قفلت واتنهدت براحة
حور اتدورت لقت يزن وراها وبيبصلها بشك
يزن :مين كان بيكلمك
حور بضيق:وانت مالك
يزن قرب عليها بغضب:مين كان بيكلمك
حور قربت عليه ببرود وقالت بااستفزار:بكرر كلامي تاني وانت مالك
يزن خد الفون منها وحدفو علي الارض ومسكها من شعرها وقال بغضب:امور العند متمشيش معايا ياحلوة انا متجوزك علشان مصلحة هخلصها وارميكي اما انتي م فارقة معايا اصلا تمام
حور بوجع :انا بكرهك بكرهك بجد
يزن ضحك وهو بيرميها:ولسة هتكرهيني اكتر واكتر اتقلي بس
حور اتوجعت بس مبينتش :صدقني كلمة بكرهك قليلة عليك
يزن بصلها ومشي وهي قعدت دموعها نزلو بس مسحتهم وقامت تلبس بسرعة
______________
احمد بخبث:هتجبهالي امتي
يزن وهو مدروخ من الي بيشربه:ده انا هجبهالك هي وصحبتها الليلة حضر نفسك
احمد ابتسم بفرحة:هو ده الكلام
يزن كان مدروخ وبص في الساعة ونزل بسرعة
احمد بخبث:اخد بس الي عايزه منك وتبقي اخر ليلة ليك ساعتها
_________
فرح فتحت الباب بغضب:انت. بتعمل اي هنا م قولتلك انساني
يزن قرب منها ومسكها من شعرها بغضب:اسمعي بقي ياحلوة دلوقتي زينة وحور مع بعض وزمانها بتحكيلها كل حاجة فاانتي قبل ماده يحصل هتتصلي بحور وتقوليلها الحقيني ياحور وهي يعيني علشان طيبة هتلحقك وتروح علي المكان الي هتقوليلها عليه ... وطبعا لو رفضتي او قولتي لا كل سيدهاتك معايا وانتي بتتفقي عليها وانك تدمريها وبردو صورك معايا وفيديوهاتك بردو وغمزلها فحسك عينك تقولي لا. تمام
فرح دموعها نزلت بوجع من مسكته وهزت راسها بضعف: تمم
يزن حدفها ومسك فونها واديهولها:يلا
فرح اتصلت علي حور
____
حور كانت قاعدة مع زينة وزينة كانت هتكلم بس فون حور رن
حور:الو
فرح بدموع:حور الحقيني ارجوكي وتعالي علي المكان ده
حور قامت بقلق:فرح
زينة سمعت الاسم وقامت بقلق:في اي
حور:تمام انا جاية وقفلت وخدت شنطتها بسرعة وزينة وراها م فاهمة حاجة وركبو ومشيو
______________
كريم بقلق :زينة يامراد ملقتهاش في اوضتها
مراد بقلق:هتكون راحت فين ..اتصل بيها تاني كدة
كريم اتصل بيها وزينة ردت بسرعة :كريم كريم مفيش وقت اسمعني انا هفتح الموقع الي علي موبايلي وهخبيه وتجبيب موقعي بسرعة وتيجي
كريم بخوف:انتي كويسة
زينة اتنهدت:لحد دلوقتي كويسة بس زي ماقولتلك لازم اقفل ...وقفلت
كريم اتجنن ومسك فونه وفعلا راقب موقعها لقاها م ثابتة ولسة موصلتش استني لما وصلت وعرف الموقع وخرج بسرعة ومراد وراه
__
حور بخوف:اي المكان ده
زينة :م عارفة حور يلا نرجع انا م مطمنة
حور :وفرح
زينة كانت لسة هتكلم لحد ماحد جه من وراهم وقال بابتسامة شر وخبث:نورتو
حور....ويتبع.
بقلمي mena


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close