أخر الاخبار

رواية ذئب الداخلية الفصل الحادي وعشرون 21 بقلم اسراء هاشم

رواية ذئب الداخلية الفصل الحادي وعشرون 21 بقلم اسراء هاشم



21
رنيم لسه هتتكلم ولكن بيقطعهم صوت ضر"ب الن"ار بيبصو رنيم وجاسم حواليهم بصدمه وبيكونو متحاصرين من كل حته ولا يعرفو كيف هذا فكان محاوطهم اكثر من 30 رجل مقنع وكلهم مسل"حين بيفتح عليهم اثنين من المقنعين باب العربيه وهم موجهين سلا"حهم فوجه رنيم وجاسم وبيقولهم انزلو من السيارة رنيم بتبص لجاسم اللي بيبقو مش عارفين يعملو اي هما متحاصرين ومعهمش سلا"ح ومفيش اي حاجه تقدر تساعدهم بيمسك المقنع رنيم من دراعها وبيشدها للخارج وهنا بيتعصب جاسم اول ما بيشوفه مسكها وبيقولو بغضب اتركها ايها الحق"ير والا سوف اقت"لك وهنا رنيم بتزق المقنع بعيد عنها وهنا المقنع بيتعصب وكان هيقرب علي رنيم يضر"بها ولكن رنيم بتكون الاسرع وبترفع رجلها وبتضر"به برجلها فبطنه بيرجع المقنع لورا وهو بيمسك بطنه وبتقولو رنيم بحده اياك تتجراء ان تلمسني وهنا بيقرب عليهم جميع الرجال المقنعين وبيقولو انزلو معانا والا سوف تمو"تون حالا وبيرفعو السلا"ح فوق راس رنيم وجاسم رنيم بيبصو لبعض ومفيش قدامهم حل تاني غير انهم هينزلو معاهم لان كل واحد بداخلة يخاف علي الاخر وبيتنزل رنيم هي وجاسم وبيخلوهم يرفعو ايدهم لفوق وبيخلي واحد من المقنعين يقرب علي جاسم وبيبداء يفتشو ومبيلاقيش حاجه معاه ولسه هيقرب علي رنيم ولكن بيقول جاسم بصوت مرعب اياك اياك تتجراء وتلمسها سوف تكون نها"يتك علي ايدي
بقلم إسراء هاشم
المقنع بيبعد عن رنيم وبيبداءؤ يربطه ايد جاسم ورنيم ورا ضهرهم بالحبل وبيغمو عيونهم بربطه سوداء وبيركبوهم العربيه وبيمشو بيهم
داخل الطيارة الو"زراء والو"فد البريطا""ني وتكون الطائرة تحمل رجال سيا"سين كثير وبيبداء العد التنازلي بوم تك بوم تك 54321بووووووووووووووووووووووووووووووووووم وبيكون ده صوت انفجا"ر الطيارة وبيكون الن"ار مشت"عله بطائرة وما بداخلها وتصبح رماد
داخل غرفه يجلس ريتشارد فالارض وهو مك"تف الايد وحاطين قناع اسود علي وجه وهو يصرخ ولكن لا احد يعيره اي اهتمام
عند رنيم وجاسم بعد مرور من الوقت بتوقف العربيه بيهم في مكان ما وبينزل المقنعين من العربيه وبيفتح الباب بتجاه جاسم وبيبداءؤ ينزلو رنيم وجاسم من داخل العربيه وهم موجهين الاسلا"حه عليهم وبيزقهم لجوة باسلا"حتهم وبيدخلو بيهم لداخل مكان مثل النفق تحت الارض بتمشي رنيم هي وجاسم ولا يرون اي شي ووراهم المسل"حين وبيفضلو يمشي شوية لحد ما بيوصلو لي اخر النفق ده وبيكون في فتحه صغيرة من جهه الشمال بالحائط بيمسك واحد من المقنعين جاسم وبيخليه يوطي لمستوي الفتحه وبيدخلو لداخل الفتحه ويفعل نفس الشي مع رنيم وبيدخلو وراهم المقنعين وبيكونو داخل غرفه بها كل ادوات التعذ"يب من اداه حا"ده ومقصا"ت وسكا""كين وصا"عق كهر""بائي وسلا""سل من الحديد وكل شي يخطر علي بالك كان مظهر الغرفه مخ"يف ويحبس الانفاس وبياخدو جاسم اللي علي الارض هو ورنيم وبيبداءؤ يعلقو في السلا" سل الحديد
ويقول جاسم بغضب من انتم سوف تندمو علي ما تفعلوة معنا ايها الكلا"ب انتو لا تعرفو من انا ولكن لا احد يرد عليه وبيقربو من رنيم وبياخدوها هي كمان وبيعلقوها بجانب جاسم وبيكون جاسم ورنيم متعلقين من ايدهم في الهواء بسلا"سل من حديد وجاسم يصرخ عليهم بغضب وهو يل"عن بهم وبيلاحظ جاسم ان رنيم لم تتحدث ولا نطقت بلا شي
وبيقول جاسم بخوف رنيم رنيم انتي هنا صح
رنيم بصوت متعب ايوة يجاسم انا هنا بس حاسه اني دايخه
جاسم بيتجنن من قلقه عليها وبيقول بصراخ لماذا اتيتو بينا الي هنا اريد من ارسلكم الي اريد رئيسكم ايها الجبناء
في هذه اللحظه بيتفتح الباب وبيدخل منه شخص يمشي ببطء وهدوء وصوت خطواته هو الذي يصدر فالمكان
جاسم ورنيم بيكونو سامعين صوت خطواته وهو يقترب باتجاهم
وبيقول جاسم من انت من انتم واين نحن
يقول الشخص مرحبا بك ايها الو"حش انت والذ"ئب في مملكتي
بقلم إسراء هاشم
جاسم ورنيم اول ما بيسمعو جمله الو"حش بيتصومو معني هذا هم انكشفو الان من يعرف هوايتهم الحقيقه
جواد بيعرف باختفاء رنيم وجاسم وبيفضل يدور عليهم لحد ما بيلاقو عربيه جاسم عالطريق وبيفهم جواد ان كدا رنيم وجاسم في خطر وبيبقا هيتجنن من قلقه عليهم وبيحاول جواد يتواصل مع اللؤاء رفعت
خبر عاجل تم انفجا""ر الطا"ئرة البريطا""نية والتي كان بها الوز""راء البرطا""نين وجميع من كان بيها ما"تو ويحصل انقلا"ب في الد"ول وتعلن ال:::::::::: الحر""ب علي دو""لة الدول
ولدينا خبر ثاني
تم اختفاء "ذئب الدا" خلية وو"حش المخابر"ات ولا احد يعلم سبب اختفائهم والبلاد الان تحتاج اليهم او واين هما وهل هم يخططون للامساك بي من يفعل كل هذه الفوضي فالدول لا احد يعلم كيف يفكرون وجها""ز المخا""برات فوضع حساس ويحصل فوضهه بين الدول
وبيكون في فوضه وقلق داخل جهاز المخ"ابرات وبيتواصل جواد مع اللواء رفعت و::::::::::::::::::: ويخبرهم باختفاء جاسم ورنيم ويقول جواد لهم
جواد سيدي ريتشارد عرف ان جاسم ورنيم هما الذ"ئب والو"حش
رفعت والشخص بصدمه ازاي عرفو كدا هما فخ"طر
جواد انا علمت هذا يوم المزاد سمعت ريتشارد وهو بيتكلم مع هيلينا وعرفت انو عرف من اول دخولهم امريكا انهم الذ"ئب والو"حش واكيد ريتشارد مخطط لشي كبير وهو سبب اختفاء رنيم وجاسم لازم نوصل لهم قبل ما ياذؤهم
رفعت فين ريتشارد دلوقتي جواد؟
جواد ريتشارد معايا لما عرفت وقت المزاد انو كشف كل حاجه انا خط"فتو وهو حاليا معايا
الشخص احنا لازم نخليه يتكلم انا مش هستنا يا رفعت اكتر من كدا
جواد سيدي هعمل كل اللي اقدر عليه عشان اوصلهم وبيقفل جواد مع اللواء رفعت والشخص
عند رنيم وجاسم بيقول جاسم بتسائل من انت
الشخص بيضحك بصوت عالي وبيقول بضحك كيف لا تعرفني وانت الو"حش واعلم انك ذكائك عالي جدا
رنيم انت لست ريتشارد ومعني كلماتك ومملكتك وانك اتيت بينا بهذه الطريقة فانت:::::::::::::::::::::::::
الشخص باعجاب ذكيه كتير وقوة ملاحظك مثل الذ"ئب فعلا اعجبني هذا
بقلم إسراء هاشم
رفعت قاعد علي مكتبة بتعب وحزن وحاطط ايده علي راسه
وبيقول الشخص رفعت انا هسافر انا مش هفضل هنا وهما هناك
رفعت بدهشه مينفعش تظهر دلوقتي مينفعش بعد كل ده
الشخص بعصبيه مش فارق معايا حاجه يا رفعت ريتشارد لازم انا اللي اوجهه جه الوقت اللي اوجهه فيه
رفعت كدا هيبقا خ"طر بذات محدش يعرف بوجودك
الشخص بغضب انا هسافر يا رفعت جهزلي كل حاجه لسفر انا مش هفضل هنا وبنتي هناك فخ" طر
رفعت ا""""""""""""""""""
الشخص بضحك نعم مدام جاسم ولا اقول الذ"ئب انا هو نفسه استيفان ماركوس الذين تيحثون عنه
جاسم ببرود اذا كل شي بقا عالمكشوف استيفان
استيفان بضحك رغم كل هذا تتحدث بتعجرف جاسم وانت الان تحت رحمتي
جاسم ببرود انا لا اخاف من احدا استيفان ولكن:::::::::



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close