اخر الروايات

رواية رغبة متوحشة الفصل الرابع 4

رواية رغبة متوحشة الفصل الرابع 4


نجلاء... بعد نشر سعاد للمقاطع دي انا طبعاً سيده مطلقه و قاعده لوحدي اعشق الحياة . كنت انتظر ان ترسل سعاد مثل هذه المقاطع..
لدرجة اني كنت احيانا اطلب منها ان ترسل لي
و مش انا لوحدي بل كل اعضاء الجروب كنا نطلب ان ترسل لنا الجديد
عصام... ايه اللي كان بيشدك في المقاطع دي
نجلاء... بصراحة..
عصام... اه طبعا
نجلاء... رجال مفتوله العضلات و الستات كانت جميله
عصام... كملي حكاية سعاد
نجلاء... اندهشت جدا عندما ارسلت سعاد مقطع نساء
عصام... حسيتي كان نفسك تبقي معاهم
نجلاء... مش موضوع ابقي معاهم انا شعرت بشئ غريب كنت معجبه جدا باجسامهم كانوا جمال جدا لكن عمري ما
عصام... يعني عمرك ما فكرتي في كده
نجلاء.. لا انا احب العلاقة الطبيعية لكن اتفرج عادي بس احب طبعاً العلاقات الطبيعه
عصام... و بعدين
نجلاء... اول ما سعاد بعتت المقطع ده.. انا بعت فويس علي الجروب و قولت وااااو هو فيه كده يالهوووووي و الواضح ان كان صوتي واضح منه اني
عصام... و انتي فعلاً كنتي
نجلاء... اه جدا جدا
عصام... و ايه اللي حصل
نجلاء... سعاد دخلت لي خاص بره الجروب و دي كانت اول مرة اكلمها خاص لم نتكلم خاص نهائي...
عصام... و قالت لك ايه؟
نجلاء... في البداية كانت بتضحك و بتقولي شايفه النسوان بره بتعمل ايه؟
انا قولت لها بس هما بيعملوا كده عشان التصوير و بيعملوا اي حاجه غريبه عشان تجذب المشاهد
سعاد قالت لي.. لا ده هناك بيعملوا كده فعلاً و بيستمتعوا بيها.
مع الوقت اصبحنا انا و سعاد اصدقاء جدا و كنا بتكلم خاص و فون بس طبعاً عشان هي مشغولة جدا... كانت بتتكلم بليل او في الاجازات..
بدائت افضفض لها و هي كمان تفضفض ليا...
عرفت منها انها اتجوزت غصب عنها و هي عمرها ما حبت زوجها نهائي ولا حسيت معاه باي شئ ولا كان مالي عنيها كراجل..
لانه كانت شخصيته ضعيفة جدا مع اخواته او حتى اصدقائها و كان انتهاذي و وصولي ممكن يعمل اي حاجة عشان الفلوس او المناصب...
كانت ممكن يكذب او ينافق او حتي يتاجر علي اخوه من اجل المال
و كان مش مهتم بيها نهائي طول الوقت شغل و كان طبعاً غير مهتم لدرجة ان سعاد كانت تشك انه او ضعيف
عصام... ليه هي فكرت في كده
سعاد مع الوقت اهتمت بشغلها و كبرت نفسها لدرجة انها كانت ممكن تعقد بالشهر ما تشفوش
بعد كده لما لقت انها متجوزه اسم فقط طلبت منه الطلاق هو رفض في البداية
لكن لما قالت له انها هتتنازل عن كل حاجه و هتعطي له بمبلغ
وافق و فعلاً تم الطلاق بسرعه
عصام... و هو كان علاقة بيها باهلها او اخواتها كويسة
نجلاء.. بقولك راجل عنده القدره انه يبعد عن مراته شهر يبقى ايه؟ طبعاً مافيش اي علاقه عائليه ولا زوجيه حتي
عصام.. ضعيف يعني
نجلاء... سعاد كانت بتقول انها كان اناني جدا حتى في العلاقه كان معها عشان نفسه و خلاص مافيش اي مداعبة او او اي حاجة
عصام... اه فيه رجاله كده
نجلاء... و طبعاً سعاد سيده جميلة و جذابة و
و طبعاً كانت بتسافر اوربا و امريكا و كانت احياناً تجيب له منشطات او اي شئ ممكن يثيره كان بيرفض
و كانت بتحاول معاه بطرق مختلفة ممكن تلبس له ملابس تنكريه ذي طالبه او خادمه او ممرضة لكن كل ده ماجبش نتيجة..
عشان كده قررت انها تطلق كانت متزوجة لوح ثلج...
عصام... عشان كده اطلقت و عي مش ندمانه
نجلاء... دي عملت حفلة كبيرة و نزلت صورها علي الفيس
عصام... يااااااه الفيس ده عالم
نجلاء... فعلاً عالم كبير انا ماتخيلتش عمري اللي انا عرفته من جروب الواتس ده نهائي
عصام... عرفتي ايه؟
نجلاء... قصص و حكايات تشيب الكتكوت 😂
عصام... ذي ايه؟
نجلاء... اصبر لما اخلص حكاية سعاد
عصام... ماشي بس حكايات ايه؟ و بعدين كملي حكاية سعاد
نجلاء... بص يا سيدي..
غاده... اتعرفت علي جوزها في فرنسا كان بيعقد علي كافتيرا هناك كانت خاصة بالرجاله اللي بتبيع نفسها للستات
نجلاء.. اه بس رجاله..

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close