اخر الروايات

رواية طفلة احتلت قلب سامر كاملة وحصرية

رواية طفلة احتلت قلب سامر كاملة وحصرية 










_*طفله احتلت قلب سامر (1)🌍💗.*_
فريدة : قومي يابت انتي قومي كل ده نوم يلا ياابتاعه انتي قومي روقي الشقه واغسلي المواعين وامسحي واعملي اكل يلا قومي
هنا صحت من النوم بحزن علي حالها : حاضر ياماما
فريدة بقرف : ماما ايه يابت انتي اناا كانت غلطه سودا لما جبتك الدنيا امشي انجري اعملي القولتلك عليه
هنا بحزن : حاضر
فريدة بصتلهاا بقرف وطلعت وهنا فضلت تعيط علي حالهاا هنا خدت شاور ولبست عبايه عشان تمسح وتنظف البيت بيها
في الجانب الاخر عند بطلنا
سامر يصحي من نومو ويشوف ابوه ومرات ابوه مدلهمش اي اهتمام وراح علي شركتوا
سامر دخل الشركه وقال : هاتيلي القهوة
السكرتيرة : تمام يافندم
بعد وقت السكرتيرة جبتلوا القهوة وفضلت واقفه مكانها سرحانه فيه
سامر بزعيق وجبروت : انتي واققه كدا لي انتي مفصوله يلا غوري
السكرتيرة بعياط : انا اسفه يافندم مش هتكرر بس متفصلنيش
سامر بجبروت : قولتلك غوري من وشي بدل ما أمحيكي من علي وش الارض
السكرتيرة طلعت وهي بتعيط ويوسف شافها
يوسف دخل وقال بحزن علي سامر : في ايه يسامر انت لي جبروت كدا حرام عليك انت بتعمل كدا لي ارجع سامر القديم الطيب
سامر ببرود : بقولك ايه يا يوسف أسكت بدل ما انسي انك صاحبي وهتصرف معاك تصرف تاني
يوسف بحزن : أنا أسف عن أذنك
سامر : بقولك ايه متزعلش مني انت صاحبي المقرب بس مش بحب حد يدخل في حياتي مهما ان كان مين مفهوم
يوسف بابتسامة : مفهوم بس ونبي خلي السكرتيرة حرام متمشهاش لان مامتها تعبانه ومحتاجه علاج وهي بتشتغل عشان كدا
سامر ببرود : حاضر خليها ولو اتكررت مرة تانيه هفصلهاا ومش هسمع كلامك مفهوم
يوسف بابتسامة : مفهوم
عند هنا
هنا وهي بتمسح الارض شافت مامتها قاعده مع اختها وبيقولوا
فريدة بحب : سالي عامله ايه ياحبيبتي في الجامعه
سالي بحب : الحمدلله ياماما
فريدة بحب : بقولك اي اتجدعني كدا ومتعمليش حاجه في البيت خالص ركزي بس في مذاكرتك عشان تطلعي أحسن دكتورة في مصر وتجوزي واحد غني يحبك
سالي بصت لأختها بحقد : ماشي ياماما وحضنتها
فريدة بصت لهنا بقرف وبرود : أيه ده انتي لسه مخلصتيش يلا يابت انجري خلصي الوراكي بسرعه
وفجاءة الباب خبط
فريدة بقرف : أنجري افتحي
هنا فتحت وكان باباها
ياسين دخل وقعد وقال بقسوة : روحي اعملي قهوة
هنا بحزن هزت راسها بمعني حاضر
ياسين بقسوة مسكها من شعرهاا ودخلها اوضه وقلع الحزام وفضل يضرب فيها : انا مش قولتلك الف مره اما اقول حاجه تقولي حاضر مش تهزي راسك
هنا بضعف وعياط : سبني أرجوك سبني أنا أسفه مش هتتكررر تاني بس سبني
ياسين سبها وقال بقسوة : أمشي انجري
هنا دخلت المطبخ وفضلت تعيط علي حالها
أستوب نتعرف بشخصيات
هنا عندها 18سنه وهي في 3ثانوي ذات الشعر البني الطويل الناعم وعيون رماديه وبشرة بيضه
سالي أخت هنا عندها 24سنه في سنه 6كليه طب مش بتحب اختها هنا لانها احلا منها وبتغير منها في كل حاجه ذات الشعر أسود قصير الناعم وعيون بني وبشرة قمحاويه
فريدة في اربعينات من عمرها
ياسين في اربعينات من عمرو قاسي جداا مش بيحب بناتو لانو كان عايز ولد بس بيبن انو بيحب سالي وهنعرف لي مع أحادث الجايه
سامر المدني أكبر رجل أعمال والكل عارف عنو انو قاسي جداا وجبروت ولا يعرف الرحمه عندو 23سنه ذو الشعر أسود وعيون بنية
يوسف صديق سامر المقرب مرح وبيحب الهزار عندو 23سنه ذو الشعر أسود وعيون بنية
ملاذ أخت سامر المدني عندها 25 سنه ومتجوزة وعندها طفل طيبه جدا ذات الشعر أسود ناعم الطويل وعيون بني وبشرة بيضه
عمرو ابو سامر في خمسنيات من عمرو
هند مرات عمرو في ثلاثيات من عمرها
_________________________________
نرجع بقا لابطالنا
في المساء
هنا خلصت كل الوراها بتعب وراحت ذاكرت شوية وقعدت علي سرير وهي ضامه نفسها وعامله تعيط علي حالهاا
فريدة كانت بتبصلها من الباب وقالت بعياط علي حال بنتها بهمس : سمحيني ياقلب أمك انا لو مخلتيكش تكرهيني حياتك هتبقي في خطر وانك تكرهيني أهون عندي من فراقك يابنتي
مسحت دموعها وراحت لياسين بغضب : انت ازاي تضرب هنا كدا أنا بنفذ كل البتقولوا مش ده اتفقنا انك تضربهاا اسمع ياجدع انت لو قربت من بنتي تاني وضربتهاا انا مش هنفذ ال بتقول عليه
ياسين بشر : يبقي حياة بنتك في خطر ياقطه
فريدة بعياط وبتفكير : ازاي اتجوزت الشيطان ده
عند سامر
سامر يدخل الفيلا ميديش أي اهتمام لحد
عمرو : أزيك يابني
سامر بصلوا ببرود وكره ومردش عليه تجاهلوا تمامااا بس شاف طفل صغير عندو 3سنين جري عليه وقال بمرح : خالو خالو تعال العب معايا
سامر بحب شالوا : عايزني العب معاك
زين بطفوله : ايوة
سامر بحب : طب تعال حابب تلعب ايه وفين مامي
زين بصوت طفولي : مامي في المطبخ حبت تعمل اكل من ايديها النهارده
سامر بحب باس راسو واتجه الي مطبخ وشافوا ملاذ مشغولة وسامر عمل لزين كدا🤫وفجأءة سامر وزين مع بعض : ملاااااااااااااذ
ملاذ بخضه : أعوذ بالله من الشيطان الرجيم
سامر وزين فضلوا يضحكواا
ملحوظه *«سامر بيضحك وبيهزر مع اختو وابن اختو ومش بيهزر مع حد غيرهم وعلشان كانت اختو مقوياه وهو صغير ف هو بيحبها جدا لانها خلتو قوي والكل بيخاف منو»*
ملاذ طلعت حطت أكل علي سفرة وكلوا وبعدين ملاذ قالت : أسفه يا سامر انا هسافر أمريكا
سامر بحزن ان اختو هتمشي وتسيبوا : لي يا ملاذ
ملاذ بحزن عليه : عشان جوزي عندو شغل هناك وهو عايز يخودنا معاه
سامر بتفهم : ماشي بس ابقي كلميني طمنيني عليكي انتي وزين
ملاذ بحب : من عنيا
بعد وقت طويل من الكلام
سامر طلع اوضتو وفضل يفتكر ذكريات
Flash
سامر وهو في عمر 7سنين
سامر بطفوله : بابي تعال العب معايا
عمرو ببرود : علي اخر الزمن عمرو يلعب مع طفل ده بعينك يلا غور من وشي
سامر بعياط : علي فكره انت أب وحش
عمرو بغضب مسكوا وفضل يضرب فيه بالحزام
ملاذ بعياط : خلاص سيبوا هيموت في ايدك مش هتكررر تاني بس سيبوا
عمرو بقرف : انا مش عارف انت لي جيت الدنيا انت وأختك انجروا من ادامي جتكم قرف
سامر كان بيعيط
ملاذ بحنان حضنتوا : متعيطيش ياسامر انت ولد قوي والاقوياء مش بيعيطوا قدام حد ولا بيبنوا ضعفهم لحد خليك قوي ياسامر عشان الناس كلها تخاف منك وتعملك ألف حساب ومحدش يتجرأ يلمسك واولهم بابا
سامر مسح دموعوا وقال : يعني لما أكبر هبقي قوي والكل يخاف مني
ملاذ بابتسامة : بظبط كدا وحضنتوا
Back
___________________________________
سامر فاق من شرودوا وبعدين نام
عند هنا
هنا نامت من كتر العياط
في الصباح
فريدة بزعيق : أييه كل ده نوم يا هانم ماتقومي يختي انزلي هاتي طلبات البيت
هنا : حاضر
هنا لبست بنطلون جينز وبلوزة قصيرة وسابت شعرها ونزلت تجيب طلبات البيت
عند سامر
سامر كان بيتكلم مع يوسف
يوسف : يلا ياسامر هنتاخر علي اجتماع
سامر : ماشي يلا وطلعوا من الفيلا وركبوا العربيه ووراهم عربيات بودي جاردات
هنا وهي ماشيه فجاءة العربيه خبطتهاا وهنا وقعت والحاجات المعاها وقعت علي الأرض يوسف نزل من العربيه وسامر فضل قاعد في العربيه بكل برود
يوسف بأسف : أنا أسف يا أنسه انتي كويسه
هنا : مفيش داعي للأسف انا كويسة
سامر نزل وقال : يوسف ادلها فلوس خليها تغور من هنا ماهما البنات كدا يحدفوا نفسهم في وش العربيه عشان ياخدوا فلوس ادلها فلوس خليها تغور بدل لزقه ودلع العاملهم عليك دول وفجاءة هنا مستحملتش كلامو وضربتو بالقلم علي وشو وسامر أحمرت عينو من كتر الغضب ويوسف خاف علي هنا لانها وقعت نفسها في مشكله كبيرة اووي وسامر مش هيحلها
هنا بخوف من شكلوا : انتبه لكلامك لو سمحت انا مش نوع البتتكلم عنهم دول انا كنت ماشيه عادي ومنتبهتش ان في عربيه ماشيه وكمان انا واحده محترمه وشرفي وكرامتي فوق أي حاجه
سامر بغضب جحيمي=*****
يتبععع ...


الثاني من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close