رواية نور العمر كاملة بقلم حبيبة محمد
اقلعي...
_اي انت مجنون خرجوني من هنااا حد يلحقني
بضحكه خبيثه محدش هيحلقك يبطل ف الاحسن تسمعي الكلام من سكات
_لا لا انتو عاوزين مني اي
قرب منها و...
الباب اتفتح ودخل
عمر: مش كفايا نوم ولا انتي مصدقتي
رديت بكل هدوء اي الي حصل انا جيت هنا ازاي
عمر: انتي مش فاكره حاجه خالص
قلتلو لا مش فاكره هو اي الي حصل
(انا نور 20 سنه خلصت الثانويه وابن عمتي قعدني اصل ابويا ما"ت وامي باعت بيتنا واخدت الفلوس واتجوزت ونسيتني فَ عشت مع عمتي وابنها ادم كنت جميله اوي عيني لونها اخضر ورموشي تقيله وشعري كذالك وجسمي حلو وعندي دقه حسن بس عشان ظروفي جمالي مكنش باين ومع اول عريس جاني بعد موت عمتي ابن عمتي وافق اتجوزتو من غير حتي معرف عنو اي حاجه هو قال انو مش عاوز حاجه غير شنطه هدومي وفعلا ده الي حصل بس انا لغايه دلوقت معرفش السبب الي اتجوزني عشانو بس هنعرف سوا )
بقلم حبيبه محمد
عمر: كنت في الشغل ولقيت تليفوني بيرن برقم غريب بيقولي مراتك فكذا روحت لقيتك مغمي عليكي ومتبهدله فهميني بقي انتي كنتي فين واي الي حصل بهدوء
نور:بتوتر كنت رايحه اجيب حاجه
عمر: بشك حاجه اي ورايحه من غير معرف انتي ناسيه انك متجوزه يهانم
نور: بتوتر اا ابدا ولله انا بس كنت رايحه اجيب منجا
عمر: بعصبيه وحياه امك
نور: ولله
عمر: بضيق امم كملي كملي
نور: وانا ماشيه لقيت حد كتم نفسي وبعدها مش عارفه اي حصل
عمر: يعني اي مش فاهم
نور:بتوتر اانا مش عارفه ببس كان في حد بيقولي..
عمر: اخلصي ينورر
نور:بدموع كان في حد بيقولي اا.. اقلعي
عمر:بعصبيه ناااعم يختي وبعدين اخلصي
نور: فضلت ازعق ان حد. يلحقني قالي محدش. هيلحقك يبطل وقرب وبعديها مش عارفه انا فين ولا ده اي
عمر:وقف وكان بيستوعب هي بتقول اي
نور: ولله اانا ككنت ببجيب...
عمر: بصوت شبه عالي بتجيبي منجا مش كده
نور:اتخضت وسكتت
عمر:بعصبيه متنطقي منجا صح
نور:بخوف لا اانا كنت عاوزه اخرج بس
عمر: يعني مش منجا ولا زفت طب مقولتيش ليي انك عاوزه تتزفتي
نور: بدموع ما انت مكنتش هترضي
عمر: حط ايدو علي دماغو بخنقه انا تعبت منك
نور: بدموع انا اسفه ولله بس كنت عاوزه اخرج
عمر: تخرحي تروحي فين هو انتي ليكي حد عشان ترحيلو انا مبقتش عارف انتي بتكدبي ولا بتقولي الحقيقه
نور: لا ولله بقول مش بكدب انا كنت عاوزه اخرج ولله وانت مكنتش هترضي تخرجني
عمر:كان طاقتو خلصت وبيتكلم بخنقه طيب في حاجه انا مش جيبهالك مخليكي عاوزه حاجه
نور: هزت راسها ب لا
بقلم حبيبه محمد
عمر: امال خارجه تهببي اي
نور:بتوتر اتمشي لوحدي
عمر: شد علي شعرو طيب انا لو جرالي حاجه دلوقت هترتاحي
نور: لا
عمر: امال بتعملي فيا كده لي ده انا سايبك براحتك مبقربلكيش وسايبلك البيت طول الوقت ومش خانقك اي حاجه عوزاها بتكون عندك لي تتعبيني وانا بريحك
نور: بتوتر ولله مش بتعبك
عمر: طب اعملك اي تاني عشان تسمعي الكلام انا حاسس اني بكلم طفله
نور:بدموع انا اسفه ولله يعمر انا كنت عاوزه اخرج عشان ادم مكنش بيخرجني وكان بيقعدني دايما من وقت ما عمتو ماتت وهو بيخرج ويسبني قاعده لوحدي بنزل اجيب حجات وبطلع ولله
عمر: يشيخه الله يحرق ادم علي الي عوزينو بقي انا اجيب واحده تريحني تروح مزوده تعبي اعمل اي يارب
نور: كانت بتعيط انا اسفه ولله يا ادم بس مترجعنيش ليه ومعتش هعمل حاجه
عمر: حط ايدو علي وشو بخنقه اسمي عمر ومش هرجعك لحد
نور: اسفه ولله
عمر: طيب انا مش فاهم انتي حصلك اي انا دماغي وجعتني ومش عارف اعمل فيكي اي
نور: لا لا ولله انا كويسه متعملش حاجه بص انا هخرج وانت نام وارتاح وانا معتش هروح فحته وقامت
عمر: مسك ايدها بعصبيه مش هتنيل اعمل حاجه بس اتأكد منين انك محصلكيش حاجه ومحدش لمسك
نور:....
بقلم_حبيبه_محمد