رواية موعد مع الوحوش الفصل الثالث 3 بقلم مروة شطا
لحلقة الثالثة
#غاده معلش خدي بالك من الاكل لحد مااروح اجيب طلبات الست انعام
هبت غاده واقفه وقالت
#ماما ابعتي اي حد من الحراس يجيب الحجات
عائشه #مينفعش انتي عارفه اوامر البيه
تنهدت غاده وقالت
#خلاص ياحبيبتي خليكي انتي وانا هروح...
عائشه #ياحبيبتي انا مش عاوزن اعطلك ماانتي هتبقي جنب الاكل وبرضه هتذكري
انحنت لتقبل يدها
#ربنا يخليكي ليه ياحبيبتي... ويقدرنا اريحك من الشقا دا...
وكزت كتفها #شقي ايه ياعبيطه دا صقر باشا الله يستره بيعاملني احسن معامله
غاده #معترضتش ياامي.. بس كمان انتي كبرتي ومن حقك ترتاحي
ابتسمت عائشه # انا مش هرتاج الالما استرك واشوفك مبسوطه في بيت جوزك
اخذت غاده من والدتها الورقه والنقود لتطالعها وتضحك بسخريه
#كل دي طلبات ياست انعام
#يابنتي مهي برضه مبتتحركش من هنا... القصد بقي متتاخريش وخلي سلامه يوصلك ماشي
قبلت غاده خدها
#حاضر ياست الكل
تحركت غاده للخارج لتذهب ناحيه المراب
#ياسلامه انت فين
طالعها وجه يقف بشموخ عاقد الذراعين وعلي وجهه ابتسامه مخيفه... تنحنحت بحرج
#ااااااهو حضرتك بتعمل ايه هنا
#ايه ياست غاده هو انا مينفعش ادخل الجراج ولاحاجه
قالت بارتباك #لاء ابدا.... هو حضرتك مشوفتش سلامه
قطب #وانتي عاوزه سلامه ليييه
#ااااااعشان يوصلني اجيب حجات للست انعام
اقترب منها ليقول #بس سلامه مش هنا منفعش انا
اقترابه جعلها تتوتر لتبتعد للخلف خطوه
#بتبعدي ليييه
قالت بارتباك #لاء ابدا انا همشي عشان
قطعت كلماتها عندما ضمها اليه
#غيث بيه سيبني
قرب وجهه منها وهمس بصوت كفحيح النار
#اسيبك داانتي بتحلمي ياغاده انت عارفه انا بقالي اد ايه مستني الفرصه دي... امشي امك من البيت عشان تبقي ليا
قال جملته لتحرك هي راسها بقوه
# يابيه حرام عليك سيبني في حالي
همس #انتي بتحلمي ياغاده محدش هيخلصك من ايدي
حاولت الانفلات من ذراعه الملتفه حولها لتدفعه بصدره العريض ولكنه لم يتحرك احجم مقاومتها بلحظه ليدفعها ناحيه ركن الجراج المظلم بدات زخات الدموع تسقط من عيناها البنيه وتهمهم برعب
#ابوس ايدك متفضحنيش
سحقها بجسده للحائط ليهمس بصوت اجش من الاثاره
#انا بحبك اوووي ياغاده... مش عاوز غيرك
بدات يداه تجوب منحنياتها الفاتنه يرغبها بجنون.. بهوس ....لتتحرر يدها بالتبعيه.... وتصفعه بكل ماتملك من قوه.... صفعتها جمدته للحظات ولكنها ايقنت ان النهايه وشيكه.... لمعت عيناه السوداء بلمعان مخيف
#انتي اتجنني بتمدي ايدك عليا ... طب انا بقي هوريكي مين هو غيث الجارحي
لحظه فاخري لتكون ثيابها ممزقه ومطروحه في الارض لينتهكها هذا الذئب الجائع ... استباح ماليس بحقه لانها فقط ابنه الخادمه دموع القهر تمليء عيناها وجسدها انهكه المقاومه تصرخ ومن يستمع المراب يقع خارج القصر.... ايقنت ان الامر مجرد ثواني وينتهي كل شيء لتفقد عذريتها علي يد مغتصب استباح جسدها بالقوه اغمضت عيناها لتستسلم لمصيرها المحتوم وهي تري امها تموت بحسرتها علي شرفها المهدر ثم توقف كل شيء
#انت حته حيوان حقير بتفرد عضلاتك علي بنت ياواطي
النجده اتت من رب السماء لينقذها صقر
غيث باضطراب #جري ايييه ياصقر
لكمه قويه جعلته يترنح ليقول صقر بغضب
#ورحمه امي ياغيث لوشوفتك بتتعرضلها تاني بكلمه لكون مموتك في ايدي
ضمت جسدها المرتعش وهي تبكي بقهر... لتشعر بشيء ما يحاوط كتفيها
# متقولش لامي والنبي ....هتموت فيها
صقر #اهدي محصلش حاجه اومي ياغاده
شهقت بقوه #مش قادره يابيه والله مش قادره ...منه لله شرفي راح
ربت علي كتفها
#اهدي انا عاوزك تفوقي وتسمعيني... غيث ملحقش يعمل حاجه.... انا لحقته ياغاده ...
نظرت لعيناه بضياع ليوما هو براسه مطمئنا
#يعني
ربت علي خدها
#متخفيش ورحمه امي لحقته... اهدي بقي واسمعيني كويس... انتي هتسافري تكملي في جامعه اسكندريه مع صفاء.....
#بس امي لو شافتني
#اطمني انا هتصرف وادخلك من غير ماتحس وهقولها ان صفاء تعبانه ومحتجالك معاها ..ومش هرجعك هنا الابعد ماغيث يمشي من البيت خلاص
هزت راسها موافقه ليغلق سترته حولها ويسندها لتقف
#تعالي معايا وانا هدخلك من الباب إللى ورا