رواية احببته رغم قسوته حور وجاسر الفصل السادس عشر 16 بقلم نورهان العطار
رواية احببتة رغم قسوتة
الحلقة ١٦
بسم الله الرحمن الرحيم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حور: ــــــــــــــــــــــــــــــــ
ادم: حورررررر
حور بخضه: في اي
ادم بغمزة: سرحتي في اي ولا في مين
حور بكسوف: مش سرحت في حاجه
ادم: بجد
حور: اة بجد وبعدين فين الفطار
ادم: ما انتي لو كنتي مركزة كنتي عرفتي فين الفطار
حور بطفولية: طيب فين الاكل انا جعانة
ادم بضحك: دايما بتاكلي بس مش باين عليكي كادت حور ان تتكلم ولكن صوت طرقات الباب منعها
ادم بجدية: ادخل دخلت هند ووضعت الاكل وخرجت نظر ادم الي حور وجدها وجهها احمر بشدة
ادم بخضه: مالك يا حور في اي
حور بغيرة: مين دي الي دخلت دلوقتي
ادم بضحك علي غيرتها: دي هند
حور بغضب: لا تصدق انا كدة عرفت مين هند دي
ادم: هو انتي بتغيري
حور بغضب: انا ماشية
ادم وهو يمسك يديها بغضب: لما اكون بكلمك تقفي تكلميني انتي سامعة
حور بخوف: حاضر
ادم بغضب: اقعدي كلي
حور بحزن: مليش نفس
ادم بغضب: حووووووور
حور وهي اوشكت علي البكاء: حاضر جلست حور تاكل وادم جالس بين الاوراق يعمل
حور: مش هتاكل
ادم بحدة: مش عاوز اكل
حور بحزن: ماشي ولكن ادم وهو يعمل وجد من يجلس علي المكتب فنظر فوجدها طفلتة حور وهي تمسك في يدها سندوتش
حور بترجي: علشان خاطري يا حبيبي انت مكلتش حاجه كل دي علشاني اخذ ياكل ادم الطعام من بين يديها دون اعتراض فهي سحرتة بكلماتها البسيطة
حور بفرحه: هييييي شطور يا ادم كلت اكلك كلو
ادم بضحك: لا اله إلا الله انتي طفلة والله
حور بتذمر: انا مش طفلة
ادم بخبث وهو يقرب منها: متأكده من كلامك دا
حور وهي ترجع للوراء: لا مش متاكدة منة
ادم بضحك: جبانة اخذ حور وادم في جو ملئ بالحب والفرح
لا اله الا الله محمد رسول الله ــــــــــــــــــــــــــــــ
البوس: هااا اي الاخبار يا سعيد
سعيد: هما في الشركه دلوقتي تحب ننفذ
البوس: نفذ بس مش عايز غلطة الغلطة برقبتك
سعيد: متقلقش يا بوس
البوس: روح شوف وراك اي
ذهب سعيد وجلس البوس وهو يتخيل نجاح خطتة
بحبك يا رسول اللة بحبك ياااااارب
في الصعيد
محمد بفرحة: يا بوي يا بوي
عبد الحميد بخضه: في اي يا ولادي
محمد بفرحة: لقاتهم يا بوي
عبد الحميد: هما مين دل
محمد: بناتي
عبد الحميد بفرحة: بجد يا ولدي فين هما
محمد: في مصر انا هسفرلهم حالا
عبد الحميد: ماشي يا ولدي وابقي طمني عملت اي
محمد: حاضر يا بوي ادعيلي
عبد الحميد: دعيلك في كل صلاة يا ولدي
ذهب محمد الي مصر لكي يري ابنائة من حبيبتة فرحة
سبحان الله الحمدلله الله واكبر
حور: انا زهقت
ادم: طيب يالا نروح
حور: ومش عاوزة اروح برضو
ادم: امال عاوزة اي
حور: اقولك ومتتريقش عليا
ادم وهو يحضنها من خصرها: قولي يا حوريتي
حور بطفولية: عاوزة اروح الملاهي نظر لها ادم ثواني وانفجر من الضحك عليها
حور وهي تضربة: مش قلتلك متضحكش عليا
ادم بضحك: مش قادر والله امسك نفسي
حور: طيب انا زعلانه منك
ادم: وانا هصلحك
حور: ازاي بقا
ادم بحمس: هوديكي الملاهي
حور بفرحة: بجد
ادم بفرحة لفرحتها: اة ياقلبي بجد
حور بحب: انا بحبك اوووي يا ادم
ادم: بلاش الحاجات دي هنا هنتمسك فعل فاضح في المكتب انا ليا سمعتي يا اختي انفجرت حور من الضحك ولحقها ادم اخذو يضحكو كثيرااا ثم اخذت حور شنطتها وخرجو من المكتب
(اضحك اضحك شكل الايام الجايه سوده عليك )
ركب ادم السيارة هو وحور وانطلقت السيارة الي مدينة الملاهي وبعد وقت وصل ادم وحور الي الملاهي دخلت حور الملاهي وجدتها فارغة
حور باستغراب: امال فين الناس يا ادم
ادم: انا حجزت المكان ليكي لوحدك يالا عيشي
حور وهي تجري علية وتحضتنة: بحبك اوووي
ادم وهو يضمها بحبك: وانا كمان بحبك اوى يا حوريتي
حور وهي تمسك يدة: طيب يلا علشان تلعب معايا
ادم: لا العبي انتي وانا هصورك
حور: طيب بس صور حلو
ادم بضحك: انتي متجوزه ادم الهلالي مش مصوراتي
حور بضحك: الله منا عارفة انا متجوزه مين
ادم: اقفلي البتاع كويس علشان ميفكش
حور: حاضر ثواني واشتغلت اللعبة وحور تصرخ وتضحك وادم يلتقط لها العديد من الصور نزلت حور وركبت غيرها وغيرها الي ان جاء بيت الرعب
حور: علشان خاطري يا ادم ادخلة معايا
ادم: لا انا مليشفي الحاجات دي
حور: والنبي يا ادم علشان خاطري
ادم: اوووووف يالا يا ستي
دخل ادم وحور بيت الرعب ولكن غجاة ظهر شبح صرخت حور واحتضنت ادم ولكن ضرب ادم الشبح بالبوكس وانتهت اللعبة وخرج ادم بعد ان ضرب جميع الاشباح (علم عليهم ) نظر ادم الي حور وجدها تضحك
ادم بغضب: هو اي الي يضحك في الي احنا كنا في
حور بضحك: اصل انت كنت بتتعامل بعنف اوووي دا انت اكلت واحد علي قفاك قفا حكومة
ادم: طيب ما انا ضربتة وبعدين انتي فرحانه فيا
حور بضحك: بس اي رايك لعبة حلوة
ادم: دي لعبة مقرفة وتافهة
حور: يعني انت مخفتش وانت داخل
ادم: بصراحه خفت ثواني وانفجر ادم وحور من الضحك واخذت تلعب حور واحيانا كان يشاركها ادم وبعد وقت خرجو من الملاهي وركبو السيارة متوجهين الي البيت ولكن لاحظ ادم عربية تتبعة
ادم: حور اربطي حزام الامان كويس
حور: ربطاة بس في اي
ادم: في عربية مرقبانة
حور بخوف: اي طيب هنعمل اى
ادم: هنحاول نهرب منهم ولكن خبطت العربية عربية ادم فصرخت حور
ادم بصوت عالي: انزلي تحت يا حور اخرج ادم مسدسة واخذ يضرب نار علي العربية ولكن هما عددهم كبير جدا حاول الهروب ولكن خبطت السيارة سيارة ادم عدة مرات فانقلبت سيارة ادم اتخبطت حور في راسها واخذت تنزف ففقدت الوعي ولكن ادم كانت اصابتة بسيطة فكان لم يفقد الوعي اخذ رجالت البوس حور وهي غارقة في دمائها