رواية عذبني حبه كاملة بقلم فريدة حسن
عذبني حبه
_____________________________________________
لقيت احمد داخل ومعاه واحدة لابسة فستان فرح
لا مستحيل سألته
نور بصوت مهزوز: ا حم احمد مين دي
نور حست أن هي مش قادرة تقف علي رجليها قعدت علي اول كنبة قبلتها وقالتله
نور بدموع: مراتك ازاااااي وانا اي
احمد بنفس البرود: عادي الشرع محللي أربعة يلا ي حبيبتي
فاطمة ( مرات احمد التانية ) كان صعبان عليها نور اوووي وهي مكنتش تعرف أن هو متجوز
دخل احمد مع فاطمة الاوضة
نور كانت لسا علي نفس صدمتها متعرفش أن هو ممكن يعمل كدا فيها عشان شوية صور مش حقيقية
( صور اي هتعرفو في الأجزاء الجاية بإذن الله )
عند أحمد
فاطمة بزعيق: انت ازاي معرفتنيش أن انت متجوز ذنبها اي البت الغلبانه اللي برا دي
احمد ببرود: ملكيش دعوة دي حاجة تخصني
فاطمة بصدمة: اي اللي تخصك دي تخصني انا كمان علي فكرة ونور برده
احمد: الشرع محللي ٤
فاطمة: لا في حالات معينة وانت عارفها كويس مش عمال علي بطال
احمد: انتي مش فاهمة حاجة
فاطمة: مش فاهمة اي بقا أن شاء الله
احمد بعصبية: دي حاجة متخصكيش انتي مالك انتي
فاطمة: أخرج برا
احمد بصدمة: اي
فاطمة ببرود: زي ما قولتلك أخرج برا انا عايزة أنام لوحدي
احمد بنرفزة: يعني شايفاني هموت وانام معاكي يعني انا خارج بلا قرف
عند نور
كانت دخلت وخدت شاور وراحت تنام
دخل احمد عليها
ملحوظة: الڤيلا فيها اكتر من اوضة
دخل احمد لقاها نايمة دخل خد شاور وغير هدومه
وخرج راح جنبها
احمد بصوت مكسور: لي عملتي كدا انا مش بحبك انا بعشقك مش عارف اعمل اي وكمان مش عارف اللي في بطنك دا ابني ولا ابن مين بس أنا بحبك اووي
وباس راسها وخدها في حضنه ونام
الصبح
عند فاطمة
صحت فاطمة ودخلت اخدت شاور وقعدت تفكر في حياتها الجاية هتبقا عاملة ازاي وازاي حياتها كانت جحيم وكانت مفكرة أن احمد عوض ربنا ليها بس القدر لي رأي تاني وهحكيلكوا اي حكاية فاطمة
عند أحمد ونور
صحت نور ومكنتش عارفة تتحرك بتبص لقت احمد جنبها
وحاضنها قعدت تهزه بالراحة
نور بصوت نايم: احمد اصحي ي احمد
احمد صحي وبص عليها بجمود ودخل الحمام
دمعت نور من اللي بيحصلها وان هي مظلومه
خرج احمد ولبس هدومه من غير ما يبص عليها حتي
احمد: ي داده سعاد
داده سعاد دي يعتبر اللي مربية احمد مع مامته الله يرحمها وهو بيحبها وبيحترمها جدا
سعاد: اي ي حبيبي عايز حاجة
احمد بابتسامة: لا ي داده شكرا انا بس كنت عايز اعرف هي فاطمة خرجت من اوضتها
طبعا داده سعاد عرفت أن احمد اتجوز علي نور
سعاد بحزن: لا ي ابني مخرجتش بس أنا عايزة اتكلم معاك شوية
احمد: طبعا اتفضلي علي اوضة المكتب
دخلوا جوا
سعاد: بص ي ابني انت عارف معزتك عندي قد اي وان انا بحبك كأنك ابني والله
احمد بحب: طبعا ي حبيبتي وانا عارف دا وبعملك اكتر من امي بس لي الكلام دا
سعاد: نور ي ابني غلبانه وانا عارفاها طيبة ومحترمة ومستحيل تعمل كدا ابدا وانت بردو غلطان انت كدا ظالم معاك اتنين وبردو مكنش ينفع تعمل كدا الا اما تتأكد
احمد بعصبية خفيفة: اتأكد اكتر من كدا دا بعد ما حملت اتبعتلي الصور يعني الله اعلم مني ولا من حد تاني
سعاد بحزن عليه وعلي نور: ي ابني اكيد منك ي ابني انا متأكدة أن نور محدش لمسها غيرك
وفجأة وهما بيتكلموا سمعوا صويت نور جريوا كلهم علي فوق وفاطمة خرجت من اوضتها وراحو اوضة نور
بيشوفوا في أي اتصدموا كلهم واكترهم احمد
___________________________________________________________________
ياريت تكون الرواية عجبتكوا
تعريف الشخصيات
احمد: شخص عصبي وهمجي بس طيب اووي مامته وباباه توفوا في حادثة عربية وهو كان عنده ١٤ سنة هو عنده دلوقتي ٢٧ سنة متخرج من كلية هندسة
نور: بنت جميلة اووي وطيبة وبتثق في أي حد باباها ومامتها مسافرين من بعد ما جوزوها احمد عندها ٢٣ سنة متخرجة من كلية تجارة أنجلش
فاطمة: بنت طيبة جدا بس مكنش عندها صحاب خالص ولا في المدرسة ولا في الجامعة عندها ٢٥ سنة متخرجة من كلية حقوق بس اتظلمت جدا من باباها ومرات ابوها وأخوها بس دا مش اخ دا شيطان وهنعرف قريب اي اللي حصلها
سليم: اكتر من صاحب لأحمد احمد بيعتبره اخوه مش صاحبه بس غير احمد خالص مرح وفرفوش بس احمد مع اللي بيحبهم بيبقا فرفوش وبيهزر وكدا نكمل سليم عنده ٢٦ سنة اصغر من احمد ب سنة متخرج من كلية هندسة بردو باباه متوفي وعايش مع مامته
دول الشخصيات الأساسية وداده سعاد عرفتكوا
الثاني من هنا