رواية وقعت في غرامها كاملة بقلم نونا
وقعت في غرامها
البارت الاول
في أحدي الفنادق الفخمة
ليلا
دخل حمزه المنشاوي زفاف بنت رئيسه ف الشغل
بودي جارد ١/اهلا اهلا حمزه.. انا قلت انك مش هتيجي
حمزه /يعم عيب عليك.. مجيش فرح بنت المعلم بتاعي؟
لازم أوجب مع المعلم دا انا افديه ب روحي
بودي جارد ٢/بس اي الشياكه والجمدان دا.. هتخش توقع كل بنات الفرح. ابسط يعم
حمزة /هذا هو هدفي
بودي جارد ١/واحنا واقفين بره هنا زي الطور
حمزه /ايوا افضلو احسدو فيا لحد ما هيحصلي مصيبه جوه انا عارف
بودي جارد ٢ ضحك /لا يعم احنا مبنقرش ع حد
حمزه /واضح انكم مبتقروش.. بس ولا تزعلو نفسكم ليكو سهره ع حسابي ف اي مكان تحبوه..كلموني ف اي وقت نخرج
بودي جارد 1/تشكر ي برنس
حمزه دخل
بودي جارد ٢/شوف حتى بعد ما بقى غني ومعدش بيشتغل معانا عند المعلم . إنما لسه هو هو حمزه بتاع زمان
حمزه دخل الفرح وكان الاوتيل كبير والاغاني شغاله بصوت هادي و موجود في معازيم كتير بس العريس والعروسه لسه منزلوش
حمزه بيدور ب عينه ع المعلم
ولقاه
وراح له
حمزه سلم عليه /الف الف مبروك ي معلم سالم .. مبروك ل بنت حضرتك
المعلم سالم بفرحه /حمزه ي ابني.. اهلا اهلا وسهلا .. فرحت انك جيت.. مش انت كنت مشغول وقلت مش هعرف اجي؟
حمزه /هبقي قليل الاصل لو مجتش فرح بنت حضرتك .. متعرفش انت بالنسبه لي اي
سالم ابتسم /لاء عارف.. اقعد اقعد(سالم الدسوقي. عمره في الستينات.. اكبر تاجر قطع غيار سيارات في البلد.. واغناهم. عنده بنت واحدة بس وهي ال بتتجوز النهارده)
حمزه قعد جنبه
سالم /تشرب اي
حمزه /لا ولا حاجة دا هما ٥ دقايق وهمشي
سالم /لا لازم تشرب حاجة. عيب
حمزه /ال تشوفه ي معلم
سالم نده ع راجل البوفيه
و الجارسون راح لهم بسرعه
سالم /شوف المعلم حمزه يشرب اي
و فنفس الحظه جه راجل قال كلمة ف ودن المعلم سالم
والمعلم سالم اتوتر /اي؟
حمزه /في حاجة ي معلم؟
سالم /لا لامفيش حاجة. خليك انا راجعلك تاني
حمزه /تمام
وسالم مشي
الجارسون /تشرب اي ي معلم حمزه
حمزه /يعم معلم اي سيبك من الكلام دا و قولي.. المزز هنا اخبارها اي
الجارسون /اي ؟
حمزه /اه انت اطرش ولا مش سامع من الأغاني
الجارسون /اي؟
حمزه على صوته ع الاخر /بقولك المزز ال هنا أخبارها اي.. النسوان ياله عمرك ماسمعت عنهم ولا اى
وفجأة صوت الأغاني وقف ف نفس الوقت ال حمزه اتكلم في
كل المعازيم بصو ل حمزه
حمزة /احم
وبص ع ال متحكم ف الديجي والأغاني لقاه صاحبه اياد
(صاحبه ابتسم له بخبث وبعت له بوسه ف الهوا)
حمزه /ماشى ي إياد ي ابن ال ***
وبص ع الناس لقاها لسه بتبص له
حمزه المعازيم /اي ي جماعه نيتكم وحشة لي
وجاب برتقاله من الفاكهه ال موجودة ع طربيزه المعلم
حمزه /دا انا بقول ال برتقال ِمزز.. مش مسكر يعني. اسلكو شويه.
وبص ل اياد بحده
واياد ضحك ورجع شغل الأغاني تاني
والناس رجعت ترقص
حمزه /هنتقم منه بس مش فاضي دلوقتي
وعدل هدومه بثقه وبص ع البنات ال بتبص له ب إعجاب ف الفرح
(حمزه المنشاوي.. عنده ٣٠ سنه. وسيم جدا وجسمه رياضي.. شعره اسود وعينه سوده.. كان شغال مع المعلم سالم من وهو صغير. بس
دلوقتي كبر ف شغله وبقي لي ال بيزنس وال مصانع والشركات الخاصه بيه.)
في غرفه العروسه ال موجوده ف الاوتيل
العروسة قاعده ع السرير وحاوليها سالم ومامتها وصحابها
سالم بعصبيه /يعني اي عريسك مش جاي الفرح ؟ راح فين. الفرح شغال والمعازيم تحت وفي ناس مهمه جايه تحضر فرح بنت المعلم وصحافه وكله..دي فضيحه
العروسه عائشه بتوتر و دموع /معرفش ي بابي. معرفش.. بعتلي ماسدج قالي سامحيني مش هقدر اكمل. وقفل تليفونه بعدها
الام مسكت ايد عائشه /معلش ي حبيبتي هدي نفسك ي آش
سالم بعصبيه /مهو دا كله بسبب دلعك ليها ي هدي
هدي /وهو دا وقته ي سالم؟ وبعدين البنت زنبها اي. هتعرف منين انه ندل
سالم بنفس العصبيه /اه دا وقته. امال وقته امتى.. وبعدين مش بنتك ال مختاراه؟ و ف الاخر هرب الواطي.. ادي آخره مجايبك.. قعدتي تقولي عيزاه ي
بابي.. بحبه ي بابي. مناسب ليا ول مستوايا ي بابي.. ادي ال عاجبك اهو هرب.. مش عارف ازاي هنتصرف ف المصيبه دي. اناهتفضح
ومشي
عائشه بدموع /ونا زنبي اي ي مامي ف كل دا. انا كلمته العصر وقالي انه عند الحلاق. وكان الموضوع ماشى عادي. معرفش اي ممكن يخليه يهرب وميجيش يوم الفرح
الام حضنتها /متخافيش هنلاقي حل ان شاء الله
صاحبة عائشه (ديچا)مسكت ايدها /بس ي حبيبتي متعيطيش علشان خاطري
صاحبه عائشه التانيه (سما)/انا اصلا كنت عارفه انه واحد عديم المسؤوليه ي آش . هتلاقيه خاف من المسؤوليه وهرب.. لو شفته
هكسر دماغه علشان هو السبب ف دموعك
عند سالم
واقف ف طرقه الاوتيل راح جاي بتفكير وتوتر
حمزه كان بيدور عليه وشافه وراح له
حمزه /مالك ي معلم سالم.. مشيت فجأه لي.. وباين عليك متضايق من حاجة
سالم انتبه /احم. مفيش حاجة انا كويس
حمزه /لا اكيد في حاجة. هتخبي عني ي معلم؟ دا انت ال مربيني.. قولي لو في مشكلة ونا هحاول احلها معاك
سالم اتنهد /عريس بنتي عيشه
حمزه /ماله
سالم /هرب ومش جاي الفرح
حمزه /اي؟ هرب ازاي؟
سالم /المأذون والمعازيم مستنيين العريس والعروسة ينزلو علشان كتب الكتاب. بس بنتصل وبندور على الزفت كريم ال هيتجوز بنتي
ومفيش له أثر
حمزه /طب أهدي ان شاء الله هنلاقي حل
سالم /مش عارف اعمل اي. انا هتفضح ي حمزه. انت مش شايف كل الناس المهمه ال حواليك دي؟ انا عازم ناس شئ و شويات ف البلد وصحافه
.. رقبتي هتنحني قدامهم
حمزه /لا عاش ولا كان ال يقلل منك ي معلم. مش هسمح ل دا يحصل.. )وقال بدون تفكير( انا مستعد اتجوزها ف اللحظه دي لو حابب
سالم /اي؟
حمزه /متفهمنيش غلط . انا عايز اساعدك ب اي طريقه ف مشكلتك دي .. نص المعازيم هنا مشافوش ال عريس قبل كدا ف لو ظهرت
قدامهم ع اني العريس محدش هياخد باله.. ولو عايزني أطلقها تاني يوم انا موافق بس اهم حاجة راسك متنحنيش قدام حد
سالم /هتتجوز واحدة عمرك ما شفتها ف حياتك علشان بس تحل لي مشكلتي؟
سالم /انا عايز اردلك الجميل ال عملته معايا ب اي طريقه.. من ٢٠ سنه لما بيتنا ولع وحرق كل ال فيه. حتى اهلي ماتو هناك. مفضلش
الا انا عشان اهلي عرفو ينقذوني وماتو هما.. وقتها انت قابلتني ونا لوحدي وحكيتلك الحصل لي وانت ختني المصنع بتاعك وأكلتني وجبتلي
الدكتور وخت بالك مني وربتني.. لان معنديش قرايب ياخذوني.. واشتغلت معاك ف المصنع لحد ما كبرت بقى انا كمان عندي شغلي الخاص بيا وكمان خلتني اكمل تعليمي .. اعتبرتني ابنك. لولاك انا كنت هضيع .
كان زماني ف ملجأ ولا عيل صايع ف الشوارع .. ف بحاول اردلك جميلك ع قد ما اقدر
سالم حط ايده ع كتف حمزه وابتسم
سالم /طول عمرك ابن أصول ي حمزه. انا ال مربيك وبعتبرلك ابني .. ع بركة الله .. جميلك دا عمري ما هنساه.. انا واثق فيك وهسلمك بنتي الوحيدة
في غرفه عائشه
سالم طلع لها يقول لها الخبر
عائشه قامت بصدمه /اي؟ اي ال انت بتقوله دا ي بابي. عايزني اتجوز راجل من رجالتك؟ انا استحق اغني واحلى واحد ف العالم مش واحد شغال عندك. انا طبعا مش موافقه
سالم بحزن /انتي ليكي عين تتكلمي بعد ال حصل بسببك؟ ها؟ كسرتيني وحرجتيني قدام الناس بسبب عريسك الزفت ال هرب.. لولا حمزه جه قالي انا ممكن اتجوزها... كان زماني سيره ع كل لسان. وف الآخر جايه تتشرطي؟
عائشه بحزن دمعت /انا اسفه ي بابي. انت معاك حق. انا السبب ف كل دا.. بس مش تعاقبني لدرجة تجوزني واحد انا مبحبوش.
وعمري ما شفته ف حياتي. ولا هو شافني
سالم مسك ايدها /ي حبيبتي دا مش عقاب. دا حل مؤقت علشان الفضيحة.. الناس هيقولو عليكي اي لما يعرفو ان عريسك هرب؟ .. ف انتي و حمزه تتجوزو وبعدين هطلقك منه ع طول.. ونا واثق ف حمزة دا انا ال مربيه. ماشى؟
عائشه مسحت دموعها /ماشي
وامها مسكت ايدها وابتسمت بحزن
وعائشه بصت ل صحابها
ديچا /متخافيش ي حبيبتي. إن شاء الله كله هيبقى تمام
عائشه اتنهدت /ان شاء الله
سما /يلا ي آش علشان اعدلك الميكب ال باظ وتنزلي الفرح
(عائشه سالم الدسوقي... شعرها بني وعينها عسلي. و زي القمر عندها ٢٧ سنه. ال قريبين منها متعودين يقولو لها آش..هي البنت الوحيده ل بباها ومامتها علشان كدا متدلعه ومغروره شويه.. عندها صحبتين من الطفوله ديچا وسما.. وعائشه كانت لابسه فستان حلو اوي ابيض قصير
وب كم )
تحت في الفرح
المأذون و حمزه وسالم و عائشه بيكتبو الكتاب
واصحاب عائشه جنبها
وأم عائشه ماسكه ايدها ومبتسمه
المأذون /بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير... بالرفاء والبنين ان شاء الله
كل المعازيم صفقوا
سالم بص ل حمزة ب امتنان
سالم /الف الف مبروك
وسلم عليهم
والأم سلمت عليهم
صاحب حمزة (إياد) ال شغال (ديجي)واقف مصدوم
وقال ف الميكرفون وهو مصدوم وبيبص ل حمزه
إياد /يلا العريس والعروسة هيبدأو first dance ( الرقصه الاولي)
حمزه رفع له كتفه ب معنى (اهو ال حصل)
ووقفو ف مكان الرقص ورقصو سلوو ع اغنيه اجنبيه هاديه
عائشه بضيق /شيل ايدك من ع وسطى انت استحلتها
حمزه /انتي ليكي عين تتكلمي ي بت انتي
عائشه بصدمه /ينهارك اسود ؟بت؟ انا بت
حمزه /اه مالك مستغربه كدا لي.. وبعدين اي الرقصه الزفت ال احنا بنرقصها دي. ع اخر الزمن حمزه بيه المنشاوي يرقص سلوو
عائشه /انت عارف انت بتكلم مين؟ انا آش سالم الدسوقي. اكبر تاجر ف البلد. ف لم نفسك احسن لك
حمزه /انتي ال لمي نفسك واعرفي انتي بتكلمي مين. وبعدين اي الفستان ال انتي لبساه دا ؟فكرتك نازله البحر
عائشه /هاهاها.. دمك مش خفيف خالص. دا فستان معمول تحت ايد أكبر ديزاينر ف البلد
حمزه /اه علشان كدا نصب عليكي وعاملك الفستان بنص القماش.. فين بقى النص التاني.. اخر مره اشوفك لابسه قصير كدا تاني
عائشه بعصبيه /انت اتجننت ولا اى.. انت ازاي تكلمني كدا. بتقولي كدا بصفتك اي
حمزه /ششش عيب الناس بتتفرج علينا..
وابتسم للمعازيم
حمزه /بصفتي جوزك.. الختم ال ختمتي بيه ع القسيمة لسه موجود ع صباعك . لو نسيتي ابقى بصي عليه... وبعدين ابتسمي كدا.. في
مصور بيصورنا. هنقول أي ل عيالنا لما يشوفو ف الفديو مامي متعصبه ف ليله العمر
عائشه /عيال اي انت شكلك اتجننت رسمي.. بابي قالي هنتجوز فتره صغيره وتطلقني
حمزه /اي دا فعلا؟ انا اول مره اعرف. المعلم سالم مقاليش كدا خالص. حقيقي اتفاجئت
عائشه هتولع من الغيظ
عائشه بغضب /انت ا
حمزه /اي هتتحولي ولا اى ي عائشه
عائشه /اسمي آش
حمزه /يرحمكم الله... دا اسم وال عطستي.
عائشة /ي ربي هو اشمعنا دا ال اتجوزه من بين الموجودين
حمزه /هو انتي كنتي تطولي؟
عائشه /اه أطول ونص. انت متعرفش انا مين ولا اى
حمزه /يادي ام الغرور
حمزه بص ع بنت بتبص له ب أعجاب
و مبتسم لها
حمزه /مش شايفه البنات مصدومه ازاي من جوازي.. يتري حطمت قلب كام بنت من الموجودين.. ٦٠ مثلا
عند سالم و مراته
بيبصوا ع حمزه و عائشه
هدي /تفتكر ال عملناه دا صح؟
سالم /دا الصح ب عينه. مش هأمن ع بنتي الا مع حمزة. انا ال مربيه.. احسن من عريسها المتدلع التاني ... وبعدين حمزه هيربي بنتك
من اول وجديد وغرورها ودلعها دا هينتهو.. علشان انا خلاص مبقتش قادر عليها
عند عائشه وحمزه
عائشه /٦٠ عفريت لما ياكلوك.. شايف نفسك ع اي.. مغرور
حمزه /لما انا مغرور انتي تبقى اي؟ دا انتي مناخيرك مش لاقيها علشان رفعاها للسما.. خطيبك ليه حق يسيبك ويهرب.. لو ينفع اهرب
كنت هربت انا كمان
عائشه بغضب وعصبيه /انت قليل الادب
حمزه /قلت اهدي ال عصبيه مش حلوه علشانك
وشاور ل صاحبه ينجز
(الديجي)إياد هز راسه بموافقة
إياد /ال first dance خلصت العريس والعروسة يقدروا يرتاحوا
عائشه بعدت عنه /اوعي كدا
حمزه /والله ل اوريكي
عائشه /انا مبتهددش
وراحت قعدت ع الكوشه
وحمزه راح قعد جنبها
عند إياد
بيكلم صاحبه التاني(جاسر)
إياد /يعم بقولك حمزه اتجوز النهارده.... انا نفسي مصدوم.. تعالي بسرعه وشوف بنفسك..
عند حمزه و عائشه قاعدين
و المعازيم بيسلموا عليهم
في بنت راحت تسلم عليهم
البنت سلمت ع عائشه /الف مبروك ي آش
عائشه /الله يبارك فيكي
وسلمت ع حمزه وابتسمت /الف مبروك
حمزه ابتسم لها /الله يبارك فيكي.. احب اُبدي إعجابي بشياكتك النهارده
عائشه باصه لهم ب قرف
البنت ابتسمت /اوه ميرسي. وانت كمان شيك اوي. وجديد عليا اشوف عريس مش لابس بدله ولابس قميص اسود وبنطلون اسود.. بس
شكلك حلو اوي
حمزه /معلش بقى.. مكنتش عامل حسابي اني هتجوز النهارده
البنت /اي؟
عائشه خبطته ف جنبه
حمزه /اااه. اقصد حبيت ابقى عريس مميز يعني وكدا
البنت ابتسمت /اوك عن اذنكم
ومشيت
حمزه /لو مكنتش اتجوزت النهارده كان زماني شاقط ٥ .٦ على الاقل.. ي خساره
عائشه /ما تحترم نفسك بقى في اي انا ساكته لك من بدري
حمزه /انتي ال فيه اي؟ غيرانه من البنات لي
عائشه ضحكت بسخريه
وحمزة اول مره يشوف ضحكتها وابتسم
عائشه /مين دي ال تغيير.. انا آش ي ابني. اتعرض عليا ادخل مسابقه ملكه جمال مصر بس رفضت
حمزه /اه رفضتي لي بقى. جدولك كان مليان ولا اى
عائشه اتنفست بغضب/يارب الصبر
وديچا راحت لهم
ديچا /المعازيم بتتفرج عليكم. اضحكو شويه
حمزه /هي سيبالي فرصه ابتسم حتى ي..( وابتسم ) وانتي اسمك اي
ديچا سلمت عليه /ديچا
حمزه /ونا حمزه.. عاشت الاسامي. هو الفرح كله قمرات كدا. لا انا كدا هيجلي سكته قلبيه
عائشه /يارب.. علشان اخلص منك ...وبعدين ال بتعاكسها دي البيست فريند بتاعتي.. اهدي كدا
سالم شاور ل حمزه
وحمزة راح له
عائشه /مستفز
ديچا مسكت ايدها /حاولي تهدي.. تمام؟ انا مقدره ال انتي في بس بإذن الله كله هيعدي
عائشه اتنهدت /يارب
(ديچا سليمان .. عندها ٢٧ سنه. شعرها بني وعينها بني. صاحبه عائشه وسما من الطفوله.. طبعها هادي جدا وعاقله.. غير عائشه وسما)
سما ماشيه وبعدين خبطت ف حمزه غصب عنها
سما /اسفه جدا مكنش قصدي
حمزه /انا ال اسف مخدتش بالي
سما ابتسمت /اه انت ال عريس
حمزه /مع الأسف
سما بابتسامه /انا سما. البيست فريند ل آش
حمزه سلم عليها /ونا حمزه.. هي الشله كلها حلوة وال اى
سما ضحكت /تقريبا.
حمزه /انتو صحاب من زمان؟
سما /اه انا وآش وديجا صحاب من الطفوله
حمزه /انا برضو عندي ٢ صحاب
جاسر مش موجود دلوقتي. واياد ال متخلف ال هناك دا
وشاور ع إياد ال واقف عند الديجي وبيرقص مع الأغاني
سما بصت ع إياد وابتسمت /حرام عليك دا متخلف؟ دا so cute
حمزه /إياد بقى كيوت؟ الله يرحم .... عن اذنك ي سما هروح لل معلم سالم علشان بيندهلي
سما /اه طبعا اتفضل
ومشي
(سما الأحمدي.. ٢٧ سنه.. شعرها اسود وعينها سودا.. صاحبه عائشه وديچا زي ما قلت لكم قبل كدا)
سما راحت ل ديچا و عائشه الكوشه وقعدت جنبهم
سما /جوزك دا دمه خفيف وزي ال قمر. لسه متعرفه عليه من شويه
عائشه /حتى انتي؟ انا مش فاهمه لي كلكم شايفينه ملك جمال العالم.. دا مغرور ومستفز.. احلى حاجه اننا هنتطلق ع طول بعد ما الأمور تهدي
سما /اييي؟ تبقى غبيه ولو ضيعتيه من ايدك... شايفه كل البنات ال حواليكي دي. هيموتو عليه.. ولو حد منهم عرف انك ناويه تطلقي..
هينقضو عليه زي الفريسه
عائشه /يشبعو بيه ونا مالي
سما بصت ل ديچا /عرفيها مصلحتها . دي هبله
ديچا /آش تعمل ال هي شيفاه صح.. دي حياتها وهي ال تقرر ال مناسب ليها. بس انا شايفه انه احسن من خطيبك التاني.. مكنتش بعتبره
من صنف الرجاله اصال
سما /completely( تماماً)
حمزه راح لهم
ديچا قامت /يلا ي سما نسيبهم لوحدهم
حمزه /لي ما انتو قاعدين
سما /معلش بقى انتو عرسان لازم نسيبكم لوحدكم
وديچا مشيت و سما كانت هتروح وراها
حمزه /لو مفهاش رخامه ي سما .. ممكن الشال بتاعك.. لو مش محتاجه يعني
سما كانت شايله شال ع دراعها
سما / لا خده انا كدا كدا مش محتاجاه
حمزه خده و ابتسم /شكرا
ومشيت
وحمزه حط الشال ع رجل عائشه ال باينه بسبب قصر الفستان
عائشه /انت بتعمل اي
حمزه بجديه /ال حجات القرف القصيره ال انتي متعوده تلبسيها دي انسيها. من هنا ورايح لبس طويل
عائشه بغضب /انت ب اي حق تقولي البس اي وملبسش اي
حمزه /هو ال هنعيده هنزيده. ما قلنا جوزك. مش مقتنعه لسه ولا اى.. هقنعك لما نروح بيتنا ونبقى لوحدنا
عائشه خبطته ف صدره /احترم نفسك
حمزه /اااه.. ايدك ال ضربت الضربه دي؟ مش باين عليكي أنك قادره كدا
عائشه /اديك عرفت
حمزه /الواد مهربش منك من قليل.. مكنتش اعرف ان في سواد هيدخل عليا اول ما عملت نفسي شهم
عائشه /اتنيل .. انت تطول اصلا تتجوزني
هدي (الام) واقفه جنب ديچا وبيبصو ع حمزه وعائشه من بعيد
هدي/هما بيتخانقو؟
ديچا /عائشه متوتره وعصبيه اوي النهارده. هي طول عمرها عصبيه بس النهارده ب زياده.. اي حد مكانها كان هيعمل كدا واكتر
هدي /كنا هنعمل اي يعني ي ديچا.. اضطرينا نجوزها واحد سالم بيثق فيه. علشان الأمور تمشي.. بس انا الحمد لله مرتاحه للولد دا
معرفش لي مع اني اول مرة اعرفه واشوفه النهارده .
ديچا /ربنا يستر
عند سما
راحت ل إياد ال حاطط السماعه وواقف عند الديجي
سما ب ابتسامه /هااي
اياد خلع ال سماعه وبص
وراه وبعدين بصلها
إياد ب استغراب /انا!
سما /اه انت. مستغرب لي
إياد ابتسم /احم.. يعني اعزريني اول مره بنت حلوه تعبرني.
سما /انا سما صاحبه عائشه العروسه. حمزه قالي انك صاحبه
إياد /اه مظبوط. صحاب من زمان احنا و جاسر .
سما/طب مجتش تسلم عليهم ف الكوشه لي
إياد /مشغول هنا ف الديجي. دا شغلي.. وكمان عندي استديو صغير. يعني المغنين بيجو يسجلو فيه
سما بحماس /واااو
اياد /واو فعال
سما /في ناس مشهور بتيجي تسجل عندك
إياد /احيانا
سما /طب please خدني ف مره معاك
إياد /ياااه َاول مرة حد يقولي بليز
سما /هتاخدني؟
إياد /مش هتخافي اخدك و اشربك حاجة اصفره وكدا زي ما بيحصل في المسلسلات؟
سما /No مش خايفه علشان انا اهلي ناس واصله ولو فكرت تأذيني هيقطعو راسك
إياد بصدمه /اي التهديد الغريب دا
سما /سيبك انت من الكلام دا. واضح انك شاطر ف شغلك. بتعرف تختار الأغاني لاء كمان بتهدي الصوت بطريقه جميله.. َاي حد يقدر يتكلم مع التاني من غير ما يعلي صوته اوي
إياد ابتسم /شكرا ع المجامله الحلوه دي
سما ابتسمت
(إياد عبد الرحمن عنده ٢٩ سنه شعره بني وعينه عسلي. هو وحمزه وجاسر (لسه هنتعرف عليه) صحاب من زمان.. شغال ديجي ف
أفراح و عنده استديو خاص بيه
إياد /تحبي اعلمك ع الديجي ؟
سما بفرحه /ياريت
إياد بيشرح لها ازاي بنشغل اغنيه
إياد /ومن هنا بنعلي الصوت. وهنا بنوطي.. يلا جربي
سما ابتسمت /اشغل الاغنيه ع مزاجي
اياد /ايوا
سما /اوك
وداست ع زرار غصب عنها واشتغل اغنيه محمد هنيدي..) انتي ال طلبتي تطلقي ااااه... وتسيبي بيتك وتفلقي. ااااه (
المعازيم بصو لهم
oh my God/ سما
إياد قفل الاغنيه بسرعه /الله يخربيتك
عند حمزه /اعتبرها اشاره يعني ولا ايه