رواية نبض الصقر الفصل السادس 6 بقلم دينا عبدالله
صقر وانفاسه الحارقه واقترب منها وو الفون رن
زين: اي ي صقورى
صقر: اي يزفت
زين: شكلي جيت في وقت غلط
صقر: انت كلك ع بعضك غلط اصلا عاوز اي
زين: ابوك بيقولك تعالي انت ورهف
صقر: ماشي ولو سمعتك بتجيب سيره رهف ع لسانك هدفنك مكانك
زين: انا يصقوري
صقر قفل في وشه
صقر: يلا قومي البسي هنروح عند بابا
رهف: هييي عمو وحشني خالص
صقر: والله يختي وحشك مين دا اللي. وحشك
رهف: اي يصقر دا عمو وزي باا
قاطعها صقر: ررررهف اتعدلي
رهف: معدوله يصقر
صقر بعصبيه: لو سمعتك بتردي تاني مش هيحصل كويس تمام
رهف: ايدي بتوجعني يصقر
صقر ساب ايديها ودخل ياخد شور
بعد ربع ساعه صقر خرج وهو عاري الصدر
رهف خبت عينيها
صقر قرب منها وقبلها من خدودها وسابها وهي كدا
رهف بخجل: دخلت الحمام تاخد شاور
بعد نص ساعه رهف خرجت
رهف لبست فستان لبعد الركبه وفردت شعرها ونزلت
صقر قرب منها: اي الحلاوه دي يبت
رهف: بجد حلو
صقر: واي دا كمان وبيتفحص جسدها
صقر بعصبيه: اطلعي غيري القرف داااااااااا
رهف بخوف: حح ح حااضر
وطلعت لبست بنطلون باجي اسود وقميص ابيض وجاكيت جينز اسود
رهف: كدا حلو
صقر: مش اوي بس يلا
ركبوا العربيه وكان الصمت سيد المكان
رهف شغلت اغنيه: تبقي معديه لا لا
صقر: اي دا افهم بس في عربيتي الاغاني دي
رهف: بتغني مع الاغنيه
صقر بضحك: ياربي متجوز مجنونه
رهف: لولولولولولولولولوليييييييييي
صقر: يخربيتك هتفضحينا اسكتيييي
وفضلوا يضحكوا سوا
بعد عشر دقايق وصلوا
عاصم: نورتي يرهف
صقر بغيره وخبي رهف ورا ضهره: ع فكرا دي مراتي
عاصم: مش دي اللي كنت مش عاوز تتجوزها
صقر: ملكش دعوه بقا بقت مراتي
عاصم: طيب حيث كدا انا عاوز حفيد قريب
صقر: قريب ان شاء الله وبص لرهف اللي واقفه مصدومه
صقر خد رهف وطلعوا ع جناح صقر
صقر بعصبيه: رهف متسلميش ع حد تاني فااهمه
رهف بدموع: هو كل حاجه تحكمات ليي البسي دا لا متلبسيش دا سلمي ع دا لا متسلميش ع دا كلي اشربي كل حاجه امر امر امر
صقر حضنها: خلاص اهدي تعالي كدا اقعدي
صقر: انا مش بيكون قصدي اتحكم فيكي بس مش عاوز حد. يبصلك ولا يقرب منك حتي لو اطول اشيلك جوايا عشان اخبيكي من عيون الكل هعمل كدا
رهف لنفسها: معقوله.دا صقر اللي الكل بيهاب منه هو دا صقر اللي البنات بتجري وراه وع طول متعصب داااا صقر
صقر حط ايده قدام رهف: رحتي فيين
رهف: هااا هنا
صقر: طب يلا ننزل ومتزعليش هاخدك باليل افسحك
رهف بفرحه وحضنته: هييييييييييييي
صقر: حضنها وكادت ان تتمزق ضلوعهااا
رهف: صقررر هتموتني
صقر بضحك: هو انا اقدر يلا يا اخر صبري
ونزلوا
بعد ساعتين
صقر: يلا هنستاذن احنا بقا
عاصم: ماشي يبني بس تعالي بكرا اختك جايه من امريكا بكرا وعاوزه تشوفك انت ومراتك
صقر: حاضر ربنا يسهل يلا ي رهف
رهف: رايحين فين بقاا
صقر: هنروح نشتري شويه هدوم ونتعشي ونروح اي رايك
رهف: لااااا هنروح الفجر كدا وناكل ايس كريم وغزل البنات ونروح الملاهي هييييي
صقر: انا اللي دبست نفسي
رهف: نعم نعم
صقر بضحكه جذابه: بس احلي تدبيسه
رهف اتكسفت وبصت للارض
صقر: بموت انا في الفراولتين دول يلا عشان هاكلك
رهف: يلااااا بيناااااا
صقر خدها وراحوا الملاهي
رهف لعبت وكانت فرحاانه جدااا
وصقر واقف يصورها من بعيد
صقر لنفسه: هتعملي فيا اي تاني ي رهف بقيت بعشقك بس خايف اقولك تسيبيني بعدها وانا خلاص حياتي اكتملت بيكي
رهف جت وبتنهج: هييي خلصت يلا بقا للايس كريم
صقر: اجيبلك طعم اي
رهف: شوكولا وفراوله وفانيليا وبدات تعد ع صوابعها
صقر: كل دا يمفجوعه
رهف ربعت ايديها ذي الاطفال
صقر: يلا ي ست البنات ولا تزعلي نفسك هجيبلك
رهف: انت احسن واحد في الكووون كله وحضنته
صقر خدها وراحوا ياكلوا ايس كريم وكان بيشاركها فرحتها
بعد ما خلصوا
صقر ورهف قاعدين قدام البحر لوحدهم ورهف سانده راسها ع اسد وبيبصوا للنجوم
صقر: يلا نروح نشتري لبس بقا
رهف بنعااس: لا انا تعبت خلاص مش قادره
صقر شالها وركبها العربيه
بعد ساعه وصلوا
صقر نزل من العربيه شالها وطلعهاا وحطها ع السرير وقلعها الشوز ونام جمبهاا وحضنها بتملك
الساعه 12 مساء
رهف: اعععععععع صقرررررررررر