رواية الامبراطور القاسي اسر وفريدة الفصل الخامس 5 بقلم يمني محمد
فريده.. بخوف لا والله مفيش اي حاجه من الكلام دا
أسر.. امال ايه الا جابه دلوقتي
فريده.. معرفش
أسر بصوت عالي
كوثر. من وراء الباب تمام
مرتضى.. خاليك انت وانا هنزل انا
أسر. بحدف فريده على السرير
و يفتح الباب
بابا لو سمعت انت وماما روحوا كملوا نومكم دا ضيفي انا وجاي يباركلي انا
الهام.. يابني مش عايزين مشاكل
أسر… ماما مجرد مجيه هنا في اليوم دا
دا اهانه ليا لكن انا هعرف اردلهالو بالذوق
كملوا نومك انتوا وانا هتصرف
وفعلا مرتضى والهام دخلوا اوضتهم
الهام.. أنا مش مطمنه خالص انا هتصل ب عبدالله اخويه يجي حاسه ان هيحصل نار
مرتضى.. الموضوع مش مستاهل متقلقيش عبدالله في الوقت دا
الهام.. لا مستاهل وبعدين أسر بيسمع كلامه انا هرن عليه
************
أسر وهو يرتدي ملابسه علشان بنزل لرامي
وريده قاعده على السرير خايفه منه
فتح الدولاب واختار بيبي دول يجنن وحدفه على السرير
وقالها اطلعي الاقيكي لبسالي دا
فريده. وهي تنظر لسه باشتمزار مش قولت مراتك على الورق بس لازمته ايه اللبس دا بقا
شدها من دراعها بعنف
لا ماانا غيرت كلامي هتمتع بيكي الأول في الفتره دي علشان هو إلا يبقا واخد فضلت أسر الدسوقي
وحدفها على السرير وقالها بصوت عالي
سمعتي انا قولت ايه لو طلعت لقيت كلامي مش متنفذ هزعلك
وخرج وقفل الاوضه ونزل على تحتزيقابل رامي
رامي.بضحكه صفراء . معلشي بقا ياعريس نزلتم يوم دخلتك اعذرني
أسر… متقلقش الدخله خلصت من بدري اخوك جامد ومش بيضع وقت
رامي باستغراب.. ياراجل معقوله َع اني وصلني كلام انك نزلت وسبت عرستك يوم الداخله
أسر. بضحكه.. دا انت متابع بقا
رامي.. امال لو مش هتابع فريده هتابع مين
أسر وهو يمسكه من رقبته بعنف
لو سمعت اسم مراتي على لسانك تاني هق*تلك
رامي.. اهدي على نفسك انا مبخفش فريده دي بتاعتي انا وانت عارف ورغم كده اجوزتها انت فاكرني هسبهالك تبقا محنون
مش رامي البحيري الأحد ياخد حاجه منه وهو لسه مشبعش منها او عينه فيها
أسر وهو يضربه باللكمه في وشه اخر مره اسمها لسانك ينطقه دلوقتي دي مراتي لما أطلقها ابقا خدها َدا طبعا مش بالساهل علشان احرق دمك غير كده على جثتي
رامي وهو يسحب سلاحه خلاص تبقا على جثتك
على دخول عبدالله خالي أسر على اخر لحظه
وهو يشد المسدس من ايد رامي
(عبدالله اخو الهام ام أسر يعني خالي أسر مش كبير في السن لسه اعزاب يعني أكبر من أسر ب ٥ سنين ولا حاجه ويشتغلوا سوا )
عبدالله وهو يزعق في لاتنين هو لعب عيال ولا ايه ماتهدوا
رامي.. بيقولي مش هتطولها ياعبدالله
أسر. َانسها خلاص بقت مراتي
رامي.. بعصبيه هقتلك يااسر هقتلك
وخرج وعفاريت الدنيا كلها قدام وشه
عبدالله.. يووووه يااسر انت بتنرفزه لو بتردهاله
أسر…. سيلك منه أعلى مافي خيله ي*ركبه
عبدالله.. الموضوع مش سهل زي ماانت فاكر كده
أسر.. فكك منه تعالي نشري كأس قبل ماتطلع لعرستي حرق دمي
عبدالله.. بضحكه كده دا كده الدخله اتاخرت وبدأت اقلق عليك
أسر.. عيب عليك ابن اختك أسد
عبدالله.. طاب يلا بااسد علشان لحق تطلع ترتاح شويه علشان سفرك بكره انت وعرستك
أسر.. مصمم على اني ارتاح برده
وبدأت ضحكتهم تعلي وتعلي
فريده كل دا في الأعلى قاعده على السرير بتعيط وقدامه القميص بتبصله وتعيط وتبص على الصور الا على الأرض وتعيط
(انا فريده ٢٥ سنه مليش حد بابا وماما ماتوا معرفش حد خالص غير رامي. رامي كان خطيبى بس كان بتاع بنات
وانا كنت صابره برده وفضلت معاه بس كلن عنده مشاكل في شغله مع أسر الاهو جوزي دلوقتي
هتسالوني ازي رامي كان خطيبك وأسر هو إلا بقا جوزك
علشان أسر زمان كان بيحب بنت ورامي خدها منه ونام معاه في غرفه فندق وخلص وبعت لأسر أسر جه وشاف حبيبته في حضن رامي وضحكه انتصار رامي وعلشان رامي ميفصحش أسر ويقول إن هو خد خطيبته ونام معاها اسز اتنازل عن صفقه لرامي علشان ميفضحهوش
ولما أسر عرف بكده قت*لها . بس طبعا الجرح في القلب لسه )
ولما حب ينقتم من رامي
عامل ايه علشان بحوزني
؟؟؟؟؟؟؟
لبست فستان لواحد ونمت في حضن واحد تاني
بس قبل مافريده تفوق من شردها
لقت أسر قدامها
اتنفضت من الخوف ولمت رجلها
أسر.. وهو ينظر على القم*يص هو لسه متلبسش
وضربها بالقلم على وشها وش ها من شعرها
وقالها بصوت يشبه فحيح الافاعي
اقولك كده كده ملوش لازمه هو كده كده هيتخلع
فريده. بدموع. لا ارحمني لا ابعد عني
أسر وهو يضع يده على بوقها
ووووووووو