رواية حب بلا قيود الفصل الثالث 3 بقلم روان عبدالله
في غرفه غرام دخل حمزه ليجدها تجلس علي السرير بحزن
حمزه... هدخل الحمام وطلعيلي هدوم
غرام بسخريه.. وياترا هدومك في انهي اوضه من التلاته
وقفت لتتجه للدولاب وتخرج له ملابس وتعود لتجلس مكانها مره اخري
خرج من المرحاض يمسك منشفه يضعها علي شعره والاخري يلفها حول خصره
لفت وجهها للجهه الاخري لتتفادي النظر له
نظر لها بطرف عين ليتجه ليقف خلفها ويهمس بإذنها
حمزه بحب.. غرام
اتنفضت من حراره انفاسه علي رقبتها ليلف وجهها له وهو يركز علي عيناها وشفتايها
غرام.. ابعد
لم يجبها ليتجه ببطي ناحية شفتايها ويطبع قبله عميقه عليها
غرام ببكاء.. حمزه ابعد
حمزه.. اششش انتي ملكي ياغرام
انهي جملته ليظهر لها كم يعشقها
في غرفه فاطمه دخلت هبه بفرحه
هبه.. فاطمه بصي
نظرت فاطمه لها بسرعه ولما في يدها
فاطمه بتوتر.. اي ده
هبه بفرحه.. انا طلعت حامل
فاطمه بصدمه.. حامل ازاي
هبه... شكل الحبوب اللي انتي خلتني اختها جاب نتيجه
كانت تنظر لها بصدمه كيف تكون حامل وهي اقنعتها بأخذ حبوب منع الحمل علي انها تساعد علي الانجاب مستغله انها أميه
فاطمه بصدمه.. الحبوب
هبه بفرحه.. حمزه هيفرح اوي هروح اقوله
خرجت بسرعه والاخري مصدومه مما حدث
ذهبت لغرفه حمزه لتطرق الباب
غرام... حمزه
لم يرد عليها لتنادي عليه مره اخرى
غرام.. حمزه الباب بيخبط
حمزه.. مش مهم
غرام.. حمزه قوم
حمزه بصوت عالي... مين
هبه.. انا هبه ياحمزه
حمزه.. في اي ياهبه
هبه بفرحه.. في حاجه مهمه لازم اقولك عليها
حمزه... قومي البس هدومك
اومات له لتدخل المرحاض وتغلق الباب
غرام.. انا ضعيفه ليه معاه كده هو اه انا كنت بحبه بس ده زمان قبل ما يتجوز اتنين واكون انا التالته
تنهدت قليلا لتقول ياه ياحمزه لو كنت انا مراتك بس وعرفت قد اي كنت بحبك
في الخارج فتح الباب بعد ما ارتدي ملابسه
حمزه... في اي
هبه.. مكنش ازعجتك بس
حمزه بسخريه.. لا خالص
هبه بفرحه.. جيت اقولك خبر حلو
نظر لها يحثها علي الاكمال لتخرج غرام من المرحاض وتستمع لهم
هبه بسعاده.. حمزه انا حامل
كانت الجمله كفيله لتجعله يقف بصدمه ادار وجهه للخلف ليجدها تنظر لهم بحزن والدموع تتجمع في عينها
هبه.. حمزه بقولك انا حامل انت سامعني
افاق من شروده بها ليقول بخفوت... حامل ازاي
هبه.... انت بتقول اي
حمزه... مش قصدي بس من الصدمه مش عارفه اقول اي
انهي حديثه لتتجه لتحضنه بدون مقدمات
هبه.. متقولش حاجه غير انك هتكون بابا وانا ماما
كانت بين احضانه وهو يفكر بغرام ليلتفت لها ليجدها دخلت المرحاض مره اخرى
هبه.. هروح اقول لاما الحاجه
حمزه.. تمام
نزلت هبه ببتسامه ليغلق هو الباب ويدق علي بابا المرحاض
حمزه.. غرام افتحي
مسحت دموعها بسرعه لتقول بصوت مبحوح.... ثانيه وطالعه
جلس ينتظرها ليفتح الباب وتخرج هي علي وجهها ابتسامه
غرام ببتسامه مصتنعه... الف مبروك يتربا في عزك
حمزه.. غرام اسمعي
غرام... اسمع اي ياحمزه انا لازم انزل ابارك لهبه بنفس
كادت تخرج لانها احست بالاختناق وارادت البكاء ولكنه امسك يدها وسحبها لاحضانه بسرعه
ابتعدت عنه بسرعه لتقول بدموع وغضب.... انت نسيت نفسك ولا ايه انا مجبره اني اتجوزك لو اخدوا رأي كان عندي المو*ت اهون من دي جوازه
حمزه... غرام انتي مش عارفه انتي بتقولي ايه
غرام بغضب.. لا عارفه انا بقول اي كويس انا مش عاوزاك ياحمزه وياريت متقربش مني تاني فاهم
حمزه... انتي مراتي واقرب منك براحتي مش هتمنعيني عن حقي
غرام بتحدي.. همنعدك ياحمزه لاني مش عبقي وسيله لشهواتك المقرفه فاهم
انهت حديثها علي ك*ف نزل علي وجهها بقوه
حمزه بغضب.... دي تاني مره امد ايدي علي واحده وكنتش اتمني انها تكون انتي بس وقسما بالله لو ما اتعدلتي معايا لاكون دا*فنك هنا
غرام بحزن.. انت متفرقش حاجه عنه هو حرمني من حقي وانت كملت حرماني انا بكرهك قد ما كرهته واكتر كمان
تركته لتدفع الباب وتخرج بقوة
حمزه بغضب.. ماشي ياغرام انتي شفتي وشي الحلو وشي التاني مش هيعجبك خالص