اخر الروايات

رواية صدمتي في زوجي الفصل الثالث 3 بقلم بيتش

رواية صدمتي في زوجي الفصل الثالث 3 بقلم بيتش


رنا بهدوء ناوية اغير جو يا بابا فيها حاجة دي , سعاد بغيظ يا برودك يا شيخة واقفة على الطلاق وعايزة تغيري جو هو انتي مبتحسيش , رنا بعدم اكتراث وهي بتاكل تفاحة لا بحس بس انا مش هزعل على واحد خاين للعشرة , سعاد بقولك ايه يا بت انتي مفيش عندنا بنات بتطلق واخبطي دماغك في اكبر حيط , رنا بمحاولة امتصاص غضبها ممكن اعرف اسبابكو , سعاد ببساطة الناس هتفضل تتكلم ومش هتسكت دا غير ستات العيلة هيفضلو يعايروني بيكي طول الوقت واحنا مش نقصين نص كلمة من حد , رنا تولع الناس هما مش شاطرين غير للكلام وبس طول الوقت دي قالت ودي عادت واوقات بيتبلوا على الناس عادي ونسو ان لهم رب بيمهل ولا يهمل اما عن ستات العيلة فدا شغلهم الشاغل مبيسيبوش حد في حاله بيفضلو ينتقدو طول الوقت واكن معندهمش شغلة غير كده وميغركيش انهم بيتكلمو معاكي وادامك حلو الله اعلم بيقولو ايه عننا من وراكي يا ماما بالله عليكي سيبيني اخد حقي واطفي نار قلبي المش هتنطفي الا لما انتقم واخد حق كرامتي الحطها تحت جزمته لما اتجوز عليا , حسام بحنان ادخلي يا رنا ارتاحي والصباح رباح , رنا بتحدي هتطلق , حسام بموافقة هعملك الانتي عايزاه , اما عند كريم , حمزة بابا , كريم بضيق نعم , حمزة احنا جعانين اوي , كريم بغضب وهي السنيورة امك ماكلتكوش قبل متمشي , حمزة برعب اكلتنا بس , , كريم بصوت عالي بس اييييييييه , حمزة ببكاء انا عايز ماما , كريم بسخرية ماما بح يا حبيبي وكمل بغيظ الهي مجابتش العربية لايه لدلوقتي اوووووووف , اما اقوم اغير هدومي واول مفتح الدلاب ايه دا هدومي فين هي اتلخبطت ولمت هدومي معاها ولا ايه , جاب تليفونه علشان يرن عليها نت ملقاش الوايفاي ظاهرة راح عند الروتر ملقاش السلك اصلا , كريم بعصبية الا فين هو دا كمان لا كده كده كتير ورن عليها فون , رنا بمكر ايه يا حبيبي زهقت بالسرعة دي , كريم بهجوم هدومي فين , رنا ببرود في الغسالة , كريم بغباء في الغسالة بيعملو ايه , رنا باستهزاء منشراهم يعني مثلا الهدوم البتتحط في الغسالة بتتغسل طبعا وكملت بدهاء روح افتح الغسالة كده هتلاقي حاجة هتعجبك اوي , اول مكريم فتح الغسالة اتصدم حرفيا وقال بعصبية ايه الانتي عملاه في الهدوم دا , رنا بشماتة عليهم كرول صح وهدومك البتحبها متقطعين حتت حتت معلش يا حبيبي انا كنت زهقانة فقلت اتسلى بايه ملقتش غير هدومك اتسلى فيهم , كريم بحنق البس ايه انا دلوقتي اقفلي اقفلي , رنا بخبث بسراحة مفضلش من هدومك حاجة غير الطقم الكنت جيباهولك في عيد ميلادك وانت اتتريقت عليه انت والسنيورة بتاعتك , كريم بس دا مش استايلي , رنا وعيونها دمعت من فرط الضحك هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه استايل ايه يا ابو ستايل انت دانت كنت بتلبس اقل طقم في الكلية قال ستايل قال روح لست الحسن بتاعتك ريحتك مقرفة جايز تقولك انا مش عايزاك , كريم باحراج انتي فضيحة , رنا باستهزاء لما اقول الحق ابقى فضيحة ولما امشي على هواك ابقى حبيبة القلب , كريم خلاص سلام , رنا بمكر عايز حاجة تاني , كريم بتذكر سلك الروتر فين , رنا في جيبي , كريم بغيظ اخلصي انا مش فاضي للهبل دا , رنا بكذب وانا اعرف منين هو فين مش كان معاك آخر مرة , كريم بمحاولة تذكر مش فاكر اني اخدته اصلا , رنا بعدم اكتراث شكلك بقى عندك زهيمر اصلك بقيت بتنسى كتير اوي الايام دي , وانا مكنتش بتكلم خوفا على مشاعرك بس لازم تروح لدكتور شوف فيه ايه سلام انا رايحة انام , كريم فين عربيتي , رنا الصبح هبعتهالك محدش هنا يوصلهالك , كريم طيب سلام واول مقفل انفجرت رنا في ضحك هستيري وقالت بشماتة انت بطبعك شكاك فهتصدق كلامي بسهولة عيش في خوفك انك تكون مريض على ماضرب ضربتي الجية واما عن هدومك المتقطعة فشفيت بيها غليلي ولو شوية صغيرين اصلهم كانو هدايا منها خلينا نتفرج على الجاي ونضحك بعلو الصوت , انت شفت رنا الحنونة لكن مشفتش رنا لما بتاخد حقها من الظلمها بتعمل ايه ولسا الجاي احلى واحلى ثم انخرطت في بكاء مرير , يتبع


الرابع من هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close