رواية اميرتي المضيئة (نور عيني ) الفصل الثامن عشر 18 بقلم بسملة بدوي
سليم بغضب جحيمي وهو بينقض عليه يسدد ليه العديد من اللكمات العن*يفه...... انا حذرتك مره واعطيتك فرصه اتفد بجلدك مني وتتقي شري بس انت مُصر اني *******
نور حست ان الرؤيه قدامها مشوشه ودماغها بيوجعها اوي ثانيه وفقدت الوعي بس قبل ما تلمس الارض سليم جري عليها وسندها بلهفه.... نوري... حبيبتي... فوقي ياقلب سليم.. نوووووووور
اشتالها وطلع بيها جري على فوق بخوف وسطحها على السرير واخد برفيوم وقربه من انفها ثواني وبدأت تفتح عيونها بصعوبه.... س سليم... ااه راسي يا سليم اااه بيوجعني اوي وانفجرت فِ العيااط
سليم بحنان ونو بيشدها لحضنه وبيمسد على شعرها بحب...... اهدي ياقلب سليم بس بلاش عياط انتي مش عارفه دموعك بتعمل فيا اي بتحر*قني من جوا يانووري
نور وهي بتتمسح فيه وكانها وجدت امان العالم بِ أجمعه به...... خليك معايا علطول ما تسيبنيش ماشي..
سليم بحب وهو بيطبع قُبله حانيه على شعرها....... من غير ما تقولي يانوري... عُمري ما هسيبك انتي الهوا الي بتنفسه ومن غيره امو*ت قاطعته بلهفه وهي تضع اصبعها على شفتاه برقه...... بعد الشر عنك مش تقول كدا تاني
سليم بحب و قرر مشاكستها...... ماتجيبي بوسه يا بطل انت يالي مجنني
نور بصدمه ودلال فطري...... س سليم انت بتتكلم كدا ليه
سليم بضحك وخبث....... حرام يعني اعاكس مراتي وبعدين مش وقته دلع خالص انتي تعبانه ومش قدي الوقتي وغمز
نور قربت منه ودفنت وشها فِ صدره بكسوف..
سليم بخبث..... انتي الِ جبتيه لِ نفسك وهتخليني اسمع كلام الشيطا*ن انتي مش عارفه بيقولي اي بعد حركتك دي
نور طلعت وشها بكسوف من صدره وقالت ببراءه..... بيقولك اي
سليم شدها مره واحده وقعدها على رجلها بحنان وهمس فِ اذنها بصوته الرجولي المثير...... بيقولِ كُل المهلبيه الي قدامك دي وبصراحه انا همو*ت واكلها
نور ببراءه وغباء..... فين دي
سليم بصلها باستغراب..... هي اي
المهلبيه
ضحك جامد بصوته الرجولي ءو البحه المثيره...... هههه المهلبيه دي الي هي انتي
نور بغباء....... انا وبعدين اطلقت شهقه بعد ان فهمت مقصده..... ااااه ياقل*يل الادب اانت سا*فل و
قاطعها وهي يُبعد خصلاتها الفحميه الحريريه وراء اذنها واصبح وجهه مقابل وجهها مباشرةً... ومش متربي كمان تحبي اثبتلك
نور بسرعه.... ها لالا مين قال كدا بس دا انت مؤدب ومحترم وجود بوي جدا جدا يعني ههه بهزر معاك ياسولي هتاخد بكلامي يعني هه... اي في اي بتبصلي كدا ليه
سليم قاطعها وهو يدفن وشه في عنقها بِ حمي*ميه ويطبع قُبلات متفرقه وحنونه يبُث فيها مشاعره وجنونه بتلك الصغيره التي قبلت كيانه واخترقت قلبه من اول نظره... اطال في قُبلاته بجرا'ءه ولكن بعد عنها متذمرا عندما احس بختنا*قها
سليم وهو بياخد نفاسه بسرعه وسند بجبينه على جبينها..... بعشقك كُل ثانيه عشقي ليكي بيتجدد وبيزيد ولسا هيقرب تاني زقته وجربت قفلت عليها الحمام
سليم بضحك...... ثواني وطالعلك ياا جميل وهخلص حاجه بسرعه وجاي
بقلمي بسمله بدوي
عند خروجه من الجناح اختفت ضحكته وتبدلت بعبوس جامد ونزل على السلم بخطوات رشيقه واثقه وهدوء مُخيف....
ولكن تبدل فِ ثانيه وتحول الِ وحش كاسر عندما رأى مالك مازال موجود..... انت لساااا هناااا يبن***** بس حلو وفرت عليا المشوار بدل ما اروحلك انا وانهى كلامه بل"كمه فِ بطنه وفكه
مالك غمض عيونه بوجع ولكن مظهرش دا ووقف تاني بجمود واخرج منديل من جيبه بكتم به نز*يف انفه ..
الجد بعصبيه..... سليييم مش كدا
سليم بغضب جحيمي وصوته هز اركان المكان........انت مسمعتش قال اي ال******* الكذااااب وبعدييين ال****ده جاي يشو*ه صورتها قدامي... انا دخلت على مراااتي ياابن*******ومراتي اشرف منك ومن الِ خلفوووك
مالك بكسِر*ه..... اي.... وتابع بندم حقيقي وعيونه بتلمع بالدموع........ انا جاي ندمان يا مجاهد بيه بالله عليك رجعهالي تاني انا مش عارف اعيش من غيرها
سليم اتجنن من كلامه ومشا وريأشكن وشه مش مبشر للخير ابداً
تابع مالك بحزن...... انا مش عارف انا عملت كدا ازاي يوميها انا انا وقعد يعيط زي الطفل الصغير....... انا بس اتجننت من كلامها وكنت عايزها ليا ووو
مجاهد بغضب...... مامنووش لازمه الكلام دا يماالك انا اعطيتك فرصه وانت ضيعتها من غباءك
مالك ببكاء....... غبي كُنت غبي.... بس بس هي ليه مش فكراني
مجاهد بحزن على حال تلك الصغيره التي عانت الكثير...... نور فقدت الذاكره نسبياً
مالك بصدمه..... يعني اي اازاي
_يعني السنه الي قابلتك فيها وكُل الي حصل منك ليها مش فكراه سنه ضاعت من حياتها بسبب انسان اناني زيك.... انت اييييه الِ رجعك تااااني
مالك بحزن عميق..... جاي عشانها
مجاهد بعصبيه..... على جُث*تي فاااهم ابعد عنها احسنلك يامالك هي الوقتي ست متجوزه وسليم مش هيرحمك انفد بجلدك عشان انت مش قده
مالك مشا من غير مايرد عليه او بمعنى اصح مش عارف يرد عليه.... ركب عربيته وبعد شويه وقف عند مكان معزول وشرد فِ الماضي فِ اول لقاء بينهم
فلاش بالك
مالك بضجر.... اوووف بقا انا مالك المنشاوي اعيش هنا في العزبه دي مع الفلاحين والجهله الله يسامحك يبابا بقا سايب مصر كُلها وعاايزنا نعيش هنا و فجأه سكت وقف العربيه بسرعه ونزلت بعصبيه.... انتي متخ*لفه يااابت انتي في حد يعدي الطريق كدا بالشكل الهم*جي دا هقووول اي ما انتي اكيد مجنونه وفجأه سكت بزهول وردد بلاوعي..... صلاه النبي احسن اي القمر دا هو هو في كدا ينااس
نور بصلتله ببراءه..... انا اسفه ياعمو بس كانت قُطيتي ممكن يحصلها حاجه وانا مش هستحمل يحصلها حاجه
مالك وهو لسا مزهول من جمالها..... دا انا الِ مش هستحمل كُل البراءه والجمال دا
نور اخدت قطتها بسرعه ومشيت بخوف
مالك بلهفه.... استني يااسمك اي استني بس طب اسمك اي طيب
ركب عربيته وهو لسا مزهول..... انا بتخيل شكلي وبعدين دي صغيره اوووف خلاص خلاص اعتبر انك مشوفتهاش
عدت الايام واكتشف بالصدفه انها جارته وهنا ابتدا يتقرب منها لحد وفي يوم كانت قاعده فِ الجنينه بتذاكر سمعته بينده عليه
نور بفرحه طفوليه..... مالك... جبتلي الشيكولاته
مالك بضحك وهو بيقرص خدها..... ايوا بس احم حابب اقولك حاجه الاول
_لا جيب الشيكولا الاول وبعدين قول
_ههههه ماشي ياستي الشيكولاته اهي..... نور من غير لف ولا دوران انا بحبك
_وانا كمان بحبك يا مالك
مالك بفرحه اشتالها ولف بيها...... بجد انا اسعد انسان في الكون بحبك يااجمل نوور
نور بضحك...... هههه بحبك ياا اجمل اخ وصديق
مالك بصدمه.... قولتي اي
نور ببراءه........ بحبك يا اجمل اخ وصديق
مالك بعصبيه........ نعم يا اختي اخ اخ اي
نور بخوف..... م مالك في اي انت انت بتخوفني كدا وجريت بسرعه من قدامه ومن يومها بتتجنبه
في يوم من الايام كانت راجعه من المدرسه مع اصحابها نده عليها... نور
نور بصتله بخوف ولسا هتمشي مسك ايديها وقال بحزن.... كدا يانور هونت عليكي تبعدي عني
نور بخوف....... انا بقيت بخاف منك يامالك انت اتغيرت مش انت مالك الي اعرفه
_ طب تعالي معايا العربيه
هزت راسها بنفي..... لامش هاجي معاك جدو ميعرفش و
مالك بحب...... ماشي الي يريحلك وخدي جبتلك بوكس شيكولاته من الي بتحبيها
نور بفرحه طفوليه اخدته منه...... شكرا بجد دا كلها ليه
_كلها ليكي يانوري
عدت الايام ومالك بيحاول يغيرلها فكرتها لحد ما في يوم
نور بكسوف...... مالك انا بحبك
مالك بفرحه.... اايه بجد
هزت راسها بكسوف...... ايوا
بحبك اوي اوي ينور وانشاء الله هحاول افتح الموضوع مع والدي واجي اتقدملك
نور بخوف....... ااا بس انا لسا صغيره اوي و
مالك بحب....... مافيش حاجه هتتغير غير اننا هنبقى مع بعض
في يوم قلب كل الموازين
مالك بحزن..... نوور انا هخطب
نور بفرحه...... انا صح
مالك بحزن.... لا منه بنت عمي
نور بصدمه....ايييه طب وانا
مالك وهو بيحاول يهديها.... اهدي بس انا هخطبها شويه وبعدين هقول كل شئ قسمه ونصيب....
طب ما ترفض من الاول حرام عليك تك*سر قلبها... انت كنت قايلي انها بتحبك
بس انا بحبك انتي وبعدين انا كدا مش هعرف اخدها نصيبها في الشركه انما اما اتجوزها اقصد اخطبها وهمضيها على الورق وبعدين هسيبها واقول محصلش مصيب واتجوزك انتي
نور بصتله بعدم تصديق...... انت ايييييييه انت بجد انسان... لالا مش انسان انت شيط*ااان انا بكره*ك بكر*هك ومش عاايزه اشوف وشك تاني
مالك بجنون..... لا انتي بتحبيني صح ايوا بتحبيني
_لا بكره*ك ولو انت اخر انسان غي العالم مش هتجوزك و
قاطعها وهو بيشدها للعربيه بعن*ف...... يبقى هخليكي ليا غصب عنك لو مش برضاكي
شافه الغفير وجري لمجاهد.... الحق يابيه استاذ مالك واخد الهانم الصغيره غصب عنها و
مجاهد بخوف.....اايه بسرعه جهز العربيه
مجاهد وصل وفجأه وقف بصدمه من الِ شافيه مالك بيحاول يع*تدي على نور بس هو جه فِ الوقت المناسب
اند فلاش باك
مالك بندم....... ندمان ونفسي تسامحيني وترجعيلي يانور
عند سليم
سليم بصدمه.......يعني نور مش فاكره سنه بحالها
مجاهد بحزن.... ايوا
سليم بعصبيه.... ليه خبيت عليا
_عشان مالوش لازمه بقا الي فات ما*ت وقاطعهم صوت صريخ نور..
الداده رحمه..... الحق يامجاهد بيه... نوور
سليم بلهفه..... مالها نور وجري على فوق وفجأه وقف بصدمه.... انت بتعمل اييي عندك يابن ال*******
_انت بتعمل اي عندك يااابن******
الشاب اول ما سِمع صوته لف بسرعه وجري على البلكونه ونط
سليم بصوت جهوري........ انتواااااا يباااااهاااايم يااااولاد********امسكوه... اقفلوووو البواااابه
نور جريت عليه بسرعه........ س سليم الحمدلله انك جيت فِ الوقت المناسب والا والا كان كان وقعدت تعيط
سليم بحنان وهو بيمسد على شعرها بحب....... اهدي ياروحي اهدي مافيش حاجه خلاص انا معاكي اهو وانتي معايا بس ارتاحيلك شويه اما انزل اشوف بن ال******
سليم لسا هيتكلم بس سكت وهز راسه اما شاف لمعان عيونها بسبب دموعها.... خلاص ﯾَ نوري بلاش دموع انا معاكي اهو ومش هسيبك
نور بصتله بحب ولفت ايديها على خصره وحضنته جامد كأنه هيهرب منها
سليم رفعها ليه واشتالها ونايمها على السرير ومسك فونه بعت كام رساله للبودي جارد انهم ياخدوا الشاب للمخزن ويظبطوه لحد ما يجيله بليل
نور كانت نايمه في حضن سليم الي فِضل صاحي بيتأملها بعشق وبيلعبلها فِ شعرها...
نور مره واحده اتنفضت وقامت من حضنُه بتنهج....
سليم بخوف عليها..... مالك ينوري
نور بعييط..... مش عارفه يا سليم بس عايزه اعيط جامد ودماغي بتوجعني اوي مش عارفه اخُد نفسي حتى
سليم وهو بيشدها تسند براسها على صدره وايده بترتب على ضهرها صعود ونزول بحنان..... خُدي نفس براحه وطلعيه
نور سمعت كلامه وقالت بدموع...... انا مش عارفه انا ليه بيحصل معايا كدا انا بجد اتخ*نقت
_المؤمن من صاب ينوري وبعدين انا معاكي ومع بعض هنواجه كُل حاجه و الحزن قبل الفرح اضحكي بقا وحشتني غمازتك ﯾَ بطل انت يا مهلبيه ملبن يااناس متجوز بطل بالله
نور ابتسمت ببراءه ووشها احمر اوي...... بطل بقا ياسليم كلامك دا بيكسفني اوي وبعدين عيب كمان
سليم بضحك ومشاكسه......ههههه... عيب اي وربنا اناجووووزك
نور دخلت فِ حضنه اكتر ومسكت ايده وحطتها على راسها وقالت بطفوله..... العبلي في شعري تاني.. ايدك حلوه وبطمني اوي... سليم
سليم بحب..... نعم ياقلب سليم
راسي بتوجعني اوي وبحس ان فِ شريط بيتعرض قدامي بس مش قادره افتكر حاجه والرؤيه مشوشه اوي
سليم بحب مسك ايدها وطبع قُبله حانيه فِ باطن ايدها..... ارتاحي بس وحاولي تغمضي عيونك.... هتلاقيه بس من الارهاق وفِ نفسه.... معقول ممكن ترجعلها الذاكره.... هي كانت بتحب الزفت التاني واول ما هترجعلها ممكن تسيبني عشانه؟! ..... لالا مستحيل نور ليا لوحدي ايوا هي بتحبني وعمرها ما هتسيبني ايوا
نور لاول مره قربت منه وطبعت قُبله رقيقه على خده ودفنت وشها فِ عنقده ولفت ساقيها على ساقيه وحاوطت خصره بيديها الصغيرتين وقالت بهمس سمعه سليم...... بحبك اوي ياسليم
سليم فرح اوي بكلامها وحركتها وشدد من احتضانها وقال بهمس مماثل..... بعشقك ياقلب سليم
فِ مكان تاني خالص
_يعني ايييه مسكوه هااا يعني اي صحيح ما انا مشغل عندي شويه*******
_يباشا واللهِ كُل حاجه كانت ماشيه تمام بس الست الي اسمها رحمه دي دخلت على اخر لحظه والبت الي اسمها نور نزلت صريخ وسكت فجأه من الصف*عه الي اخدها
_اي بت دي يا حيو*ان اسمها نور هانم فااااهم
فاهم ياباشا تحب ننفذ الخطه البديله.
_ايوا نفذوا وفي نفسه...... مش كُل مره هتنفدي مني يانور....
عند نور صحيت على صوت سليم الحنّين...... نوري.. يانوري حبيبي... نونو
نور بتذمر طفولي...... اي يا سولي بقا سيبني انام شويه صغننين هخطف حلم على السريع بس
سليم بضحك وهو بيعض خدها بخفه ..... لا يالا عشان عمِلك مفاجأة كبيرا يالا
نور فتحت عيونها بسرعه....... اااه يسليم بطل بقا تعض في خدودي وبعدين انت قولت مفاجأة صح
صح
اي هي
اومال اسمها مفاجأه ليه يالا اجهزي بسرعه
نور بفرحه........حاضر فوريري يباشا
اخدت شاور وصلت ولبست فستان ابيض بعد الركبه. ضيق شويه بكم طويل وكوتشي ازرق وشنطه باك صغيره وسابت شعرها واكتفت بكحل رسم عيونها وبرز اكتر زرقة عيونها وملع شفاه وردي
نور بحب..... سولي طلعتلك هدوم نفس لون طقمي
سليم عبس زي الطفل الصغير...... اوووف بقا اعمل فيكي اي يااانور احُطك فِ كرتونه ومحدش يشووفك غيري وبعدين الدريس كان عادي وبسيط اول ما لبستيه بقيتي فتنه فتنه بتفتني كل مره كانها اول مره اشوفك فيها جننتيني يانور بقا حتت بت صغيره تعمل فيا انا كدا سليم الجبراوي الِ بيترعب منه رجاله بشنبات
بقلمي بسمله بدوي
نور بغرور مزيف..... احم احم انا مش اي حد ياسولي برضو
قاطعهم صوت عالي تحت
سليم بصوت جوهري غاضب....... اااايه الِ بيحصل هنا ده
وفجأه اتعصب اما شاف سوزي وعمار جنبها..... وبن ال*****ده بيعمل اي هنا.... غووور حسنلك بدل ما اخرجك على نقاله
عمار بخبث....... انا واقف فِ بيتي زي ما هو بيتك ياسليم باشا ولا اقول يا اخويا العزيز
نور بصدمه....... ايييييييه اخوك!
نور بصدمه.... اييه اخوك.!!!
عمار باستفزاز....... ايوا اخوه اوعي تقوليل انه خبى عليكِ ومعرفكيش اخص يا سليم وده ينفع تخبي على مراتك وحبيبتك حاجه زي دي...
نور بصت لِ سليم بزعل وسكتت
سليم راح لنور ومسك ايدها وعينيه بتتأسف ووجه كلامه لعمار بشر........ برااااا احسنلك يا عمار
عمار بضحك مستفز..... ههههه انت شكلك اطرشط بقووولك انا واقف في بيتي زيك
نور بتحاول تفك ايدها من ايده بس مش عارفه ضاغط عليها جامد وبتملك شديد.. قالت بصوت هامس لِ سليم .... ااه ﯾ سليم ايدي انت بتوجعني
الجد بحزم وحزن فِ نفس الوقت .... سلييم عمار هيقعد معانا هنا
سليم بجنون وغضب جحيمي...... انت بتقووووووول اي يااااجدييييييي ياااااعنيييي اي هيعيييش هنا
الجد بجمود....... ياعني هيعيش هناا وانتهى النقاااش.... سميحه
_نعم يابيه
خُدي عمار والِ معااه ووديهم اوضتهم
_حاضر يابيه
عمار ابتسم بنصر وهو ماشي قرب من سليم وقال بصوت منخفض ملئ بالخبث والكر*ه..... الِ جاي دمااا*ر ياسليم خُد بالك انا هندمك على كُل الِ عملته
سليم بصله ببرود..... دايما واخد بالي مش هتيجي انت وبصله باستحقار... الي اخد بكلامه... وبعدين ابعتلي حد كبير اتكلم معاه معدش غير اني اتكلم مع واد صغير زيك
عمار اتعصب من كلامه وفي نفسه..... بدل ماااا احر"ق دمه. واقهر"ه هو الي يبحر*ق دمي ويقهر*ني ماشي الصبر حلو
سليم بص على نور الِ لسا بتحاول تفِك ايدها من ايده..... بطلي... مش هسيب ايدك
نور بصتله بعتاب وسكتت وبطلت تفك ايديها من ايده
الجد بحزم..... سيييب ايدهااااا ياسليم
سليم ببرود..... مش هسيبها ومحدش يدخل... اُمي فين وبابا
ابوك فِ الشركه وامك راحت تشتري حاجات من المول من ساعت ما عرفت ان عمار طلع عايش وهي فرحانه و
قاطعه سليم بعصبيه.... انا طالع وشد ايد نور وطلع
نور كانت ساكته بهدوء واول ما الباب اتقفل دخلت غيرت هدومها ولبست بيجامه ستان بحمالات رفيعه وشورت وعملت شعرها قُطتين واخدت اللاب توب وقعدت تتفرج على فلم ومتجاهله سليم خالص
سليم فضل واقف مكانه بيتابعها
نور بضحك..... ههههه مش قادره هههه ليلتها سوده هههه
سليم بعصبيه واخد منها اللاب توب وقفله..... ده انتي الي ليلتك سووووده
نور فضلت بصاله ببرود
سليم مسكها جامد من دراعتها وقال بعصبيه...... هو فييي اي بالظبط ايه البرود الي انتي فيه دا
نور برضو فضلت سكته ومبتتكلمش
رُدييييييي
نور عيطت بصوت عالي...... ارد اقوووول ااايي هااا اقووول اي وبعدييين خبيييت عليااا ليه ياااسليم هااا هي دي حااجه بتتخبى... شوووفت شكلي كان وحش اوي يا سليم اما اكون مراتك ومش عارفه... دي حاجه تتخبي ياسليم وقعدت تعيط
سليم بضعف قدام دموعها...... طب بطلي عياط الاول امسحي دموعك
نور بطفوله..... لا مش مسحااهم وبعدين احنا فِ اي ولا اي
سليم قعد وشدها وقعدها على رجله واصبح وجهه مقابل لوجهها ومد ايده مسحها دموعها بحنان......... حقك عليا انا اسف بس والله انا كنت هقولك النهارده بعد ما نرجع
نور بعصبيه خفيفه..... بالله... وكُل الايام الِ فاتت معرفتنيش فيها لي و
قاطعه سليم....كُل الايام اي احنا لسا عارفين من يومين
نور باستغراب..... عارفين اي؟!
سليم وهو بيشيل بعض الخصلات من على وجنتيها وبيحطها ورا ودنها..... ماهو احنا لسا عارفين من يومين ان دا عمار اخويا الي بنلف بقالنا سنين
نور بطفوله.....انا مش فاهمه حاجه خالص خالص
_ اسمعي يانوري انا كان ليا اخ اصغر مني وكان فِ ضاع مننا
نور باستنكار...... وانتوا ايه الي يعرفكوا ان هو دا
سليم ببرود.... ال DNA
نور بخوف..... يعني يعني هو هو اخوك ووهيفضل معانا هنا و
سليم بحنان وهو بيشدها لحضنه..... اهدي ياقلبي اهدي مافيش حاجه انا معاكي
نور خرجت من حضنه وبصت فِ عينيه وقالت بهمس...... انا مش خايفه طالما معاك بس بس
مفيش بس وبعدين لو عايزنا نسيب البيت ونرجع الفيلا نرجع
بس ماما هتزعل كدا ي سليم
انا هكلمها بس ماقولتليش اي القمر دا ماعُناش بنتكسف اهو
نور بكسوف وتذمر طفولي..... سليم بقا بطل تكسفني
سليم بضحك....... ههههه بحب اشوف الفراوله ياانوري
نور واخدت جاكيت البجامه ولبسته
سليم بزعل وهو بيقلعهولها..... طب ليه كدا بس
نور بكسوف..... سليم بقا الله
سليم وهو بيشد منها الجاكيت..... سليم اي بس اقلعي ياشيخه اقلعي الجو حر والله هزعل لو لبستيه
نور بضحك....... ههههه شكلت مسخره اوي وانت زامم شفتك زي الطفل الِ خدو منه الحلاوه ههه
سليم وهو بيغمز...... ما انتي الحلاوه بتاعتي ياجميل انت ياطِعم
نور ضحكت على اسلوبه
سليم بمشاكسه.... بقولك اي ماتقومي ترقصيلي
نوؤ برقت..... ن نعم انت قولت اي
سليم ببراءه مزيفه.... بقولك ارقصيلي اي مالك... انتي رقصك اصلا جامد دا انتي خلتيني يومها
نور بصراخ وكسوف...... اسكوووووووووت يا قلي*ل الادب ماتكملش
سليم ضحك بصوته الرجولي جامد...... هههه طفله والله طفله
نور بتذمر طفولي..... متقووولش طفله
طفله
مش طفله انا كبيره على فكره
اووزعه وطفله
نور وقفت بغضب....... لا عفكره طوولي مناسب جدا لجسمي وسني حتى شوووف
سليم بوقا"حه وهو بيمرر عينه على ساقيها العاريتين وباقي جسمها...... شووفت بس دا انا..
نور برقت من جراءته وصرخت.... متكملش ياااسا*فل
سليم ببراءة مزيفه.... دا انا كنت هقولك انك جميله.. انتي بس الي دماغك شما"ل وتفكيرك مش كويس وانا كده هبدأ اخاف منك
نور ضيقت عيونها وربعت ايدها قدام صدرها....... ايوا ايوا اكذب اكذب على فكره الِ بيكذب بيخش النا*ر
سليم بغضب مصطنع... بقا انا هخش النا*ر طب تعالي بقا كدا
نور بخوف جريت وهو وراها وهي تجري وهو وراها.... ءااااه خلاص خلاص خلاص والله اسفه
سليم بتمثيل.... اااه
نور وقفت وجريت عليه ببراءه.... اي مالك ﯾ حبيبي
سليم بخبث..... حبيبك
_ااه ياا ممثل بقا انت بتعمل كدا بس عشان تمسكني على فكره كدا غش
سليم بضحك...... عارف اعمل فيكي اي اعمل فيكي اي اه لقيتها
نور بخوف..... هتعمل اي
سليم وهو بيشتالها..... هعمل كدا
لاااااا نزلنييي انا جعانه
هههه طب ما انا جعان
شوفت يبقا ناكل صح
طب ما انا هاكل بس هاكلك انت يا ملبن
سليم
قلبه وروحه
نزلني.
لا انسي انتي النهارده بتاعتي
تحت فِ الصالون
ساره بفرحه.... بجد عمار رجع
الجد بجمود.... ايوا.... رحمه اطلعي اندهيله
ثواني ونزل
ساره بصدمه..... هو دا عمار ابني
عمار بخبث.... ايوا انا يا ساره هانم
ساره جريت عليه حضنته وقعدت تعيط....... هانم ايه ماما انا ماما اخيرا رجعتلي يا ابني انت مش عارف انا كُنت عامله ازاي من غيرك.
عمار بهدوء....... ماتبكيش انا معاكي خلاص
ساره بلهفه.... حاضر اهو مش هعيط... تعالي اقعد معايا احكيلي عندك وبتحب اي وبكره اي انا انا عايزه اعرف عندك كل حاجه
اشرف بحنان....... عمار عامل اي يا بني
عمار بتهكم..... كويس وقعدو يتكلموا معاه
عند نور كانت نايمه على صدر سليم..... تعرف يا سليم انا نفسي في اي
سليم بحب وهو بيدفن راسه فِ عنقها.... في اي
نفسي يكون عندي اطفال كتير
سليم بغيره......... لا
نور بصدمه.... نعم
بقول لا عايزه تخلفي عشان تحبيهم اكتر مني وتهتمي بيهم اكتر ها
نور بضحك........ انت بتقول اي.هههه انت خلاص اتجننت
وانتي الي جننتيني يانوري انا عمري ما كنت اتوقع في حياتي اني ابقا كدا
كدا ازاي يعني
اني احب وبالشكل دا واني اكون مبسوط طلاما شايفك مبسوطه واني اغير عليكي بالطريقه دي دا انا بغير عليكي من امي يانور
هههه من جدو كمان هههه بس الي مصبرني عليك اني بحس كدا برضو
كدا ازاي يعني برضو بغير عليك من السكرتيره واي بنت بتقرب منك برضو هههه
اللهم صلي على النبي على نفس الخط يعني
هههه لا انت في ليفل الوحش... وقوم بقا عشان اصلي المغرب بيأذن اهو
ماشي طلعيلي هدوم عشان رايح الشركه
ايه لالا متسيبنيش لوحدي..
اهدي انا هروح صد رد وانتي ماتتنقليش من الجناح
سامعه
حاضر ي سولي بس مش تتأخر عليا
يحضرلك الخير ياقلب سولي
تسريع في الاحداث سليم خرج ونور قعدت في البلكونه على المرجيحه وكانت بتقرأ في روايتها ومندمجه فجأت حست بحد بيحط ايده على عيونها
نور بفرحه.... سوولي انت جيت جبيتيلي الشوكوليت بتاعتي
مينفعش عمار
نور اول ما سمعت اسمه قامت بسرعه قامت متكعبله ووقعدت في حضنه وهو ماصدق.. لسا هتتكلم سمعت صوت سليم..... نووووووووووووور