اخر الروايات

رواية اريدك في حياتي ( قلب الزين ) الفصل السادس عشر 16 بقلم ميرا ابو الخير

رواية اريدك في حياتي ( قلب الزين ) الفصل السادس عشر 16 بقلم ميرا ابو الخير 


الدكتوره خرجت: يلي جواه مش بنت بنوت يا هانم وكمان******.
زين بصدمه وذهول: انتي بتقوليييييي ايهههه مراتي مش بنتتتتتتتتتتتتت ازاااي.
عفاف بقرف: انا هتصرف معها بتاع الرجالة بنت الحرام دي.
مسك زين ايديها وكله غضب.
عفاف: بتعمل ايه.
زين بغضب: دي مراتي ومحدش له اي كلام عليهاااا غيري تمممم.
اتفضت من شكله.
داخل لاقها بتعيط ويتترعش: م متصد...
قطعها بزعيق: اخرسيييي ليهههه طلعتي زيهااا ليه يا قلب ليهههه ردي عليااااا.
انهاء كلمته بصراخ ومسك ايديها بع'نف.
قلب بتترعش منه.
زهقها ونزل تحت ومشي وهو كله غضب وكسره والم.

البرنس داخل وابتسم بمكر: تؤ تؤ عرف حقيقتك هستناكي بليل يا قلب لو مجتيش وقضتي معايا تاني ليلة لينا اوعدك هاخدك منه غصب وهتجوزك بس بعد اما تبقي ارمله باااي.
خرج وهي بتصوت وبتعيط.

عند زين.
زين قاعد ع ركبته وبيبكي زي الاطفال وفي ايده ازازاة مشروب: ليههههه اناااا ذنبيييي ايههه ليهه احب مرتين واتكسر كده بس المرة دي اكبرر لانه حبيتها اكتر من اي حد في الدنيا كان نفسي تبقا مراتي وام اولادي بس طلعت رخيصه اوي اااااااااااااااااااااااااه ردي عليااا ياميررررا بتكتبي كده ليههه بتظلميني معاكي ليهههه بتكسري قلبي ليهههه.
انا بدموع في عيني: اسفه بجد بس مكنتش عارفه والفانز عايز....
زين بصرخ: اسكتييييي حتي فانزك مش فارحنين ع كسرتي دي ياميرا ووعد مني اني هبقا اقسى من اي حد اتخـ. ـلق ع الارض.
(حقيقي عيطت علي زين بجد).

رجع زين القصر وهو سكران ودايخ.
لاقها مستنياه: كنت فين.
مسكها من شعرها بعنف: ايييهه يا روح امك خايفه عليا.
قلب بدموع: تعالا ارتاح.
زين طلع جناحه وقلع جاكته: اخـ. ـلعي كله.
قلب بخوف: بتقول ايه.
زين بسخريه: ايهه مانتي مقاضيها حر"ام في حر"ام ولا الحلال وحش ليكي.
قلب بانهيار: عشاانه عايز جسمي خده زيك زيهمممم اهااااا متستغربش اووي كده عارف معني اب يتحرش ببنتهههههه ويعرضها سلعه لللبيعععععععععع وينزل فوقها ضرب وتاكل البواقي منهممم عاااارف يعني ايههه تبقا رخيص في نظر حبكككك عااااارف يعني ايهههههه الاها''نه والمو"ت مليون مرة اكمللللل...
زين وقف مصدومه وو.....

قلب بانهيار: عايز جسمي خده زيك زيهمممم اهااااا متستغربش اووي كده عارف معني اب يتحرش ببنتهههههه ويعرضها سلعه لللبيعععععععععع وينزل فوقها ضرب وتاكل البواقي منهممم عاااارف يعني ايههه تبقا رخيص في نظر حبكككك عااااارف يعني ايهههههه الاها''نه والمو"ت مليون مرة اكمللللل...
زين وقف مصدومه: عشان كده مش بنتتتت ردي علياااااااااا انا تعبت اوي ليه انا حبيتك يا قلب.

قلب بدموع: محدش لمسنيييي والله العظيم محدش قرب لي يا زين.
زين بالم: اصدقك ازاي وانتي بتعملي معايا كده.
قلب بدموع: عشان بحبك.
زين بسخريه: قللللببببب بلاااش كدب انا زين الاسيوطي وانتي من هنا ورايح هتبقي خدامه ليااااا و لمراتي اصلي هرجع جنا تاني.

قلب بصدمه: هترجع طليقتك تاني ولا عشان فعلا حامل منك.
زين ببرود: خلصتي يلا.
قلب بعدم فهم: ع فين.
زين مسك ايديها بعنف هوديكي مكان يبدء غضبي كله عليكي.
قلب بدموع: والهي محدش قرب لي انا لس..
زين قاطعها بكف: اخرسي ويلااااا.
مسكها ووصل عند شقه ما.

قلب بصدمه: ايه دا.
زين بسخريه: جويا حاجه عايزاني اتاكد لكن لا انا هتاكد بطريقتي.
نزلها بكل غضب.
داخلت اتصدمت لاقت بنت قمر وقفه ولابسه لابس دكاترة ومبتسمه: تعالي معايا.
زين ببرود: سهيلة اتاكدي منها لانه الصنف الزبالة كتر اوي.
اخدتها وبعد شويه خرجت.
سهيلة: يا زين دي******.
زين عيونه بقت سوداءة وكلها بقا كتل دم ووو....

بيداخل وعليه ابتسامه خبيثه.
عفاف: انت مين.
اياد ومعه حراسته: اياد الجارحي وجاي اطلق اختي من ابنك المجنون والمعاق.
عفاف بعدم فهم: اختك ايه انت بتقول ايه.
اياد ببرود: قلب زياد الجارحي اختي.
عفاف بصدمه وهناء........


السابع عشر من هنا 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close