اخر الروايات

رواية جراح العشق الفصل الحادي عشر 11 بقلم روان عبدالله

رواية جراح العشق الفصل الحادي عشر 11 بقلم روان عبدالله


لوجي بصراخ.. رواااااان
روان بفزع.. ايه يابنتي مالك
لوجي بإستغراب.. مالي ايه ايدك بتنزف
روان.. ده جرح بسيط متقلقيش
راح ليها عمار بسرعه.. انتي كويسه
روان.. ايوه كويسه بس خليهم يسبوه
عمار.. يسبوه ازاي ده لازم يتحاسب علي اللي عمله
روان.. عمار بقولك خليهم يسبوه
اوما لها عمار ليامر الرجال بترك أمير ليذهب لها بسرعه
أمير بخوف.. انتي كويسه انا اسف والله مكنش قصدي
روان.. اهدي يامير مش انت جاي تاخد مراتك
نظر لها لبعض الوقت ليقول.. اه
روان.. وانا موافقه اروح معاك
صدمه حلت علي وجوه الجميع خاصه عمار
عمار.. تروحي معاه فين ومرات مين النهارده فرحنا
روان.. انا مش هتجوزك ياعمار هتجوز أمير
عمار بغضب.. انتي مفكراني لعبه تتسلي بيها تقولي نتجوز وقت ما تحبي ومنتجوزش وقت ما تحبي
روان... عمار انا مش بحبك
عمار بسخريه.. امال بتحبي مين
روان بقوه. بحب أمير
صدمه جديده كانت من نصيب أمير الواقف كاصنم لايقدر علي الحديث حتي
عمار بضحك.. بجد والله امير نفسه اللي انتي عاوزه تدميره أمير نفسه اللي كان السبب في موت ابوكي أمير نفسه اللي اتجوزك غصب عنك أمير نفسه اللي رماكي بره بيته من غير رحمه بجد
روان وقد اوشكت علي البكاء... اه أمير نفسه هو ده الشخص اللي حبيته
عمار.. وانتي مش هتكوني لحد غيري
امسك يدها بعن*ف وحاول سحبها خلفه
ولكن يد أمير كانت الاسرع ليلكمه في وجهه بقوه
أمير بغضب.. فكر مليون مره قبل ما تلمس حاجه تخص أمير الجارحي
كاد عمار يرد له الضربه ولكن رجال أمير امسكوه ليخرجوه للخارج
أمير.. خلوه هنا يشوف فرحنا
جلس أمير وروان امام المأذون لتتم اجرأت الزواج وسط صدمه الجميع وغضب عمار
المأذون.... بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في خير
انتهت الجمله لتملا الزغاريط المكان والمباركات
أمير.. تقدرو ترموه بره
نفذ الرجال اوامر سيدهم ليرمو عمار في الخارج
قام هو وعدل من ثيابه ليقول بغضب
... مش هسيبك يأمير وروان هتكون ليا
صوت من الخلف.. واللي يساعدك في ده
نظر للخلف بسرعه ليصدم بشده مما يرأ
في الداخل
أمير بهمس.. روان صدقيني هخليكي اسعد انسانه في الدنيا وهنسيكي كل حاجه وده وعد مني بس اديني فرصه
روان ببتسامه.. وانا واثقه فيك
اختضنها أمير بسرعه لتظر هي لمروان ويبتسما بخبث
في فيلا أمير الجارحي وصلت السيارات لينزل منها الجميع
سمر.. والله ما عارفه النااس اللزقه دي ترميها ترجع تاني
أمير بغضب.. امي روان تبقي مراتي يعني احترمها من احترامي
سمر.. متبقاش غير دي احترمها
امسك امير يد روان وصعدوا السلم دون الرد عليها
سمر بغضب... ان ما طفشتك ميبقاش اسمي سمر الجارحي (نفتكر الحته دي كويس لانها لو مقدرتش هنسميها سوسن 😂)
في الاعلي دخلو الغرفه سويا
اجلسها امير علي السرير وفتح احد الادراج واحضر علبه الاسعافات
روان.. دي حاجه بسيطه مش مستاهله
أمير.. برضو لازم نعقمها
قطع امير كم الفستان وبدا يطهر لها الجرح
روان بالالم... اااه
أمير.. انا اسف خلصت اهوه
روان.. شكرا
أمير.. انا اللي عاوز اشكرك علشان عططيني فرصه تانيه وصدقيني مش هتندمي
روان.. انا واثقه فيك يأمير
أمير.. انشاء الله هكون قد ثقتك
هدخل اخد دش واطلع
روان.. ماشي
دخل امير الحمام واغلق الباب خلفه لتسرع هي وتمسك هاتفها وتتصل بشخض ما
مروان.. يابت اللزينه ايه اللي انتي عملتيه ده
روان بضحك.. مصدق اني سامحته والله صعبان عليا انا مستحيل اسامحه علي اللي عمله وهخلي حياته حجيم
مروان.. طب وعمار
روان... حاول افهمه اللي حصل المهم عندي دلوقتي انتقم
أمير بإستغراب... تنتقمي من مين
نظرت له بصدمه وخوف لتقول
روان بتوتر.. مروان بيقول ان احمد وقع ماما من غير ما تعرف عن تنازل عن شركه بابا علشان كده كنت بقول هنتقم
أمير.. هساعدك ترجعي شركه ابوكي
روان... بجد
أمير.. اه بجد
روان.. هدخل اخد دش انا
دخلت الحمام بسرعه واغلقت الباب لتتنهد براحه... كان هيكشفني
اخذت حمام دافي تريح به اعصابها وخرجت لتجده يجلس علي السرير ممسك هاتفه
روان بتوتر.. احم
نظر لها ليجدها ترتدي...

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close