اخر الروايات

رواية عشق الجراح الفصل السادس 6 بقلم افنان سعد

 رواية عشق الجراح الفصل السادس 6 بقلم افنان سعد 


في القصر🌝💜💜💜
زين:ايه يا جدو حصل حاجه
سالم:ولا حاجه عاوز نخرج ناكل برا
زين:بس الوقت
سالم:مبسش يا زين هنخرج دلوقتي
زين:والداده نوال مين ياخد باله منها
سالم:منه وبينادي سالم علي منه
منه:ايوة يا سالم بيه
سالم:هتاخدي بالك من الست نوال لحد ما نرجع انا وزين
منه:حاضر يا بيه
وبيخرج سالم وزين وبتروح منه لغرفه نوال وبيكون حاط سالم كاميرا ومسجل صوت في الاوضه
منه:الو يا اياد باشا(المجهول كان اياد)
اياد:انت اتجننتي يا بنت يتقولي اسمي
منه:محدش في القصر يا باشا سالم بيه وزين بيه خرجوا وسابولي الست نوال اخد بالي منها وبصراحه مفيش فرصه احسن من دي اني اقتلها
اياد:انتي اتجننتي
منه:ليه
اياد:........
💜💜💜🌝عند سلوي🌝💜💜💜
بتحاول سلوي تنام لان الوقت اتاخر بس متقدرش وبتخرج تقف في البلكونه بتشم هواء وبياذن الفجر وتتصلي سلوي ب ناهد وهي و ناهد بيكونوا صحاب وبيتكلموا وكل واحده بتروح تصلي وبعد الصلاة يدخل ادهم وهو بيتكلم في التلفون وبيخبط علي سلوي
ادهم:تيتا يا تيتا كلمي تلفون
سلوي:مين يا ادهم
ادهم:امي يا تيتا
سلوى:هكلمها بكرا لاني تعبانه وبتنام سلوي وبيمشي ادهم وبيحس بفشل ان سلوى مفتحتش ليه
💜💜💜🌝عند لارين 🌝💜💜💜
بتروح لارين ل مازن المكتب وبتقول
لارين:مازن فين الاكل يبني حرام
مازن:جاي والله وبعدين احنا مكملناش كلام بسبب الواد زين
لارين بصوت منخفض :ايه دا مش انا والبت سواسن الي بنقول الألقاب دي قبل الاسماء
مازن:سمعتك يااا لاارين وسواسن دي سلمي
بتتخض لارين :بالله عليك ياابو الصحاب بلااش سواسن تعرف بالحوار دا قصدي سلمي
مازن:مش هقول مال وشك اصفر كدا 😂
لارين:يبني دي ممكن تدخل في السجن عادي
مازن:كل دا عشان اسم
لارين:اه وحياتك
مازن:طيب انتي كنت بتقولي تيتا م عاوزة ترجعي البيت ليه
لارين:عشان الواد أدهم
مازن:ادهم مين
لارين:ابن خالتي
مازن:ماله
لارين:واد حيوان كدا حركاته م لطيفه
مازن:ازاي يعني
⛄فلاش باك⛄
من حاولي 8سننين كانت لارين في تالته ثانوي
ادهم:ايه ياا لارين مالك متخفيش هتعدي
لارين:ان شاء الله وبيبدا ادهم يقرب ليه
ادهم:بس انتي كبرتي واحلويتي ايه الطعامه دي وبيحط ايده علي شعرها
لارين:بتنزل ايده وبتقوله لو سمحت أيدك متلمسنيش ثاني
بيخرج ادهم وبتسمع لارين كلامه مع مامته وهو بيقول انه مستحيل يضيع كل الجمال دا من غير ما يدوقه وكلام قذر كدة
⛄نرجع تاني⛄
لارين:بس يا مزميزو
مازن:دا حيوان داا وانتي هتروحي الصبح؟
لارين:بصراحه
مازن:همممم
لارين:لاا هنام في المكتب
مازن:ابقي اقفلي الباب من جوا
لارين:خلصااا يا دكترة
مازن:احيه اتنين سلمي 😂😂
لارين:اي خوودمه 😂
💜💜💜🌝في الشركه 🌝💜💜💜
ادم:انتي مقبوله يا استاذه لارا
لارا:ان شاء الله اكون عند حسن ظنك
بيدخل زين ومراد وبقول زين بصوت عالي
زين:ادم علي مكتبي دلوقتي
ادم:خاضر يا زين
بيدخل ادم المكتب وبينادي زين علي لارا
لارا:ايوة يا استاذ زين
زين:خدي الفلوس الي غلي المكتب هاتي الاوردر الي تحت الشركه
لارا:حاضر يافندم
بتخرج لارا وبتنزل
زين:دلوقتي كل الرسومات الحقيقه الي هنقدم بيه المشروع في مكتب مراد صح.؟
مراد وادم:صح
زين:المكاتب الي ممكن تتفتش عشان الرسومات دي تلت مكااتب بس مكتبي ومكاتبكم وانا هعمل مصيده والوراق مش هيبقي في الشركه اصلا
ادم:مش فاهم ازاي
زين:الورق هيروح مكتب مازن وهيتحط رسومات فيك في مكتب مراد وكمان كاميرات ف مكتب كل واحد فيكم غير الاساسيه ونعمل عطل ف كل الكاميرات تمام
مراد وادم:تمام جدا
زين:الكاميرات هتتركب لم الشركه كلها تخرج
💜💜💜🌝عند نوال🌝💜💜💜
نوال:اذيك يا سالم بيه
سالم:سالم بيه ايه يا نوال عاوزك في موضوع
نوال:قول يا سالم
سالم:تعالي نخرج الجنينه
نوال:والحرس والخدامين
سالم:محدش يقدر يتكلم يا نوال انتي عارفه
نوال:طيب بس ابلغهم الخضار والحاجات الناقصة
سالم:خلي منه الي تخرج
نوال:حاضر وانا فهمت انت عاوز إيه
نوال:منه انزل للخضار اللي ناقص وخدي معاك سواق
منه:حاضر يستي
سالم:نوال......
نوال:.....
💜💜💜🌝فالمستشفى 🌝💜💜💜
نور:دكتور لارين في كشف
لارين:وراكي ينور
مازن:روحي واطلعي ع مكتبك ريحي
لارين:لا حط بس فوني يشحن عشان محتاجه اكلم سواسن تجبلي كام حاجه من سلوي
مازن:حاضر
بتروح لارين وترجع تاني لمازن بس بيكون نام بتاخد لارين تلفونها وتخرج بس مازن بيروح وراها ويسمعها وهي بتتكلم
لارين:سواسن
سلمي:لو حد سمعك وربي هدفنك حيه
لارين:اهدي يبت عاوزاكي تجيبي كام حاجه من سلوي
سلمي:هاا
لارين:خشي اوضتي هاتيلي هدوم والحبوب بتاعتي المسكنه في حطيها وسط الهدوم عشان سلوي متقلقش واكمني عليها وشوفي خدت الدواء ولا لا ومتتاخريش عشان انام
سلمي:حاضر
بيدخل مازن
مازن:حبوب ايه يا لارين انتي تعبانه
لارين:لا بس شوية صداع
مازن:هلاص ماشي انا هروح
لارين:تمام
💜💜💜🌝عند سلمي🌝💜💜💜
سلمي:صبااااااااح الخيررررر ياااااا ناااااااهد
ناهد:امشي ياااسلمي امشي يالهوي اتاخرتي اجري
سلمي:بتطرديني
ناهد:اه امشيييي
سلمى:ماشي
بتروح سلمي ل سلوي وبتسمع ادهم
ادهم:ايه يا ماما انا قررت اغير دواء سلوي وادخلها غيبوبة كدا عشان اعرف ادور غلي الورق براختي واعرف البيت باسم مين عشان اقدر استفز لارين واتجوزها اخد غرضي وارميها
بتتصدم سلمي بس بتحاول متبينش وبتدخل ل سلوي
وهي معديه
ادهم:اذيك يا سلمي
سلمى:كويسه وبعدين بتنادي على سلوووي يااااسوووسووو
سلوي:ايه يا بت
سلمي:لارين تعبانه ومحتاجالك جنبها تعالي معايا
سلوي:يالهوي حاضر
وبتاخد سلمي حاجات لارين وبتخرج مع سلوي وبتوصل عند لارين الي بيلاقوا مازن معاها وباين علي وشه القلق بس خبي دا
⛄فلاش باك⛄
بيخرج مازن من المكتب بس يوقفه صوت وقوع لارين الي بيلف يلاقيها بتنزف
مازن:لارين لارين وبيخطبها بخفه لحد ما تفوق
مازن:انتي كويسسه ها لارين انتي كويسه
لارين:اهدي والله كويسه
مازن:طييب قومي اغسلي وشك
بتقوم لارين وبترجع بتلاقي مازن رايح جاي فالاوضه
مازن:يارب الي في دماغي يكون غلط يا لارين
لارين:لا صح
مازن بصدمه:اييييه
لارين:ايوة......
بتدخل سلمي وسلوي مالك يا لارين سلمي قالت انك تعبانه
سلمى:لارين م تعبانه يا تيتا
سلوى:وقولتي كدا ليه
سلمي: ونا طالعه سمعت ادهم بيقول وحكت كل الي سمعته تحت صدمه سلوى ومازن ولارين
سلوى:نهار اسود يموتني وياخد غرضه من لارين
مازن:عن اذنك يا امي ممكن اقول رائي
سلمى:قول يا مزميزو
لارين:م وقتك يا سواسن اتهدي
بتبص ليها سلمي بنظر تهديد وبيتكلم مازن
مازن:انتي هترجعي البيت
لارين:انت اتهبلت يا مازن
سلوي:اسمعي للاخر
مازن:هترجعي البيت وهتقعدي عادي وتتعاملي عادي جدا واي دواء ادهم بيديه ليكي هتعملي انك خدتيه بس هيترمي تمام
سلوي:تمام افرض وقف فوق دماغي
لارين:هتقولي انك خدتيه
مازن:بالظبظ كدا لحد ما أحاول ارقب تلفونه وتحركاته ونمسك عليه فويس او فيديو
سلوي:ماشي
لارين:بس نا خايفه عليها يا مازن
مازن:ممتخافيش انا هراقب البيت وهركب كاميرات
سلوي:ازاي

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close