القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملكي انا الفصل الثاني 2 بقلم ملك وائل

رواية ملكي انا الفصل الثاني 2 بقلم ملك وائل


ملك: اعاااااااا فار صغير
بتبص جنبها لقيت كريم
ملك: اعاااااا فار كبير
كريم: ربنا يحرقك في ايه
ملك: انت دخالت هنا ازاي
كريم.
ملك:بكلمك
كريم:عاوزه ايه
ملك:
كريم:قومي جهزاي الطفح
ملك:ما تتكلم كويس يا بتاعه انت
كريم:يا ايه؟
ملك:ها يا قمر يا قمر
كريم:بس انا سمعتك خلاص
ملك:عاوز ايه يعني
كريم:عاوز ايه يعني كمان
ملك:🙄
كريم:وهعوز منك ايه اصلا
ملك:اتكلم كويس
كريم:ولو متكلمتش
كلك:هيبقي احسن
كريم:بتعبطي كتير ها
ملك:
كريم:قومي جهزاي الفطار ابو شكلك
ملك:بحزن حاضر
واخد دش كده وقعد علي السفره مسك الفون وملك جابت الاكل ورزعتوا علي السفره
كريم:في ايه انتي غبيه في حد بيعمل كدا
ملك بعصبيه:اول حاجه انت ملكش كلام معايا تاني حاجه انا مش هتكلم معاك ولا هتسمع صوتي تاني تالت حاجه
كريم:ها ايه هيا
ملك:ملكش دعوه خلاص وكانت ماشيه كريم مسك ايدها
كريم:مش هتكلي
ملك:
كريم:اخلصي اقعدي
ملك:
سابت ايدوا وطلعت تجري جوا
وكريم طلع يجري وراها
كريم:هو انا مش بكلمك تردي فهما
ملك مبصتلوش ولا اي اهتمام
كريم اتعصب اكتر:بقولك اي بكلم تردي وتبصي في وشي اهلي فهما ولا انتي غبيه وعاوزه العنف معاكي عادي عاوزه اوريكي عادي
ملك ولا اي اهتمام
كريم لطشها قلم
ملك بصت ف الارض بدموع وسكتت.
كريم:ايه يختي دلوقتي عيطي متخفيش مبيصعبش عليا حد حتيا لو هتم.وتي اتفووو ومشي وطلع من الاوضة وبعد كدا رجع بضهروا تاني
كريم:وعلي فكره اجي عنك ما تفحطي تتح.رقي تمو. تي مليش دعوه ملك ولا اي اهتمام ونامت علي السرير
كريم خرج بره وفضل قاعد شويه بص الأكل والاوضه اللي فيها ملك
كريم:ايه الكلام الي انا قولتله دا انا لو شوفت نمله بتموت بتصعب عليا اومال لو شوفتها هي بقي بيحصل لها حاجه اي هيحصل اوووف وفضل
قاعد شويه بيفكر وراح دخال لقه ملك نايمه فضل واقف بيبص عليها وخرج
ملك فتحت عينها بدموع وبص ع مكانه وغمضت تاني
ملك:كان عاوز ايه ده واقف بيبص عليا ليه
وخرجت بره
كريم كان قاعد
كريم:ايه مش كنتي نايمه دلوقتي
ملك:
كريم بهدوء:بصي يا ملك انا مش عاوز منك اي حاجه بس نبقي صحاب بس مش اكتر ولو مش عاوزه خلاص عادي
ومتزعايش اني مديت ايدي عليكي انا اسف بس غصب عني بتعصب بسرعة وياريت تاخدي بالك من كدا وبلاش سمعان كلام هاا
ملك:
كريم:ها
ملك:قالت ماشي
كؤيم:اخير اتكلمتي
ملك
كريم:مبحبش الصمت ده
ملك:عاوز ايه
كريم:عاوز محشي
ملك:نعم
كرين:ايه مش بتعرفي تعملي محشي
ملك:لاء بعرف بس مش هعملك حاجه
كريم بزعيق:اي يا ستي انتي مبتهزريش خالص قاعد عمال اقولك اي كلمه انتي مفيش انا جوزك يا هانم
ملك:
كريم:يخربيت برودك يا شيخه معندكيش د.م مبتحسيش ده انهرده صبحيتنا الناس هتاجي تشوفنا متخانقين اول يوم لينا جوز كدا
ملك:
كريم:تمام اوي كدا
ملك:كريم
كريم سبها وخرج بره من غير ما يرد
ملك:طب اعملوه اي دا دلوقت
وكان كريم قاعد والباب خبط كريم فتح وكان اهله واهل ملك
دخالو جوا وكريم قعد معاها من غير ولا كلمه
ابو كريم:اومال فين ملك يا كريم قولها ان احنا هنا
كريم:هي عارفه هتاجي دلوقتي
ملك طلعت وكانت عارفه ان هما هنا عشان سمعت صوتهم
ملك:مقولتليش ليه ان هما هنا يا كريم
كريم مردش عليها ودخال المطبخ
ملك قامت وراه
وكان كريم واقف ومدي ملك ضهروا
ملك:مبتردش عليا ليه طب رد قدمهم عشان ميبقا في حاجه
كريم:
ملك:طب انا اسفه
وراح خرج قعد مكانه وملك فضلت وقفه شويه وخرجت
ابو كريم:هو في حاحه يا كريم بينك وبين مراتك
كريم:مفيش حاجه يا بابا
ابو كريم:متأكد
كريم:اه يا بابا
وفضله قعدين شويه وملك قدمت ليهم حاجه ومشيو
وكريم لبس ونزل من غير ما يكلم ملك نص كلمه
واتحرك بالعربيه علي البحر وقعد في كافيه علي البحر جميل اوي
وكان قاعد طلب قهوه
ياسمين: ايه دا كريم
كريم: قام خرج من الكافيه ركب عربيته وروح
واول ما دخال كانت ملك قعده علي التلفزيون راح هو قعد لوحدوا راحت ملك جت قعدت جنبوا
كريم. ملك مبحبش الهزار الرخم دا م انا كنت قاعد بكلامك الصبح ومش بتردي وعامله فيها زعلانة دلوقتي بقي احلوت الكلام مثلا؟ راح قام وراح عند التلفزيون والباب خبط
كريم قام عشان يفتح الباب
كريم:ياسمينـ انتي ايه اللي جابك هنا؟.…...
استغفرو



الثالث من هنا

تعليقات