القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية دخلة مؤجلة الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة المميزة

رواية دخلة مؤجلة الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة المميزة


صباحيه مباركه باعروسه
وهو يقترب منها ويوضع يده علي شعرها
هي برعشه ..ابعد عني أنا بكرهك انت ح*يوان
نزل كف يده علي وجها وقعت علي الس*رير
جدبها من دراعها بشده وقال لها
اسمعي يا روح اه*لك لسانك الطويل ده انا هاق*طعه لو ما تعدلش تتضبطي معي كده بدل ما اضبطك انا
يكفيك شر ضبطتي يا كارما هاخليك تمشي تتلفيتي حواليك يبقى تتضبطي من نفسك ولا اضبطك انا
وحدفها على السرير
ودخل
يلبس هدومه وهي فضلت تعيط على الس*رير سمع صوت عياطها
اتعصب عليها بكلامه وقال مش عايزه اسمع نفس
غوري غيري هدومك دي وتعالي عشان عايزك مش هنقضي اليوم كله نكد
كارما بصوت ضعيف حاضر
خلص لبس وتلفونه رن
فتح السكه لقى واحد بيقول انت ادم الراوي
رد ادم وقال ايوه انا انت مين
الشخص ترد عليه وقال له لك اخ اسمه حمزه
ادم بعصبيه اخويا ما له انطق
الشخص
رد قال له احنا هنا في المستشفى يا فندم اخو حضرتك عمل حادثه ويا ريت تيجي بسرعه عشان حالته خطيره يا تيجي تلحق تشوفه يا تيجي تستلم جثته
ادام في لمح البصر كان اتحرك ونزل جري ركب عربيته وطار بسرعه البرق علي العنوان بتاع المستشفي
.......
خرجت كارما من الحمام ملقتش ادام في الأوضه
فضلت تبص حواليه مش لاقيه تقول ياتري راح فين
لقت الباب بيخبط قالت ادخل
الشغاله.ام السعد .احضر ليكي الفطار ياهانم
كارما مش عارفه تقول ايه
ردت قالت لما ادم يجي
ردت ام سعد عليها قالت لها ادم بيه نزل وركب عربيته خرج
الفرحه نطت من عين كارما وقالت لها بجد خرج راح فين
ما اعرفش والله يا ست هاني بس هو خرجك
كارما بفرحه طب تمام انزلي مش عايزه اكل وراجع الثاني
قالت لها ولا اقول لك انزلي حضري الفطار وانا هانزل افطر تحت حطيه في الجنينه وانا نازله على طول وراكي
فتحت كارما الدولاب وغيرت هدومها ولبست لبس خروج ونزلت جري على الجنينه
رحت عند البوابه بتاعتي الجنينه وقالت للحرس اللي واقفين انا عايزه اخرج افتحوا
رد واحد قال لها ما ينفعش من غير علم ادم بها
ردت قالت له
ادم ببه اللي اداني الاذن واعتقد انك انت لو ما سبتنيش اخرج ادم بيه هيزعلك او انت هتزعل انت وادم بيه
رد الحارس الاخر وقال لها تفضلي يا هانم اخرج لحضرتك العربيه بره
ردت كارما وقالت ملهوش لزوم انا هتمشي حوالين الفيلا شويه واجي
ومجرد اني فتح لها الباب فضلت ماشيه بهدوء شويه عشان ما تلفتش الانظار
واخذتها جري جري جري جري جري جري علي شقه اخوها عمر
ادام وصل المستشفى كان عامل زي المجنون وصل يهبط في الكل ويخبط في كل مكان ويقول اخويا اخويا فين يا حمزه انت فين يا حمزه
الدكتور قرب منه وقال له ايه ده يا باشا حمده اخوك في الاوضه في العنايه المركزه ادخل شوفه يا عالم يمكن تكون اخر مره بس ما تتعبوش بالكلام
ادم من كلام الدكتور زائد الدكتور زقه جنبها خبطه في الحيطه وقال له انت اتجنن انت بتقول ايه اخويا لو حصل له حاجه وانا هاطرب بها المستشفى كلها على دماغكم
ودخل على فول عيني اخوه كان بيتنفس بالعافيه ومش قادر يتكلم كان عامل حادثه متكسر قرب عليه وقال له حمزه مالك يا حبيب اخوك
رد حمزه عليه بصوت يكاد لا يسمعه احد
وهو يلفظ انفاس الاخيره قال عمر اسيل ولفظ انفاسه ومات
🥺🥺🥺
هنرجع ثاني لادم وهو في المستشفى لكن تعالوا نشوف كارما لما وصلت لحد بيت او باب شقه عمر اخوها وكانت بتخبط على الباب واسيل لابسه قميص نوم ورايحه تفتح لها هنرجع ثاني للحته دي بالتفاصيل
ان شاء الله نكمل بكره علشان مصدعه
تفاعل علشان التفاعل يشجعني
بحبكم في الله
بس المفاجآت كتير لسه
غير ادام هو كمان هيروح علي شقه عمر

تعليقات