القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ذهب ولم يعد الفصل الرابع 4 بقلم هاجر حسين

رواية ذهب ولم يعد الفصل الرابع 4 بقلم هاجر حسين 


ليل قفل الكهرب وطلع فوق لقي حياة مرميه علي الارض
حياة ردي عليا
ليل فضل يخبط علي صدر حياة وبرضو مفيش فايده ليل بصريخ مش هسيبك يانــــــــــــــور
وقام ضارب علي صدر حياة بقوه وهو بيقولها قومي حياتي من غيرك ملهاش معني
حياة ابتديت تفتح عنيها وتكح كتير
ليل خد حياة في حضنه وقالها متخفيش طول ماانتي معايا مش هسمح لحد يأذيكي
وقام متصل بشركة الطيران ايوه انا عايز احجز تذكرتين علي ألمانيا
السكرتيره/يفندم اخر طياره لألمانيا طالعه بعد ساعه ومفيش غير مقعد واحد
ليل/احجزيه في ظرف نصف ساعه هنكون هناك
ليل خد حياة علي العربيه وحياة مش في وعيها من المنوم اللي ادهولها ليل وخلاص وصلو المطار
السكرتيره/مستر ليل هو حضرتك اللي طلبت التذاكر
ليل/اسمعيني كويس اوي يادينا محدش لزم يعرف اننا سافرنا ألمانيا وبذات نور انت سمعاني
دينا/انا مش فاهمه حاجه بس حاضر محدش هيعرف حاجه
ليل طلع هو وحياة علي الطياره
ليل متبت في ايد حياة وحاطط راسها علي كتفه وقاعد يكلمها
لو تعرفي انا حسيت بأي لما حسيت انك ممكن تروحي مني بس هتحسي ازاي غبيه
معقول عمرك ماحسيتي بيا كده
ليل بضحك ومسك راس حياة بحبك يامجنونه بحبك 😂
وراح واخد حياة في حضنو ونامو
في الوقت ده نور بتتصل علي حياة في تليفون البيت مبتردش
جربت ترن علي تليفونها
ليل قام علي صوت تليفون حياة وهو بيرن
ليل/انا ازاي نسيت اني اقفله وراح مطلع الشريحه وكسرها وخبا تليفون حياة وحظر رقم نور عشان متعرفش توصل لهم
ليل وحياة وصلو ألمانيا ونزلو في بيت صاحبته
ليل خد حياة علي الاوضة
ندي /ممكن افهم بقا بعدين; انت امتي اتجوزت ومنغير ماتقولي
ليل/دي حياة ياندي
ندي/بجد مبروك ياحبيبي واخير اخويا اتجوز حب حياته
ليل/حياة حامل
ندي /طب واي المشكله هي مش مراتك ولا اي انت مكنتش عايز تخلف
ليل/اسمعيني بس ياندي وانا هحكيلك كل حاجه
المهم دلوقتي تتعملي معايا كأننا اصحاب
ندي/طب مااحنا اخوات واصحاب
ليل/اصحاب ماشي اخوات لا انا مش عايزها تحس ولو للحظه اني بحبها
ليل/طلع هديه من جيبه وادها لندي
ندي /ده اي ده
ليل/دي ساعه ياريت بمعرفتك تخلي حياة تلبسها الساعه دي فيها تتبع وانا كمان جبت نفس الساعه
حياة صحيت اي ده انا فين
ونزلت من الاوضه علي تحت لقت ليل حاضن ندي
حياة/ طب كنت استني شويه متسربع علي اي بعدين انا فين
ليل/ألمانيا
حياة/انت اتجننت انت ازاي تخدني علي مكان من غير رضايا انا عايزه امشي من هنا حالا
ليل/الباب هناك اهو امشي بس قبل متمشي تحاليل حملك وكل حاجه عنك قبل ماتطلعي الطياره هتكون عند بابا ياحبي
وطبعا بابا قلبه تعبان ومش هيستحمل واحتمال............
حياة/اخرص متنطقش انت ليه بتعمل معايا كده مره تكون كويس وعشره لا انامش هنكر وقفتك جمبي بس انا بني ادمه وبحس
ليل/بقولك اي كفايه رغي كتير عايزه تتصلي بأهلك معنديش مانع لكن صوتك يطلع احنا فين وبنعمل اي انتي عارفه انا هعمل اي
حياة طلعت علي الاوضه وعماله تعيط وتفتكر عاصي وزاي كل ده حصل وحياتها اتقلبت في ثواني وبقت مرات ليل
ندي/ليه الأسوي دي كلها ياليل البنت حامل
ليل/مش لازم تعرف اني بحبها ياندي حياة مفيش في قلبها غير عاصي يبقي خليني انا الوحش للنهايه انا بس اللي بتعذب ياندي بتعذب لما القيها سرحانه فيه لما تتعب لما القيها موجوعه ومش عارف اساعدها
ندي خدت ليل في حضنها وقعد يبكي
جيه الليل
ندي /يلا نخرج ياليل اي هنفضل في البيت كده بعدين حياة لازم تتهوي شويه وتغير جو قعدتها وحزنها ده مش حلو للبيبي انا هطلع اقنعها ونخرج
ندي بتخبط علي الباب
ممكن ادخل
حياة/طبعا ماالبيت بيتك انا مجرد ضيفه
ندي/بصي انا عارفه اننا متعرفناش على بعض بطريقه مناسبه بس صدقيني مفيش اطيب من قلب ليل انتي بس ادي نفسك فرصه تشوفي الحلو اللي جواه
بعدين يلا بقا كفايه حزن خلينا ننزل نسهر شويه
حياة انا معيش لبس
ندي خلاص ياستي دولابي عندك خدي اللي انت عايزاه
حياة راحت اوضة ندي وطلعت فستان احمر قصير ماسك فيها لحد وسطها والباقي واسع
ونزلت تحت
ليل اول ماشافها مقدرش يشيل عينه من عليها
ليل/مش شايفه ان الفستان ضيق شويه من نحية بطنك
حياة/وانت مالك ضيق عليا ولا عليك بعدين انت بتهتم بيا ليه خليك في حالك
ليل/في عقل باله يما نفسي افتح دماغك النشفه دي واحطلك وحده تانيه علي مزاجي 😂
حياة/انت يااستاذ رحت فين يلا عشان نتذفت نخرج
ليل/اسمها نتذفت ده انتي عايزه قطع لسانك
حياة/بتقول اي
ليل/ولا حاجه بقول يلا نخرج
حياة وليل وندي وصلو المكان اللي هيسهرو فيه
ندي /ليل ارقص معايا يلا
ليل/مش قادر ياندي
ندي شدت ليل وخليته يرقص معاها
حياة /بتتفرج عليهم ومديقه انها مش عارفه تتواصل مع حد
وفجأة ليل لمح حد راح عند تربيزة حياة وطلب منها ترقص معاه
ليل/ايوه عايز حاجه يااخ
سيف/ انا مبكلمش انت اظن الاموره بتعرف ترد
حياة بنظرة كره لليل ـــــــــــــــــــــ
ايوه هرقص معاك
ليل خبط ايده في التربيزه وقعد يتفرج عليهم وهما بيرقصو
ندي/اهدي ياليل انت عارف ان الامور دي عادي هنا بعدين دي رقصه عاديه
ليل عمال يتفرج وفجأة شاف سيف وهو عمال ايده تلمس جسم حياة
حياة/حسيت بخنقه وبصت ل ليل بصه اللي هو انقذني
ليل قام شال ايد سيف من علي حياة وراح ضربه بوكس
وقعه علي الارض
سيف راح قايم ضارب ليل بأزازة علي راسه
وليل قام مسك شيف ونزل فيه ضرب لحد ماوشه كله جاب دم والناس ادخلت
ليل خد حياة وندي وروحو
سيف/تيجو دلوقتي وانت هاتلي كاميرات المرقبه دي
تعرفولي مين ده والبنت دي تقربله اي
ندي /ليل اي اللي عملته ده انت متعرفش مين سيف الصاوي دول اكبر تجار مخدرات ياليل ومش هيسبوك او يسيبو حياة ـــــــــــ


الخامس من هنا

تعليقات